Przetarg 8655268 - Wykonanie robót budowlanych w obrębie stacji Słupsk od km...
Analizuj | Zamówienie 8655268 |
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2022-01-17 |
przedmiot ogłoszenia | Wykonanie robót budowlanych w obrębie stacji Słupsk od km 128,600 do km 135,100 linii kolejowej nr 202 w ramach projektu POIiŚ 5.1-17 pn. „Prace na linii kolejowej nr 202 (...) Numer referencyjny: 9090/IRZR2/00287/00078/22/P Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obrębie stacji Słupsk od km 128,600 do km 135,100 linii kolejowej nr 202 w ramach projektu POIiŚ 5.1-17 pn. „Prace na linii kolejowej nr 202 na odcinku Gdynia Chylonia - Słupsk” część II odcinek Lębork – Słupsk. Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obrębie stacji Słupsk od km 128,600 do km 135,100 linii kolejowej nr 202 w ramach projektu POIiŚ 5.1-17 pn. „Prace na linii kolejowej nr 202 na odcinku Gdynia Chylonia - Słupsk” część II odcinek Lębork – Słupsk. Całość przedmiotu Zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: 1.1. Opracowanie Projektów wykonawczych w zakresie branży: - teletechnicznej - sterowania ruchem kolejowym 1.2. Realizacji robót w obrębie stacji Słupsk od km 128,600 do km 135,100 w zakresie: - budowy przejścia podziemnego, - przebudowy układu torowego wraz z kompleksową wymianą nawierzchni, przebudową podtorza z odwodnieniem w obrębie stacji Słupsk oraz przystanku osobowego Kobylnica Słupska, - przebudowy sieci trakcyjnej, - przebudowy urządzeń teletechnicznych, - przebudowy sieci LPN, oraz urządzeń elektroenergetycznych - przebudowy dwóch przejazdów kolejowo-drogowych, - przebudowy trzech peronów do wys. 0,76 m, - budowy nowego peronu na przystanku osobowym Kobylnica Słupska o wysokości 0,76 m, - przebudowy dwunastu obiektów inżynieryjnych, - budowy Lokalnego Centrum Sterowania w Słupsku, - rozbudowy układu torowego stacji o dwie grupy torów postojowych przeznaczonych do obsługi składów z i w kierunku Trójmiasta oraz z i w kierunku Szczecina, - zabudowy nowych komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym z licznikowym systemem kontroli nie zajętości torów i rozjazdów. 1.3. Realizacji robót polegających na budowie obiektów służących ochronie środowiska. 1.4. Dokumentacji powykonawczej, w tym: • opracowanie regulaminów technicznych, we współpracy z Zamawiającym, na podstawie Instrukcji Ir-3, po zakończeniu robót budowlanych, w zakresie wszystkich branż, • opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej: - pikietażu linii i profilu podłużnego linii kolejowej, - protokołów zdawczo-odbiorczych znaków regulacji osi toru, - numerycznej mapy sytuacyjno-wysokościowej z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, • opracowanie dokumentacji z założenia oraz pomiaru Kolejowej podstawowej osnowy geodezyjnej oraz Kolejowej osnowy specjalnej, • opracowanie nowych schematów posterunków ruchu oraz punktów ekspedycyjnych. • opracowanie kart charakterystyki środków trwałych 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) stanowiących Tom III SWZ, Przedmiarze Robót stanowiącym Tom IV SWZ oraz Części opisowej i rysunkowej Dokumentacji Projektowej, stanowiącej Tom V SWZ. UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 037-096643 z dnia 2022-02-22: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: III.1.3 Zamiast: W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że: 1. W okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: a) Budowa lub Przebudowa co najmniej 1 (jednej) stacji kolejowej posiadającej co najmniej 30 (trzydzieści) rozjazdów, przy czym Budowa lub Przebudowa obejmowała co najmniej 1 (jeden) tor główny zasadniczy i co najmniej 2 (dwa) tory główne dodatkowe w zakresie nawierzchni, podtorza z odwodnieniem, sieci trakcyjnej wraz z konstrukcjami wsporczymi oraz co najmniej 2 (dwa) perony, a roboty wykonywane były przy prowadzonym ruchu pociągów na tej stacji; b) Roboty budowlane wykonane w ramach jednej umowy, na zakres których składają się zabudowa lub wymiana co najmniej 30 (trzydziestu) rozjazdów kolejowych; c) Budowa lub Przebudowa co najmniej 1 (jednego) systemu stacyjnych, scentralizowanych komputerowych urządzeń SRK (sterowania ruchem kolejowym), na stacji liczącej co najmniej 30 (trzydzieści) zwrotnic; d) Budowa lub Przebudowa co najmniej 1 (jednego) obiektu typu most kolejowy lub wiadukt kolejowy, o rozpiętości teoretycznej najdłuższego przęsła NIE mniejszej niż 15 (piętnaście) m; e) Budowa lub Przebudowa co najmniej 1 (jednego) przejścia dla pieszych pod torami kolejowymi. Każde wykazane zadanie/ realizacja może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków. Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 9 IDW. Powinno być: W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że: 1. W okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: a) Budowa lub Przebudowa co najmniej 1 (jednej) stacji kolejowej posiadającej co najmniej 30 (trzydzieści) rozjazdów wykonana w ramach jednej umowy, przy czym Budowa lub Przebudowa obejmowała co najmniej 1 (jeden) tor główny zasadniczy i co najmniej 2 (dwa) tory główne dodatkowe w zakresie nawierzchni, podtorza z odwodnieniem oraz co najmniej 2 (dwa) perony, a roboty wykonywane były przy prowadzonym ruchu pociągów na tej stacji; b) Roboty budowalne wykonane w ramach jednej umowy, na zakres których składają się Budowa lub Przebudowa sieci trakcyjnej wraz z konstrukcjami wsporczymi na stacji kolejowej posiadającej co najmniej 30 (trzydzieści) rozjazdów przy czym Budowa lub Przebudowa obejmowała, co najmniej 1 (jeden) tor główny zasadniczy i co najmniej 2 (dwa) tory główne dodatkowe, a roboty wykonywane były przy prowadzonym ruchu pociągów na tej stacji; c) Roboty budowlane wykonane w ramach jednej umowy, na zakres których składają się zabudowa lub wymiana co najmniej 30 (trzydziestu) rozjazdów kolejowych; d) Budowa lub Przebudowa co najmniej 1 (jednego) systemu stacyjnych, scentralizowanych komputerowych urządzeń SRK (sterowania ruchem kolejowym), na stacji liczącej co najmniej 30 (trzydzieści) zwrotnic; e) Budowa lub Przebudowa co najmniej 1 (jednego) obiektu typu most kolejowy lub wiadukt kolejowy, o rozpiętości teoretycznej najdłuższego przęsła NIE mniejszej niż 15 (piętnaście) m; f) Budowa lub Przebudowa co najmniej 1 (jednego) przejścia dla pieszych pod torami kolejowymi. Każde wykazane zadanie/ realizacja może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków. Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 9 IDW. Numer sekcji: III.1.3 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: 3. Dostępności do niżej wymienionych narzędzi i urządzeń technicznych w celu realizacji Zamówienia, lit.i Zamiast: i. co najmniej 1 szt. - zestaw urządzeń podnośnikowo-kroczących do wymiany rozjazdów lub żuraw samojezdny kolejowy o maksymalnym udźwigu co najmniej 30t, Powinno być: i. usunięto Numer sekcji: IV.2.2 Zamiast: Data: 28/02/2022 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 14/03/2022 Czas lokalny: 10:00 Numer sekcji: IV.2.6 Zamiast: Data: 27/06/2022 Powinno być: Data: 11/07/2022 Numer sekcji: IV.2.7 Zamiast: Data: 28/02/2022 Czas lokalny: 11:00 Powinno być: Data: 14/03/2022 Czas lokalny: 11:00 UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 048-125563 z dnia 2022-03-09: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: IV.2.2 Zamiast: Data: 14/03/2022 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 28/03/2022 Czas lokalny: 10:00 Numer sekcji: IV.2.6 Zamiast: Data: 11/07/2022 Powinno być: Data: 25/07/2022 Numer sekcji: IV.2.7 Zamiast: Data: 14/03/2022 Czas lokalny: 11:00 Powinno być: Data: 28/03/2022 Czas lokalny: 11:00 UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 060-158599 z dnia 2022-03-25: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: IV.2.2 Zamiast: Data: 28/03/2022 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 14/04/2022 Czas lokalny: 10:00 Numer sekcji: IV.2.6 Zamiast: Data: 25/07/2022 Powinno być: Data: 11/08/2022 Numer sekcji: IV.2.7 Zamiast: Data: 28/03/2022 Czas lokalny: 11:00 Powinno być: Data: 14/04/2022 Czas lokalny: 11:00 UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 071-190610 z dnia 2022-04-11: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: III.1.6 Zamiast: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 11 500 000,00 PLN (słownie: jedenaście milionów pięćset tysięcy złotych) Powinno być: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 900 000,00 PLN (słownie: dwa miliony dziewięćset tysięcy złotych). Numer sekcji: IV.2.2 Zamiast: Data: 14/04/2022 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 21/04/2022 Czas lokalny: 10:00 Numer sekcji: IV.2.6 Zamiast: Data: 11/08/2022 Powinno być: Data: 18/08/2022 Numer sekcji: IV.2.7 Zamiast: Data: 14/04/2022 Czas lokalny: 11:00 Powinno być: Data: 21/04/2022 Czas lokalny: 11:00 UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 076-208882 z dnia 2022-04-19: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: IV.2.2 Zamiast: Data: 21/04/2022 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 12/05/2022 Czas lokalny: 10:00 Numer sekcji: IV.2.6 Zamiast: Data: 18/08/2022 Powinno być: Data: 08/09/2022 Numer sekcji: IV.2.7 Zamiast: Data: 21/04/2022 Czas lokalny: 11:00 Powinno być: Data: 12/05/2022 Czas lokalny: 11:00 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | mosty, wiadukty, linie kolejowe, tramwajowe |
kody CPV | 45000000, 45110000, 45111200, 45200000, 45221000, 45230000, 45234115, 45300000 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Pomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Mazowieckie |