Przetarg 7574883 - wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia w budynkach...

   
Analizuj Zamówienie 7574883 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-07
przedmiot ogłoszenia
wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia w budynkach mieszczących się przy ul. Piaskowej 7, 9 i 11 w terminie od 21.08.2020 r.
godz. 14.01 do dnia 30.11.2020 r. do godz. 15.00.
Numer referencyjny: ZP.26.99.2020.LW

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia są usługi całodobowej ochrony fizycznej mienia w budynkach, nadzorowanie obiektów przy pomocy systemu, zapewnienie obsługi centrali ppoż. 24 godz. na dobę oraz podejmowania działań, które zostały określone we wzorze umowy
i załącznikach do umowy, stanowiących załączniki do s.i.w.z.

I. Usługi ochrony (dozór mienia)
Zakres ochrony mienia obejmuje obiekty:

1. ul. Piaskowa 9 - powierzchnia ochraniana 8763 m2.
2. ul. Piaskowa 11– powierzchnia ochraniana 1335 m2 .
3. ul. Piaskowa 7 – powierzchnia ochraniania – 3 739 m2 , nadzór przeciwpożarowy.

Czas pełnienia służby – całodobowo (24 h/na dobę) przez dwie osoby w okresie od dnia 21.08.2020 r. od godz. 14.01 do dnia 30.11.2020 r. do godziny 15.00.
Obchody na terenie obiektu mają odbywać się nieregularnie z częstotliwością minimum jeden na dwie godziny. W pomieszczeniu ochrony znajduje się terminal TSR 4000 centrali przeciwpożarowej typu Polon 4200. Centrala Polon 4200 nadzoruje system ochrony ppoż. budynku Piaskowa 7

Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez Wykonawcę grupą interwencyjną, umundurowanie pracowników pełniących służbę na obiekcie Piaskowa 7, 9 i 11 oraz posiadanie środków łączności.


II. Sprzęt monitorujący
Zamawiający przekazuje Wykonawcy do nadzorowania istniejący już system monitoringu elektronicznego – na terenie działa 50 kamer. Centrum nadzoru znajduje się w pomieszczeniu dozoru (budynek Piaskowa 7, parter).

Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami.

1. W celu realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić osoby na podstawie umowy o pracę, w myśl art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, świadczące pracę w zakresie ochrony fizycznej obiektów wymienionych w § 1 ust. 1 wzoru umowy. Wyżej wskazane osoby mają być zatrudnione nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności
w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę
i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz
z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Imię
i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4. Dopuszcza się zmianę osób, o których mowa w pkt. 1, wykonujących przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy.
5. Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 4, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa
w pkt.1, przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej „RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt.1 i następnych, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 2 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy.
Sankcje z tytułu niespełnienia dokumentowania zatrudnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do s.i.w.z.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia w budynkach mieszczących się przy ul. Piaskowej 7, 9 i 11 w terminie od 21.08.2020 r. godz. 14.01 do dnia 30.11.2020 r. do godz. 15.00.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są usługi całodobowej ochrony fizycznej mienia w budynkach, nadzorowanie obiektów przy pomocy systemu, zapewnienie obsługi centrali ppoż. 24 godz. na dobę oraz podejmowania działań, które zostały określone we wzorze umowy i załącznikach do umowy, stanowiących załączniki do s.i.w.z. I. Usługi ochrony (dozór mienia) Zakres ochrony mienia obejmuje obiekty: 1. ul. Piaskowa 9 - powierzchnia ochraniana 8763 m2. 2. ul. Piaskowa 11– powierzchnia ochraniana 1335 m2 . 3. ul. Piaskowa 7 – powierzchnia ochraniania – 3 739 m2 , nadzór przeciwpożarowy. Czas pełnienia służby – całodobowo (24 h/na dobę) przez dwie osoby w okresie od dnia 21.08.2020 r. od godz. 14.01 do dnia 30.11.2020 r. do godziny 15.00. Obchody na terenie obiektu mają odbywać się nieregularnie z częstotliwością minimum jeden na dwie godziny. W pomieszczeniu ochrony znajduje się terminal TSR 4000 centrali przeciwpożarowej typu Polon 4200. Centrala Polon 4200 nadzoruje system ochrony ppoż. budynku Piaskowa 7 Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez Wykonawcę grupą interwencyjną, umundurowanie pracowników pełniących służbę na obiekcie Piaskowa 7, 9 i 11 oraz posiadanie środków łączności. II. Sprzęt monitorujący Zamawiający przekazuje Wykonawcy do nadzorowania istniejący już system monitoringu elektronicznego – na terenie działa 50 kamer. Centrum nadzoru znajduje się w pomieszczeniu dozoru (budynek Piaskowa 7, parter). Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami. 1. W celu realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić osoby na podstawie umowy o pracę, w myśl art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, świadczące pracę w zakresie ochrony fizycznej obiektów wymienionych w § 1 ust. 1 wzoru umowy. Wyżej wskazane osoby mają być zatrudnione nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Dopuszcza się zmianę osób, o których mowa w pkt. 1, wykonujących przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 5. Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 4, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 6. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt.1, przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej „RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt.1 i następnych, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 2 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. Sankcje z tytułu niespełnienia dokumentowania zatrudnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do s.i.w.z.
branża Ochrona
podbranża ochrona osób i mienia
kody CPV 79710000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ochrona osób i mienia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10334999 2024-03-29
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia objęta jest usługa w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia. DZP-382-14/24 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowa...
10338908 2024-04-04
godz. 10:00
Świętokrzyskie Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Kielcach w okresie od 01.07.2024 r. do 01.07.2025 r. Część 1: Świadczenie usług ochroni...
10395035 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Świadczenie usługi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa fizycznego w postaci ochrony osób i mienia w trakcie trwania imprezy masowej o nazwie Mokotonalia 2024 w Warszawie wraz z uzyskan...
10303037 2024-04-10
godz. 12:00
Mazowieckie Ochrona Elektrowni Szczytowo - Pompowych oraz Centrali PGE Energia Odnawialna S.A. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektów PGE Energia Odnawialna S.A.
10400747 2024-04-19
godz. 00:00
Mazowieckie Fizyczna ochrona osiedla mieszkaniowego przy ul. Handlowej 34/ Szczepanika 1, 1A w Warszawie
10401905 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii Część 1: Świadczenie usług ochrony osób i mienia na terenie obiektów Instytutu Psychiatrii i N...
10431688 2024-04-19
godz. 10:00
Śląskie Usługa ochrony osób i mienia magazyn we Wrzeczku
10460261 2024-04-26
godz. 08:30
Łódzkie Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku G.261.003.2024
10457184 2024-04-29
godz. 10:00
Wielkopolskie Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej och...
10402138 2024-05-13
godz. 10:00
Łódzkie Ochrona fizyczna obiektów i mienia /2024 Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia na terenie lokalizacji będący...