Przetarg 7319443 - Wykonanie przeglądu rocznego oraz konserwacji Wojskowej...

   
Analizuj Zamówienie 7319443 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-06
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie przeglądu rocznego oraz konserwacji Wojskowej Bocznicy Kolejowej nr 156 w Szerokim Borze
Numer referencyjny: 4/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Wykonanie przeglądu rocznego oraz konserwacji Wojskowej Bocznicy Kolejowej nr 156 w Szerokim Borze.

2. Ogólna charakterystyka Wojskowej Bocznicy Kolejowej.
Wojskowe bocznice kolejowe (WBK) zlokalizowane są na terenach zamkniętych będących w zarządzie MON, a ich głównymi użytkownikami są jednostki wojskowe. Tory bocznicowe zakwalifikowane są do klasy V, przy dopuszczalnej, maksymalnej prędkości manewrowej 15 km/h i mniejszej. Nawierzchnia torowa zbudowana z szyn typ 8, S42, S49. Podkłady drewniane, strunobetonowe,
w niewielkiej części stalowe. Podrozjazdnice wyłącznie drewniane. Rozjazdy wyłącznie zwyczajne, nastawiane ręcznie. Część techniczno-magazynowa Składu Szeroki Bór znajduje się w strefie ścisłej ochrony, a prowadzenie prac na tym terenie należy uzgadniać ze służbami ochrony obiektu.
L.p. WBK nr …
JW nr …
Miejscowość …
Długości ogólne
( m ) Długości budowlane ( m ) Rozjazdy zwyczajne ( szt.) Przejścia
Kolejowe
Publiczne (szt.) Przejazdy kolejowe publiczne (szt.) Wiadukty (szt.) Uwagi
1. WBK 156 - JW 1106
Skład Szeroki Bór Piski 12 875 11 635 16 ------ 1 ------
Razem 12 875 11 635 16 ------ 1 ------
Charakterystyka WBK 156 Szeroki Bór

Objaśnienia skrótów :
WBK – wojskowa bocznica kolejowa
JW – jednostka wojskowa, użytkownik wbk

3. Umiejscowienie punktu początkowego wbk, granice z linią PKP

WBK 156 Szeroki Bór – przejazd kolejowy na drodze nr 58, trasa Ruciane Nida – Pisz

4. Wyszczególnienie robót objętych zamówieniem, do wykonania na WBK 156
w 2020r.:
4.1. Wykonanie rocznego przeglądu bocznicy kolejowej
a) sporządzenie przeglądu rocznego bocznicy kolejowej w 4 egz;
b) sporządzenie kosztorysu na roboty konserwacyjno-naprawcze konieczne do wykonania, stwierdzone podczas wykonywania przeglądu i zapisane
w protokole w 4 egz.;
c) przed przystąpieniem do przeglądu należy zawiadomić, co najmniej z 10 dniowym uprzedzeniem, Zamawiającego, który o zamiarze wykonania przeglądu rocznego powiadomi Zarządcę, WKTr Olsztyn oraz Użytkownika.
4.2. Aktualizacja metryki przejazdu kolejowego
a) dokonanie aktualizacji metryki przejazdu kolejowego zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych
z drogami i ich usytuowanie .
4.3. Wykonanie robót konserwacyjno-naprawczych na bocznicy kolejowej
a) w pierwszej kolejności należy dokonać robót naprawczych oraz przesmarowania rozjazdów na wbk;
b) wykonanie robót naprawczych zgodnie z zamieszczonym przedmiarem, który został opracowany przez uprawnioną osobę w trakcie dokonywania przeglądu rocznego w roku 2019;
c) czyszczenie i smarowanie płyt ślizgowych w części trących zwrotnic
i zamknięć nastawnych, czyszczenie kierownic, etc.;
d) dokręcenie i uzupełnienie śrub stopowych, śrub łubkowych, wkrętów (toru, rozjazdów);
e) smarowanie śrub łubkowych i komór łubkowych w torach bocznicowych.

UWAGA:
Poszczególne typy, rodzaje prac należy wykonać zgodnie
z harmonogramem, załącznik nr 3 do SIWZ.


5. Realizacja robót w poszczególnych etapach:
5.1. Wykonanie rocznego przeglądu bocznicy kolejowej
a) etap I: kwiecień-maj 2020r. ( przegląd należy wykonać do 15 maja)
5.2. Wykonanie robót konserwacyjnych zaplanowano na 3 etapy.
Terminy wykonania poszczególnych etapów:
a) etap I: kwiecień - maj 2020r.
b) etap II: sierpień-wrzesień 2020r.
c) etap III: październik-listopad 2020r.
5.3.Wykonanie aktualizacji metryki przejazdu kolejowego:
a) etap I – kwiecień-maj 2020 r.

Zakres robót przewidzianych do wykonania w poszczególnych etapach przedstawia punkt 4 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz załączony harmonogram robót (załącznik nr 3 do SIWZ).

6. Realizacja opłat za wykonane roboty.
6.1.Opłata za realizację całości przedmiotu zamówienia zostanie dokonana oddzielnymi 3 fakturami za każdy etap osobno, z wyszczególnieniem kwoty za każdą część osobno. Należy wykazać oddzielnie kwotę za konserwację, roboty naprawcze oraz dokonanie rocznego przeglądu bocznicy kolejowej wraz z aktualizacja metryki przejazdu kolejowego.
6.2.Do faktur za wykonanie poszczególnych etapów należy załączyć protokoły odbiorów robót w zakresie wymienionym w harmonogramie robót oraz w punkcie 5. Wykonanie robót w poszczególnych etapach potwierdzają w protokole:
a) Kierownik SOI Bemowo Piskie lub osoby przez niego upoważnione,
b) przedstawiciel Użytkownika WBK 156,
c) przedstawiciel Wykonawcy wymieniony w umowie lub posiadający pisemne upoważnienie.

Wzory protokołów zostały załączone do niniejszej SIWZ (załączniki nr 3a, 3b, 3c)

6.3. Uwaga: Na wystawionej fakturze musi być wyszczególniony zakres faktycznie wykonanych robót z podaniem ich kosztów tzn. oddzielny koszt za przegląd,
aktualizację metryki i za konserwacje.
a) Etap I: przegląd roczny, aktualizacja metryki przejazdu – konserwacja bieżąca wraz z robotami naprawczymi wymienionymi w przedmiarze robót;
b) Etap II: konserwacja bieżąca
c) Etap III: konserwacja bieżąca




7. Warunki wykonania i odbioru robót.
Warunki wykonania i odbioru robót konserwacyjnych objętych niniejszym zamówieniem zostały przedstawione w załączniku nr 4 do SIWZ „Warunki wykonania i odbioru robót”.

8. Warunki techniczne smarowania złączek szyn i rozjazdów.
Smarowanie złączek, szyn oraz części rozjazdowych
8.1. Połączenia śrubowe należy utrzymywać w stanie umożliwiającym ich rozkręcanie i zakręcanie oraz zabezpieczać przed korozją i zużyciem. W tym celu należy przeprowadzać okresowo rewizję i smarowanie komór łubkowych, łubków i śrub łubkowych oraz wszystkich śrub w torach i rozjazdach (do konserwacji komór łubkowych można stosować przepracowany olej silnikowy lub naftę. Zaleca się do smarowania płyt ślizgowych w zwrotnicach oraz części trących zwrotnic i zamknięć nastawczych stosować smar PAMAR ST -1100 lub równoważny, który musi spełniać "Warunki dopuszczenia do stosowania na liniach kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. środków do smarowania części trących w rozjazdach kolejowych Ir-27”.
8.2. Jeżeli stan złączek, szyn i rozjazdów wymaga smarowania, roboty te należy przeprowadzać także przy wykonywaniu innych robót torowych.
8.3. Powierzchnie tarcia części ruchomych rozjazdów powinny być czyszczone
i smarowane, w porze zimowej smarami mrozoodpornymi.

9. Warunki organizacyjno-techniczne.
9.1. Zamawiający informuje, iż w dniu 10.02.2020 r. o godzinie 10:00 odbędzie się wizja lokalna miejsca realizacji zadania. Wizję lokalną przeprowadzi Kierownik SOI Bemowo Piskie pan Jerzy GONTOWSKI tel. 261-333-220 lub pani Krystyna MIAZGA tel. 261-334-540. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca.
9.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika robót posiadającego odpowiednie uprawnienia w zakresie wykonywanych robót (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
9.3. Wykonawca robót (kierownik robót) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
9.4. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek –piątek oraz do godz. 1500 w sobotę po uzyskaniu zgody od Kierownika Składu Szeroki Bór).
9.5. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych
z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we projekcie umowy. Brak możliwości podłączenia do mediów na terenie ścisłym (technicznym).
9.6. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika wyznaczonym przez Kierownika Składu Szeroki Bór.
9.7. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię
w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami.
W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
9.8. O zamiarze przystąpienia do robót należy powiadomić Kierownika Składu Szeroki Bór i osoby funkcyjne SOI Bemowo Piskie- rejon Szeroki Bór.
9.9. Czynności związane z uzyskaniem przepustek powinny być dokonywane
z wyprzedzeniem pozwalającym na dokonanie czynności formalnych, nie krótszym niż 7 dni przed planowanym wejściem na roboty.
9.10.Realizacja przedmiotowego zadania związana jest z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „ ZASTRZEŻONE”.
Warunkiem dostępu Wykonawcy i jego pracowników do informacji niejawnych o klauzuli „ ZASTRZEŻONE”, związanych z wykonywaniem umowy, jest posiadanie dokumentów potwierdzających zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „ ZASTRZEŻONE” oraz odbycia szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zorganizowanego przez Pełnomocnika Zamawiającego ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
Wymaganymi dokumentami potwierdzającymi zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”, związanych z realizacją umowy są:
a) poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” , wydane przez ABW lub SKW lub
b) upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez Kierownika Zamawiającego, na czas realizacji umowy, pracownikom Wykonawcy nieposiadającym poświadczeń bezpieczeństwa oraz
c) zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, zorganizowanym przez Pełnomocnika Zamawiającego ds. Ochrony Informacji Niejawnych przed przystąpieniem do realizacji umowy.
9.11.Wykonawca wyraża zgodę na poddanie swoich pracowników, współpracowników i środków transportu, rygorom procedur bezpieczeństwa obowiązującym w Jednostce Wojskowej w czasie realizacji usługi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2018, poz. 2142.), w zakresie działania "Wewnętrznych Służb Dyżurnych" oraz procedur związanych
z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019, poz. 742.).
9.12.Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej, na terenie której przewidziano realizację zamówienia, jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami.
W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów.
9.13.Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54pkt1-5(rozdział VI) „Instrukcja w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej
w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji
nr 19/MON2017r w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18).
9.14.Wszelkie warunki określone w punktach powyżej stosuje się także do Podwykonawców.
9.15.Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki odbywa się w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót.

10. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określony został w Warunkach Wykonania i Odbioru robót (zał. nr 4 do SIWZ).
11. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie
na umowę o pracę – art. 29 ust. 3a pzp.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp).
11.1. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę:
a) organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnienie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym
i konkretnym asortymencie, dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy.
11.2. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w powyższym punkcie przez Wykonawcę /Podwykonawcę na umowę o pracę:
a) Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt 11.1 (wzór oświadczenia stanowi zał. 5 do SIWZ), z którymi zawarto umowę o pracę.
b) Terminy dostarczenia powyższych dokumentów:
• w dniu podpisania umowy,
• 3 dni – po dokonaniu zmiany pracownika w trakcie realizacji zamówienia.
11.3. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniania warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
Zgodnie z § 4 ust. 32 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
11.4. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. 11.1:
a) W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów o których mowa w pkt. 11.2 ppkt b, Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu.
b) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależycie wykonuje umowę, a w szczególności gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt. 11.2 ppkt b przekroczy 3 dni robocze.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540025655-N-2020 z dnia: 2020-02-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
4.2. Aktualizacja metryki przejazdu kolejowego a) dokonanie aktualizacji metryki przejazdu kolejowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie.
W ogłoszeniu powinno być:
4.2. Aktualizacja metryki przejazdu kolejowego a) dokonanie aktualizacji metryki przejazdu kolejowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 20 października 2015 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie.Zmienić kategorię przejazdu kolejowo drogowego na kategorię „A” , na którym ruch drogowy kierowany jest przez uprawnionych pracowników zarządcy kolei lub przewoźnika kolejowego, posiadających wymagane kwalifikacje.
branża Drogownictwo
podbranża linie kolejowe, tramwajowe
kody CPV 50225000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: linie kolejowe, tramwajowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10332616 2024-04-03
godz. 14:00
Dolnośląskie Remont torowiska wozów gaśniczych wzdłuż baterii I i II -
10375250 2024-04-09
godz. 10:00
Wielkopolskie Wykonanie remontu generalnego dwóch napędów zwrotnic najazdowych i szafy układu sterowania zwrotnic w lokalizacji: węzeł rozjazdowy Głogowska - Hetmańska kierunek od ul. Kolejowej
10394931 2024-04-15
godz. 12:00
Mazowieckie Remont mostu stalowego w km 38,801 na linii kolejowej nr 117 Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona – Bielsko Biała Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni torowej na moście stalowym ...
10414628 2024-04-16
godz. 10:00
Mazowieckie Wymiana wyeksploatowanych elektrycznych napędów zwrotnicowych na napędy zwrotnicowe nowej generacji w stacji Częstochowa Stradom. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: wymianę 19 ...
10343781 2024-04-22
godz. 00:00
Śląskie Remont torowiska ŁZKS nr 2 zlokalizowanego w JSW KOKS S.A., Koksownia Przyjaźń w Dąbrowie Górniczej.
10448008 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Roboty utrzymaniowe na linii kolejowej nr 71 Ocice - Nowa Dęba – wykaszanie zbędnej roślinności, mineralizacja pasów przeciwpożarowych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi...
10416957 2024-04-23
godz. 12:00
Łódzkie Wykonanie prac przeglądowo- konserwacyjnych i kontrolno-pomiarowych przy utrzymaniu elektrycznej sieci trakcyjnej 3 kV, elektrycznego ogrzewania rozjazdów i łączności kolejowej dla PGE ...
10433050 2024-04-26
godz. 15:00
Pomorskie ZU/115/2024/MP - Wykonanie rocznego przeglądu bocznicy i urządzeń SRK na terenie bocznicy kolejowej Rafinerii Gdańskiej Sp. z o. o. zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego
10447779 2024-04-30
godz. 14:00
Mazowieckie Remont toru 102 bocznicy kolejowej należącej do Zakładu Komagra (Zamawiający) w Tychach. 1. Remont bocznicy kolejowej zgodnie z zakresem podanym w treści zapytania 1 komplet
10451793 2024-05-07
godz. 09:00
Lubelskie Wykonanie remontu rampy fitosanitarnej na stacji kolejowej Hrubieszów LHS