Przetarg 7278221 - Wykonanie zastępcze usunięcia wad gwarancyjnych Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7278221 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-14
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie zastępcze usunięcia wad gwarancyjnych
Numer referencyjny: ZFP.271.1.2.2020

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1.1. P
rzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zastępczego usunięcia wad gwarancyjnych w budynkach Domu Ludowego w Gąskach i Domu Ludowego w Rokszycach.


1.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone zostało na 2 części, jak poniżej:

1.2.1 CZĘŚĆ 1:
Wykonanie zastępczego usunięcia wad gwarancyjnych w budynku Domu Ludowego
w Rokszycach
– dotyczy usunięcia awarii sufitu w sali głównej budynku oraz naprawy sufitu w garażu OSP.

1.2.2 CZĘŚĆ 2:
Wykonanie zastępczego usunięcia wad gwarancyjnych w budynku Domu Ludowego w Gąskach
– dotyczy naprawy sufitu w sali głównej budynku.

1.3. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 7 do SIWZ – opinia techniczna
Załącznik nr 8 do SIWZ – przedmiary
Załącznik nr 9a i 9b do SIWZ – wytyczne Zamawiającego
oraz
Dokumentacja projektowa pierwotna, na podstawie której budynki były budowane – dostępna pod linkami dla przetargów na roboty budowlane, odpowiednio:
http://bip.wola-krzysztoporska.pl/index.php?id=59,0,0,0,0,574 – dla Domu Ludowego w Rokszycach
http://bip.wola-krzysztoporska.pl/index.php?id=59,0,0,0,0,575 – dla Domu Ludowego w Gąskach

1.3. Roboty powinny być wykonane zgodnie z SIWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego i autorskiego. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

1.4. W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.

Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.

1.5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi inwestycji i uwzględnił je w wynagrodzeniu.

1.6. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje również elementy nie ujęte w niniejszej SIWZ z załącznikami, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych.

1.7. W ramach ceny ryczałtowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne czynności pomocnicze, w tym:
a) uzyskać w imieniu zamawiającego wszelkie niezbędne pozwolenia, uzgodnienia, dokumenty itp., których obowiązek posiadania wynika z przepisów prawa oraz które są niezbędne do realizacji zamówienia,
b) oznakować roboty, m.in. zamieścić przed przystąpieniem do robót na terenie inwestycji
w widocznym miejscu tablicę informacyjną zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
c) składować i wywozić odpady powstających w trakcie realizacji robót.

1.8. KODY CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

1.9. KLAUZULA ZATRUDNIENIA
1) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia prace fizyczne obejmujące roboty ogólnobudowlane - w sytuacji, gdy wykonawca/podwykonawca nie wykonuje wymienionych w tym punkcie czynności samodzielnie.
2) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
• żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
• żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
• przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: aktualne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
6) Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów, zobowiązujących do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w pkt 1 oraz umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli realizacji tego obowiązku.

1.10. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni,
że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.

1.11. GWARANCJA
Wykonawca udzieli zamawiającemu:
- gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi
60 miesięcy,
- rękojmi za wady na okres równy zaoferowanemu okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru końcowego.

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

4. Zamawiający DOPUSZCZA możliwości składania ofert częściowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

7. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.

9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Zgodnie z przepisem art. 36 b ust.1a Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez firmę nazw podwykonawców.

11. Wymagania stawiane Wykonawcy:
11.1. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
11.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
11.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy w formie pisemnej.
11.4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
11.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

12. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w postępowaniu najpierw może dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie zastępczego usunięcia wad gwarancyjnych w budynku Domu Ludowego w Rokszycach
Wykonanie zastępczego usunięcia wad gwarancyjnych w budynku Domu Ludowego w Rokszycach – dotyczy usunięcia awarii sufitu w sali głównej budynku oraz naprawy sufitu w garażu OSP.

Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie zastępczego usunięcia wad gwarancyjnych w budynku Domu Ludowego w Gąskach
Wykonanie zastępczego usunięcia wad gwarancyjnych w budynku Domu Ludowego w Gąskach– dotyczy naprawy sufitu w sali głównej budynku.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża malowanie, remont, wykończenie, obsługa techniczna nieruchomości
kody CPV 45000000, 45300000, 45400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , obsługa techniczna nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10364757 2024-04-08
godz. 11:00
Śląskie Remont schodów wejściowych do budynku ul. H. Dąbrowskiego 39
10309522 2024-04-08
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Remont balkonu (posadzka, izolacja) przynależnego do lokalu nr 3 ki. Limanowskiego 7 w budynku przy ul. Limanowskiego 7 Emilii Plater la w Szczecinku.
10342792 2024-04-09
godz. 11:00
Mazowieckie Wykończenie 30 lokali mieszkalnych w Olsztynie przy ul. Kasprzaka 5 i ul. Zientary Malewskiej 31A oraz w Ostródzie przy ul. 1 Dywizji 24 i 26. Część 1: 1. Przedmiot zamówienia obejmuj...
10370977 2024-04-10
godz. 14:00
Lubelskie RFP - Kompleksowy remont dwóch pomieszczeń w budynku schroniska na stacji Stalowa Wola: 1 zadanie;
10309710 2024-04-10
godz. 14:00
Dolnośląskie Remont budynku kościoła św. Heleny Wróblin Głogowski
10316557 2024-04-11
godz. 00:00
Małopolskie Poszukuję firmy płytkarskiej - Kraków W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady, firmy do prac płytkarskich. Prace na terenie Krakowa. Budynki użyteczności publicznej. ...
10375730 2024-04-12
godz. 12:00
Zachodniopomorskie 1) Przedmiotem zamówienia jest „Remont holu na parterze w obiekcie dydaktycznym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Henryka Pobożnego 11 w Szczecinie” w tym:1.1) roboty budowla...
10326724 2024-04-14
godz. 00:00
Śląskie Poszukuję poj. pracowników lub małej ekipy do wykończeń wnętrz - Zabrze W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników do zatrudnienia lub małych 2-3 os. ekipy do prac...
10377593 2024-04-16
godz. 00:00
Kujawsko-Pomorskie Zlecę wykonanie modernizacji klatki schodowej- Świecie Zlecę wykonanie modernizacji klatki schodowej: renowację krat i balustrad 90m2, docieplenie wełną/płytą PIR od środka. Wykonan...
10329893 2024-04-16
godz. 10:00
Dolnośląskie Docieplenie ściany zewnętrznej tylnej, remont balkonu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. J. Słowackiego 9 w Szczawnie-Zdroju