Przetarg 7904004 - Wymiana dźwigów osobowych w budynkach przy ul. Tadeusza...

   
Analizuj Zamówienie 7904004 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Wymiana dźwigów osobowych w budynkach przy ul. Tadeusza Kościuszki 7 oraz al. Monte Cassino 13 w Koszalinie (zamówienie podzielone
na 2 części)
Numer referencyjny: DP.261.31.2020.AC

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac montażowych i towarzyszących wraz
z  pracami zabezpieczającymi, dokumentacją powykonawczą i odbiorem urządzeń przez UDT oraz udział w badaniu UDT:
w części nr 1 – 1 dźwigu osobowego w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 7.
w części nr 2 – 2 dźwigów osobowych w budynku przy al. Monte Cassino 13.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5.1 do SIWZ.
1. Demontaż istniejących dźwigów,
2. Dostawa nowych dźwigów według poniższych parametrów:
ul. Tadeusza Kościuszki 7 w Koszalinie – 1 szt.
Dźwig elektryczny bez maszynowni MRL 1500 kg, 3 przystanki bez przelotu
Szyb – wymiary wewnętrzne:
Szerokość - 2 000 mm
Głębokość - 2 850 mm
Nadszybie - 3 500 mm
Podszybie - 1 300 mm
Udźwig - 1 500 kg
Prędkość - 1 m/s
Ilość przystanków - 3 bez przelotu
Wysokość podn. - 6,3 m
Kabina - 1 300 x 2 500 x 2150
• nieprzelotowa
• panele ze stali nierdzewnej magnetycznej szlifowanej 320
• oświetlenie LED punktowe w suficie (bez sufitu podwieszanego)
• podłoga – wykładzina Altro Tundra
• panel dyspozycji na całą wysokość kabiny – stal nierdzewna szlifowana
• wyświetlacz LCD
• poręcz okrągła T1 zwykła – na ścianie tylnej, lustro T1 ½ wysokości
• stacyjka blokady drzwi w stanie otwartym
• system informacji głosowej
• pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących
• łączność – GSM
Drzwi kabinowe - 1000 x 2000 mm 2ADT– ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 1 szt.
• kurtyna świetlna
Drzwi szybowe - 1000 x 2000 mm 2ADT - ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 3 szt.
Kasety wezwań - w ościeżnicach drzwi
Sygnalizacja - w kasetach wezwań
• wyświetlacz LED na przystanku podstawowym
• strzałki kierunku na pozostałych przystankach
Zbiorczość - góra / dół
UPS - tak, dojazd do najbliższego przystanku z otwarciem drzwi
Jazda pożarowa – tak
Sterowanie – z prawem dostępu dla każdego konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego
Oświetlenie szybu – tak
Drabinka do podszybia – tak
• Wszystkie kluczowe podzespoły (wciągarka, sterowanie, drzwi, kabina) od jednegoproducenta, z jednego zakładu – nie „składak”
• Drzwi ze stali nierdzewnej a nie obkładane stalą nierdzewną – jeśli jest wymaganiena stal nierdzewną
• Krzesełko składane licowane ze ścianą kabiny
• Monitoring pracy dźwigu przez internet.
• Konfiguracja zdalnego alarmowania zgodnie z normą PN-EN 81-28 z prawem dostępu dla każdego konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego oraz z możliwością zmiany punktu odbioru połączeń
Zgodność z normami: PN*EN 81-20/50, 81-28,

al. Monte Cassino 13 w Koszalinie – 2 szt.
Z uwagi na fakt, że w trakcie wymiany jednego z dźwigów drugi musi być czynny, dopiero po odbiorze i oddaniu do użytku pierwszego dźwigu można przystąpić do wymiany drugiego dźwigu.
Sugerowany czas pracy dla wykonawcy w godzinach od 7 do 18.
Dźwig elektryczny z maszynownią 500 kg, 5 przystanków bez przelotu
Szyb – wymiary wewnętrzne:
Szerokość - 1 400 mm
Głębokość - 1 700 mm
Nadszybie - 3 640 mm
Podszybie - 1 740 mm
Udźwig - 500 kg
Prędkość - 1 m/s
Ilość przystanków - 5 bez przelotu
Wysokość podn. - 13,3 m
Kabina - 1 000 x 1 400 x 2150
• nieprzelotowa
• panele ze stali nierdzewnej magnetycznej szlifowanej 320
• oświetlenie LED punktowe w suficie (bez sufitu podwieszanego)
• podłoga – wykładzina Altro Tundra
• panel dyspozycji na całą wysokość kabiny – stal nierdzewna szlifowana
• wyświetlacz matrycowy LED
• poręcz okrągła T1 zwykła – na ścianie tylnej, lustro T1 ½ wysokości
• system informacji głosowej
• pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących
• łączność – GSM
Drzwi kabinowe - 800 x 2000 mm 2ADT– ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 1 szt.
• kurtyna świetlna
Drzwi szybowe - 800 x 2000 mm 2ADT - ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 5 szt.
• bez odporności ogniowej
Kasety wezwań - wspólne kasety wezwań dla obu dźwigów w murze między drzwiami
Sygnalizacja - nad drzwiami
• wyświetlacz LED na przystanku podstawowym
• strzałki kierunku na pozostałych przystankach
Zbiorczość - góra / dół praca w duplexie
UPS - tak, dojazd do najbliższego przystanku z otwarciem drzwi
Jazda pożarowa – tak
Sterowanie - z prawem dostępu dla każdego konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego
Oświetlenie szybu – tak
Drabinka do podszybia – tak
Zgodność z normami: PN*EN 81-20/50, 81-28,
Wszystkie kluczowe podzespoły (wciągarka, sterowanie, drzwi, kabina) od jednego producenta, z jednego zakładu – nie „składak”,
Drzwi ze stali nierdzewnej a nie obkładane stalą nierdzewną – jeśli jest wymaganie na stal nierdzewną,
Krzesełko składane licowane ze ścianą kabiny,
Monitoring pracy dźwigu przez internet,
Konfiguracja zdalnego alarmowania zgodnego z normą PN-EN 81-28 z prawem dostępu dla każdego konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego oraz z możliwością zmiany punktu odbioru połączeń
3. Montaż nowych dźwigów w istniejących szybach, w pełni zautomatyzowanych
i bezobsługowych oraz uruchomienie (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i dyrektywą dźwigową),
4. Wykonanie oświetlenia maszynowni i szybów dźwigowych, instalacji zasilających dźwigi od istniejących rozdzielnic oraz prac budowlanych w zakresie przystosowania i odnowienia pomieszczenia maszynowni,
5. Opracowanie koniecznych dokumentów spełniających wymagania Urzędu Dozoru Technicznego,
6. Wymagane przez Dozór Techniczny próby, pomiary, uzgodnienia i odbiory, usunięcie
i dokonanie utylizacji we własnym zakresie zdemontowanych dźwigów, starego okablowania elektrycznego i wszelkich odpadów powstałych w wyniku wykonania ww. demontażu. Materiały pochodzące z rozbiórki wykonawca dostarczy do skupu metali. Należność za dostarczone materiały zostanie przelana na konto zamawiającego.
7. Przeszkolenie osoby wskazanej przez zamawiającego, dostarczenie dokumentacji powykonawczej, w tym instrukcji użytkowania w min. dwóch egzemplarzach.

W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ.
Gwarancja i rękojmia:
1) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na zasadach określonych w projekcie umowy. Wymagany okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące na cały zakres robót.
Wymagania zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga aby wykonawca prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia, realizował przy udziale osób zatrudnionych
w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.).
W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
(1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
(2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
(3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w cel potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 7 w Koszalinie
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac montażowych i towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi, dokumentacją powykonawczą i odbiorem urządzeń przez UDT oraz udział w badaniu UDT: 1. Demontaż istniejącego dźwigu, 2. Dostawa nowego dźwigu według poniższych parametrów: Dźwig elektryczny bez maszynowni MRL 1500 kg, 3 przystanki bez przelotu Szyb – wymiary wewnętrzne: Szerokość - 2 000 mm Głębokość - 2 850 mm Nadszybie - 3 500 mm Podszybie - 1 300 mm Udźwig - 1 500 kg Prędkość - 1 m/s Ilość przystanków - 3 bez przelotu Wysokość podn. - 6,3 m Kabina - 1 300 x 2 500 x 2150 • nieprzelotowa • panele ze stali nierdzewnej magnetycznej szlifowanej 320 • oświetlenie LED punktowe w suficie (bez sufitu podwieszanego) • podłoga – wykładzina Altro Tundra • panel dyspozycji na całą wysokość kabiny – stal nierdzewna szlifowana • wyświetlacz LCD • poręcz okrągła T1 zwykła – na ścianie tylnej, lustro T1 ½ wysokości • stacyjka blokady drzwi w stanie otwartym • system informacji głosowej • pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących • łączność – GSM Drzwi kabinowe - 1000 x 2000 mm 2ADT– ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 1 szt. • kurtyna świetlna Drzwi szybowe - 1000 x 2000 mm 2ADT - ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 3 szt. Kasety wezwań - w ościeżnicach drzwi Sygnalizacja - w kasetach wezwań • wyświetlacz LED na przystanku podstawowym • strzałki kierunku na pozostałych przystankach Zbiorczość - góra / dół UPS - tak, dojazd do najbliższego przystanku z otwarciem drzwi Jazda pożarowa – tak Sterowanie – z prawem dostępu dla każdego konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego Oświetlenie szybu – tak Drabinka do podszybia – tak • Wszystkie kluczowe podzespoły (wciągarka, sterowanie, drzwi, kabina) od jednegoproducenta, z jednego zakładu – nie „składak” • Drzwi ze stali nierdzewnej a nie obkładane stalą nierdzewną – jeśli jest wymaganiena stal nierdzewną • Krzesełko składane licowane ze ścianą kabiny • Monitoring pracy dźwigu przez internet. • Konfiguracja zdalnego alarmowania zgodnie z normą PN-EN 81-28 z prawem dostępu dla każdego konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego oraz z możliwością zmiany punktu odbioru połączeń Zgodność z normami: PN*EN 81-20/50, 81-28, 3. Montaż nowych dźwigu w istniejącym szybie, w pełni zautomatyzowanym i bezobsługowym oraz uruchomienie (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i dyrektywą dźwigową), 4. Wykonanie oświetlenia maszynowni i szybów dźwigowych, instalacji zasilających dźwigi od istniejących rozdzielnic oraz prac budowlanych w zakresie przystosowania i odnowienia pomieszczenia maszynowni, 5. Opracowanie koniecznych dokumentów spełniających wymagania Urzędu Dozoru Technicznego, 6. Wymagane przez Dozór Techniczny próby, pomiary, uzgodnienia i odbiory, usunięcie i dokonanie utylizacji we własnym zakresie zdemontowanych dźwigów, starego okablowania elektrycznego i wszelkich odpadów powstałych w wyniku wykonania ww. demontażu. Materiały pochodzące z rozbiórki wykonawca dostarczy do skupu metali. Należność za dostarczone materiały zostanie przelana na konto zamawiającego. 7. Przeszkolenie osoby wskazanej przez zamawiającego, dostarczenie dokumentacji powykonawczej, w tym instrukcji użytkowania w min. dwóch egzemplarzach. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Gwarancja i rękojmia: 1) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na zasadach określonych w projekcie umowy. Wymagany okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące na cały zakres robót. Wymagania zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga aby wykonawca prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia, realizował przy udziale osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.). W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. zamawiający uprawniony jest w szczególności do: (1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, (2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, (3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w cel potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Część nr: 2 Nazwa: Wymiana dźwigów osobowych w budynku al. Monte Cassino 13 w Koszalinie
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac montażowych i towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi, dokumentacją powykonawczą i odbiorem urządzeń przez UDT oraz udział w badaniu UDT: 1. Demontaż istniejących dźwigów, 2. Dostawa nowych dźwigów według poniższych parametrów: al. Monte Cassino 13 w Koszalinie – 2 szt. Z uwagi na fakt, że w trakcie wymiany jednego z dźwigów drugi musi być czynny, dopiero po odbiorze i oddaniu do użytku pierwszego dźwigu można przystąpić do wymiany drugiego dźwigu. Sugerowany czas pracy dla wykonawcy w godzinach od 7 do 18. Dźwig elektryczny z maszynownią 500 kg, 5 przystanków bez przelotu Szyb – wymiary wewnętrzne: Szerokość - 1 400 mm Głębokość - 1 700 mm Nadszybie - 3 640 mm Podszybie - 1 740 mm Udźwig - 500 kg Prędkość - 1 m/s Ilość przystanków - 5 bez przelotu Wysokość podn. - 13,3 m Kabina - 1 000 x 1 400 x 2150 • nieprzelotowa • panele ze stali nierdzewnej magnetycznej szlifowanej 320 • oświetlenie LED punktowe w suficie (bez sufitu podwieszanego) • podłoga – wykładzina Altro Tundra • panel dyspozycji na całą wysokość kabiny – stal nierdzewna szlifowana • wyświetlacz matrycowy LED • poręcz okrągła T1 zwykła – na ścianie tylnej, lustro T1 ½ wysokości • system informacji głosowej • pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących • łączność – GSM Drzwi kabinowe - 800 x 2000 mm 2ADT– ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 1 szt. • kurtyna świetlna Drzwi szybowe - 800 x 2000 mm 2ADT - ze stali nierdzewnej magnetycznej szlif. 320 – 5 szt. • bez odporności ogniowej Kasety wezwań - wspólne kasety wezwań dla obu dźwigów w murze między drzwiami Sygnalizacja - nad drzwiami • wyświetlacz LED na przystanku podstawowym • strzałki kierunku na pozostałych przystankach Zbiorczość - góra / dół praca w duplexie UPS - tak, dojazd do najbliższego przystanku z otwarciem drzwi Jazda pożarowa – tak Sterowanie - z prawem dostępu dla każdego konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego Oświetlenie szybu – tak Drabinka do podszybia – tak Zgodność z normami: PN*EN 81-20/50, 81-28, Wszystkie kluczowe podzespoły (wciągarka, sterowanie, drzwi, kabina) od jednego producenta, z jednego zakładu – nie „składak”, Drzwi ze stali nierdzewnej a nie obkładane stalą nierdzewną – jeśli jest wymaganie na stal nierdzewną, Krzesełko składane licowane ze ścianą kabiny, Monitoring pracy dźwigu przez internet, Konfiguracja zdalnego alarmowania zgodnego z normą PN-EN 81-28 z prawem dostępu dla każdego konserwatora dźwigów z odpowiednim uprawnieniem Dozoru Technicznego oraz z możliwością zmiany punktu odbioru połączeń 3. Montaż nowych dźwigów w istniejących szybach, w pełni zautomatyzowanych i bezobsługowych oraz uruchomienie (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i dyrektywą dźwigową), 4. Wykonanie oświetlenia maszynowni i szybów dźwigowych, instalacji zasilających dźwigi od istniejących rozdzielnic oraz prac budowlanych w zakresie przystosowania i odnowienia pomieszczenia maszynowni, 5. Opracowanie koniecznych dokumentów spełniających wymagania Urzędu Dozoru Technicznego, 6. Wymagane przez Dozór Techniczny próby, pomiary, uzgodnienia i odbiory, usunięcie i dokonanie utylizacji we własnym zakresie zdemontowanych dźwigów, starego okablowania elektrycznego i wszelkich odpadów powstałych w wyniku wykonania ww. demontażu. Materiały pochodzące z rozbiórki wykonawca dostarczy do skupu metali. Należność za dostarczone materiały zostanie przelana na konto zamawiającego. 7. Przeszkolenie osoby wskazanej przez zamawiającego, dostarczenie dokumentacji powykonawczej, w tym instrukcji użytkowania w min. dwóch egzemplarzach. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Gwarancja i rękojmia: 1) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na zasadach określonych w projekcie umowy. Wymagany okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące na cały zakres robót. Wymagania zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga aby wykonawca prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia, realizował przy udziale osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.). W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. zamawiający uprawniony jest w szczególności do: (1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, (2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, (3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w cel potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540400990-N-2021 z dnia: 2021-01-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 15.01.2021, godzina: 09:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 22.01.2021, godzina: 09:45
branża Windy i dźwigi
podbranża windy towarowe, osobowe, platformy
kody CPV 42416100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: windy towarowe, osobowe, platformy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10320627 2024-03-29
godz. 09:00
Świętokrzyskie „Rozbudowa budynku Urzędu Gminy o windę zewnętrzną wraz z przebudową linii kablowej średniego napięcia (SN) kolidującej z planowaną rozbudową oraz rozbiórką masztu flagowego”...
10405705 2024-04-11
godz. 12:00
Pomorskie Konserwacja urządzeń dźwigowych w Instytucie Maszyn Przepływowych.
10432402 2024-04-18
godz. 15:00
Łódzkie Świadczenie usług stałej konserwacja i utrzymanie stałej sprawności technicznej urządzeń dźwigowych.
10451212 2024-04-23
godz. 10:00
Wielkopolskie Konserwacja urządzeń dźwigowych na okres 12 miesięcy (od daty zawarcia umowy) w budynkach UPP i w Domach Studenckich. Konserwacja urządzeń dźwigowych na okres 12 miesięcy (od daty za...
10448243 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie Dkw.2233.20.2024 Remont trzech dźwigów towarowo - osobowych w pawilonach O i P w Areszcie Śledczym w Radomiu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Remont 3 dźwigów towarowo - osobowych remont 3 d...
10472360 2024-04-24
godz. 19:00
Wielkopolskie Konserwacja dźwigu kuchennego
10462948 2024-05-02
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia dźwigowego (windy osobowej) w istniejącym szybie windowym po wcześniejszym demontażu istniejącej windy w budynku Sądu Rejonowego w Zgorzelcu...
10448094 2024-05-06
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa i montaż 2 szt. wind dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy Część 1: Przedmiotem zamówienia jest montaż windy w Domu Pomocy Społecznej „J...
10431403 2024-05-06
godz. 10:30
Zachodniopomorskie Wykonanie wymiany 6 dźwigów w budynkach mieszkalnych na osiedlach - Kaliny, Zachęta i Przyjaźń - Jodłowa 1-2 sztuki, Ku Słońcu 24 c - 2 sztuki, 26 Kwietnia 41- 43 - 2 sztuki.
10455402 2024-05-06
godz. 13:00
Mazowieckie EWY_Konserwacja urządzeń transportu bliskiego (UTB) na Farmach Wiatrowych Bystra, Karścino, Karcino, Myślino, Parsówek i Przykona oraz drobne naprawy w latach 2024-2026. Szanowni Pańs...