Przetarg 7782449 - Wykonanie remontu ul. Długiej na odcinku od ul. Orkana do...

   
Analizuj Zamówienie 7782449 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-28
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie remontu ul. Długiej na odcinku od ul. Orkana do os. Bereki w Nowym Targu.
Numer referencyjny: ZP.271.22.2020

1. Prze
dmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ul. Długiej na odcinku od ul. Orkana do os. Bereki w Nowym Targu.
2. Roboty budowlane obejmują w szczególności:
1/ na zlecenie Gminy Miasto Nowy Targ:
a/ tymczasową organizację ruchu wraz z projektem,
b/ wykonanie robot rozbiórkowych,
c/ wymianę krawężników,
d/ wykonanie nawierzchni drogi z asfaltobetonu,
e/ wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej bezfazowej,
f/ wyniesienie skrzyżowania z ul. Orkana,
g/ remont i rozbudowę kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami do budynków,
h/ wymianę oświetlenia ulicznego słupów, opraw wraz z kablem zasilającym,
i/ zabezpieczenie teletechniki i elektryki,
j/ aktualizację projektu stałej organizacji ruchu wraz uzyskaniem jej zatwierdzenia i wykonaniem pionowego i poziomego oznakowania drogowego.

2/ Na zlecenie Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu Sp. z o.o.:
a/ dobudowę wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Długiej (Bocznej) wraz z przepięciem istniejących przyłączy na odcinku od nr 119 do nr 133,
b/ przebudowę kanału sanitarnego wraz z odejściami do granicy zabudowań (ściany budynku) na odcinku Doroty - Bereki,
c/ remont sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków - odcinek Orkana - Bereki.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa:
1/ w zakresie robót drogowych wykonana przez mgr inż. Piotra Kowalczyka, Pracownia Inżynierii Drogowej ul. Podhalańska 4/29, 34-400 Nowy Targ,
2/ w zakresie budowy, przebudowy i remontu sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków wykonana przez mgr inż. Janinę Urban, Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz.

4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, w kwocie nie wyższej niż umowna,
2/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje,
3/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy w tym poprzez faktury częściowe wystawione na podstawie protokołów odbioru częściowego. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy.
4/ zamawiający może żądać od wykonawcy dostarczenia dodatkowych dokumentów, albo też sporządzania ich w określonej formie w związku z potrzebami zamawiającego,
5/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zgłoszeniem robót budowlanych/pozwoleniem na budowę nie wymagających pozwolenia na budowę oraz z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
6/ wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu. Wykonawca musi zapewnić dojazd pojazdom służb specjalnych i bezpieczną niezbędną komunikację do nieruchomości,
7/ wykonawca na własny koszt poinformuje przez środki masowego przekazu o terminie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu i utrudnieniach w ruchu wynikających z wykonywania przedmiotowych robót budowlanych,
8/ podczas realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, aby ograniczyć do minimum przerwy w dostawie wody do odbiorców wody z miejskiej sieci wodociągowej oraz aby mieszkańcy mogli bez przerwy korzystać z kanalizacji sanitarnej. Należy przewidzieć ciągłą dostawę wody dla mieszkańców i użytkowników sieci oraz w przypadku konieczności – ciągły odbiór ścieków, stosując tzw. by-pasy (obejścia terenowe poza siecią), beczkowozy lub inne. W przypadku konieczności wyłączenia dostawy wody – Wykonawca zobowiązany będzie do skutecznego informowania odbiorców, Straży Pożarnej oraz Terenowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej na co najmniej 24 godz. wcześniej o planowanych wyłączeniach dostawy wody trwających dłużej niż 1 godzinę,
9/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach,
a niezbędnych do realizacji zamówienia,
10/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym również: koszty tymczasowej organizacji ruchu koszty badań i sprawdzeń (w tym nawierzchni i podbudowy), zaopatrzenia w konieczne media, opłaty za nadzory i inne na rzecz gestorów sieci, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie,
11/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez niego kosztów z tym związanych),
12/ wykonawca zabezpiecza miejsce i ponosi koszty wywozu ziemi, gruzu, elementów z rozbiórki itd., łącznie z ich składowaniem, zagospodarowaniem czy też utylizacją,
13/ zamawiający może zakwalifikować materiały pochodzące z rozbiórki (w tym materiał z frezowania asfaltu – destrukt, ziemię, gruz, znaki drogowe, kostkę z rozbiórki itp.) do wykorzystania na własne potrzeby, w takim wypadku wykonawca ponosi koszty transportu tych materiałów (z załadunkiem i wyładunkiem) na miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 5 kilometrów od placu budowy,
14/ wykonawca na własny koszt uzyska stosowny projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót (z opiniami i zatwierdzeniem) i poniesie koszty jej wprowadzenia i usunięcia,
15/ wykonawca na własny koszt dokona aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu (z opiniami i zatwierdzeniem) i na jego podstawie wykona tę organizację,
16/ na studniach kanalizacyjnych włazy żeliwne z logo „Wodociągi-Kanalizacja Nowy Targ” (należy uwzględnić przy wycenie),
17/ na chodnikach do uwzględnienia cenowego pasek z kostki czerwonej (ażurowy co druga kostka) wzdłuż krawężnika. Analogicznie należy uwzględnić oznaczenie zjazdów,
18/ wykonawca jest zobowiązany do dokonywania przebudowy kolidującej infrastruktury z zachowaniem warunków technicznych oraz ustaleń zawartych w porozumieniach zamawiającego w tej sprawie z gestorami sieci. Ponosi wszelkie koszty na rzecz tych podmiotów (nadzór, dokumentacja powykonawcza, odbiory techniczne itd.) wynikające z realizacji przedmiotu umowy,
19/ wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, gdy wystąpi taka konieczność, musi umożliwić w obrębie przejętego placu budowy realizację robót innym podmiotom (w przypadku np. rozbudowy przebudowy, remontu elementów sieci, wykonania nowych przyłączy itd.). O takiej konieczności rozstrzygać będzie zamawiający. Wykonawca określać będzie zasady prowadzenia takich robót. Ewentualne koszty spowodowane utrudnieniami z tego tytułu ponosi wykonawca,
20/ wykonawca zapewni pełna obsługę geodezyjną inwestycji aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-
Kartograficznej wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi.
Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach dwg. i pdf.,
21/ na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie robót: drogowych, oświetleniowych, przyłączy deszczowych oraz odwodnienia drogi zostanie zawarta umowa pomiędzy: Gminą Miasto Nowy Targ na rzecz której będzie wykonana ta część zamówienia, a wykonawcą,
22/ na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie robót na sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej będzie zawarta umowa pomiędzy: Miejskim Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu sp. z o.o., na rzecz którego będzie wykonana ta część zamówienia a wykonawcą,
23/ wykonawca jest zobowiązany do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty,
24/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac,
25/ wykonawca na własny koszt zabezpieczy przeprowadzenie pełnego nadzoru archeologicznego podczas realizacji przedmiotu umowy,
26/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków,
27/ wykonawca udzieli minimum 5 letniego okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały,
28/ zadanie współfinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych (dotyczy zakresu drogowego realizowanego przez Gminę Miasto Nowy Targ),
29/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, lub pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.
Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540220320-N-2020 z dnia: 2020-11-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3a
W ogłoszeniu jest:
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub podobne roboty budowlane (robotę drogową t. j. budowę, przebudowę, remont drogi wraz z robotami wodociągowo-kanalizacyjnymi) o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł (trzy milion pięćset tysięcy zł brutto) (w tym 2 000 000,00 zł za roboty drogowe i 1 500 000,00 zł za roboty wodociągowo-kanalizacyjne, w tym 1 000 000 zł – roboty wodociągowe i 500 000 zł – roboty na sieci kanalizacji sanitarnej) oraz wykaże że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
W ogłoszeniu powinno być:
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub podobne roboty budowlane (roboty drogowe t. j. budowa, przebudowa, remont drogi wraz z robotami wodociągowo-kanalizacyjnymi) o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł każda (dwa miliony pięćset tysięcy zł każda) oraz wykaże że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona,”


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 09:30,
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45111100, 45111200, 45231300, 45232000, 45232100, 45232400, 45232440, 45233222, 45233223, 45233290
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10457109 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Roboty drogowe związane z bieżącymi remontami dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z remontami studni chłonnych, na drogach Dzielnicy Targówek ...
10448108 2024-05-06
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie „Rewitalizacja obszaru położonego w zabytkowej części miasta wokół pomnika Tadeusza Kościuszki w Radziejowie” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje rewitalizację obszaru położoneg...
10461984 2024-05-06
godz. 12:00
Opolskie Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w gminie Wołczyn Część 1: Budowa drogi gminnej w KrzywiczynachBudowa drogi o nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z chodnikiem, oświ...
10454804 2024-05-07
godz. 10:00
Śląskie Przebudowa drogi stokowej w oddz. nr 137 w Leśnictwie Korbielów. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi stokowej nr inwentarzowy 220/522 w oddz. nr ...
10446089 2024-05-07
godz. 10:00
Małopolskie Przebudowa drogi wewnętrznej „ul. Dzielnica” na odcinku w km 0+000-0+168 w m. Barcice 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi wewn...
10456720 2024-05-08
godz. 09:00
Dolnośląskie ,,Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świeradów” Część 1: CZĘŚĆ I - ,,Remont dróg leśnych w leśnictwie Czerniawa o nr inw.: 220/599; 220/794’’1. Szczegółowy Op...
10462399 2024-05-08
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa elementów infrastruktury rowerowej w Bydgoszczy (w ciągu ul. Magnuszewskiej oraz przy moście Zdroje - DW 244) Część 1: Część 1 – Przebudowa ul. Magnuszewskiej w Bydgoszczy...
10461587 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach w 2024 roku. WZP.2512.59.2024
10461577 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży w 2024 roku. WZP.2512.56.2024
10286168 2024-05-17
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Przebudowa drogi powiatowej nr 3569Z Cetuń - DW 168. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane stanowiące przebudowę drogi powiatowej nr 3569 Cetuń – DW 168 na odcinku o długości...