Przetarg 7494100 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Przyokopowej...

   
Analizuj Zamówienie 7494100 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-21
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Przyokopowej 2 lok. 17 w Gdańsku.
Numer referencyjny: 43/20/A

1. Przedmiotem za
mówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Przyokopowej 2
lok. 17 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.:
b) roboty ogólnobudowlane tj.
­ roboty rozbiórkowe,
­ roboty tynkarskie,
­ roboty posadzkarskie,
­ wykonanie ścianek działowych,
­ roboty malarskie,
­ montaż stolarki drzwiowej i okiennej,
c) roboty sanitarne tj.
- wymiana/remont instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
­ remont instalacji gazowej,
­ wykonanie kanału wentylacyjnego,
d) roboty elektryczne tj.
­ wymiana/remont instalacji elektrycznej,
e) wykonanie ekspertyzy kominiarskiej wyremontowanego mieszkania po zakończeniu prac,
f) wykonanie szkicu inwentaryzacyjnego dla wyremontowanego mieszkania.
g) ogrzanie i osuszenie lokalu podczas wykonywania prac remontowych.

Szczegółowy zakres robót dla lokalu mieszkalnego określony jest w specyfikacjach technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych i przedmiarach.

Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej i drzwiowej z drewna oraz stolarki okiennej z PCV określone są w Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w części VII punkt 2.4 i 2.4.1.
pt. „Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna”- załącznik nr 1 do SIWZ.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 do SIWZ.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe – załącznik nr 2 do SIWZ.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja Kanalizacyjna - załącznik
nr 3 do SIWZ.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 4 do SIWZ.
- Przedmiar – remont lokalu, ul. Przyokopowa 2/17 – załącznik nr 5 do SIWZ.
- Przedmiar – remont mieszkania – instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Przyokopowa 2/17 – załącznik nr 6 do SIWZ.
- Przedmiar – wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 17 Gdańsk ul. Przyokopowa 2 – załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
5. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ.
Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, instalatorskie
w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540097656-N-2020 z dnia: 2020-06-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Przyokopowej 2
lok. 17 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.:
b) roboty ogólnobudowlane tj.
­ roboty rozbiórkowe,
­ roboty tynkarskie,
­ roboty posadzkarskie,
­ wykonanie ścianek działowych,
­ roboty malarskie,
­ montaż stolarki drzwiowej i okiennej,
c) roboty sanitarne tj.
- wymiana/remont instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
­ remont instalacji gazowej,
­ wykonanie kanału wentylacyjnego,
d) roboty elektryczne tj.
­ wymiana/remont instalacji elektrycznej,
e) wykonanie ekspertyzy kominiarskiej wyremontowanego mieszkania po zakończeniu prac,
f) wykonanie szkicu inwentaryzacyjnego dla wyremontowanego mieszkania.
g) ogrzanie i osuszenie lokalu podczas wykonywania prac remontowych.
Szczegółowy zakres robót dla lokalu mieszkalnego określony jest w specyfikacjach technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych i przedmiarach.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej i drzwiowej z drewna oraz stolarki okiennej z PCV określone są w Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w części VII punkt 2.4 i 2.4.1.
pt. „Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna”- załącznik nr 1 do SIWZ.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 do SIWZ.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe – załącznik nr 2 do SIWZ.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja Kanalizacyjna - załącznik
nr 3 do SIWZ.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 4 do SIWZ.
- Przedmiar – remont lokalu, ul. Przyokopowa 2/17 – załącznik nr 5 do SIWZ.
- Przedmiar – remont mieszkania – instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Przyokopowa 2/17 – załącznik nr 6 do SIWZ.
- Przedmiar – wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 17 Gdańsk ul. Przyokopowa 2 – załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
5. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ.
Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, instalatorskie
w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Przyokopowej 2
lok. 17 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.:­ roboty rozbiórkowe,
­ roboty tynkarskie,
­ roboty posadzkarskie,
­ wykonanie ścianek działowych,
­ roboty malarskie,
­ montaż stolarki drzwiowej i okiennej,
b) roboty sanitarne tj.
- wymiana/remont instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
­ remont instalacji gazowej,
­ wykonanie kanału wentylacyjnego,
c) roboty elektryczne tj.
­ wymiana/remont instalacji elektrycznej,
d) wykonanie ekspertyzy kominiarskiej wyremontowanego mieszkania po zakończeniu prac,
e) wykonanie szkicu inwentaryzacyjnego dla wyremontowanego mieszkania.
f) ogrzanie i osuszenie lokalu podczas wykonywania prac remontowych.
Szczegółowy zakres robót dla lokalu mieszkalnego określony jest w specyfikacjach technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych i przedmiarach.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej i drzwiowej z drewna oraz stolarki okiennej z PCV określone są w Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w części VII punkt 2.4 i 2.4.1.
pt. „Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna”- załącznik nr 1 do SIWZ.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 do SIWZ.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe – załącznik nr 2 do SIWZ.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja Kanalizacyjna - załącznik
nr 3 do SIWZ.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 4 do SIWZ.
- Zmodyfikowany Przedmiar – remont lokalu, ul. Przyokopowa 2/17 – załącznik nr 5 do SIWZ.
- Przedmiar – remont mieszkania – instalacja sanitarna, Gdańsk ul. Przyokopowa 2/17 – załącznik nr 6 do SIWZ.
- Przedmiar – wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 17 Gdańsk ul. Przyokopowa 2 – załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
5. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ.
Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, instalatorskie
w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert Data: 2020-06-08, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert Data: 2020-06-10, godzina 10:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do 2020-07-07
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do 2020-07-09


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1. KRYTERIUM - Cena - waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.
Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
(Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%.
2. KRYTERIUM – termin wykonania zamówienia - waga 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt.
Termin wykonania zamówienia zostanie obliczony na podstawie poniższego wzoru:
(Minimalny termin wykonania zamówienia / Termin wykonania zamówienia badanej oferty) x 100 pkt. x 20%.
Jeżeli wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 60 dni od dnia podpisania umowy – jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie
z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem wykonania robót. Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin zakończenia robót.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 60 dni i taki termin zostanie podstawiony do wzoru.
Zamawiający przyjmuje minimalny termin wykonania zamówienia na poziomie 25 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca wskaże termin wykonania poniżej tego terminu, tj. 25 dni, Zamawiający, zgodnie z art. 387 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1145 z późn. zm.) uzna
o niemożliwości świadczenia umowy przez Wykonawcę i jego oferta zostanie odrzucona.
3. KRYTERIUM - okres gwarancji - waga 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt.
Okres gwarancji zostanie obliczony na podstawie poniższego wzoru:
Okres gwarancji = (Okres gwarancji badanej oferty/Okres gwarancji oferowany maksymalny) x 100 pkt. x 20%
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, maksymalny 72 miesiące.
Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku wpisania przez Wykonawcę wartości mniejszych niż pełne miesiące, np.: dni, Zamawiający dokona zaokrąglenia
z zastosowaniem reguł matematycznych i taki okres gwarancji zostanie wpisany do umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca określi okres udzielonej gwarancji poniżej 36 miesięcy - jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy niż 72-miesięczny okres gwarancji - ocenie będzie podlegał okres 72 miesięczny i taki okres zostanie podstawiony do wzoru.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w treści oferty okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. 36 miesięcy, który zostanie wpisany do umowy i przyzna Wykonawcy punkty zgodnie
ze wzorem.
Punkty z ww. kryteriów zostaną zsumowane.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 08.06.2020 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna, lub on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Magdalena Wojciechowska stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 02 20,
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w lokalu będącym przedmiotem remontu. Lokal zostanie udostępniony Wykonawcom w celu przeprowadzenia wizji lokalnej w dniu 26.05.2020r. w godz. 10.00 – 12.00.

W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1. KRYTERIUM - Cena - waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.
Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
(Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%.
2. KRYTERIUM – termin wykonania zamówienia - waga 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt.
Termin wykonania zamówienia zostanie obliczony na podstawie poniższego wzoru:
(Minimalny termin wykonania zamówienia / Termin wykonania zamówienia badanej oferty) x 100 pkt. x 20%.
Jeżeli wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 60 dni od dnia podpisania umowy – jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie
z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem wykonania robót. Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin zakończenia robót.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 60 dni i taki termin zostanie podstawiony do wzoru.
Zamawiający przyjmuje minimalny termin wykonania zamówienia na poziomie 25 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca wskaże termin wykonania poniżej tego terminu, tj. 25 dni, Zamawiający, zgodnie z art. 387 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1145 z późn. zm.) uzna
o niemożliwości świadczenia umowy przez Wykonawcę i jego oferta zostanie odrzucona.
3. KRYTERIUM - okres gwarancji - waga 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt.
Okres gwarancji zostanie obliczony na podstawie poniższego wzoru:
Okres gwarancji = (Okres gwarancji badanej oferty/Okres gwarancji oferowany maksymalny) x 100 pkt. x 20%
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, maksymalny 72 miesiące.
Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku wpisania przez Wykonawcę wartości mniejszych niż pełne miesiące, np.: dni, Zamawiający dokona zaokrąglenia
z zastosowaniem reguł matematycznych i taki okres gwarancji zostanie wpisany do umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca określi okres udzielonej gwarancji poniżej 36 miesięcy - jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy niż 72-miesięczny okres gwarancji - ocenie będzie podlegał okres 72 miesięczny i taki okres zostanie podstawiony do wzoru.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w treści oferty okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. 36 miesięcy, który zostanie wpisany do umowy i przyzna Wykonawcy punkty zgodnie
ze wzorem.
Punkty z ww. kryteriów zostaną zsumowane.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 10.06.2020 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna, lub on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Magdalena Wojciechowska stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 02 20,
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w lokalu będącym przedmiotem remontu. Lokal zostanie udostępniony Wykonawcom w celu przeprowadzenia wizji lokalnej w dniu 26.05.2020r. w godz. 10.00 – 12.00.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000, 45111220, 45111300, 45262321, 45262520, 45310000, 45320000, 45331210, 45332200, 45332300, 45333000, 45410000, 45421131, 45421132, 45430000, 45431000, 45442100, 45450000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10474766 2024-05-07
godz. 08:00
Mazowieckie „Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Daniłowo” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Daniłowo, gmina Goworowo, na działc...
10442698 2024-05-07
godz. 09:00
Śląskie Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM I Część 1: Zadanie Nr 1DIZ...
10447088 2024-05-07
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie SZPiFP-29-24 Remont obiektów Policji w garnizonie kujawsko-pomorskim Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w następujących robót budowlanych:Zadanie nr 1: Remont pięc...
10420230 2024-05-09
godz. 00:00
Świętokrzyskie Poszukuje firmy lub brygady glazurników - Busko, Chmielnik, Kielce Poszukuje firmy lub brygady glazurników Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Termin rozpoczę...
10464263 2024-05-09
godz. 09:00
Małopolskie 18. Wykonanie robót budowlanych w budynku US w Zakopanem przy ul. Szymony 14, pozostającym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie Przedmiotem zamówienia są roboty...
10484225 2024-05-09
godz. 10:00
Podkarpackie ID.7013.6.1.2024 Świetlica w m-ci Brzegi Dolne (wykonanie płyty odbojowej, rynny) - Fundusz Sołecki PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Świetlica w m-ci Brzegi Dolne (wykonanie płyty odbojowej,...
10482988 2024-05-09
godz. 13:00
Dolnośląskie Wykonanie zastępcze, robót budowlanych, polegających na Remoncie wraz z przebudowa lokalu nr 4 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonego w Ruszowicach przy ul. Tęczowej nr 8
10473073 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Roboty remontowe w budynkach Sądu Rejonowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13 i ul. Asnyka 56a. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynkach Sądu Rejonowego w Kalis...
10474613 2024-05-17
godz. 15:00
Łódzkie Naprawy tynkarsko-malarskie popękanych tynków na ścianach i pod ciągami schodowymi w 5-ciu klatkach schodowych w blokach mieszkalnych Spółdzielni. Zadanie 1: naprawa powierzchni tynkó...
10485122 2024-05-24
godz. 00:00
Lubuskie Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych - Zielona Góra Witam, W związku z prowadzoną inwestycją poszukujemy ekipy do prac wykończeniowych. W zakresie m.in. szpachlowanie, układa...