Przetarg 7316619 - Wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów...

   
Analizuj Zamówienie 7316619 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-02-04
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych KWP i KMP w Łodzi Numer referencyjny: FZ-2380/2/20/KK
Usługa mycia i cz
yszczenia służbowych samochodów osobowych dla KWP Łodzi w Lutomierska 108/1121. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji typu furgon i samochód osobowy. Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ, tj. projekcie umowy2. Usługa mycia i czyszczenia służbowych samochodów osobowych dla KWP Łodzi w Lutomierska 108/112 – przewidywana ilość usług w okresie 24 miesięcznym:• Dla pojazdów osobowych: mycie 4 000, czyszczenie 2 0003. Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmującym następujące czynności:— mycie wstępne,— mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,— mycie dywaników, progów i kół pojazdu,— w okresie zimowym osuszenie pojazdu i zabezpieczenie przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych.3.4. Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności:— odkurzanie całego pojazdu (również pod wycieraczkami),— czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu,— mycie szyb od wewnątrz pojazdu.5. Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo. Szczegółowy opis warunków płatności został zawarty w projekcie umowy – Załączniku nr 4 do SIWZ.6. Wymagany minimalny czas pracy myjni przez 6 dni w tygodniu (w dni robocze od poniedziałku do soboty). Tygodniowy czas pracy myjni nie może być krótszy niż 54 godziny.7. Myjnie muszą być zadaszone oraz spełniać następujące wymagania:• Dla części Nr 1 – każda myjnia musi posiadać co najmniej 2 stanowiska do mycia pojazdów i oddzielne stanowisko do czyszczenia wnętrza pojazdu.8. Wymagania dotyczące lokalizacji myjni, w której będą wykonywane usługi:• Dla części Nr 1 – każda myjnia musi znajdować się w odległości nie większej niż 6 km od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą świadczone usługi.9. Myjnia musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowanie policyjne.10. Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizowania umowy polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami myjącymi i czyszczącymi.11. Wykonawca zapewni świadczenie usług mycia pojazdów poza kolejnością i umieści w widocznym miejscu stosowną informację.12. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca wystawi fakturę na płatnika wymienionego w umowie i przekaże ją do odbiorcy usługi. Do faktury musi być załączone zestawienie zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi, czytelny podpis kierującego pojazdem. Wzór zestawienia będzie załącznikiem do umowy.13. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej na myjni w celu oceny spełniania wymagań zawartych w SIWZ.14. Art. 29 ust. 3a uPzp - Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U.2018 r. poz. 108 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi, tj. mycia i czyszczenia pojazdów. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego - Zgodnie z zapisami SIWZ.
Usługa mycia i czyszczenia służbowych samochodów osobowych dla KMP w Łodzi, ul. Sienkiewicza 28/301. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji typu furgon i samochód osobowy. Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ, tj. projekcie umowy2. Usługa mycia i czyszczenia służbowych samochodów osobowych dla KMP w Łodzi, ul. Sienkiewicza 28/30 – przewidywana ilość usług w okresie 24 miesięcznym:• Dla pojazdów osobowych: mycie 3 000, czyszczenie 1 5003. Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmującym następujące czynności:— mycie wstępne,— mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,— mycie dywaników, progów i kół pojazdu,— w okresie zimowym osuszenie pojazdu i zabezpieczenie przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych.3.4. Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności:— odkurzanie całego pojazdu (również pod wycieraczkami),— czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu,— mycie szyb od wewnątrz pojazdu.5. Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo. Szczegółowy opis warunków płatności został zawarty w projekcie umowy – Załączniku nr 4 do SIWZ.6. Wymagany minimalny czas pracy myjni przez 6 dni w tygodniu (w dni robocze od poniedziałku do soboty). Tygodniowy czas pracy myjni nie może być krótszy niż 54 godziny.7. Myjnie muszą być zadaszone oraz spełniać następujące wymagania:• Dla części Nr 2 – każda myjnia musi posiadać co najmniej 2 stanowiska do mycia pojazdów i oddzielne stanowisko do czyszczenia wnętrza pojazdu.8. Wymagania dotyczące lokalizacji myjni, w której będą wykonywane usługi:• Dla części Nr 2 – każda myjnia musi znajdować się w odległości nie większej niż 6 km od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą świadczone usługi.9. Myjnia musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowanie policyjne.10. Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizowania umowy polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami myjącymi i czyszczącymi.11. Wykonawca zapewni świadczenie usług mycia pojazdów poza kolejnością i umieści w widocznym miejscu stosowną informację.12. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca wystawi fakturę na płatnika wymienionego w umowie i przekaże ją do odbiorcy usługi. Do faktury musi być załączone zestawienie zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi, czytelny podpis kierującego pojazdem. Wzór zestawienia będzie załącznikiem do umowy.13. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej na myjni w celu oceny spełniania wymagań zawartych w SIWZ.14. Art. 29 ust. 3a uPzp - Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U.2018 r. poz. 108 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi, tj. mycia i czyszczenia pojazdów. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego - Zgodnie z zapisami SIWZ.
Usługa mycia i czyszczenia służbowych samochodów osobowych dla Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Łodzi, ul. Stokowska 21/251. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji typu furgon i samochód osobowy. Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ, tj. projekcie umowy2. Usługa mycia i czyszczenia służbowych samochodów osobowych dla Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Łodzi, ul. Stokowska 21/25 – przewidywana ilość usług w okresie 24 miesięcznym:• Dla pojazdów osobowych: mycie 1 000, czyszczenie 5003. Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmującym następujące czynności:— mycie wstępne,— mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,— mycie dywaników, progów i kół pojazdu,— w okresie zimowym osuszenie pojazdu i zabezpieczenie przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych.3.4. Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności:— odkurzanie całego pojazdu (również pod wycieraczkami),— czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu,— mycie szyb od wewnątrz pojazdu.5. Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo. Szczegółowy opis warunków płatności został zawarty w projekcie umowy – Załączniku nr 4 do SIWZ.6. Wymagany minimalny czas pracy myjni przez 6 dni w tygodniu (w dni robocze od poniedziałku do soboty). Tygodniowy czas pracy myjni nie może być krótszy niż 54 godziny.7. Myjnie muszą być zadaszone oraz spełniać następujące wymagania:• Dla części Nr 3 – każda myjnia musi posiadać co najmniej 2 stanowiska do mycia pojazdów i oddzielne stanowisko do czyszczenia wnętrza pojazdu.8. Wymagania dotyczące lokalizacji myjni, w której będą wykonywane usługi:• Dla części Nr 3 – każda myjnia musi znajdować się w odległości nie większej niż 6 km od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą świadczone usługi.9. Myjnia musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowanie policyjne.10. Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizowania umowy polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami myjącymi i czyszczącymi.11. Wykonawca zapewni świadczenie usług mycia pojazdów poza kolejnością i umieści w widocznym miejscu stosowną informację.12. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca wystawi fakturę na płatnika wymienionego w umowie i przekaże ją do odbiorcy usługi. Do faktury musi być załączone zestawienie zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi, czytelny podpis kierującego pojazdem. Wzór zestawienia będzie załącznikiem do umowy.13. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej na myjni w celu oceny spełniania wymagań zawartych w SIWZ.14. Art. 29 ust. 3a uPzp - Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U.2018 r. poz. 108 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi, tj. mycia i czyszczenia pojazdów. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego - Zgodnie z zapisami SIWZ.
Usługa mycia i czyszczenia służbowych samochodów osobowych dla Komisariatów Policji KMP w Łodzi1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji typu furgon i samochód osobowy. Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ, tj. projekcie umowy2. Usługa mycia i czyszczenia służbowych samochodów osobowych dla Komisariatów Policji KMP w Łodzi – przewidywana ilość usług w okresie 24 miesięcznym:• Dla pojazdów osobowych: mycie 2 000, czyszczenie 1 0003. Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmującym następujące czynności:— mycie wstępne,— mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,— mycie dywaników, progów i kół pojazdu,— w okresie zimowym osuszenie pojazdu i zabezpieczenie przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych.3.4. Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności:— odkurzanie całego pojazdu (również pod wycieraczkami),— czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu,— mycie szyb od wewnątrz pojazdu.5. Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo. Szczegółowy opis warunków płatności został zawarty w projekcie umowy – Załączniku nr 4 do SIWZ.6. Wymagany minimalny czas pracy myjni przez 6 dni w tygodniu (w dni robocze od poniedziałku do soboty). Tygodniowy czas pracy myjni nie może być krótszy niż 54 godziny.7. Myjnie muszą być zadaszone oraz spełniać następujące wymagania:• Dla części Nr 4 – wymagane, aby Wykonawca posiadał dwie myjnie w dwóch różnych dzielnicach Łodzi z minimum jednym stanowiskiem do mycia pojazdów i oddzielnym stanowiskiem do czyszczenia wnętrza pojazdu.8. Wymagania dotyczące lokalizacji myjni, w której będą wykonywane usługi:• Dla części Nr 4 – wymagane 2 myjnie na terenie miasta Łodzi, przy czym myjnie te muszą znajdować się w dwóch różnych dzielnicach miasta.9. Myjnia musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowanie policyjne.10. Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizowania umowy polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami myjącymi i czyszczącymi.11. Wykonawca zapewni świadczenie usług mycia pojazdów poza kolejnością i umieści w widocznym miejscu stosowną informację.12. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca wystawi fakturę na płatnika wymienionego w umowie i przekaże ją do odbiorcy usługi. Do faktury musi być załączone zestawienie zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi, czytelny podpis kierującego pojazdem. Wzór zestawienia będzie załącznikiem do umowy.13. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej na myjni w celu oceny spełniania wymagań zawartych w SIWZ.14. Art. 29 ust. 3a uPzp - Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U.2018 r. poz. 108 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi, tj. mycia i czyszczenia pojazdów. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego - Zgodnie z zapisami SIWZ.
Usługa mycia i czyszczenia służbowych samochodów typu furgon dla KWP/KMP1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji typu furgon i samochód osobowy. Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ, tj. projekcie umowy2. Usługa mycia i czyszczenia służbowych samochodów typu furgon dla KWP/KMP – przewidywana ilość usług w okresie 24 miesięcznym:• Dla pojazdów typu furgon: mycie 1 500, czyszczenie 7503. Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmującym następujące czynności:— mycie wstępne,— mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,— mycie dywaników, progów i kół pojazdu,— w okresie zimowym osuszenie pojazdu i zabezpieczenie przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych.3.4. Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności:— odkurzanie całego pojazdu (również pod wycieraczkami),— czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu,— mycie szyb od wewnątrz pojazdu.5. Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo. Szczegółowy opis warunków płatności został zawarty w projekcie umowy – Załączniku nr 4 do SIWZ.6. Wymagany minimalny czas pracy myjni przez 6 dni w tygodniu (w dni robocze od poniedziałku do soboty). Tygodniowy czas pracy myjni nie może być krótszy niż 54 godziny.7. Myjnie muszą być zadaszone oraz spełniać następujące wymagania:• Dla części Nr 5 - myjnia musi posiadać co najmniej 2 stanowiska do mycia pojazdów i oddzielne stanowisko do czyszczenia wnętrza pojazdu, przy czym stanowiska do obsługi pojazdów muszą posiadać minimalną wysokość 3 m.8. Wymagania dotyczące lokalizacji myjni, w której będą wykonywane usługi:• Dla części Nr 5 – myjnia musi znajdować się w odległości nie większej niż 8 km od centrum Łodzi, przy czym jako centrum miasta zostało przyjęte skrzyżowanie ulic Mickiewicza/Kościuszki.9. Myjnia musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowanie policyjne.10. Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizowania umowy polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami myjącymi i czyszczącymi.11. Wykonawca zapewni świadczenie usług mycia pojazdów poza kolejnością i umieści w widocznym miejscu stosowną informację.12. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca wystawi fakturę na płatnika wymienionego w umowie i przekaże ją do odbiorcy usługi. Do faktury musi być załączone zestawienie zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi, czytelny podpis kierującego pojazdem. Wzór zestawienia będzie załącznikiem do umowy.13. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej na myjni w celu oceny spełniania wymagań zawartych w SIWZ.14. Art. 29 ust. 3a uPzp - Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U.2018 r. poz. 108 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi, tj. mycia i czyszczenia pojazdów. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego - Zgodnie z zapisami SIWZ.
branża Motoryzacja, Sprzątanie
podbranża sprzątanie terenu, usługi serwisowe, przeglądy, holowanie
kody CPV 50112300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie terenu , usługi serwisowe, przeglądy, holowanie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10455527 2024-04-22
godz. 12:00
Podlaskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 wykonywanie napraw bieżących w pojazdach służbowych Policji użytkowanych na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach wykonywanie napraw b...
10451217 2024-04-23
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Wynajem i obsługa przenośnych kabin sanitarnych przy obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2024 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Wynajem w okresie od 01.05.2024-...
10432900 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie Przystosowanie dwóch pojazdów do przewozu materiałów promieniotwórczych oraz radiofarmaceutyków Przystosowanie dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych marka: Fiat Ducato ro...
10449686 2024-04-26
godz. 09:00
Łódzkie Wykonywanie usług w zakresie napraw i przeglądów pogwarancyjnych w pojazdach o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony będących z RE Łowicz.
10457046 2024-04-29
godz. 14:00
Pomorskie Mycie wiat przystankowych będących w dyspozycji Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni usytuowanych na przystankach komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasta Gdyni
10392971 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie oraz części powierzchni wewnętrznych ...
10428688 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie Letnie i zimowe utrzymanie czystości i konserwacja zieleni poza pasem drogowym na terenie miasta Bytomia na okres 12 miesięcy w podziale na zadania 1. Przedmiotem zamówienia jest letnie ...
10425152 2024-05-09
godz. 23:55
Podkarpackie Utrzymanie porządku i czystości w budynkach i na terenach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Rzeszowie. Przedmiotem zamówienia jest utrzy...
10476359 2024-05-12
godz. 00:00
Lubelskie Zlecę regenerację przekładni kierowniczej w samochodzie osobowym BMV X3- Hrubieszów Zlecę regenerację przekładni kierowniczej w samochodzie osobowym BMV X3. Zainteresowanych proszę o...
10457591 2024-05-20
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania nieruchomości zabudowanej położonej w Warszawie przy ul. Zielone Zacisze 11 A i 11 B.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamó...