Przetarg 6717765 - Wykonywanie przeglądów technicznych oraz serwis i...

   
Analizuj Zamówienie 6717765 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2019-04-19
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie przeglądów technicznych oraz serwis i utrzymanie Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa zainstalowanego w budynkach na
terenie Portu Lotniczego im. F. Chopina w Warszawie Numer referencyjny: 7/PN/ZP/TLLZP/19
1.Świadczenie serwisu, utrzymanie i wykonanie przeglądów technicznych SKD, SSWiN, SI, SpSpatio, SP, CM oraz PPDZamówienie dotyczy usług dla Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa w Terminalu A / Strefy AB, Strefy CDE oraz w pozostałych obiektach Lotniska Chopina w Warszawie w zakresie Systemu Kontroli Dostępu (SKD), Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemu Integrującego (SI), Systemu przepustkowego Spatio (SpSpatio), Systemu przywoławczego (SP), Centrum Monitoringu (CM) oraz Platformy Przetwarzania Danych (PPD),Konserwacja oznacza zaplanowane, okresowe działania polegające na pomiarach, przeglądach, sprawdzaniu, próbach technicznych, czyszczeniu i innych czynnościach.W celu utrzymania sprawności systemu Wykonawca będzie wykonywał również naprawy zgłoszonych awarii, usterek, wad ZSB, wad gwarancyjnych oraz wad nieobjętych gwarancją.Zamówienie obejmuje także wykupienie wsparcia serwisowego i technicznego producentów sprzętu i oprogramowania, w tym powrót do wsparcia, jeśli to będzie konieczne oraz dostarczanie i instalowanie aktualizacji oprogramowania. Wsparcie urządzeń i systemów będzie świadczone w siedzibie PPL i musi obejmować prawo do aktualizacji wersji oprogramowania urządzeń i systemów.Wykonawca:— zapewni naprawę lub wymianę urządzeń lub ich części na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta posiadanego sprzętu,— będzie świadczył serwis wszystkich elementów sprzętowych i systemowych ZSB,— zapewni jeden punkt kontaktowy do przyjmowania wszystkich zgłoszeń, które mogą być kierowane za pomocą następujących kanałów: strona WWW, email, telefon.I. Dla serwisu urządzeń i systemów ZSB wymagane są co najmniej m.in.:1. Możliwość zgłaszania awarii, problemów technicznych przez 7 dni w tygodniu, 24h na dobę.2. Gwarantowany czas usunięcia awarii.3. Dostawę i montaż sprzętu zastępczego.II. Zasady ogólne utrzymania sprawności systemu i wykonywania przeglądów konserwacyjnychA. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1. Usługi związane z konserwacją zainstalowanych elementów i gotowością do świadczenia usług utrzymania sprawności systemu, a także wszystkie inne koszty.2. Świadczenie gwarancji jakości oraz utrzymania sprawności systemu przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy.3. Udzielenie 3 letniej gwarancji na nowe urządzenia.4. Wykonanie konserwacji wszystkich elementów systemów z podziałem na etapy:a. wstępny przegląd po rozpoczęciu Umowy,b. przeglądy konserwacyjne systemów: co pół roku.5. Usuwanie awarii, usterek, naprawy oraz inne prace serwisowe niezbędne do utrzymania w stanie stałej sprawności eksploatacyjnej ZSB.6. W zakresie serwisu podjęcie interwencji zgodnie z punktem „Utrzymanie Sprawności Systemu”.7. Usuwanie usterek ujawnionych w trakcie przeglądu technicznego (konserwacji).8. Dostarczenie PPL przez Wykonawcę przed każdym przystąpieniem do konserwacji, z wyprzedzeniem, harmonogramu ramowego prac.9. Konserwację wszystkich elementów systemu zgodnie z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami.B. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia m.in.:1. Po uzgodnieniu prace w Terminalu A strefa AB będą wykonywane w godzinach nocnych od 23:30-05:30.2. Wykonawca będzie przestrzegał obowiązujących norm, przepisów: ppoż., bhp wewn. uregulowań PPL w trakcie prowadzenia prac.3. Akceptacja napraw, modernizacji, przebudów i rozbudów systemu dokonywanych przez PPL do czasu podpisania umowy przez Wykonawcę jak i w trakcie podpisanej umowy.4. Wykonawca jest zobowiązany:a. przygotować erratę do niejawnej dokumentacji powykonawczej.b. do zachowania ciągłości serwisu przez cały czas trwania umowy.6.Wykonawca będzie posiadać:a. Koncesję MSWiA na wykonywanie działalności w formie usługi zabezpieczenia technicznego, a osoby wykonujące prace i kierujące pracownikami - wpis na listę kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia tech.b. na własnym stanie lub mieć bezpośredni dostęp do magazynu części zamiennych konserwowanych systemów lubc. stosowna umowę serwisową z producentem na wymianę lub dostawę części oraz aktualizację oprogramowania.
Świadczenie serwsu, utrzymania i wykonania przeglądów technicznych systemu telewizji dozorowej CCTV IP, sieci LAN ZSB oraz Systemu Automatycznego Rozpoznawania Numerów Rejestracyjnych.Zamówienie dotyczy usług dla Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa w zakresie elementów systemu telewizji dozorowej CCTV IP, sieci LAN ZSB oraz Systemu Automatycznego Rozpoznawania Numerów Rejestracyjnych.Konserwacja oznacza zaplanowane, okresowe działania polegające na pomiarach, przeglądach, sprawdzaniu, próbach technicznych, czyszczeniu i innych czynnościach.W celu utrzymania sprawności systemu Wykonawca będzie wykonywał również naprawy zgłoszonych awarii, usterek, wad ZSB i SARNR, wad gwarancyjnych oraz wad nieobjętych gwarancją.Zamówienie obejmuje także wykupienie wsparcia serwisowego i technicznego producentów sprzętu i oprogramowania, w tym powrót do wsparcia, jeśli to będzie konieczne oraz dostarczanie i instalowanie aktualizacji oprogramowania. Wsparcie urządzeń i systemów będzie świadczone w siedzibie PPL i musi obejmować prawo do aktualizacji wersji oprogramowania urządzeń i systemów.Wykonawca:— zapewni naprawę lub wymianę urządzeń lub ich części na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta posiadanego sprzętu,— będzie świadczył serwis wszystkich elementów sprzętowych i systemowych ZSB,— zapewni jeden punkt kontaktowy do przyjmowania wszystkich zgłoszeń, które mogą być kierowane za pomocą następujących kanałów: strona WWW, email, telefon.I. Dla serwisu urządzeń i systemów ZSB wymagane są co najmniej m.in.:1. Możliwość zgłaszania awarii, problemów technicznych przez 7 dni w tygodniu, 24h na dobę.2. Gwarantowany czas usunięcia awarii.3. Dostawę i montaż sprzętu zastępczego.II. Zasady ogólne utrzymania sprawności systemu i wykonywania przeglądów konserwacyjnychA. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1. Usługi związane z konserwacją zainstalowanych elementów i gotowością do świadczenia usług utrzymania sprawności systemu, a także wszystkie inne koszty.2. Świadczenie gwarancji jakości oraz utrzymania sprawności systemu przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy.3. Udzielenie 3 letniej gwarancji na nowe urządzenia.4. Wykonanie konserwacji wszystkich elementów systemów z podziałem na etapy:a. wstępny przegląd po rozpoczęciu Umowy,b. przeglądy konserwacyjne systemów: co pół roku5. Usuwanie awarii, usterek, naprawy oraz inne prace serwisowe niezbędne do utrzymania w stanie stałej sprawności eksploatacyjnej ZSB.6. W zakresie serwisu podjęcie interwencji zgodnie z punktem „Utrzymanie Sprawności Systemu”.7. Usuwanie usterek ujawnionych w trakcie przeglądu technicznego (konserwacji).8. Dostarczenie PPL przez Wykonawcę przed każdym przystąpieniem do konserwacji, z wyprzedzeniem, harmonogramu ramowego prac.9. Konserwację wszystkich elementów systemu zgodnie z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami.B. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia m.in.:1. Po uzgodnieniu prace w Terminalu A strefa AB będą wykonywane w godzinach nocnych od 23:30-05:30.2. Wykonawcy będzie przestrzegał obowiązujących norm, przepisów: ppoż., bhp, wewn. uregulowań PPL w trakcie prowadzenia prac.3. Akceptacja napraw, modernizacji, przebudów i rozbudów systemu dokonywanych przez PPL do czasu podpisania umowy przez Wykonawcę jak i w trakcie podpisanej umowy.4. Wykonawca jest zobowiązany:a. przygotować erratę do niejawnej dokumentacji powykonawczej.b. do zachowania ciągłości serwisu przez cały czas trwania umowy.5. Wykonawca będzie posiadać:a. koncesję MSWiA na wykonywanie działalności w formie usługi zabezpieczenia technicznego, a osoby wykonujące prace i kierujące pracownikami - wpis na listę kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego.b. na własnym stanie lub mieć bezpośredni dostęp do magazynu części zamiennych konserwowanych systemów lubc. stosowną umowę serwisową z producentem na wymianę lub dostawę części oraz aktualizację oprogramowania.
Świadczenie serwisu, utrzymanie i wykonanie przeglądów technicznych SKD, SSWiN, SI, CCTV, LAN w Terminalu A / Strefy CDE wraz z pirsami otaz w pozostałych obiektach i budynkach PPL.Zamówienie dotyczy usług dla Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa w Terminalu A / Strefy CDE wraz z pirsami oraz w pozostałych obiektach oddalonych i budynkach PPL w zakresie SKD, SSWiN, SI, CCTV, LAN.Konserwacja oznacza zaplanowane, okresowe działania polegające na pomiarach, przeglądach, sprawdzaniu, próbach technicznych, czyszczeniu i innych czynnościach.W celu utrzymania sprawności systemu Wykonawca będzie wykonywał również naprawy zgłoszonych awarii, usterek, wad ZSB, wad gwarancyjnych oraz wad nieobjętych gwarancją.Zamówienie obejmuje także wykupienie wsparcia serwisowego i technicznego producentów sprzętu i oprogramowania, w tym powrót do wsparcia, jeśli to będzie konieczne oraz dostarczanie i instalowanie aktualizacji oprogramowania. Wsparcie urządzeń i systemów będzie świadczone w siedzibie PPL i musi obejmować prawo do aktualizacji wersji oprogramowania urządzeń i systemów.Wykonawca:— zapewni naprawę lub wymianę urządzeń lub ich części na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta posiadanego sprzętu,— będzie świadczył serwis wszystkich elementów sprzętowych i systemowych ZSB,— zapewni jeden punkt kontaktowy do przyjmowania wszystkich zgłoszeń, które mogą być kierowane za pomocą następujących kanałów: strona WWW, email, telefon.I. Dla serwisu urządzeń i systemów ZSB wymagane są co najmniej m.in.:1. Możliwość zgłaszania awarii, problemów technicznych przez 7 dni w tygodniu, 24h na dobę.2. Gwarantowany czas usunięcia awarii.3. Dostawę i montaż sprzętu zastępczego.II. Zasady ogólne utrzymania sprawności systemu i wykonywania przeglądów konserwacyjnychA. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1. Usługi związane z konserwacją zainstalowanych elementów i gotowością do świadczenia usług utrzymania sprawności systemu, a także wszystkie inne koszty.2. Świadczenie gwarancji jakości oraz utrzymania sprawności systemu przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy.3. Udzielenie 3 letniej gwarancji na nowe urządzenia.4. Wykonanie konserwacji wszystkich elementów systemów z podziałem na etapy:a. wstępny przegląd po rozpoczęciu Umowy,b. przeglądy konserwacyjne systemów: co pól roku.5. Usuwanie awarii, usterek, naprawy oraz inne prace serwisowe niezbędne do utrzymania w stanie stałej sprawności eksploatacyjnej ZSB.6. W zakresie serwisu podjęcie interwencji zgodnie z punktem „Utrzymanie Sprawności Systemu”.7. Usuwanie usterek ujawnionych w trakcie przeglądu technicznego (konserwacji).8. Dostarczenie PPL przez Wykonawcę przed każdym przystąpieniem do konserwacji, z wyprzedzeniem, harmonogramu ramowego prac.9. Konserwację wszystkich elementów systemu zgodnie z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami.B. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia m.in.:1. Po uzgodnieniu prace w Terminalu A strefa AB będą wykonywane w godzinach nocnych od 23:30-05:30.2. Wykonawcy będzie przestrzegał obowiązujących norm, przepisów: ppoż., bhp, wewn. uregulowań PPL w trakcie prowadzenia prac.3. Akceptacja napraw, modernizacji, przebudów i rozbudów systemu dokonywanych przez PPL do czasu podpisania umowy przez Wykonawcę jak i w trakcie podpisanej umowy.4. Wykonawca jest zobowiązany:a. przygotować erratę do niejawnej dokumentacji powykonawczej.b. do zachowania ciągłości serwisu przez cały czas trwania umowy.5. Wykonawca będzie posiadać:a. koncesję MSWiA na wykonywanie działalności w formie usługi zabezpieczenia technicznego, a osoby wykonujące prace i kierujące pracownikami - wpis na listę kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego.b. na własnym stanie lub mieć bezpośredni dostęp do magazynu części zamiennych konserwowanych systemów lubc. stosowna umowę serwisową z producentem na wymianę lub dostawę części oraz aktualizację oprogramowania.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Ochrona
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa, instalacje
kody CPV 72250000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa , instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10345092 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Odnowienie licencji Service Desk Plus Professional - subskrypcja roczna
10376671 2024-04-05
godz. 17:00
Podkarpackie Stworzenie oprogramowania/systemu do automatycznego tworzenia list do pojazdów z wykazem części do demontażu oraz automatycznej wyceny części używanych z zastosowaniem sztucznej intel...
10309345 2024-04-08
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup stanowisk specjalistycznych wraz z oprogramowaniem”. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
10378442 2024-04-08
godz. 11:00
Śląskie Aktulizacja systemu PLM TeamCenter
10371233 2024-04-12
godz. 10:00
Śląskie PRZEDŁUŻENIE LICENCJI ORAZ WSPARCIA SERWISOWEGO NA OPROGRAMOWANIE SAFETICA DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE 1. Przedmiotem zam...
10378665 2024-04-12
godz. 11:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Neofilologii Uniwersytetu Rzeszowskiego.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizac...
10309369 2024-04-12
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest:Serwis oprogramowaniaZad.1 - Serwis pogwarancyjny urządzeń FortinetZamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Szczegółowy opis przedmiotu zam...
10312407 2024-04-17
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Poznańskiej. Zamówienie dotyczy: „Sukcesywnej dostawy fabrycznie nowego...
10375950 2024-04-23
godz. 00:00
Śląskie Wymiana instalacji domofonowej w budynku. Zakres prac: -demontaż starego systemu domofonów -montaż systemu na istniejącej instalacji kablowej -montaż nowych unifonów w lokalach ( 4 szt...
10330867 2024-05-12
godz. 00:00
Śląskie Opublikowane zapytanie ofertowe dot. przedłużenia licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall.