Przetarg 7276687 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie...

   
Analizuj Zamówienie 7276687 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-14
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w rejonie administrowanym przez
ADM nr 5 w Gorzowie Wlkp.
Numer referencyjny: TZP-002/03/2020

Opis przedmiotu zamówienia (CPV - 50700000-2) Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
1. Przedmiot zamówienia obejmuje drobne naprawy bieżące i konserwacje sanitarne w rejonie ADM nr 5 (wg stawek do kosztorysowania) wyszczególnione w zakresie prac ujętym w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. W kalkulacji należy uwzględnić koszt dojazdu oraz transportu materiałów w miejsce przeznaczenia.
Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie następować w:
1) budynkach należących w 100 % do gminy i lokalach mieszkalnych i użytkowych w tych budynkach,
2) lokalach mieszkalnych i użytkowych gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
3) gminnych budynkach gospodarczych,
4) innych nieruchomościach.
Uwaga !Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów podanych w ofercie.
W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa „SEKOCENBUD” z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także sprzętu. W przypadku braku cen na materiały w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest:
-pełnić dyżury:
- poniedziałki - 16ºº - 7ºº
- wtorki - 16³º - 7ºº
- środy, czwartki - 15ºº - 7ºº
- w weekendy ( tj. piątek od godz. 15ºº do poniedziałku do godz. 7ºº )
- w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy ( 24 h liczone od godz. 0ºº )
-w ramach dyżurów dotrzymać czasu reakcji od zgłoszenia do momentu przystąpienia do usunięcia awarii (zabezpieczenie), który wynika ze złożonej oferty ale nie przekraczający 1 godz. na awarie zgłaszane w ramach dyżuru pogotowia technicznego na wskazany numer telefonu obejmujący zabezpieczenie awarii,
-usunąć awarię w ciągu max. 12 godzin,-naprawy bieżące i prace remontowe wykonywane będą w terminie nie przekraczającym 3 dni od dnia zgłoszenia, po ustaleniu kolejności z przedstawicielem Zamawiającego.
-prowadzić rejestr zgłoszeń awarii i usterek z adnotacją o terminie i sposobie ich usunięcia
-zgłaszać się w Dziale Technicznym Administracji nr 5 raz dziennie (godz. 7:00 – 9:00) w celu uzgodnienia bieżących potrzeb zamawiającego
-zobowiązany jest, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, zapewnić personel posiadający odpowiednie przygotowanie zawodowe, w tym posiadający wymagane prawem uprawnienia, jak również wszelkie materiały i sprzęt itp. Niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie robót zgodnie z przepisami BHP i P-Pożarowych.
Weryfikacja zgłoszonych i wykonanych robót w ramach awarii w czasie trwania dyżuru nastąpi w niżej wymieniony sposób:
-Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów zamiennych sporządzonych na podstawie stawek oraz cen materiałów podanych w ofercie.
W przypadku materiałów, które nie zostaną uwzględnione w dokumentach przetargowych, zastosowanie będą miały średnie ceny materiałów (bez Kz) wydawnictwa „SEKOCENBUD” z poprzedniego kwartału. Dotyczy to także sprzętu. W przypadku braku cen na materiały w powyższej publikacji, będzie uznawana cena na podstawie faktury zakupu przedstawionej przez Wykonawcę jednak nie wyższa niż średnie ceny rynkowe.
Użyte do wykonania materiały, winny posiadać niezbędne aprobaty i atesty techniczne wydane przez stosowne jednostki aprobujące. Spis jednostek zestawiony został w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 roku w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. 2004r. Nr 249 poz. 2497 ze zm.) -zgłoszenie wystąpienia awarii należy zgłosić Inspektorowi ds. technicznych lub Kierownikowi Administracji następnego dnia roboczego w siedzibie Administracji
-zgłoszenie wymaga dostarczonego w formie pisemnego zlecenia roboczego zawierającego opis zdarzenia, datę i godzinę zdarzenia, dane osoby zgłaszającej awarię i jej numer kontaktowy oraz w razie możliwości czytelny podpis osoby zgłaszającej.
-po otrzymaniu pisemnego zlecenia od wykonawcy, Inspektor ds. technicznych dokona weryfikacji faktu wystąpienia awarii.
Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża obsługa techniczna nieruchomości
kody CPV 50700000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa techniczna nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10341906 2024-03-29
godz. 09:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez „Złotą rączkę” w miejscu zamieszkania 51 uczestników projektu, tj. osób starszych powyżej 60 roku życia z terenu Miasta ...
10333715 2024-03-29
godz. 23:59
Mazowieckie Dokonanie informacyjnej wyceny na sprawowanie stałej obsługi obejmującej okresowe konserwacje, przeglądy techniczne i bieżące naprawy awaryjne urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i k...
10369207 2024-04-04
godz. 00:00
Mazowieckie Bieżąca kompleksowa naprawa skutków awarii w szatni męskiej przy siłowni ul. Lindego 20 wraz z niezbędnymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi elementów infrastruktury technicznej i...
10369082 2024-04-12
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Obsługa i bieżące utrzymanie ogólnodostępnych toalet publicznych w Świnoujściu
10438744 2024-04-17
godz. 00:00
Mazowieckie Świadczenie usług utrzymania oraz rozwoju Centralnych Usług Infrastrukturalnych
10432400 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie „ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE ELEKTRYCZNYM POLEGAJĄCYCH NA: USUWANIU USTEREK I AWARII, WYKONYWANIU PRAC SYSTEMATYCZNYCH, KONSERWACYJNYCH ORAZ PROWADZENIA GOSPODARKI MATERIA...
10445241 2024-04-23
godz. 12:00
Mazowieckie Wykonanie inwentaryzacji dla budynków Polskiej Akademii Nauk znajdujących się w Stacji Agroekologicznej położonej w Kosewie Górnym (11-700 Mrągowo)
10416600 2024-04-24
godz. 09:00
Podkarpackie Remont pomieszczeń biurowych oraz usunięcie usterek z przeglądów w budynku administracyjno - socjalnym w RDW Jarosław Zamówienie obejmuje:- Remont pomieszczeń biurowych w RDW Jarosł...
10406576 2024-04-24
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych robót budowlano-instalacyjnych związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów UKSW i infrastruktury terenu w należytym stanie techniczn...
10484181 2024-04-29
godz. 10:45
Śląskie Wykonanie aktualizacji inwentaryzacji statycznej i dynamicznej obiektów kubaturowych i liniowych będących w zasięgu wpływów ściany N-2 w pokładzie 416/3. 1. Inwentaryzację należy w...