Przetarg 7251107 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ...

   
Analizuj Zamówienie 7251107 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-24
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie ze zmianą sposób użytkowania na Ośrodek
Całodobowej Opieki Wytchnieniowej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej obiektu przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie
Numer referencyjny: 271.2.62.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie ze zmianą sposób użytkowania na Ośrodek Całodobowej Opieki Wytchnieniowej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej obiektu przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie.
2. Istotne postanowienia umowy, w tym warunki realizacji inwestycji zostały określone w umowie, której wzór stanowi załącznik numer 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje między innymi prace w zakresie robót:

1) wyburzeniowych,
2) dotyczących przeniesienia obiektów budowlanych,
3) ziemnych,
4) murarskich,
5) żelbetowych,
6) izolacyjnych
7) termoizolacyjnych,
8) związanych z montażem stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej,
9) wykończeniowych,
10) dekarskich,
11) remontowych,
12) dotyczących montażu urządzeń dźwigowych,
13) dotyczącym instalacji fotowoltaicznej,
14) dotyczących instalacji elektrycznej,
15) dotyczących instalacji niskoprądowych,
16) dotyczących zabezpieczeń przeciwpożarowych,
17) dotyczących kanalizacji sanitarnej,
18) dotyczących kanalizacji deszczowej i odprowadzenia wód opadowych,
19) dotyczących instalacji wodociągowej i hydrantowej,
20) dotyczących instalacji gazowej,
21) dotyczących instalacji grzewczej,
22) dotyczących instalacji wentylacji mechanicznej
23) drogowych oraz w zakresie wykonania utwardzeń.
4. Szczegółowy zakres robót określają:
1) Projekt architektoniczny i aranżacji wnętrza,
2) Projekty wykonawcze, w tym branżowe,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
4) Przedmiary robót:
a) Roboty budowlane,
b) Instalacje sanitarne
c) Instalacje elektryczne i słaboprądowe,
d) Roboty drogowe,
5) Zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia,
6) Decyzja o pozwoleniu na budowę, stanowiące załączniki numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Roboty budowlane w obiekcie winny być wykonywane z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego, szczególnie w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia zawartych w ww. dokumentach nazw własnych oznacza to, że zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o równoważnych parametrach technicznych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w specyfikacji. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.

Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
5. Zamawiający zaleca, aby wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w budynkach, w których będą wykonywane roboty, zapoznał się z przedmiotem zamówienia, w szczególności z dokumentacją, o której mowa w ust. 4 powyżej. Termin wizji lokalnej – pod dniu 14 stycznia 2020 należy uzgodnić telefonicznie z upoważnionymi przedstawicielami zamawiającego Panem Michałem Kasperczykiem, adres e-mail: michal.kasperczyk@mops.krakow.pl, Panem Tadeuszem Witkiem adres e-mail: tadeusz.witek@mops.krakow.pl, tel. 12 616 54 64 oraz Panem Łukaszem Głogowskim adres e-mail: lukasz.glogowski@mops.krakow.pl, tel. 12 616 54 70
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą oraz wszystkie środki techniczne potrzebne do jego realizacji. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają wykonawcę. Dobór maszyn i sprzętu koniecznego do realizacji przedmiotu zamówienia powinien uwzględniać warunki lokalne, tj. wpływ hałasu i zapylenia na funkcjonowanie obiektu.
7. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w kosztorysach ofertowych wszystkie pozycje określone przez zamawiającego w przedmiarach z uwzględnieniem wymogów określonych w zestawieniach materiałów, urządzeń i wyposażenia.
8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca, któremu zostanie powierzone wykonanie robót był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej – suma ubezpieczenia co najmniej 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Polisa musi być ważna przynajmniej w okresie obowiązywania umowy o wykonanie robót budowlanych. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza doręczy zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy o wykonanie robót budowlanych, odpowiednio uwierzytelnioną kserokopię polisy. Ponadto, wykonawca zobowiązany będzie, w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy o wykonanie robót budowlanych, ale przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych ubezpieczyć:
1) roboty objęte przedmiotem zamówienia,
2) materiały lub elementy i urządzenia do wbudowania lub zamontowania,
3) maszyny budowlane oraz maszyny i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,
4) sprzęt, wyposażenie budowlane lub montażowe oraz obiekty stanowiące zaplecze budowy.
Suma ubezpieczenia ma odpowiadać:
1) dla robót objętych przedmiotem zamówienia oraz materiałów lub elementów i urządzeń do wbudowania lub zamontowania – zgodnie z wartością robót określoną w ofercie wykonawcy,
2) dla maszyn budowlanych, maszyn i urządzeń niezbędnych do montażu, sprzętu i zaplecza, wyposażenia budowlanego lub montażowego oraz obiektów stanowiących zaplecze budowy – wartości niezbędnej do odtworzenia lub zastąpienia maszyn, urządzeń, wyposażenia.
Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ubezpieczenia, o których mowa powyżej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, tj. do czasu dokonania przez zamawiającego końcowego odbioru robót.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540281560-N-2019 z dnia: 2019-12-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-31, godzina: 08:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-31, godzina: 08:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540008371-N-2020 z dnia: 2020-01-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
1. Wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 31 stycznia 2020 roku, do godz. 08:00. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy zamawiającego, prowadzony w Banku PKO BP Oddział w Krakowie o numerze następującym: 12 1020 2892 0000 5302 0589 9341. Wykonawca zobowiązany jest podać w tytule przelewu swój numer NIP oraz numer postępowania. 4) Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie zaksięgowanie ich przez bank prowadzący rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5) Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 6) Zamawiający zatrzyma wadium, gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 6 lutego 2020 roku, do godz. 08:00. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy zamawiającego, prowadzony w Banku PKO BP Oddział w Krakowie o numerze następującym: 12 1020 2892 0000 5302 0589 9341. Wykonawca zobowiązany jest podać w tytule przelewu swój numer NIP oraz numer postępowania. 4) Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie zaksięgowanie ich przez bank prowadzący rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5) Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 6) Zamawiający zatrzyma wadium, gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-12-31, godzina: 08:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-02-06, godzina: 08:00

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
W załączniku numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia „Projekt architektoniczny i aranżacji wnętrza” zmianie ulega treść projektu wykonawczego (opis)
W załączniku numer 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia „Projekty wykonawcze, w tym branżowe” (na BIP „Dokumentacja projektowa część 2/wentylacja zamienia się pliki o nazwach:
a) Rys_W-1.pdf,
b) Zał_3_N1.pdf,
c) Zał_3_N2.pdf,
d) Zał_3_Cz.pdf,
e) Zał_3_N5.pdf,
f) Zał_3_W1.pdf,
g) Zał_3_W2.pdf,
h) Zał_3_W7.pdf,
i) Zał_3_W9.pdf,
j) Zał_3_Ww.pdf,”
W załączniku numer 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia „Przedmiary robót (roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i słaboprądowe, roboty drogowe)” zamienia pliki dotyczące robót budowlanych i robót drogowych.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540014215-N-2020 z dnia: 2020-01-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7.)
W ogłoszeniu jest:
Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym
W ogłoszeniu powinno być:
puste pole


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: .1.2)
W ogłoszeniu jest:
1. Wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 31 stycznia 2020 roku, do godz. 08:00.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 13 lutego 2020 roku, do godz. 08:00.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: .6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-12-31, godzina: 08:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-02-13, godzina: 08:00

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: .4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj robót wymienionych w ust. 3 pkt. 1-7 (strona 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia) określonych przedmiarem „roboty budowlane” – pozycje kosztorysowe od 1 do 90, od 98 do 107, od 139 do 162, od 271 do 274. W pozostałym zakresie wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Zmienia się treść załącznika numer 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w części dotyczącej przedmiarów robót budowlanych i przedmiarów instalacji sanitarnych i nadaje im brzmienie określone w załącznikach numer 1 i 2 do zawiadomienia o zmianie treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 24 stycznia 2020r.
W załączniku numer 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wzór umowy - §2 ust. 6 otrzymuje brzmienie:
6. Kluczowa część zamówienia zostanie wykonana przez Wykonawcę samodzielnie, bez udziału podwykonawców. Przez kluczową część zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie robót budowlanych, o których mowa w §2 ust. 2 pkt 1 do 7, określonych przedmiarem „roboty budowlane” – pozycje kosztorysowe od 1 do 90, od 98 do 107, od 139 do 162, od 271 do 274.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540019928-N-2020 z dnia: 2020-02-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
1. Wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 31 stycznia 2020 roku, do godz. 08:00.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 17 lutego 2020 roku, do godz. 08:00.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-31, godzina: 08:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-17, godzina: 08:00,

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4) in fine
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
4. W załączniku numer 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia „Przedmiary robót (roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i słaboprądowe, roboty drogowe)” zmienia pliki dotyczące robót budowlanych, robót drogowych, robót elektrycznych i słaboprądowych i nadaje im brzmienie określone w załączniku do niniejszego zawiadomienia.
5. W załączniku numer 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia „Wzór umowy o wykonanie robót budowlanych” zmienia się postanowienia:
1) §2 w ten sposób, że po ust. 7 dodaje się ust. 8 i 9 w brzmieniu następującym:
„8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący przedmiot umowy przy udziale podwykonawcy lub podwykonawców powołał koordynatora BHP. Do obowiązków koordynatora BHP należy:
1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w miejscu wykonywania pracy (na terenie placu budowy),
2) uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych, podczas których Koordynator będzie na bieżąco informować osoby kierujące pracownikami wykonującymi roboty budowlane oraz pracowników Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
3) występowanie do poszczególnych osób kierujących pracownikami prowadzącymi roboty budowlane i pracownikami Zamawiającego z zaleceniem usunięcia stwierdzonych zagrożeń i uchybień w zakresie BHP,
4) wydawanie poleceń w zakresie poprawy warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej,
5) niezwłoczne wstrzymanie pracy maszyny lub urządzenia w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracownika bądź innej osoby,
6) zakazanie eksploatacji maszyny bądź innego urządzenia technicznego, które nie spełnia zasadniczych bądź minimalnych wymagań określonych w przepisach prawa,
7) niezwłoczne odsunięcie od pracy pracownika, który nie został wyposażony w odpowiednie środki ochrony indywidualnej wymagane na danym stanowisku pracy,
8) niezwłoczne odsunięcie od pracy pracownika, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywania pracy stwarza bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia własnego bądź innych osób.
9. Koordynator, o którym mowa w ust. poprzedzającym musi być powołany przez Wykonawcę najpóźniej w dniu wprowadzenia pracowników podwykonawcy/podwykonawców na plac budowy i rozpoczęcia wykonywania zlecanych im czynności .”
2) §7 ust. 1 w ten sposób, że po pkt. 8 dodaje się pkt. 9 w brzmieniu następującym:
„9) gdy Wykonawca realizujący przedmiot niniejszej umowy przy udziale podwykonawcy lub podwykonawców nie powoła Koordynatora BHP, o którym mowa w §2 ust. 8 niniejszej umowy.”
3) §9 dodaje się ust. 4 w brzmieniu następującym:
„4. Wykonawca ustanawia Koordynatora BHP w osobie …………………………………. (dotyczy wyłącznie Wykonawcy realizującego przedmiot niniejszej umowy przy udziale podwykonawcy/ podwykonawców.”



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540026675-N-2020 z dnia: 2020-02-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
1. Wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 31 stycznia 2020 roku, do godz. 08:00.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 21 lutego 2020 roku, do godz. 11:00.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-12-31, godzina: 08:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-02-21, godzina: 11:00

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4) in fine
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
4. W załączniku numer 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia „Przedmiary robót (roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i słaboprądowe, roboty drogowe)” zmienia plik dotyczący robót budowlanych i nadaje mu brzmienie określone w załączniku do zawiadomienia o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 13 lutego 2020 roku
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej, budownictwo mieszkaniowe
kody CPV 45000000, 45211200, 45262500, 45321000, 71250000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , budownictwo mieszkaniowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10284464 2024-04-02
godz. 09:00
Wielkopolskie 1. Nazwa postępowania: Poprawa usług społecznych poprzez modernizację infrastruktury społecznej w Lubaszu 2. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na przebudowie budyn...
10320645 2024-04-03
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw wraz z niezbędną infrastrukturą, przewidywana do realizacji w 2024 r. w zakresie, objętym opracowa...
10322244 2024-04-04
godz. 11:00
Lubelskie Inwestycja pn: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jarosławiec, Gmina Sitno” swoim zakresem obejmuje budowę świetlicy wraz z przyłączem wodociągowym, kanalizacyjny...
10309988 2024-04-04
godz. 11:00
Dolnośląskie Przebudowa i remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 5 przy ul. Dźwirzyńskiej 3 we Wrocławiu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dotyczących przebudowy i remontu bl...
10294525 2024-04-08
godz. 08:50
Mazowieckie ZP/CZD/023/24 Modernizacja i doposażenie infrastruktury strategicznej w IPCZD- Rozbudowa, przebudowa i modernizacja apteki szpitalnej w budynkach F oraz G Instytutu "Pomnik- Centrum Zdrowia...
10364806 2024-04-10
godz. 09:00
Wielkopolskie Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie platformy dla osób niepełnosp...
10345157 2024-04-11
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa garażu OSP w Starym Dłutowie – II etap’’.2. Zamówienie obejmuje roboty budowlane w budynku strażnicy OSP w miejscowości Stare Dłutowo pol...
10379318 2024-04-12
godz. 11:00
Małopolskie Wykonanie robót budowlanych w budynku głównym Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem 1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego roboty budowl...
10380106 2024-04-15
godz. 10:00
Lubuskie Budowa kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą Część 1: Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii Leśnictwa Rogi i Szkółki Rogi wraz z infrastrukturą towarzys...
10365955 2024-04-16
godz. 10:00
Dolnośląskie BZP.2712.3.2024.ECS Remont elewacji od strony Odry wraz z wymianą stolarki okiennej budynku WF przy ul. Św. Jadwigi 3/4, we Wrocławiu”. 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana...