Przetarg 6806489 - Wykonywanie robót budowlanych- remontowych w branżach:...

   
Analizuj Zamówienie 6806489 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-03
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie robót budowlanych- remontowych w branżach: ogólnobudowlanej, instalacyjno - sanitarnej i elektrycznej w obiektach nale
żących do zasobu Gminy Kobierzyce w latach 2019-2021.
Numer referencyjny: RŚZiZP.271.17.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie robót budowlanych- remontowych w branżach: ogólnobudowlanej, instalacyjno - sanitarnej i elektrycznej w obiektach należących do zasobu Gminy Kobierzyce w latach 2019-2021.
2. Wykonawstwo robót budowlanych i remontowych w branżach:
2.1. Ogólnobudowlanej;
2.2. Instalacyjno – sanitarnej;
2.3. Elektrycznej.
w szczególności:
2.4. Roboty posadzkarsko - fliziarskie,
2.5. Prace wykończeniowe (naprawa tynków, gipsowanie, malowanie ścian, itp.),
2.6. Roboty brukarskie,
2.7. Roboty ogólnobudowlane w pomieszczeniach (w tym roboty stolarskie, wymiana okien i drzwi),
2.8. Naprawa rynien, spustów i kanałów deszczowych,
2.9. Naprawa i malowanie elewacji zewnętrznych,
2.10. Roboty murarskie i betoniarskie - przesunięcia ścian, wykonywanie schodów, wykonywanie nadproży oraz renowacja elementów żelbetowych przy zastosowaniu aktualnie stosowanych technologii,
2.11. Prace instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych oraz c.o.,
2.12. Wykonywanie przyłączy energetycznych oraz wewnętrznych na obiektach typu: boiska, place zabaw, obiekty rekreacyjne.
3. W ramach umowy Wykonawca winien uzyskać na swój koszt niezbędne do realizacji zadania i prawidłowego użytkowania warunki, uzgodnienia, decyzje oraz opinie (np. kominiarskie, sanepidu).
4. Ogólne warunki zlecania robót:
4.1. Zamawiający zleci każdorazowo, na podstawie zlecenia, wykonanie konkretnych robót budowlanych lub ogólnobudowlanych. Zlecenie winno być poprzedzone wysłaniem do Wykonawcy zapytania pocztą elektroniczną lub telefonicznie (w przypadku robót awaryjnych) i powinno zawierać:
1) warunki i zalecenia do realizacji robót niezbędne do przygotowania oferty,
2) termin wykonania,
3) projekt, przedmiar robót, a w przypadku braku przedmiaru robót Wykonawca winien obliczyć cenę na podstawie udostępnionej mu dokumentacji, typowania robót, czy innych przekazanych przez Zamawiającego informacji oraz wizji w terenie.
4.2. Na podstawie uzyskanych informacji Wykonawca w terminie do 5 dni od otrzymania zapytania dokona oględzin i badania frontu robót danego zlecenia następnie sporządza kosztorys ofertowy, który powinien zostać zweryfikowany przez branżowego Inspektora Nadzoru działającego z ramienia Zamawiającego.
5. W przypadku robót awaryjnych (usunięcia awarii) zakres robót będzie ustalany przez Zamawiającego telefonicznie lub mailowo każdorazowo w dniu udzielenia zamówienia
na wykonanie tych robót. W przypadku robót awaryjnych Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usunięcia awarii w ciągu 24 godz., a zakończyć w terminie każdorazowo uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający jest zobowiązany w pierwszym dniu roboczym po zaistnieniu awarii wystawić zlecenie i dopełnić wymogów formalnych związanych z obiegiem dokumentów. Rozliczenie prac za powyższe roboty powinno nastąpić na podstawie kosztorysów powykonawczych zweryfikowanych przez odpowiedniego dla wykonywanych branż Inspektorów Nadzoru. W tym przypadku nie jest wymagany kosztorys ofertowy.
5.1. Zlecenie powinno zawierać:
1) nazwę przedmiotu zamówienia,
2) miejsce wykonania robót,
3) termin wykonania,
4) wartość robót,
5) zalecenia Zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia,
6. Termin realizacji zleconych robót:
6.1. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji robót remontowych lub ogólnobudowlanych w terminie 7 dni od daty przyjęcia i podpisania zlecenia,
a w przypadku robót awaryjnych niezwłocznie, jednak nie później niż 24 godziny
od momentu dokonania zgłoszenia.
Awaria traktowana będzie jako niespodziewane (nieplanowane), nagłe zdarzenie, które powoduje, bądź może spowodować obrażenia u ludzi lub uszkodzenia budynków, materiałów lub zniszczeń środowiska oraz zdarzenia, które wpływają na zapewnienie przeciwdziałania niewłaściwym warunkom bytowym.
6.2. W trybie awarii Wykonawca wykona tylko niezbędne prace mające na celu zabezpieczenie przed skutkami awarii, wszelkie dalsze prace realizowane będą w trybie zwykłym. Na tę okoliczność Zamawiający sporządza notatkę służbową, która będzie załączona do zlecenia.
6.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 24g/h dyżur pod telefonem alarmowym.
7. Zakończenie realizacji zleconych robót:
7.1. Wykonawca winien zakończyć realizację robót w terminie ustalonym w zamówieniu, przy czym termin zakończenia nie może być dłuższy niż termin realizacji umowy ramowej.
7.2. Termin wykonania poszczególnych robót w tym robót awaryjnych, obejmuje również okres przeznaczony na dokonanie niezbędnych prób i badań kontrolnych oraz okres przeznaczony na usunięcie wad stwierdzonych przy dokonaniu odbioru technicznego. Jest to również okres na opracowanie i uzgodnienie dokumentacji niezbędnej do odbioru końcowego.
7.3. Po zakończeniu robót Wykonawca zgłasza pisemnie (w tym faxem lub pocztą. elektroniczną) zrealizowanie zamówienia.
7.4. Czynności odbioru technicznego rozpoczną się najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru.
7.5. Na okoliczność odbioru robót sporządzany jest protokół odbioru, który stanowi podstawę do rozliczenia faktury za zrealizowane zlecenie.
7.6. Podstawą rozliczenia zamówienia jest dostarczenie podpisanego przez strony protokołu odbioru oraz kosztorysów powykonawczych zatwierdzonych przez właściwego Inspektora Nadzoru.
7.7. Termin płatności faktury VAT wynosi 21 dni i biegnie od dnia złożenia Zamawiającemu faktury wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami, tj.:
a) protokół zdawczo – odbiorczy,
b) kopię notatki Wykonawcy ze zgłoszenia awaryjnego zatwierdzona przez Zamawiającego,
c) kosztorys powykonawczy, w przypadku robót awaryjnych dokumentację powykonawczą,
d) w przypadku zatrudnienia podwykonawców – oświadczenie Wykonawcy
i podwykonawców, że wszystkie należności na rzecz podwykonawców za roboty objęte protokołem odbioru zostały rozliczone.
W przypadku braku w/w załączników termin zapłaty będzie liczony od upływu uzupełnionej dokumentacji.
8. Ostateczna ilość robót będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
9. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zlecenia robót na kwotę mniejszą niż kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia
w przypadku, gdy umowa ulegnie zakończeniu przed wyczerpaniem pełnej kwoty umowy.
10. Obowiązki Wykonawcy:
10.1. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami wynikającymi z Prawa budowlanego
i normami w zakresie przedmiotu umowy, a także parametrami zgodnymi z wytycznymi zawartymi w Polskich i Europejskich Normach dla danego typu obiektów;
10.2. Materiały wykorzystane do realizacji umowy winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu oraz powinny zawierać atesty, świadectwa jakości materiału, certyfikaty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego ma obowiązek udostępnić w/w dokumenty do wglądu;
10.3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca realizuje powierzone mu zadania kompleksowo ponosząc wszystkie koszty związane z ich realizacją;
10.4. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia winien zapewnić dozór techniczny, utrzymywać teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i zgodnie
z zasadami BHP, a także powinien zapewnić właściwa organizacją oraz koordynację robót poprzez zabezpieczenie nadzoru wykonawczego;
10.5. Koszty załadunku, transportu, rozładunku oraz ewentualnego składowania gruzu są po stronie Wykonawcy. Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie. Wykonawca poniesie koszty transportu i rozplantowania, natomiast przyjęcie odpadów będzie nieodpłatne na zasadach określonych w Zarządzeniu nr RBPiZN-OSIGO-205/0151/2008.
10.6. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania się do wszystkich poleceń i instrukcji Inspektora Nadzoru, które są zgodne z obowiązującymi przepisami.
11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę i podwykonawcę:
11.1. Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem prac hydraulicznych, elektrycznych, dekarskich, tynkarskich, budowlanych były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.108 tj. ze zm).
11.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000) i rozporządzenia RODO (Dz.U.EU.L.2016.119.1) (tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania.
11.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 3.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.
branża Ciepłownictwo i gaz, Energoelektryczna, Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Wodno - kanalizacyjna
podbranża instalacje grzewcze, instalacje gazowe, instalacje wewnętrzne, sieci zewnętrzne, oświetlenie, obsługa techniczna nieruchomości, sieci zewnętrzne, instalacje wewnętrzne
kody CPV 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje grzewcze , instalacje gazowe , instalacje wewnętrzne , sieci zewnętrzne , oświetlenie , obsługa techniczna nieruchomości , sieci zewnętrzne , instalacje wewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10374449 2024-04-11
godz. 10:00
Zachodniopomorskie PZP.242.26.NB.2024 Remont wraz ze zmianą sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Niecałej 3/1 w Świnoujściu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Cena Całkowita wartość oferty. Proszę...
10375332 2024-04-11
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1Maja Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińs...
10374653 2024-04-11
godz. 11:30
Małopolskie Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce–w formule zaprojektuj i wybuduj 1. Przedmiot zamówienia...
10374169 2024-04-12
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Kalisz; Ostrów Wlkp. Odolanów obszar wiejski; Garki (wieś) Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energ...
10374124 2024-04-12
godz. 09:00
Podkarpackie „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Krzywcza” Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Przedmiotem zamówienia jest ...
10380052 2024-04-12
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest jest budowa oświetlenia ulicy Zakopiańskiej w Radomiu.Zamówienie jest realizowane w ramach zadania budżetowego pn. Budowa oświetlenia ulic.Zamówienie obejm...
10374384 2024-04-12
godz. 10:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Śląskiej w Katowicach od istniejącego przelewu burzowego do komory w rejonie budynku nr 32F ". 2. Przedmiotem zamów...
10323795 2024-04-16
godz. 10:00
Małopolskie Remont rozdzielnicy R 15 kV w EC Szczecin dla PGE Energia Ciepła S.A. Oddział Szczecin Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
10334402 2024-04-22
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Zakup trzech samochodów zeroemisyjnych oraz zakup i instalacja dwóch stacji ładowania pojazdów elektrycznych w mieście Aleksandrów Kujawski1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia z pod...
10366887 2024-04-30
godz. 14:00
Podkarpackie Roboty związane z modernizacją węzła c.o. w zasobach SM AUTOSAN: • modernizacja węzła c.o. w budynku ul. Lipińskiego 124 - modernizacja rozdzielaczy c.o., wymiana armatury odcinają...