Przetarg 8563392 - Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży...

   
Analizuj Zamówienie 8563392 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-29
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych w 2022 roku

Część 1: 1. Zakres zamó
wienia obejmuje:1.1. wykonywanie usług konserwacyjnych, niestanowiących robót budowlanych w świetle Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020.1333 z późn. zm.) 1.2. wykonywanie awaryjnych robót remontowych (awarie, roboty pilne, katastrofa budowlana),w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie tj.:- w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy wraz z infrastrukturą towarzyszącą według szczegółowego zakresu uzgadnianego każdorazowo w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac, - w lokalach gminnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy, według szczegółowego zakresu każdorazowo uzgadnianego w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac, zgodnie z ramowym zakresem określonym w Załączniku nr 2 do umowy.2. Maksymalna wartość wynagrodzenia, którą Wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to: - w części nr 1 – 171.000,00 zł brutto;3. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż: - w części nr 1 – 85.500,00 zł brutto, czyli 50% maksymalnej wartości;4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 2.7. Jeden Wykonawca może złożyć oferty na obie części zamówienia. 8. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w Załączniku nr 10 do niniejszej SWZ w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 95 Pzp dla każdej z części po minimum 2 osoby – posiadające co najmniej wykształcenie zawodowe ogólnobudowlane w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).10. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)11. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób: • poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika), • oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, • oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, • dowody odprowadzenia składek ZUS.12. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 14.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł.13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.14. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 12 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 12 są zobowiązane podać imię i nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.

Część 2: 1. Zakres zamówienia obejmuje:2.1. wykonywanie usług konserwacyjnych, niestanowiących robót budowlanych w świetle Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020.1333 z późn. zm.) 2.2. wykonywanie awaryjnych robót remontowych (awarie, roboty pilne, katastrofa budowlana),w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie tj.: - w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy wraz z infrastrukturą towarzyszącą według szczegółowego zakresu uzgadnianego każdorazowo w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac, - w lokalach gminnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Gminy, według szczegółowego zakresu każdorazowo uzgadnianego w wystawianym zleceniu stanowiącym podstawę rozpoczęcia prac, zgodnie z ramowym zakresem określonym w Załączniku nr 2 do umowy.3. Maksymalna wartość wynagrodzenia, którą Wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to: - w części nr 2 – 228.000,00 zł brutto.4. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż: - w części nr 2 – 114.000,00 zł brutto, czyli 50% maksymalnej wartości.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba części 2.8. Jeden Wykonawca może złożyć oferty na obie części zamówienia. 9. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w Załączniku nr 10 do niniejszej SWZ w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 95 Pzp dla każdej z części po minimum 2 osoby – posiadające co najmniej wykształcenie zawodowe ogólnobudowlane w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).11. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)12. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób: • poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika), • oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, • oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, • dowody odprowadzenia składek ZUS.13. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 14.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł.14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.15. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.16. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 12 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 12 są zobowiązane podać imię i nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.

DP.261.19.1.2021.AA
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża malowanie, remont, wykończenie, obsługa techniczna nieruchomości
kody CPV 50700000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , obsługa techniczna nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10431401 2024-04-29
godz. 10:50
Zachodniopomorskie Remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych w Szczecinie: Zadanie 1: ul. Kaliny 33, 35, 37, 39,41 - wadium: 5 000 zł Zadanie 2: ul. Witkiewicza 39 - wadium: 3 000 zł Zadanie 3: ul. W...
10431236 2024-04-29
godz. 12:00
Śląskie Remont 10 lokali mieszkalnych – pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części – etap VII / 2024 Cz...
10439864 2024-04-30
godz. 09:00
Opolskie "Remont budynku mieszkalnego w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie" Znak sprawy 7/2024 Przedmiotem zamówienia jest "Remont budynku mieszkalnego w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie"Rozlicze...
10441041 2024-04-30
godz. 11:00
Łódzkie Umowa ramowa na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje ogólnobudowlane w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fiz. lub współwłasność ...
10455116 2024-05-06
godz. 14:00
Mazowieckie Konserwacja instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania, elektrycznych oraz wykonywanie robót konserwacyjnych w branży ogólno-budowlanej w budynkach znajdujących się w zasobach Spó...
10450066 2024-05-07
godz. 10:00
Dolnośląskie SZP/242-065/2024_Remont Domu Studenckiego T-22 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wróblewskiego 25 we Wrocławiu. 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: Remont Domu Studenckieg...
10447549 2024-05-08
godz. 09:00
Podkarpackie Remont części I kondygnacji budynku w siedzibie RDW Mielec przy ul. Korczaka 6a – etap II. Przedmiotem zamówienia jest między innymi:- wymiana istniejących drzwi wewnętrznych (3 szt...
10456434 2024-05-08
godz. 09:00
Mazowieckie TZPiZI-ZO.264/04/RB/24 Roboty remontowe w budynku administracyjnym SP ZOZ WSPRiTS w Plocku przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 malowanie pomieszczeń robota budo...
10449984 2024-05-10
godz. 15:00
Śląskie na wykonanie robót budowlanych, usług: Wykonanie izolacji ścian fundamentowych za pomocą natrysku pianką PUR w budynku przy ulicy Końcowej 7 w Zabrzu.
10443744 2024-05-15
godz. 00:00
Mazowieckie Zlecę wykonanie posadzki z miksokreta - Warszawa W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy posadzkarzy. Prace do wykonania w nowowybudowanym budynku wielorodzinnym o powierzchni...