Przetarg 8194456 - Wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych,...

   
Analizuj Zamówienie 8194456 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-06-11
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, prac remontowo-konserwacyjnych oraz usługi sprzątania terenów zewnętrz
nych w obiekcie CZP w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4-04/PN/2021 Numer referencyjny: 04/PN/2021
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych, wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych oraz usługi sprzątania terenów zewnętrznych w obiektach Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4 w Słupsku.
2. Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi 5 423,33 m
2
. Z datą zawarcia umowy Wykonawca będzie świadczył usługi sprzątania w pomieszczeniach o łącznej powierzchni 5 423,33 m
2
. Sprzątanie terenów zewnętrznych posesji, pielęgnacja zieleni oraz odśnieżanie dróg i parkingów – łączna wielkość powierzchni zewnętrznych wynosi 11 511,75 m
2
.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych, wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych oraz usługi sprzątania terenów zewnętrznych w obiektach Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4 w Słupsku. 2. Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi 5 423,33 m2. Z datą zawarcia umowy Wykonawca będzie świadczył usługi sprzątania w pomieszczeniach o łącznej powierzchni 5 423,33 m2. Sprzątanie terenów zewnętrznych posesji, pielęgnacja zieleni oraz odśnieżanie dróg i parkingów – łączna wielkość powierzchni zewnętrznych wynosi 11 511,75 m2. 3. Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania wraz z powierzchnią zostanie przekazany protokolarnie. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za rzeczywiście sprzątaną powierzchnię. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w następujących załącznikach: 1) wykaz powierzchni przeznaczonych do wykonywania usługi określa załącznik nr 1 do IDW; 2) zakres czynności i częstotliwość wykonania określa załącznik nr 2 do IDW; 3) strefy i zakres sprzątania w poszczególnych strefach określa załącznik nr 3 do IDW; 4) zasady pracy oraz zakres obowiązków Wykonawcy określa załącznik nr 4 do IDW; 5) zakres obowiązków Wykonawcy – prace remontowo-konserwacyjne określa załącznik 4A do IDW; 6) zasady transportu wewnętrznego określa załącznik nr 5 do IDW; 7) wymagania dotyczące preparatów myjących i dezynfekcyjnych określa załącznik nr 6 do IDW; 8) godziny pracy obsługi porządkowej określa załącznik nr 7 do IDW; 9) wzór protokołu kontroli stanowi załącznik nr 8 do IDW; 10) wzór protokołu kontroli stanu sanitarno-higienicznego określa załącznik nr 9 do IDW; 11) wzór protokołu kontroli Gruntowne sprzątanie określa załącznik nr 9A do IDW. 5. Wykonawca musi zapewnić dostateczną liczbę pracowników do sprawnej i należytej realizacji usługi. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalowej obiektów Zamawiającego w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Termin wizji lokalowej ustala się na dzień 16 czerwca 2021 godz.: 10.00. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia. 9. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymaga, aby przedmiot zamówienia w zakresie utrzymania czystości, dezynfekcji i czynności transportowych oraz innych usług wynikających z opisu przedmiotu zamówienia i postanowień umowy był wykonywany przez osoby zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). 1) Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 § 1 Kp. 2) W przypadku rozwiązania z daną osobą stosunku pracy przed zakończeniem okresu obowiązywania umowy, należy niezwłocznie zatrudnić na to miejsce inną osobę. 3) W celu udokumentowania wypełniania powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu, na jego wezwanie, oświadczenia o zatrudnieniu osób wymienionych z imienia i nazwiska oraz określając zakres ich czynności. 4) Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, ma prawo do weryfikacji wiarygodności złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, w szczególności poprzez żądanie przedłożenia kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zawartych umów o pracę. W przypadku niespełnienia tych wymagań Zamawiający przewiduje sankcje wymienione we wzorze umowy. 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 129-343545 z dnia 2021-07-07:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Zamiast:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych, wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych oraz usługi sprzątania terenów zewnętrznych w obiektach Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4 w Słupsku.
2. Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi 5 423,33 m
2
. Z datą zawarcia umowy Wykonawca będzie świadczył usługi sprzątania w pomieszczeniach o łącznej powierzchni 5 423,33 m
2
. Sprzątanie terenów zewnętrznych posesji, pielęgnacja zieleni oraz odśnieżanie dróg i parkingów – łączna wielkość powierzchni zewnętrznych wynosi 11 511,75 m
2
.
3. Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania wraz z powierzchnią zostanie przekazany protokolarnie. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za rzeczywiście sprzątaną powierzchnię.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w następujących załącznikach:
1) wykaz powierzchni przeznaczonych do wykonywania usługi określa załącznik nr 1 do IDW;
2) zakres czynności i częstotliwość wykonania określa załącznik nr 2 do IDW;
3) strefy i zakres sprzątania w poszczególnych strefach określa załącznik nr 3 do IDW;
4) zasady pracy oraz zakres obowiązków Wykonawcy określa załącznik nr 4 do IDW;
5) zakres obowiązków Wykonawcy – prace remontowo-konserwacyjne określa załącznik 4A do IDW;
6) zasady transportu wewnętrznego określa załącznik nr 5 do IDW;
7) wymagania dotyczące preparatów myjących i dezynfekcyjnych określa załącznik nr 6 do IDW;
8) godziny pracy obsługi porządkowej określa załącznik nr 7 do IDW;
9) wzór protokołu kontroli stanowi załącznik nr 8 do IDW;
10) wzór protokołu kontroli stanu sanitarno-higienicznego określa załącznik nr 9 do IDW;
11) wzór protokołu kontroli Gruntowne sprzątanie określa załącznik nr 9A do IDW.
5. Wykonawca musi zapewnić dostateczną liczbę pracowników do sprawnej i należytej realizacji usługi.
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalowej obiektów Zamawiającego w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych jakie mogą okazać się NIEzbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Termin wizji lokalowej ustala się na dzień 16 czerwca 2021 godz.: 10.00.
7. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający NIE zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia.
9. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymaga, aby przedmiot zamówienia w zakresie utrzymania czystości, dezynfekcji i czynności transportowych oraz innych usług wynikających z opisu przedmiotu zamówienia i postanowień umowy był wykonywany przez osoby zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
1) NIE jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 § 1 Kp.
2) W przypadku rozwiązania z daną osobą stosunku pracy przed zakończeniem okresu obowiązywania umowy, należy NIEzwłocznie zatrudnić na to miejsce inną osobę.
3) W celu udokumentowania wypełniania powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu, na jego wezwanie, oświadczenia o zatrudnieniu osób wymienionych z imienia i nazwiska oraz określając zakres ich czynności.
4) Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, ma prawo do weryfikacji wiarygodności złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, w szczególności poprzez żądanie przedłożenia kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zawartych umów o pracę. W przypadku NIEspełnienia tych wymagań Zamawiający przewiduje sankcje wymienione we wzorze umowy.
10. Zamawiający NIE przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
Powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych, czynności transportowych, wykonywanie prac remontowych i konserwacyjnych oraz usługi sprzątania terenów zewnętrznych w obiektach Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4 w Słupsku.
2. Całkowita powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi 5 423,33 m
2
. Z datą zawarcia umowy Wykonawca będzie świadczył usługi sprzątania w pomieszczeniach o łącznej powierzchni 5 423,33 m
2
. Sprzątanie terenów zewnętrznych posesji, pielęgnacja zieleni oraz odśnieżanie dróg i parkingów – łączna wielkość powierzchni zewnętrznych wynosi 11 511,75 m
2
.
3. Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania wraz z powierzchnią zostanie przekazany protokolarnie. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za rzeczywiście sprzątaną powierzchnię.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w następujących załącznikach:
1) wykaz powierzchni przeznaczonych do wykonywania usługi określa załącznik nr 1 do IDW;
2) zakres czynności i częstotliwość wykonania określa załącznik nr 2 do IDW;
3) strefy i zakres sprzątania w poszczególnych strefach określa załącznik nr 3 do IDW;
4) zasady pracy oraz zakres obowiązków Wykonawcy określa załącznik nr 4 do IDW;
5) zakres obowiązków Wykonawcy – prace remontowo-konserwacyjne określa załącznik 4A do IDW;
6) zasady transportu wewnętrznego określa załącznik nr 5 do IDW;
7) wymagania dotyczące preparatów myjących i dezynfekcyjnych określa załącznik nr 6 do IDW;
8) godziny pracy obsługi porządkowej określa załącznik nr 7 do IDW;
9) wzór protokołu kontroli stanowi załącznik nr 8 do IDW;
10) wzór protokołu kontroli stanu sanitarno-higienicznego określa załącznik nr 9 do IDW;
11) wzór protokołu kontroli Gruntowne sprzątanie określa załącznik nr 9A do IDW.
5. Wykonawca musi zapewnić dostateczną liczbę pracowników do sprawnej i należytej realizacji usługi.
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalowej obiektów Zamawiającego w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych jakie mogą okazać się NIEzbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Termin wizji lokalowej ustala się na dzień 16 czerwca 2021 godz.: 10.00.
7. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający NIE zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia.
9. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymaga, aby przedmiot zamówienia w zakresie utrzymania czystości, dezynfekcji i czynności transportowych oraz innych usług wynikających z opisu przedmiotu zamówienia i postanowień umowy był wykonywany przez osoby zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
1) NIE jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 § 1 Kp.
2) W przypadku rozwiązania z daną osobą stosunku pracy przed zakończeniem okresu obowiązywania umowy, należy NIEzwłocznie zatrudnić na to miejsce inną osobę.
3) W celu udokumentowania wypełniania powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu, na jego wezwanie, oświadczenia o zatrudnieniu osób wymienionych z imienia i nazwiska oraz określając zakres ich czynności.
4) Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, ma prawo do weryfikacji wiarygodności złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, w szczególności poprzez żądanie przedłożenia kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zawartych umów o pracę. W przypadku NIEspełnienia tych wymagań Zamawiający przewiduje sankcje wymienione we wzorze umowy.
10. Zamawiający NIE przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
5) Zamawiający dopuszcza wykonywanie usługi przez osobę zatrudnioną na umowę – zlecenie w NIEprzewidzianych, losowych wypadkach TAKich jak konieczność zastąpienia pracownika podczas choroby, w krótkim okresie czasu – NIEprzekraczającym np. 14 dni i incydentalnie, bez konsekwencji opisanych w ust. 4.
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował, co najmniej 3 usługi obejmujące swym zakresem wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych w podmiotach leczniczych o powierzchni sprzątania minimum 4 500 m
2
przez okres NIE krótszy niż 12 miesięcy.
Powinno być:
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował, co najmniej 3 usługi obejmujące swym zakresem wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych w podmiotach leczniczych o powierzchni sprzątania minimum 4 500 m
2
przez okres NIE krótszy niż 12 miesięcy – przynajmniej jedna z tych usług musi obejmować swym zakresem sprzątanie terenów zewnętrznych oraz utrzymanie w sprawności technicznej instalacji budynkowych.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 13/07/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 19/07/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 10/09/2021
Powinno być:
Data: 16/09/2021
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 13/07/2021
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 19/07/2021
Czas lokalny: 11:00
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Sprzątanie
podbranża obsługa techniczna nieruchomości, sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 85112000, 90900000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa techniczna nieruchomości , sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10472654 2024-04-25
godz. 00:00
Mazowieckie Kompleksowa usługa sprzątania w nieruchomości FSUSR w Teresinie
10439726 2024-04-25
godz. 10:00
Śląskie RFP na wykonanie usługi utrzymania w należytej czystości w wyniku sprzątania obiektów zakładowych: 1 szt.;
10485569 2024-04-26
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Bieżące utrzymanie czystości i nadzór nad mieniem Gminy Miasto Świnoujście na terenie zieleńców i placów zabaw
10331645 2024-04-26
godz. 10:00
Pomorskie Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Sztum 1) Przedmiotem zamówienia jest a) oczyszczanie poziome i bieżące utrzymanie w czystości pasów drogowych, uli...
10432347 2024-04-26
godz. 13:30
Zachodniopomorskie Mycie elewacji budynku przy ul. Zielonej 23 w Szczecinku.
10440752 2024-04-29
godz. 10:30
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Nowy Bytom przy ul. Chorzowskiej wraz z budynkiem (wyłączonym z użytkowania)...
10484806 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich Część 1: część I : U...
10483705 2024-05-07
godz. 09:00
Pomorskie Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży instalacyjnej wodno-kanalizacyjnej 1. P...
10406397 2024-05-07
godz. 09:00
Lubelskie 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji Ośrodka Edukacji Ekologicznej przez okres 24 miesięcy. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony...
10481809 2024-05-09
godz. 11:00
Lubelskie ZZP260.2.15.2024 Świadczenie usługi utrzymania czystości w sezonie letnim 2024r. w obiektach Sportowo-Rekreacyjnych należących do MOSiR “Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o. - Kompleks ...