Przetarg 7739596 - Wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych w budynku nr 76 w...

   
Analizuj Zamówienie 7739596 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-07
przedmiot ogłoszenia
Wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych w budynku nr 76 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie – sprawa nr 81/2020
Numer referencyjny: 81/2020

►1.Przedmiotem zamówienia jest wymianę drzwi wewnętrznych drewnianych w budynku nr 76
w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wymianę drewnianej stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z obróbką, wykończeniem i pomalowaniem ościeży. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w oświetlenie robót, znaki ostrzegawcze i zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. ►2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (w tym przedmiar robót i dokumentacja projektowa) oraz ogólne warunki umowy. ►3. Budynek nr 76 w zakresie którego będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynku i na terenie robót. ►4. Wykonawca jest zobowiązany do: ►1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); ►2) zabezpieczenia budynku, pomieszczeń przed uszkodzeniami; ►3) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywających w budynku oraz na terenie robót; ►4) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów jednostki wojskowej; ►5) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku / terenu kompleksu. ►Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. ►5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. ►6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę
z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 j.t.), posiadającymi aktualne atesty
i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. ►7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. ►8. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie preparatów w zakresie gruntowania podłoża (podstawa prawna
art. 30 ust 4 ustawy) – poz. 7 kosztorysu ofertowego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji przetargowej. ►9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. ►10. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Zamawiającego oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. ►11. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. ►12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2020 r., poz. 797 z późn.zm.). oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2020 r., poz. 797 z późn.zm.). W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy, winien wykazać wraz z ofertą podwykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. ►13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymianę drewnianej stolarki drzwiowej wraz z obróbką, wykończeniem i pomalowaniem ościeży - objętą umową, wykonanie tych czynności polegać winno na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę wszystkie osoby przeznaczone do czynności w zakresie rodzaju jak wskazano powyżej, objętych przedmiotem zamówienia, co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. ►14. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy (Ogólne warunki umowy).
branża Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża okna, drzwi
kody CPV 45410000, 45421131, 45442100, 90500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: okna, drzwi

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10317177 2024-04-13
godz. 15:00
Opolskie Wykonanie zadanie pn. Remont konserwatorski okien witrażowych w prezbiterium kościoła parafialnego pw. św. Jakuba Starszego w Lubrzy dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytk...
10381084 2024-04-15
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Grodziskiej Biblioteki Publicznej w Grodzisku Wielkopolskim - filia Osiedle Wojska Polskiego.Inwestycja polegać będzie na wykonaniu następ...
10336470 2024-04-17
godz. 10:00
Wielkopolskie Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych na os. Piastowskim w Poznaniu
10375393 2024-04-17
godz. 15:00
Śląskie Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna drewniane wraz z parapetami i nawiewnikami oraz robotami towarzyszącymi w budynkach przy ul. Bończyka 5, ul. Krakusa 17 i ul. Stalmacha 11 stan...
10441713 2024-04-19
godz. 14:00
Małopolskie Wymiana stolarki okiennej w 2024 roku.
10431711 2024-04-22
godz. 00:00
Warmińsko-Mazurskie Remont elewacji z obiciem tynków i ułożeniem nowych ciepłochronnych, wykonanie przeszyć pękniętych ścian elewacji, wymiana e obróbek blacharskich na gzymsach oraz podokienników z b...
10413510 2024-04-23
godz. 10:00
Lubelskie Wymiana stolarki okiennej w budynku PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin
10484187 2024-04-30
godz. 23:59
Mazowieckie Zlecę montaż okien połaciowych i świetlików
10482913 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Wymiana drzwi stalowych wejściowych na drzwi aluminiowe do budynku użytkowego przy ul. Wiśniowej 35 w Warszawie
10479540 2024-05-07
godz. 14:00
Wielkopolskie Remont budynku Gazowni w Środzie Wlkp. ul. Lipowa 23 1.Przedmiotem zamówienia są  jest wykonanie robót budowlano-montażowych polegające na modernizacji elewacji budynków oraz wymian...