Przetarg 8916604 - Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży...

   
Analizuj Zamówienie 8916604 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-19
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych w 2022 roku

Część 1: 1. Zakres zamó
wienia obejmuje:1.1. wykonywanie usług konserwacyjnych, niestanowiących robót budowlanych w świetle Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020.1333 z późn. zm.)1.2. wykonywanie awaryjnych robót remontowych (awarie, roboty pilne, katastrofa budowlana), w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie tj.:- w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy wraz z infrastrukturą towarzyszącą według szczegółowego zakresu uzgadnianego każdorazowo w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac,- w lokalach gminnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy, według szczegółowego zakresu każdorazowo uzgadnianego w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac, zgodnie z ramowym zakresem określonym w Załączniku nr 2 do umowy.2. Maksymalna wartość wynagrodzenia, którą Wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to: - w części nr 1 – 171.000,00 zł brutto;3. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż:- w części nr 1 – 85.500,00 zł brutto, czyli 50% maksymalnej wartości;4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.6. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w Załączniku nr 10 do niniejszej SWZ w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 95 Pzp dla każdej z części po minimum 2 osoby– posiadające co najmniej wykształcenie zawodowe ogólnobudowlane w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).8. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)9. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinnazostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,• dowody odprowadzenia składek ZUS.10. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 14.2) SWZ,Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł.11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.12. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 10są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 10 są zobowiązane podać imię inazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.

Część 2: 1. Zakres zamówienia obejmuje:2.1. wykonywanie usług konserwacyjnych, niestanowiących robót budowlanych w świetle Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020.1333 z późn. zm.)2.2. wykonywanie awaryjnych robót remontowych (awarie, roboty pilne, katastrofa budowlana), w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie tj.:- w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy wraz z infrastrukturą towarzyszącą według szczegółowego zakresu uzgadnianego każdorazowo w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac,- w lokalach gminnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy, według szczegółowego zakresu każdorazowo uzgadnianego w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac, zgodnie z ramowym zakresem określonym w Załączniku nr 2 do umowy.3. Maksymalna wartość wynagrodzenia, którą Wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to:- w części nr 2 – 228.000,00 zł brutto.4. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż:- w części nr 2 – 114.000,00 zł brutto, czyli 50% maksymalnej wartości.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 2.8. Jeden Wykonawca może złożyć oferty na obie części zamówienia.9. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w Załączniku nr 10 do niniejszej SWZ w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 95 Pzp dla każdej z części po minimum 2 osoby– posiadające co najmniej wykształcenie zawodowe ogólnobudowlane w zakresie realizacji zamówienia, k órych wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).11. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)12. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawieniaZamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinnazostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,• dowody odprowadzenia składek ZUS.13. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 14.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł.14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.15. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.16. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 12 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszejSWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 12 są zobowiązane podać imię i nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonującychczynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydaniazakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnieniaoraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, któreodmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.

DP.262.9.2022.AA
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża malowanie, remont, wykończenie, obsługa techniczna nieruchomości
kody CPV 50700000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , obsługa techniczna nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10441551 2024-04-30
godz. 08:00
Małopolskie Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części. Część 1: część 1:os. Na Szaniec 17/53 - wg Załącznika nr 10 do SWZ,Przedmiotem zamówienia jes...
10463684 2024-04-30
godz. 12:00
Dolnośląskie Prace remontowo-malarskie holu Przedszkola Gminnego Kraina Marzeń w Jerzmanowej
10400262 2024-05-04
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Poszukuję pracowników do prac wykończeniowych - Koszalin Poszukuję pracowników do prac wykończeniowych. Zakres prac: malowanie, szpachlowanie, płyty G/K, prace glazurnicze, instalacja...
10450428 2024-05-06
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Remont pomieszczeń oraz toalet w budynku Wydziału Architektury ZUT przy ul. Żołnierskiej 50 w Szczecinie 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie robót budo...
10424558 2024-05-06
godz. 15:00
Podkarpackie Remont dwóch łazienek na piętrze w Szkole Podstawowej Nr 2 Jana Twardowskiego w Łańcucie.
10456434 2024-05-08
godz. 09:00
Mazowieckie TZPiZI-ZO.264/04/RB/24 Roboty remontowe w budynku administracyjnym SP ZOZ WSPRiTS w Plocku przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 malowanie pomieszczeń robota budo...
10457164 2024-05-09
godz. 09:00
Śląskie Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach 1. Przedmiotem zamówienia s...
10406452 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji dla zadania pn: Wymiana i wzmocnienie stropów ...
10445845 2024-05-15
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Remont stropu pomiędzy lokalem 36 a 36a kl. 27 w budynku przy ul. Armii Krajowej 21-27a w Szczecinku.
10459848 2024-05-18
godz. 00:00
Śląskie Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych (malowanie, zabudowy gk) - Ustroń Witam. Firma poszukuje firmy do wykonania prac wykończeniowych. W zakresie m.in. malowanie, zabudowy gk. Miejsce...