Zlecenie 11903659 - WYKONANIE REMONTU NAWIERZCHNI WSKAZANYCH ODCINKÓW DROGI...

   
Zamówienie 11903659 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2025-11-07
przedmiot zlecenia
WYKONANIE REMONTU NAWIERZCHNI WSKAZANYCH ODCINKÓW DROGI WEWNĘTRZNEJ NA TERENIE PIW KOSZALIN
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
remontu nawierzchni wskazanych odcinków drogi wewnętrznej, dojazdowej należącej do PIW Koszalin. Szczegółowy zakres prac remontowych:
odcinek nr 1 (wjazd), jedno miejsce, o powierzchni ok. 35m2 oznaczony na mapce stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania. Obecnie wykonana jest nawierzchnia z trylinek betonowych, sześciokątnych, płaskich, długość przeciwległych boków ok. 34,6cm. Należy rozebrać uszkodzone, wybrzuszone elementy wraz z podbudową oraz usunąć ewentualne przyczyny powstawania wybrzuszeń. Należy ułożyć i zagęścić nową warstwę podbudowy, wykonać podsypkę i ułożyć na remontowanym odcinku nowe trylinki o wymiarach jak stare. Całość należy wykończyć tj. obsypać, zagęścić i zaspoinować, zachowując odpowiednie spadki. Należy zachować bieżący wzór ułożenia nawierzchni.
odcinek nr 2 (wjazd dalej), 4 odrębne miejsca, o powierzchni łącznej ok. 17m2 oznaczony na mapce stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania. Obecnie wykonana jest nawierzchnia z trylinek betonowych, sześciokątnych, płaskich, długość przeciwległych boków ok. 34,6cm. Należy rozebrać uszkodzone, wybrzuszone elementy wraz z podbudową oraz usunąć ewentualne przyczyny powstawania wybrzuszeń. Należy ułożyć i zagęścić nową warstwę podbudowy, wykonać podsypkę i ułożyć na remontowanym odcinku nowe trylinki o wymiarach
jak stare. Całość należy wykończyć tj. obsypać, zagęścić i zaspoinować, zachowując odpowiednie spadki. Należy zachować bieżący wzór ułożenia nawierzchni.
odcinek nr 3 (parking środek),3 odrębne miejsca, o powierzchni łącznej ok. 17,5m2 - oznaczony na mapce stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania. Obecnie wykonana jest nawierzchnia z polbruku tj. kostki betonowej Uni-zygzak. Należy rozebrać uszkodzone, wybrzuszone elementy wraz z podbudową oraz usunąć ewentualne przyczyny powstawania wybrzuszeń. Należy ułożyć i zagęścić nową warstwę podbudowy, wykonać podsypkę i ułożyć na remontowanym odcinku nowe kostki o wymiarach jak stare. Całość należy wykończyć tj. obsypać, zagęścić i zaspoinować, zachowując odpowiednie spadki. Należy zachować bieżący wzór ułożenia nawierzchni.
odcinek 4 ( parking okna) 1 miejsce, o powierzchni ok. 3m2 oznaczony na mapce stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania. Obecnie wykonana jest nawierzchnia z polbruku tj. kostki betonowej Uni-zygzak. Należy rozebrać uszkodzone, wybrzuszone elementy wraz z podbudową oraz usunąć ewentualne przyczyny powstawania wybrzuszeń. Należy ułożyć i zagęścić nową warstwę podbudowy, wykonać podsypkę i ułożyć na remontowanym odcinku nowe kostki o wymiarach jak stare. Całość należy wykończyć tj. obsypać, zagęścić i zaspoinować, zachowując odpowiednie spadki. Należy zachować bieżący wzór ułożenia nawierzchni.
odcinek 5 ( parking narożnik) 1 miejsce, o powierzchni ok. 35m2 oznaczony na mapce stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania. Obecnie wykonana jest nawierzchnia z płyt betonowych, ażurowych, o wymiarach ok. 60cm x 40cm..
Należy rozebrać uszkodzone, wybrzuszone elementy wraz z podbudową oraz usunąć ewentualne przyczyny powstawania wybrzuszeń. Należy ułożyć i zagęścić nową warstwę podbudowy, wykonać podsypkę i ułożyć na remontowanym odcinku nowe płyty o wymiarach jak stare. Całość należy wykończyć tj. obsypać, zagęścić i zaspoinować, zachowując odpowiednie spadki. Należy zachować bieżący wzór ułożenia nawierzchni.
1.2 Jeżeli obecnie ułożone trylinki, kostki betonowe lub płyty ażurowe po demontażu, będą w stanie tehcnicznym możliwym do dalszego wykorzystania, to Zamawiający dopuszcza ponowne ich wykorzystanie.
1.3 Podane wymiary wskazanych odcinków przeznaczonych do remontu, są wymiarami nominalnymi tzn. bez marginesów niezbędnych dla prawidłowego zagęszczenia podkładu pod remontowanym odcinkiem i dopasowaniem do pozostałej nawierzchni.
1.4 Wykonawca zobowiązany jest usunąć z terenu PIW Koszalin, wszelkie odpady (ziemia, gruz i inne) powstałe podczas rozbiórki remontowanej nawierzchni i jej naprawy.
2. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia.
2.1 Przed rozpoczęciem prac budowlanych należy zweryfikować wymiary uszkodzonych części nawierzchni drogi ze stanem faktycznym. Zamawiajacy wymaga wykonania wizji lokalnej przeznaczonych do remontu odcinków drogi wewnętrznej. Przeprowadzenie wizji lokalnej musi być potwierdzone podpisem upoważnionego pracownika PIW Koszalin.
2.2 Wszystkie dane wyjściowe, lub ewentualne uzgodnienia i decyzje, Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem.
2.3 Zamawiajacy, w razie konieczności udzieli mu w tym celu stosownych upoważnień. Zamawiający informuje, że nie dysponuje dokumentacją na podstawie której była pierwotnie wykonana droga, podlegająca remontowi nawierzchni.
2.4 Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane 24 miesięcznej rękojmi ( na remontowane odcinki nawierzchni i użyte do prac materiały, w tym także te,,z odzysku jeśli były użyte).
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice