Przetarg 7903754 - Wymiana dachu i wykonanie elewacji budynku przy ulicy...

   
Analizuj Zamówienie 7903754 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Wymiana dachu i wykonanie elewacji budynku przy ulicy Młyńskiej 2 w Przechlewie
Numer referencyjny: IRP.ZP.271.6.2020

1. Prze
dmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie dachu i wykonanie elewacji budynku przy ulicy Młyńskiej 2 w Przechlewie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykonanie robót budowlanych w budynku mieszkalno – biurowym, trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym pełniącym funkcję mieszkalną, wielorodzinną z wyodrębnionym na parterze zespołem pomieszczeń biurowych.
Posadowienie budynku bezpośrednio na ławach. Budynek o konstrukcji tradycyjnej. Ściany budynku murowane. Dach wielospadowy o różnym nachyleniu połaci dachu. Pokrycie dachu wykonane z dachówki ceramicznej.
Zakres robót obejmuje:
• docieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 10 cm z wyprawą tynku silikonowego – 386,23 m2,
• wymiana pokrycia dachowego na dachówkę ceramiczną karpiówkę – 284,75 m2,
• przemurowanie kominów ponad dachem,
• wymiana podłogi na strychu budynku,
• remont opaski betonowej budynku ,
• wymiana stolarki otworowej na PCW,
• wykonanie instalacji odgromowej budynku.
Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót.

3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy.
4. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
a) wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym,
b) prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych;
c) wykonywania obmiarów ilości wykonanych robót;
d) przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami;
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie Budowlanym stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku powinni
wskazać w ofercie zakres robót, które będą wykonywać podwykonawcy.

Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.
7. Wymagania stawiane Wykonawcy:
ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego,
Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń w całości,
okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę,
przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego.
8. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie.
Wizję lokalną obejmującą teren przedsięwzięcia i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców
na ich własną odpowiedzialność i ryzyko oraz uzyskanie wszelkich danych, jakie mogą okazać się
niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy Wykonawcy przeprowadzą samodzielnie. Wizja
lokalna nie jest obowiązkowa. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcją terenu
przedsięwzięcia ponosi Wykonawca.

9. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie, oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art.30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. W projekcie budowlanym, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w przedmiarze robót do przywołanych norm , technicznych systemów odniesienia oraz nazw własnych dodaje się zdanie „dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym”.
11. Wymagania jakościowe i materiałowe.
a) do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej,
b) wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. Wykonawca
ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości).
c) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem,
że zaproponowane rozwiązania równoważne (materiały, wyposażenie itd.) będą posiadały parametry techniczne i funkcjonalne odpowiadające co najmniej parametrom materiałów i urządzeń określonych
w przedmiotowych dokumentach.
Udokumentowanie równoważności materiałów i/lub urządzeń w stosunku do projektowanych należy do obowiązku Wykonawcy.
c) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu
ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru.
d) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. W tym względzie Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przedstawi uprawnienia własne w zakresie sposobu gospodarowania odpadami lub podmiotu, z którym ma zawarte umowy na świadczenie usług
w zakresie sposobu gospodarowania odpadami.
12. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń nie mają na celu naruszenia art. 29, 30, 30a i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp. Nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązania, nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania.
13. Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i w cenie oferty ująć koszt wszelkich innych prac, usług i czynności określonych w SIWZ, oraz tam nie określonych, a koniecznych do wykonania zamówienia i przewidywalnych na etapie składania oferty.
14. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
15. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty bezpieczeństwa, higieniczne i aprobatę techniczną oraz dopuszczenie do stosowania na terenie Polski. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u producentów gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy inny państw członkowskich EOG, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innym określonym w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości).
16. Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego.
17. Gwarancja i rękojmia
Minimalny okres gwarancji jakości z tytułu wykonania robót i usuwania wad, wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego robót, a maksymalny okres gwarancji jakości z tytułu wykonania robót i usuwania wad nie może być dłuższy niż 96 miesięcy licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego robót.
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane zostanie zadeklarowany przez Wykonawcę w treści oferty, nie mniej niż 36 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym:
a) zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego; gwarancja jakości wykonawcy udzielana w tym zakresie jest niezależna od gwarancji udzielanych przez innych gwarantów (dostawców, producentów, autoryzowanych przedstawicieli itp.);
b) Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia zgłoszonych przez Zamawiającego wad tkwiących w całym zakresie przedmiotu umowy, które wystąpią w okresie gwarancji i rękojmi,
c) w ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 7 dni od daty ujawnienia lub zgłoszenia przez Zamawiającego usunąć na własny koszt zaistniałe usterki i wady,
d) Koszty gwarancji Wykonawca winien uwzględnić w zaproponowanej cenie wykonania przedmiotu zamówienia.
18. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty ogólnobudowlane.
19. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych
wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 20 czynności. Zamawiający uprawniony jest
w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
20. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 20 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
c. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
21. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 20 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust. 1 pkt 12 Umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 20 czynności.
22. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540408688-N-2021 z dnia: 2021-01-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8
W ogłoszeniu jest:
Data zakończenia 15.07.2021
W ogłoszeniu powinno być:
Data zakończenia 31.08.2021



II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Wykonanie robot budowlanych w budynku mieszkalno – biurowym, trzykondygnacyjnym , podpiwniczonym pełniącym funkcję mieszkalną, wielorodzinną z wyodrębnionym na parterze zespołem pomieszczeń biurowych. Udział procentowy pomieszczeń biurowych wynosi 31,7% pozostałe 68,3% to pomieszczenia pełniące funkcję mieszkalną.
W związku z powyższym proszę o zastosowanie zgodnie z przepisami odpowiedniej stawki podatku VAT.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540408699-N-2021 z dnia: 2021-01-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.01.2021, godzina: 11:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.02.2021, godzina: 11:00,
branża Dekarstwo, Elewacje, termomodernizacje
podbranża pokrycia dachowe, elewacje
kody CPV 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: pokrycia dachowe , elewacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10423902 2024-04-25
godz. 09:00
Świętokrzyskie „Rozbudowa budynku strażnicy OSP w miejscowości Mikułowice” Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa strażnicy OSP w m. Mikułowice o garaż 2-stanowiskowy na samochody ratowniczo-ga...
10429198 2024-04-25
godz. 23:59
Lubuskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych – elewacja zachodnia i elewacja północna. Zakres prac – dot. elewacji zachodniej: - roboty rozbiórkowe, w tym ryni...
10400362 2024-04-26
godz. 09:00
Małopolskie Roboty zabezpieczające w zakresie elewacji trybun B, C i D inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót niezbędnych ...
10427713 2024-04-26
godz. 10:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn.: „Przebudowa pokrycia dachowego dawnej wozowni w Strumieniu”. 2. Zamówienie obejmuje wymianę pokrycia d...
10429609 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie Remont pokrycia dachu w budynku Zespołu Szkół nr 129 przy ul. Koncertowa 4 w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu na kompleksie budynków będących częścią p...
10432535 2024-04-30
godz. 09:00
Łódzkie Renowacja elewacji budynków Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Katarzyny Kobro w Zduńskiej Woli 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z renowac...
10445638 2024-05-02
godz. 10:00
Śląskie Ocieplenie elewacji budynku nr 2 wraz z częściową wymianą okien na obiekcie przy ul. Lompy 10a w Chorzowie Rozwiązania funkcjonalno-przestrzenneBudynek o przeznaczeniu socjalnym (szatn...
10447575 2024-05-06
godz. 10:00
Podkarpackie PRACE REMONTOWO-KONSERWATORSKIE BYŁEGO BUDYNKU URZĘDU GMINY W KOSINIE.Opis przedmiotu zamówienia: 1) Remont elewacji zabytkowego budynku domu społecznego, remont cokołu, gzymsu, szpalet...
10458365 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Remont dachu budynku przy ul. Daszyńskiego 2 w Bogatyni Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest remont dachu budynku dawnej stacji kolei wąskotorowej, zlokalizowanego na działce nr 43/1...
10452199 2024-05-06
godz. 15:30
Dolnośląskie Remont elewacji frontowej i podwórzowej oraz izolacja ścian fundamentowych w budynku przy ul. Wyszyńskiego 104 we Wrocławiu