Przetarg 7284769 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ...

   
Analizuj Zamówienie 7284769 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-17
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Świetlica Twoim drugim domem – remont i adaptacja pomieszczeń TPD Ski
erniewice dla potrzeb dzieci i młodzieży (ul. Rybickiego)” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj.
Numer referencyjny: RZP.271.3.2020

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.
„Świetlica Twoim drugim domem – remont i adaptacja pomieszczeń TPD Skierniewice dla potrzeb dzieci i młodzieży (ul. Rybickiego)” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj.
I. Informacje ogólne
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Świetlica Twoim drugim domem – remont i adaptacja pomieszczeń TPD Skierniewice dla potrzeb dzieci i młodzieży (ul. Rybickiego)” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj.

2. Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane

3. Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. Poz. 1843) zwaną dalej „ustawą” lub ,,ustawą pzp”.

4. Przewiduje się udzielenie zamówień podobnych:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień podobnych:
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia.
5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
Zamawiający nie zamierza:
a) Zawierać umowy ramowej
b) Ustanowić dynamicznego systemu zakupów
c) Wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2020 r.
8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice
9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Świetlica Twoim drugim domem – remont i adaptacja pomieszczeń TPD Skierniewice dla potrzeb dzieci i młodzieży (ul. Rybickiego)” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj, 96-100 Skierniewice, ul. Rybickiego 6, działka nr ewid.: 11/1, obręb geodezyjny 10

9.1. Wspólny słownik kodów CPV:
71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynku
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 Roboty malarskie

9.2 Zakres robót
1. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie z PFU oraz przedłożonym orientacyjnym zestawieniem elementów robót. Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte załączonym zestawieniem, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Zestawienie elementów robót ma jedynie charakter orientacyjny.
Prace niezbędne dla kompletnego wykonania umowy, a nie objęte SIWZ, PFU oraz orientacyjnym zestawieniem elementów robót nie stanowią podstaw do zwiększenia wynagrodzenia.

2. Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu i zakończeniu robót.
3. W przypadku możliwości ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, na wniosek Zamawiającego Wykonawca przekaże je Zamawiającemu lub w ramach zamówienia wywiezie je na wskazane przez Zamawiającego miejsce.
4. Pozostałe odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia.
5. Do zakresu podstawowego należą również:
- odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury.
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz.;
6. Realizacja zadania inwestycyjnego odbywać się będzie na terenie czynnego obiektu. Ze względu na konieczność ciągłego użytkowania powierzchni podlegającej remontowi wszelkie prace mające wpływ na jej funkcjonowanie należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu. Zamawiający informuje, iż nie dopuszcza całkowitego wyłączenia wejścia do obiektu.

II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu i adaptacji pomieszczeń TPD w Skierniewicach przy ul. Rybickiego 6. Adaptacja w postaci remontu pomieszczeń obejmować będzie:
a. wykonanie dokumentacji projektowej na wykonanie planowanych robót w branżach konstrukcyjnej (w zależności od potrzeb), architektonicznej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjnej - w ilości 5egz.,
b. przygotowanie dwóch nowych kabin wc damskiej i męskiej (w miejscu pomieszczeń 14, 15 i 16) w tym wykonanie ścian działowych, nadproży, położenia tynków wewnętrznych, licowania ścian płytkami na wysokość 2,0m, ułożenia posadzek z terakoty, wykonanie wentylacji, montaż muszli klozetowych ”kompakt”, instalacji kanalizacyjnej, montaż umywalek, baterii, instalacji wodociągowej, wykonanie instalacji elektrycznej – oświetlenie w kabinach wc, montaż podgrzewaczy przepływowych, montaż drzwi płytowych,
c. remont i dostosowanie istniejącej toalety dla potrzeb niepełnosprawnych poprzez poszerzenie otworu drzwiowego, montaż nowych drzwi płytowych, rozebranie starej posadzki i ułożenie nowej terakoty, rozebranie okładziny ściennej z płytek , położenie nowych płytek na wysokość 2,0m, demontaż wc i rurociągu, umywalki, montaż muszli klozetowej „kompakt”, montaż umywalki, baterii, uchwytu dla niepełnosprawnych, podgrzewacza przepływowego,
d. gładzie gipsowe we wszystkich pomieszczenia objętych zamówieniem (wyrównanie powierzchni),
e. malowanie ścian: w 3 salach, w których odbywają się zajęcia, łazienkach i korytarzach,
f. renowacja parkietu w 3 salach przez cyklinowanie i lakierowanie parkietu, wymiana listew przypodłogowych,
g. wymiana parkietu na terakotę przez rozebranie starego parkietu i ułożenie terakoty w korytarzach,
h. renowacja posadzki oraz schodów z lastryka,
i. montaż poręczy przy schodach zewnętrznych i wewnętrznych,
j. oczyszczenie i pomalowanie 6 szt. drzwi wewnętrznych oraz kraty wewnętrznej,

Szczegółowy zakres prac określa załączone do SIWZ orientacyjne zestawienie elementów robót – załącznik nr 11.
Plan rozmieszczenia pomieszczeń stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

Zestawienie powierzchni:
- łączna powierzchnia pomieszczeń TPD 120 m2
- powierzchnia objęta zamówieniem 70 m2
- wysokość wewnętrzna pomieszczeń 2,72m

Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania.

Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP.

Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego.


2. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
- robót murarskich,
- robót instalacji sanitarnych,
w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności:
- robót murarskich,
- robót instalacji sanitarnych,
w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 12 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ.

Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pozwalające na kierowaniu robotami objętymi przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z. 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z. 2018 r. poz. 2272 z późn. zm.).

UWAGA:
- Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy;
- Przez termin „zakończenie całości robót” rozumie się uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu decyzji PINB dotyczącej pozwolenia na użytkowanie (jeśli jest wymagana), przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, zakończenie wszelkich robót budowlanych i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru całości robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego. Decyzja PINB dotycząca pozwolenia na użytkowanie (jeśli jest wymagana) musi być załącznikiem do protokołu odbioru końcowego robót.

- Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

- Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem.

- Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.

Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: umskier@um.skierniewice.pl
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Świetlica Twoim drugim domem – remont i adaptacja pomieszczeń TPD Skierniewice dla potrzeb dzieci i młodzieży (ul. Rybickiego)” realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj, nr RZP.271.3.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
◦ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
◦ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych *;
◦ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
◦ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
◦ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
◦ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
◦ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Projektowanie
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, projekt budowlany
kody CPV 45000000, 45300000, 45311200, 45332200, 45421100, 45430000, 45442100, 71221000, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , projekt budowlany

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10467606 2024-05-07
godz. 12:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz. Zadanie jest realizowane w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Zadanie o...
10480299 2024-05-08
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej oraz docieplenie ściany w bramie przejazdowej budynku przy ul. 5-go Marca 8 w Połczynie-Zdroju
10478595 2024-05-08
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Malowanie pomieszczeń w budynku Centrum Konferencyjnego przy ul. Dybowskiego 11 Wykonanie malowania pomieszczeń w budynku Centrum Konferencyjnego przy ul. Dybowskiego 11. 0167/2024/TP...
10473982 2024-05-09
godz. 10:30
Warmińsko-Mazurskie 23/TT/24 Wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie wymiany stropu piwnicznego, wymiany belek nadprożowych okna i drzwi oraz wymiany okienka w piwnicy lo...
10398829 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Dokumentacja techniczna i budowa budynków szkoły podstawowej, hali sportowej i przedszkola z urządzeniami budowlanymi i zagospodarowaniem terenu w Julianowie w formule zaprojektuj i wybud...
10439248 2024-05-13
godz. 13:00
Lubuskie Wymiana stropu nad piwnicą w obrębie lokalu mieszkalnego nr 2 budynku przy ul. Sportowej 6 w Lubsku
10450031 2024-05-16
godz. 11:00
Wielkopolskie Zadanie 55287 „Przebudowa budynku biurowo-sztabowego dla potrzeb Wojskowego Centrum Rekrutacji w Koninie”. Wykonanie Dokumentacji Projektowo – Kosztorysowej. Opracowanie dokumentacji ...
10459848 2024-05-18
godz. 00:00
Śląskie Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych (malowanie, zabudowy gk) - Ustroń Witam. Firma poszukuje firmy do wykonania prac wykończeniowych. W zakresie m.in. malowanie, zabudowy gk. Miejsce...
10473251 2024-05-20
godz. 10:00
Dolnośląskie Zabezpieczenie fundamentów schodów wejściowych, naprawa schodów oraz wymiana drzwi wejściowych.
10432340 2024-06-12
godz. 14:00
Łódzkie Wykonanie szczegółowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja obiektu Hotel Wodnik k. Bełchatowa w zakresie segmentów A,B,C,D,E,F wraz z cz...