Przetarg 7577364 - "Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą...

   
Analizuj Zamówienie 7577364 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-08
przedmiot ogłoszenia
"Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki
i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze”
Numer referencyjny: ZP/1/2020

Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania części budynku ośrodka szkoleniowo- wypoczynkowego w Wąsoszach, nr działki 23/2 jednostka ewidencyjna Ślesin, woj. Wielkopolskie, na budynek opieki i rehabilitacji osób niepełnosprawnych wraz z jego przebudową, nadbudową i rozbudową zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz projektem budowlanym. Projektowana rozbudowa stanowić będzie budynek dwukondygnacyjny kryty stropodachem, zgodnie z poniższym opisem:
remont piwnicy: roboty rozbiórkowe, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, roboty murowe, remont schodów na gruncie, instalacja elektryczna, wod – kan i CO, tynkowanie, szpachlowanie i malowanie;
szyb windy: budowa szybu windy, szpachlowanie, malowanie, pokrycie dachu szybu windy;
dobudowa klatki schodowej: dobudowa klatki schodowej wraz z platformą przyschodową i pochylnią na zewnątrz zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na budowę.
UWAGA: kolory wszystkich elementów wykończeniowych do uzgodnienia z Zamawiającym. 2.3. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty
we wszystkich częściach zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540122996-N-2020 z dnia: 2020-07-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
W ogłoszeniu powinno być:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
NIE


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5
W ogłoszeniu powinno być:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, potwierdzający brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest:
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5
W ogłoszeniu powinno być:
- informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 1 600 000 zł., w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 600 000 zł.;
- wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania wymaganej zdolności technicznej lub zawodowej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie
z Załącznikiem Nr 3.
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem Nr 4;
- oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (zawarte w treści Załącznika Nr 4).



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.2
W ogłoszeniu jest:
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5
W ogłoszeniu powinno być:
-


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
Załączniki stanowią integralną cześć specyfikacji: Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy. Załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Załącznik Nr 3 – Wykaz robót budowlanych. Załącznik Nr 4 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Załącznik Nr 5 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Załącznik Nr 6 – Informacja o części zamówienia, która zostanie powierzona Podwykonawcy. Załącznik Nr 7 – Informacja o braku lub przynależności do grupy kapitałowej. Załącznik Nr 8 – Istotne postanowienia umowy. Projekty, opisy techniczne, rzuty oraz przedmiary robót, decyzja pozwolenia na budowę
W ogłoszeniu powinno być:
-


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.6
W ogłoszeniu jest:
Liczba wykonawców 1
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
12. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: 12.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie dwuetapowo: 1/ Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z zapisami rozdziałów II i III niniejszej SIWZ. Jeżeli Wykonawca wybrany w postepowaniu uchyli się od podpisania umowy lub nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający przystąpi do zbadania czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 2/ Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. 11.1. oraz 11.2. (w przypadku podmiotów spoza terytorium RP - 11.3.). 3/ W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - wskazanie, czy podmiot, na zdolnościach którego polega Wykonawca w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. 4/ Dla zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania, Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2f może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty są już nieaktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5/ Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, dokumenty lub oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6/ Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

W ogłoszeniu powinno być:
-


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2
W ogłoszeniu jest:
Kryteria Znaczenie
Cena 0,60
Termin wykonania zamówienia 0,30
Gwarancja 0,10
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria Znaczenie
Cena 60,0
Termin wykonania zamówienia 30,0
Gwarancja 10,0


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: TAK
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje zmianę Umowy, w szczególności w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następujących przypadkach:
a) wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 –6 ustawy PZP;
b) konieczności zmiany inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierowników robót
w poszczególnych branżach – pod warunkiem, że nowe osoby posiadają przynajmniej takie same uprawnienia jak osoby dotychczasowe i spełniają wymogi określone w SIWZ
i w przepisach prawa;
c) konieczności zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zmiany Umowy
w zakresie realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do realizacji całego Przedmiotu Umowy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili zawierania Umowy;
d) konieczności zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia sytuacji skutkującej brakiem możliwości zakończenia robót w wymaganym wskazanym terminie, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
e) konieczności przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to ma lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, w następujących przypadkach:
- zawieszenia prowadzenia robót budowlanych przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych,
- siły wyższej, klęski żywiołowej, nie pozwalającej na wykonanie zamówienia,
- jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu bądź innemu podmiotowi zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
- odkrycia na terenie prowadzenia robót budowlanych (lub w bezpośrednim sąsiedztwie) niewypałów bądź niewybuchów i konieczności ich usunięcia przez wyspecjalizowane służby,
- odkrycia na terenie prowadzenia robót budowlanych obiektów archeologicznych nieprzewidzianych w SIWZ i konieczności ich zinwentaryzowania / zabezpieczenia, etc.,
- wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych
(w szczególności kategorii gruntu, kurzawki) bądź terenowych (w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych),
- wystąpienia w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy co najmniej 3 kolejnych dni, w których odnotowano temperatury ujemne przy gruncie w ciągu doby w godz. pomiędzy 6:00 a godz. 22:00,
- wystąpienia w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy co najmniej dobowych opadów śniegu w ilości przekraczającej w ciągu doby grubość szaty śnieżnej w wysokości 5 cm lub deszczu
i śniegu w przeliczeniu na opad wody :10 litrów/m2,
- wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy co najmniej w jednej dobie siły wyższej
w postaci silnych wiatrów powyżej 70 km/h , gradu lub opadów deszczu w wysokości przekraczającej 10 l/m2 czego efektem będzie zakłócenie realizowanych robót stwierdzone przez inspektora nadzoru budowlanego. Zakłócenie tych prac może mieć postać konieczności czasowego wstrzymania prac, konieczności zmiany sposobu realizacji robót lub konieczność wykonania dodatkowych prac, których nie trzeba byłoby wykonać, gdyby te zdarzenia nie wystąpiły albo konieczność powtórzenia już wykonanych prac, itp. mogą to być sytuacje wywołane np. uszkodzeniami spowodowanymi wiatrem, wodą lub gradem – połamane drzewa lub gałęzie, uszkodzenia infrastruktury, miejscowe podtopienia, zalania, zalanie wykopów, grzęzawiska, uszkodzenie sprzętu, urządzeń,
- wystąpienia wypadku na terenie budowy o czas - niezbędny do wykonania prac zabezpieczających, naprawczych, wyjaśniających, usuwających powstałe szkody, uszkodzenia, wstrzymania prac wskazany przez właściwe instytucje,
- konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, projektowej. Zmiana terminu nastąpi o czas niezbędny do wykonania zmian w dokumentacji i uzyskania stosownych pozwoleń, zaświadczeń, itp.,
- działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji Zamówienia.
f) wystąpienia zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
a w szczególności: wstrzymania przez Zamawiającego robót budowlanych, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
g) wystąpienia konieczności realizacji Przedmiotu Umowy z zastosowaniem innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż określone w dokumentacji projektowej, a w szczególności:
- niedostępności na rynku materiałów i/lub urządzeń określonych w dokumentacji projektowej wynikającej z zaprzestania ich produkcji bądź ich wycofania z rynku,
- pojawieniem się na rynku materiałów i/lub urządzeń nowszej generacji bądź innej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalających w szczególności na skrócenie czasu realizacji inwestycji, zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy bądź kosztów jego późniejszej eksploatacji,
- wykonania Przedmiotu Umowy z zastosowaniem innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż określone w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w Umowie skutkować może niewykonaniem bądź wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
- zastosowania innych materiałów bądź rozwiązań technicznych/ technologicznych, będącego skutkiem zmiany w tym zakresie obowiązującego prawa;
h) wprowadzenia w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej dot. technologii wykonania robót składających się na Przedmiot Umowy – pod warunkiem, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne bądź lepsze funkcjonalnie od przewidzianego w projekcie. W takim wypadku Wykonawca przedstawi projekt zamienny z opisem proponowanych zmian, rysunkami i uzasadnieniem. Projekt podlegać będzie akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego, po szczegółowym wyspecyfikowaniu i wycenieniu poszczególnych czynności wg. cen ofertowych i określeniu wpływu na termin realizacji i wysokość wynagrodzenia;
i) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej z:
- zmiany urzędowej stawki podatku VAT,
- konieczności wykonania rozwiązań zamiennych (równoważnych) w stosunku do określonych
w dokumentacji projektowej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,
- konieczności zmian zakresów rzeczowych elementów zamówienia ujętych w przedmiarach (popartych pisemnym uzasadnieniem nadzoru inwestorskiego i zaakceptowanych przez Zamawiającego) wynikających z wystąpienia w dokumentacji projektowej błędów lub braków, polegających w szczególności na niezgodności z przepisami prawa, bądź stwierdzenia w toku prowadzonych prac wad w dokumentacji lub rozbieżności ze stanem faktycznym na terenie budowy,
- powzięcia wiadomości o rozwiązaniach technicznych / technologicznych korzystniejszych dla Zamawiającego,
- konieczności ograniczenia zakresu robót, które w toku realizacji Przedmiotu Umowy okazały się zbędne;
j) zmiany Podwykonawcy – na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy dot. zmiany Podwykonawcy (w tym rezygnacji z udziału Podwykonawcy, wprowadzenia Podwykonawcy do zakresu prac pierwotnie realizowanego przez Wykonawcę lub realizacji przez Wykonawcę zakresu prac pierwotnie realizowanego przez Podwykonawcę) w realizacji Umowy – wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia Podwykonawcy o rezygnacji z udziału w realizacji Przedmiotu Umowy oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót w ramach Umowy oraz dokumentów dotyczących nowego Podwykonawcy zgodnie z § 10 ust. 4 i 5 Umowy zamówienia.


II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
wzór umowy stanowi zał nr.8 do SIWZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
19. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
19.1. Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie równej 10 % całkowitej wartości brutto przedmiotu umowy.
19.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia przed zawarciem umowy.
19.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 148 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych.
19.4. Zabezpieczenie będzie zwracane zgodnie z art. 151 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady będzie stanowiła 30%.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty inne
kody CPV 44221000, 45000000, 45232460, 45262100, 45311200, 45442110, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10294617 2024-04-03
godz. 09:00
Lubuskie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch kolumbarium na cmentarzu komunalnym wraz z utwardzeniem nawierzchni i obiektami małej architektury. Zakres zamówienia obejmuje w szczególnoś...
10333799 2024-04-03
godz. 11:00
Wielkopolskie "KOLUMBARIUM NA CMENTARZU KOMUNALNYM W ZŁOTOWIE - ROZBUDOWA" Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Złotowie zgodnie z dokumentacją opracowaną prze...
10335667 2024-04-08
godz. 11:00
Lubelskie Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy bazy psów służbowych w KMP w Zamościu 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz wykonanie robót ...
10375375 2024-04-12
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku przy ul. Cyganka 28” – etap II 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń 1 piętra budynku Starostwa Powiatowego w r...
10380111 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa budynku administracyjnego w Ełku Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjnego w Ełku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja technic...
10417653 2024-04-23
godz. 00:00
Zachodniopomorskie W związku z realizacją inwestycji: Roboty fundamentowe pod maszyny i urządzenia na działce nr 175/28, 175/32 w m. Barnisław, gm. Kołbaskowo Zwracam się z prośbą o przedstawienie ofe...
10380090 2024-04-26
godz. 11:00
Dolnośląskie Budowa gminnego schroniska dla zwierząt wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu W ramach przedmiotu zamówienia jest budowa schroniska dla zwierząt, w tym wykona...
10428847 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na terenie działki o nr ewid.: 10/2, obręb 0023 Błonie, zlokalizowanej w Parku Bajka w Błoniu. ...
10456208 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie 2 Budynek dla otocjonów Planowany zakres robót rzeczowych obejmuje w szczególności:a) budowę pawilonu ekspozycyjno-hodowlanego o pow. 61,86 m2 z dużymi oknami ekspozycyjnymi – wybie...
10448468 2024-05-06
godz. 12:00
Pomorskie Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej na potrzeby USAR Poland – etap II 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszuki...