Przetarg 9009491 - Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach...

   
Analizuj Zamówienie 9009491 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-06-29
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach realizacji operacji pn. „Scalenie gruntów obrębu Antopol, gm. Podedwórze, powia
t parczewski, województwo lubelskie”

1. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na realizacje robótbudowlanych, wykonanie robot budowlanych i uzyskanie decyzji zezwalających na użytkowanie. Zakres robót budowlanychobejmuje: budowę i przebudowę dróg gminnych i transportu rolnego wraz z budową i przebudową przepustów, odmulaniemi odkrzaczaniem rowów odwadniających (urządzeń melioracyjnych).Zadanie związane jest z realizacją zagospodarowania poscaleniowego gruntów w ramach „Scalania gruntów obrębuAntopol, gm. Podedwórze, powiat parczewski, województwo lubelskie”.- Powierzchnia ogólna gruntów objętych postępowaniem scaleniowym - 1179,6920 ha Powierzchnia użytków leśnych - 437,9562 ha- Ogólna liczba działek ewidencyjnych przed scaleniem - 642 szt.- Średnia powierzchnia gospodarstwa podlegającego scaleniu - 4,3433 ha.- Liczba gospodarstw uczestniczących w projekcie scaleniowym - 184 szt.- Powierzchnia dróg gminnych - 22,6536 haPrzedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w zał. nr 1 do SWZ.

AZ-VII.272.16.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00236784/01 z dnia: 2022-07-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Wprzedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez
strony
postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie na adres e-mail:
zamowienia@parczew.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania
z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszego Rozdziału;2.1. zgłoszenie do postępowania wymaga
zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiat Parczewski;
https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po
wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni
roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na
rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem
złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia
konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.2.4. Po
założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę
ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.3.
Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego,
jako:3.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się
podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z
podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego
dokumentu, oddzielny plik z podpisem.4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia
określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej
tj.:4.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;4.2.
Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;4.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4.4. Włączona obsługa
JavaScript;4.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.5.
Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych
danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,
csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc.6. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat
kodowania i czasu odbioru danych tj.:6.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i
zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem
czasu.
Po zmianie:
1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: 1.1. Elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@parczew.pl lub za pośrednictwem Platformy: https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. 2. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego uzna datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku Platformy za datę wpływu przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę 3.Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8; 3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. 3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. 3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”.
5. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami lub modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy. 6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy tel. +48 22 257 22 23 (od pon. do pt., godz.9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 7.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 7.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 8.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 8.2. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; 8.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 8.4. Włączona obsługa JavaScript;
8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 10. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 10.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. 11. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni
pracownicy Powiat Parczewski oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436,
NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Powiat Parczewski prowadzi
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:
https://powiatparczewski.ezamawiajacy.plZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Powiat Parczewski, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew;• Administrator powołał Inspektora Ochrony
Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie
wiadomości elektronicznej na adres: inspektorodo@parczew.pl lub wysyłając korespondencję na
adres: Powiat Parczewski, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew;• Dane osobowe będą przetwarzane w
celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji;•
Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,
wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach;• Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z
uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych
umów;• Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres
obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze
środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu
obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one
uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy);• obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; w odniesieniu
dPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które
Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od
Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO, • w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych,- nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO
Po zmianie:
1. Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. administratorem Państwa danych osobowych jest Powiat Parczewski, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew;
1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z IOD poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: inspektorodo@parczew.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Powiat Parczewski, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew;
1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego;
1.4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP;
1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);
1.6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu; 1.7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO;
1.8. posiadają Państwo: 1.8.1. zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
1.8.2. zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego); 1.8.3. zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
1.9. nie przysługuje Państwu: 1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1.9.3. zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 1.9.4. przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.16. RODO (ograniczenia stosowania) Przed zmianą:
Patrz Ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)
Po zmianie:
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego
branża Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, obszary wodne i hydrotechnika
kody CPV 45000000, 45111200, 45112330, 45233123, 45233220, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , obszary wodne i hydrotechnika

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10464673 2024-05-08
godz. 10:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót i specyfikacji warunków zamówienia zadania pn.: Rozwój infrastruktury turystycznej na...
10465367 2024-05-09
godz. 08:00
Mazowieckie Remont drogi wojewódzkiej nr 541 od km 96+920 do km 99+840 na odcinku Piaski – Bledzewo – nr postępowania 092/24 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi wojewódzkiej nr 541 od ...
10473746 2024-05-09
godz. 09:30
Lubelskie RDW w Zamościu: Budowa chodnika w m. Skierbieszów Kolonia w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 843 Chełm – Kraśniczyn – Zamość od km 33+328 do km 33+563. Procedura unijna art. 132 Pzp,...
10481103 2024-05-09
godz. 10:00
Pomorskie Uporządkowanie terenów popegeerowskich w Garczynie W ramach zadania inwestycyjnego przewiduje się budowę świetlicy wiejskiej z doposażeniem ( stoły, krzesła, meble itp dla mieszkań...
10447592 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie (BZP.271.8.2024) Zarurowanie rzeki Stoły na odcinku przebiegającym w rejonie ulicy Parkowej wraz z odwodnieniem terenów przyległych Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmuj...
10481050 2024-05-09
godz. 10:30
Śląskie Przebudowa nawierzchni ulicy Torowej w Częstochowie III etap - BO (Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Torowej) Zakres zadania obejmuje:- ...
10450793 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trojanów Zadanie I: Droga gminna w miejscowości Żabianka Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku o długoś...
10440798 2024-05-17
godz. 08:00
Mazowieckie Usługi związane z koszeniem i wykaszaniem wałów przeciwpowodziowych na terenie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Lublin, Zarządu Zlewni Zamość 4Przedmiotem zamówienia jest wyk...
10425201 2024-05-21
godz. 10:00
Mazowieckie Prace konserwacyjne na wałach i rzekach w Zarządzie Zlewni w Lesznie Zamówienie realizowane w siedemnastu (17) częściach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik N...
10440785 2024-05-21
godz. 11:00
Mazowieckie 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.„Konserwacja i utrzymanie cieków i kanałów na terenie Zarządu Zlewni w Chojnicach w podziale na części”2.Zamawiający dopuszcza składanie...