Zlecenie 6777682 - Wykonanie systemu CCTV w budynku Archiwum Państwowego w...

   
Zamówienie 6777682 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-05-21
przedmiot zlecenia
Wykonanie systemu CCTV w budynku Archiwum Państwowego w Poznaniu Oddział w Pile przy ul. ppłk Aleksandra Kity 5.
Opis przedmiotu
zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj", określonych jako Projekt: "Budowa systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z zakupem rejestratora zapisu monitoringu, kamer HD oraz niezbędnych urządzeń wymienionych w Programie Funkcjonalno Użytkowym w Archiwum Państwowym w Poznaniu Oddział w Pile przy ul. ppłk. Aleksandra Kity 5.
Przedmiot umowy podzielono na dwa etapy:
1) etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury monitoringu wizyjnego,
2) etap II - prace polegające na budowie instalacji CCTV i urządzeń dedykowanych;
a) wykonaniu robót budowlanych i budowie sieci systemu CCTV zgodnie z uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją projektową,
b) przeprowadzeniu wymaganych prób i pomiarów instalacji (zadziałania systemu) wraz z opracowaniem odpowiednich protokółów,
c) wykonaniu prób współpracy systemu CCTV z innymi instalacjami bezpieczeństwa znajdującymi się w budynku,
d) opracowaniu dokumentacji powykonawczej instalacji CCTV,
e) zgłoszeniu gotowości do odbioru końcowego wykonanych robót.
Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
2.1) Zakres dokumentacji projektowej
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań:
a) przygotowanie koncepcji i uzgodnienie jej z Zamawiającym,
b) wykonanie projektu budowlanego-wykonawczego i uzgodnienie go z Zamawiającym,
c) wykonanie badań i ekspertyz na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej. Obowiązujące wytyczne do projektowania
a) Ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. Z 2006r. Nr 156 poz. 1118, Nr 170, poz. 1217),
b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 204 nr 202 poz.2072 z późniejszymi zmianami),
c) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz U. Nr 121 poz. 1139 z 2003 r),
d) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 80),
e) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75),
f) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2009 r zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 56 z dn.7.04.2009 r.),
g) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity) Dz. U. Nr 169 poz. 1650 z 2003 r.
h) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126),
i) Podstawowe zasady projektowania instalacji sygnalizacji pożarowej opracowane przez CNBOP w
oparciu o materiały VdS. Warszawa 1994 r.,
j) PKN-CEN/TS 54-14:2006 Systemy sygnalizacji pożarowej - Część 14 : Wytyczne planowanią projektowanią instalowanią odbioru, eksploatacji i konserwacji instalacji.
k) wszystkie inne przepisy szczególne i normy polskie mające zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania inwestycyjnego oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością i ekonomiką rozwiązań technicznych.
2.2. Wykonanie zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową robót budowlanych obejmujących budowę systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z zakupem rejestratora zapisu monitoringu, kamer HD oraz niezbędnych urządzeń wymienionych w Programie Funkcjonalno Użytkowym w Archiwum Państwowym w Poznaniu Oddział w Pile przy ul. ppłk. Aleksandra Kity 5.
Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi:
> zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. W celu dokonania wizji lokalnej proszę kontaktować się z Panem Maciejem Pietrowiczem - Kierownikiem Działu Administracyjno-Gospodarczego (tel. 61 852-46-01 w. 28) lub Panem dr Maciejem Kamińskim - kierownikiem Oddziału w Pile (tel. 67 349-16-08).
> w związku z tym, że prace mogę być realizowane podczas pracy Archiwum Wykonawca zorganizuje plac budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa pracowników Archiwum Państwowego w Poznaniu Oddział w Pile i innych osób przebywających w Archiwum Państwowym,
> zapewnienie nadzoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru,
> Wykonawca do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.),
> zagospodarować we własnym zakresie odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji,
> właściwie postępować z materiałami z demontażu i odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.),
> odbioru robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy i inspektora nadzoru. Do zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca załącza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi,
> Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
> Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia
W celu zapewnienia właściwej realizacji zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia w tym minimum:
a) uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacyjnej,
b) uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno - budowlanym oraz instalacyjnym, (dla Wykonawcy robót budowlanych),
Wymagane będzie potwierdzenie przez te osoby posiadanych kwalifikacji właściwymi zaświadczeniami o posiadaniu uprawnień oraz wpisie do właściwej Izby samorządu zawodowego.
c) inne branżowe uprawnienia do projektowania instalacji CCTV.
SKOMPLETOWANIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE PROJEKTU
1. Wymagania ogólne
Egzemplarze dokumentacji projektowej dostarczone Zamawiającemu na nośniku CD/DVD powinny odpowiadać niniejszym wytycznym:
1) Składa się z części:
- graficznej (rysunkowej)
- opisowej (tekstowo-tabelarycznej)
2) Dokumentacja klasyczna (papierowa) i elektroniczna powinny być identyczne pod względem merytorycznym. Dokumentacja rastrowa powstaje w wyniku przetwarzania materiałów oryginalnych tak papierowych jak i wektorowych. Zawartość dokumentacji elektronicznej powinna zostać spisana w plikach NAZWA_PROJEKTU-ZAWARTOŚĆ.DOC wraz z datą utworzenia pliku.
3) Nazwy plików powinny umożliwić wstępną merytoryczną identyfikację zawartości bez konieczności ich otwierania - strukturę należy uzgodnić z Zamawiającym.
2. Ilości egzemplarzy - Wersja papierowa:
a) projekt budowlano-wykonawczy - po 3 egz.
b) kosztorysy inwestorskie - po 2 egz. dla każdej z branż,
c) przedmiary robót - po 2 egz. dla każdej z branż,
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - po 1 egz. dla każdej z branż,
3. Ilość egzemplarzy - wersja elektroniczna:
Całość opracowania należy dostarczyć Zamawiającemu również w wersji numerycznej (na płytach CD/DVD):
a) projekt budowlany-wykonawczy 2 szt. CD z zapisanymi danymi dla programu AutoCAD - Polski zapisane w formacie " *.dwg" oraz 1 szt. CD z zapisanymi danymi w formacie " *.pdf',
b) kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót komplet - 2 sztuki CD z zapisanymi danymi do edycji zapisane w formacie ,,*.pdf',
c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla każdej z branż- 2 egz. CD z zapisanymi danymi dla edycji programu WORD oraz z formacie " *.pdf".
UWAGA!
Dokumentacja powinna być złożona w segregatory opisana w sposób umożliwiający określenie zawartości bez wglądu do jego wnętrza. Segregator powinien zawierać spis zawartości danego kompletu opracowania dokumentacji. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego braku możliwości otwarcia dokumentacji elektronicznej na dysponowanym oprogramowaniu, taka dokumentacja zostanie zwrócona do Projektanta w celu niezwłocznego poprawienia dokumentacji i zapisania jej w odpowiednim formacie i wersji programu.
Gwarancja i rękojmia:
1. Zamawiający wymaga, aby elementy miały zapewnioną trwałość nie krótszą niż 15 lat, instalacje w zakresie orurowania i okablowania powinny zapewnić użytkowanie w okresie nie krótszym niż 15 lat.
2. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych 36 miesięcy, na zamontowany osprzęt 36 miesięcy.
3. Zamawiający wymaga, aby w okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zapewnił usunięcie wad, usterek i awarii w ciągu 3 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego.
branża Ochrona
podbranża instalacje
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10325618 2024-03-28
godz. 10:00
Pomorskie Dostawa, montaż i konfiguracja elektronicznego systemu zarządzania kluczami we wskazanych jednostkach Administracji Skarbowej w Gdańsku Część 1: 1) Część I – zamówienie obejmuje...
10333238 2024-03-28
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Leźnicy Wielkiej, Grudziądzu oraz Słupsku.2. Szczegółow...
10329778 2024-03-28
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Modernizacja fermy w Nadarzynie. Zakres robót obejmuje wykonanie szlabanu przy wyjeździe z fermy, montaż mieszadła do gnojowicy, wykonanie nawierzchni betonowej na drodze przepędowej, w...
10376181 2024-04-02
godz. 00:00
Dolnośląskie wykonanie przeglądu konserwacyjno- kontrolnego systemu BMS w Sieci Badawczej Łukasiewicz PORT Polskiego Ośrodka Rozwoju Technologii.
10321867 2024-04-03
godz. 10:00
Lubelskie „Budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego wraz z okablowaniem strukturalnym dla składowiska odpadów Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach” 1. Przedmiotem ...
10370457 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa obiektywów do kamer przemysłowych: 1. Obiektyw VS-H1620-IRC do kamer przemysłowych z korekcją dla podczerwieni, f = 16 mm - 4 szt. 2. Obiektyw VS-H2520-IRC do kamer przemysłowyc...
10378492 2024-04-08
godz. 10:00
Śląskie Zakup i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w pomieszczeniach MZDiM przy ul. Smolenia 35
10376515 2024-04-08
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest Usługa utrzymania i konserwacji depozytorów kluczy w siedzibie PIG-PIB w Warszawie oraz utrzymania i konserwacji systemu kontroli dostępu SAIK w siedzibie PIG...
10364735 2024-04-19
godz. 00:00
Mazowieckie Wymiana elementów systemów wideodomofonowych i kontroli dostępu w 6 budynkach (Wolność3A, Kacza 4, Wolność 5, Kacza 6, Wolność 7, Kacza 8) znajdujących się w zasobach SM „STROP"
10375948 2024-04-25
godz. 00:00
Śląskie Wykonanie instalacji systemu monitoringu w budynku Reymonta 40-42