Przetarg 7400279 - Wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych w ramach...

   
Analizuj Zamówienie 7400279 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-24
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej komunalnych budynków m
ieszkalnych w Gminie Miejskiej Kętrzyn
Numer referencyjny: SO.271.07.2020

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Miejskiej Kętrzyn”.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Kętrzynie, w celu poprawy ich sprawności energetycznej, a w szczególności poprawy współczynników przenikania ciepła zewnętrznych przegród budowlanych. Przedmiot zamówienia polega m.in. na remoncie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu ścian piwnic, dociepleniu stropu oraz wymianie oświetlenia klatki schodowej w 6 budynkach.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem niżej wskazanych części:
Część I- Termomodernizacja budynku ul. Zatorze 7;
Część II - Termomodernizacja budynku ul. Zatorze 9 wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (2 pś);
Część III - Termomodernizacja budynku ul. Ogrodowa 1 wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (4 pś);
Część IV - Termomodernizacja budynku ul. Ogrodowa 8 wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (6 pś);
Część V- Termomodernizacja budynku ul. Chopina 19 wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (6 pś);
Część VI- Termomodernizacja budynku ul. Pocztowa 10 wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (4 pś);
Część VII -Termomodernizacja budynku ul. Chopina 13A Etap I i Etap II wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (11 pś).
4. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy, przy czym Zamawiający nie przewiduje spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zadania. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. Załączone przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy do przygotowania oferty i mogą nie obejmować wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Jeżeli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte przedmiarami robót – Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, którymi charakteryzują się produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej.
8. Wymagania z art. 29 ust. 3a ustawy PZP- dotyczy wszystkich 7 części od I do VII:
1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zarówno zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót: - roboty elewacyjne, - prace pomocnicze i porządkowe określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7a-7h do SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2019, poz. 1040 z póż. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2) Osoby wskazane w ppkt. 1) winny być zatrudnione w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań.
3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6a-6g do SIWZ.
9. Wymagania z art. 29 ust. 4 ustawy PZP- dotyczy części I i II 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby w zakresie części I Termomodernizacja budynku ul. Zatorze 7 i części II - Termomodernizacja budynku ul. Zatorze 9 wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (2 pś) Wykonawca do realizacji zamówienia zatrudnił dodatkowo minimum jedną osobę należącą do jednej z niżej wymienionych grup społecznie marginalizowanych: a) bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1482 ze zm.); b) młodociane, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego; c) niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1172 ze zm.), d) inne osoby niż określone w lit. a-c, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.217 ze zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, które będą bezpośrednio uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. 2) Osoby z wyżej wymienionych grup społecznie marginalizowanych winny zostać zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat), przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia większej liczby osób na podstawie umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy, gdzie niepełny wymiar czasu pracy nie może być niższy niż ½ etatu, przy czym suma wymiaru czasu pracy w przeliczeniu na etat nie może być mniejsza niż 1 etat przyjmując, że pełny wymiar czasu pracy pracownika stanowi jeden etat. 3) Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: a) zatrudnienia ww. osób, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w SIWZ - w terminie nie dłuższym niż 45 dni od daty podpisania umowy dotyczącej realizacji zamówienia. b) przedłożenia Zamawiającemu dokumentów związanych z procedurą zatrudnienia - w terminie do 45 dni od daty podpisania umowy dot. realizacji zamówienia. Zatrudnienie ww. osób powinno trwać do końca realizacji przedmiotu umowy, tj. do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4) Sposób dokumentowania i termin zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6a-6b do SIWZ.
10. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Miejskiej Kętrzyn” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4- „Efektywność energetyczna”, Działanie 4.3 – „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków”, Poddziałanie 4.3.2- „Efektywność energetyczna w budynkach mieszkalnych”.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja budynku ul. Zatorze 7
1 Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację elewacji i dachu wraz z hydroizolacją fundamentów, izolacją cieplną stopu nad parterem budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Zatorze 7 w Kętrzynie, a w szczególności: 1) wymiana pokrycia dachowego i obróbek blacharskich; 2) renowacja elewacji – docieplenie, wymiana rynien i rur spustowych oraz stolarki; 3) izolacja ścian fundamentowych; 4) izolacja stropu nad parterem oraz stropu piwnic; 5) wywóz gruzu, 6) montaż budek lęgowych zgodnie z decyzją RDOŚ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz rozwiązania technicznie zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7a do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6a do SIWZ. 4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zarówno zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót: - roboty elewacyjne, - prace pomocnicze i porządkowe określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7ado SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2019, poz. 1040 z póż. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Osoby te winny być zatrudnione w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6a do SIWZ. 5. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji zamówienia zatrudnił dodatkowo minimum jedną osobę należącą do jednej z niżej wymienionych grup społecznie marginalizowanych: a) bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1482 ze zm.); b) młodociane, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego; c) niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1172 ze zm.), d) inne osoby niż określone w lit. a-c, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.217 ze zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, które będą bezpośrednio uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. Osoby z wyżej wymienionych grup społecznie marginalizowanych winny zostać zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat), przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia większej liczby osób na podstawie umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy, gdzie niepełny wymiar czasu pracy nie może być niższy niż ½ etatu, przy czym suma wymiaru czasu pracy w przeliczeniu na etat nie może być mniejsza niż 1 etat przyjmując, że pełny wymiar czasu pracy pracownika stanowi jeden etat. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: a) zatrudnienia ww. osób, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w SIWZ - w terminie nie dłuższym niż 45 dni od daty podpisania umowy dotyczącej realizacji zamówienia. b) przedłożenia Zamawiającemu dokumentów związanych z procedurą zatrudnienia - w terminie do 45 dni od daty podpisania umowy dot. realizacji zamówienia. Zatrudnienie ww. osób powinno trwać do końca realizacji przedmiotu umowy, tj. do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Sposób dokumentowania i termin zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6a do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja budynku ul. Zatorze 9 wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (2 pś)
1 Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację elewacji wraz z hydroizolacją fundamentów, wymianę oświetlenia klatki schodowej oraz izolację cieplną stopu nad parterem budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Zatorze 9 w Kętrzynie, a w szczególności: 1) renowacja elewacji – docieplenie, wymiana rynien i rur spustowych oraz stolarki; 2) izolacja ścian fundamentowych; 3) izolacja stropu nad parterem, wymiana opraw oświetleniowych; 4) wywóz gruzu, 5) montaż budek lęgowych zgodnie z decyzją RDOŚ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz rozwiązania technicznie zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7b do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6b do SIWZ. 4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zarówno zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót: - roboty elewacyjne, - prace pomocnicze i porządkowe określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7b do SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2019, poz. 1040 z póż. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Osoby te winny być zatrudnione w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6b do SIWZ. 5. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji zamówienia zatrudnił dodatkowo minimum jedną osobę należącą do jednej z niżej wymienionych grup społecznie marginalizowanych: a) bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1482 ze zm.); b) młodociane, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego; c) niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1172 ze zm.), d) inne osoby niż określone w lit. a-c, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.217 ze zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, które będą bezpośrednio uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. Osoby z wyżej wymienionych grup społecznie marginalizowanych winny zostać zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat), przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia większej liczby osób na podstawie umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy, gdzie niepełny wymiar czasu pracy nie może być niższy niż ½ etatu, przy czym suma wymiaru czasu pracy w przeliczeniu na etat nie może być mniejsza niż 1 etat przyjmując, że pełny wymiar czasu pracy pracownika stanowi jeden etat. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: a) zatrudnienia ww. osób, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w SIWZ - w terminie nie dłuższym niż 45 dni od daty podpisania umowy dotyczącej realizacji zamówienia. b) przedłożenia Zamawiającemu dokumentów związanych z procedurą zatrudnienia - w terminie do 45 dni od daty podpisania umowy dot. realizacji zamówienia. Zatrudnienie ww. osób powinno trwać do końca realizacji przedmiotu umowy, tj. do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Sposób dokumentowania i termin zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6b do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Termomodernizacja budynku ul. Ogrodowa 1 wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (4 pś)
1 Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację elewacji wraz z hydroizolacją fundamentów, docieplenie stropu ostatniej kondygnacji oraz wymianę oświetlenia klatki schodowej oraz izolację cieplną stropu ostatniej kondygnacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią użytkową zlokalizowanego przy ul. Ogrodowej 1 w Kętrzynie, a w szczególności: 1) renowacja elewacji – docieplenie, tynki renowacyjne, wymiana stolarki; 2) izolacja ścian fundamentowych; 3) izolacja stropu nad poddaszem, wymiana opraw oświetleniowych; 4) wywóz gruzu, 5) montaż budek lęgowych zgodnie z decyzją RDOŚ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz rozwiązania technicznie zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7c do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6c do SIWZ. 4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zarówno zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót: - roboty elewacyjne, - prace pomocnicze i porządkowe określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7c do SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2019, poz. 1040 z póż. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Osoby te winny być zatrudnione w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6c do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Termomodernizacja budynku ul. Ogrodowa 8 wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (6 pś)
1 Przedmiot zamówienia obejmuje renowację elewacji wraz z hydroizolacją fundamentów, wymianę oświetlenia klatki schodowej oraz izolację cieplną stopu nad piwnicą budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Ogrodowej 8 w Kętrzynie, a w szczególności: 1) renowacja elewacji – docieplenie, tynk renowacyjny, wymiana stolarki; 2) izolacja ścian fundamentowych; 3) izolacja stropu piwnicy, wymiana opraw oświetleniowych; 4) wywóz gruzu, 5) montaż budek lęgowych zgodnie z decyzją RDOŚ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz rozwiązania technicznie zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7d do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6d do SIWZ. 4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zarówno zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót: - roboty elewacyjne, - prace pomocnicze i porządkowe określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7d do SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2019, poz. 1040 z póż. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Osoby te winny być zatrudnione w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6d do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Termomodernizacja budynku ul. Chopina 19 wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (6 pś)
1 Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację elewacji wraz z hydroizolacją fundamentów, wymianę oświetlenia klatki schodowej oraz izolację cieplną stopu nad piwnicą i poddaszem użytkowym budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Chopina 19 w Kętrzynie, a w szczególności: 1) renowacja elewacji – docieplenie, tynk renowacyjny, wymiana stolarki; 2) izolacja ścian fundamentowych; 3) izolacja stropu nad poddaszem, stropu piwnicy, wymiana opraw oświetleniowych; 4) wywóz gruzu, 5) montaż budek lęgowych zgodnie z decyzją RDOŚ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz rozwiązania technicznie zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7e do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6e do SIWZ. 4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zarówno zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót: - roboty elewacyjne, - prace pomocnicze i porządkowe określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7e do SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2019, poz. 1040 z póż. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Osoby te winny być zatrudnione w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6e do SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: Termomodernizacja budynku ul. Pocztowa 10 wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (4 pś)
1 Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację elewacji wraz z hydroizolacją fundamentów, wymianę oświetlenia klatek schodowych oraz izolację cieplną stopów budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią użytkową zlokalizowanego przy ul. Pocztowa 10 w Kętrzynie, a w szczególności: 1) montaż dachówek wentylacyjnych oraz budek lęgowych zgodnie z decyzją RDOŚ, 2) renowacja elewacji – docieplenie, tynki renowacyjne, wymiana stolarki; 3) izolacja ścian fundamentowych; 4) izolacja stropu nad poddaszem, wymiana opraw oświetleniowych; 5) wywóz gruzu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz rozwiązania technicznie zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7f do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6f do SIWZ. 4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zarówno zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót: - roboty elewacyjne, - prace pomocnicze i porządkowe określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7f do SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2019, poz. 1040 z póż. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Osoby te winny być zatrudnione w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6f do SIWZ.

Część nr: 7 Nazwa: Termomodernizacja budynku ul. Chopina 13A Etap I i Etap II wraz z montażem oświetlenia energooszczędnego (11 pś)
1. Etap I obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na montażu ściąg spinających budynek oraz wzmocnieniu fundamentów budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Chopina 13A w Kętrzynie, a w szczególności: 1) wykonanie robót ziemnych; 2) roboty rozbiórkowe; 3) ściągi stalowe; 2. Etap II obejmuje termomodernizację elewacji wraz z hydroizolacją fundamentów, ociepleniem stropów oraz wymianę oświetlenia korytarzy budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Chopina 13A w Kętrzynie, a w szczególności: 1) renowacja elewacji- docieplenie, wymiana stolarki; 2) izolacja ścian fundamentowych ; 3) izolacja stropu nad parterem, stropu piwnicy, wymiana opraw oświetleniowych; 4) wywóz gruzu, 5) montaż budek lęgowych zgodnie z decyzją RDOŚ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz rozwiązania technicznie zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7g do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6g do SIWZ. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zarówno zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót: - roboty elewacyjne, - prace pomocnicze i porządkowe określone w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7g do SIWZ na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2019, poz. 1040 z póż. zm.) lub odpowiadającej jej formie zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Osoby te winny być zatrudnione w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki nr 6g do SIWZ.
branża Elewacje, termomodernizacje
podbranża termomodernizacja
kody CPV 45000000, 45261000, 45262522, 45310000, 45321000, 45324000, 45421131, 45421132, 45442100, 45443000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10322278 2024-03-29
godz. 10:00
Podlaskie Modernizacja dachu wraz z dociepleniem w budynku Teatru Lalki i Aktora w Łomży 1. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja dachu wraz z dociepleniem oraz naprawa fragmentów elewacji w ...
10321920 2024-04-02
godz. 11:30
Mazowieckie Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej (budynku Biblioteki) przy ul. Warszawskiej 5b w Zakroczymiu. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu ter...
10326875 2024-04-02
godz. 15:00
Śląskie Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części. Część 1: Część I pod nazwą: Remont i do...
10315846 2024-04-03
godz. 14:00
Świętokrzyskie Docieplenie ściany frontowej budynku Konstytucji 3-go Maja 12 kl. 1-4 ( pow. 716m2)
10371094 2024-04-08
godz. 10:00
Lubelskie Remont balkonów z dociepleniem ścian w budynku mieszkalnym Mapei, Ceresit, Atlas Stopter, Arsanit.
10366926 2024-04-10
godz. 09:00
Wielkopolskie Termomodernizacja i przebudowa budynku Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu Miejsce realizacji zamówienia: ul. Janowiecka 98A62-100 WągrowiecDziałka nr 284...
10374203 2024-04-10
godz. 15:00
Pomorskie WYKONANIE ROBÓT: - 1. Budynek Tysiąclecia 6 - remont dachu; 2. Budynek Tysiąclecia 6 -docieplenie ściany frontowej; 3. Budynek Tysiąclecia 14 - docieplenie ściany frontowej; 4. Budynek...
10379680 2024-04-15
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie przy ul. Śląskiej 23 CzBG.AG.25.3.2024
10374461 2024-04-15
godz. 12:00
Śląskie Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w Sosnowcu przy ul. Akacjowej 37-39 w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej Południe w Sosnowcu
10340175 2024-04-29
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie wykonanie docieplenia ścian zremontem balkonów budynku ul. Powstańców Wlkp 41A w Mogilnie.