Przetarg 7397964 - wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w celu...

   
Analizuj Zamówienie 7397964 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-22
przedmiot ogłoszenia
wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w celu podłączenia dwufunkcyjnych kotów gazowych z zamkniętymi komorami spalan
ia na cele grzewcze i przygotowania C.W.U. dla lokali mieszkalnych nr 27/7, 27B/10 27F/15, 27F/16 oraz lokali użytkowych U-4, U-5 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Siemieńskiego w Gliwicach oraz doprowadzenie instalacji zimnej wody do kotów gazowych wraz z rozprowadzeniem instalacji cieplej wody do kuchni i łazienek oraz wydzielenie łazienki w lokalu mieszkalnym nr 7 i podwyższenie ścianki działowej łazienki w lokalu nr 10
Numer referencyjny: 043/PZ/2020/ZBM

Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w celu podłączenia dwufunkcyjnych kotów gazowych z zamkniętymi komorami spalania na cele grzewcze i przygotowania C.W.U. dla lokali mieszkalnych nr 27/7, 27B/10 27F/15, 27F/16 oraz lokali użytkowych U-4, U-5 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Siemieńskiego w Gliwicach oraz doprowadzenie instalacji zimnej wody do kotów gazowych wraz z rozprowadzeniem instalacji cieplej wody do kuchni i łazienek oraz wydzielenie łazienki w lokalu mieszkalnym nr 7 i podwyższenie ścianki działowej łazienki w lokalu nr 10. 3.2. Zakres prac obejmuje w szczególności: a: przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych , w tym montaż kotłów gazowych kondensacyjnych b: wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, w tym montaż grzejników c: wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej d: prace ogólnobudowlane związane z adaptacją pomieszczeń w lokalach z przeznaczeniem na łazienkę. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: dokumentacja techniczna w postaci projektu budowlano-wykonawczego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru robót, pozwolenia na budowę. 3.5. Do obowiązków wykonawcy należy pozyskanie wszelkich pozwoleń wyprzedzających przystąpienie do robót (jeśli są konieczne) w tym na zajęcie pasa drogowego z ewentualnym projektem zmiany organizacji ruchu) oraz finalnie (jeśli są konieczne) – pozwoleń i odbiorów. 3.6.Uwaga: przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca zostaje zobowiązany do ustalenia z Zarządem Wspólnoty oraz wykonawcą remontu dachu szczegółów prowadzonych prac (w tym harmonogramu) celem uniknięcia naruszenia obowiązującej gwarancji na wymianę pokrycia dachowego.3.7. Oferta winna zostać tak skalkulowana, by uwzględniała wszelkie koszty towarzyszące (uzyskanie pozwoleń, map, czynności odbiorowe, dostawę mediów technologicznych, czynności odbiorowe, etc). 3.8. Za skuteczne powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca. Sposób powiadomienia zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym. Koszty tych przeglądów ponosi Wykonawca. Prosimy o uwzględnienie faktu w wycenie przedmiotu zamówienia. 3.10. Zamawiający dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcę robót w systemie dwuzmianowym pod warunkiem uzyskania zgody osób trzecich, np. lokatorów budynku (Wykonawca prowadzi uzgodnienia we własnym zakresie). 3.11. Dokonanie wizji w terenie. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 3.12. Zamawiający dochował najwyższej staranności, by opis przedmiotu zamówienia nie odnosił się do określonego wyrobu lub źródła lub znaków towarowych, patentów, rodzajów lub specyficznego pochodzenia. Nie mniej jednak w przypadku uznania, iż opis przedmiotu zamówienia zawiera ww. informacje Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 3.13. Rozwiązania równoważne. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Ponadto Zamawiający w odniesieniu do wszystkich norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wskazanych w opisie
przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy „lub równoważny” w przypadku braku przedmiotowego określenia. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art.30 ust.5 Ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.14. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w opisie przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 3.15. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3.16. Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. 3.17. Podstawą dla oszacowania ceny oferty jest dokumentacja techniczna. Załączone przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy; ewentualne rozbieżności pomiędzy przedmiarem oraz projektem budowlanym i wykonawczym nie będą podstawą do ewentualnych poszerzeń. 3.18. Rozliczenie ryczałtowe, płatność w 2 transzach (odrębnie dla prac związanych z wymianą systemów grzewczych oraz dla prac związanych z wydzieleniem łazienek). 3.19. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty niewykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.20. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. 3.21. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.22. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów. 3.23. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.24. Zamawiający nie wyraża zgody na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.25. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.26. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.27. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.28. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3.29. Miejsce realizacji: ul. Piwna 4 w Gliwicach. 3.30. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia: 5
lat. 3.31. Wykonawca wystawia fakturę VAT w kwocie netto + należny podatek VAT, cena brutto z adnotacją „Mechanizm podzielonej płatności”. 3.32. UWAGA: Najpóźniej w dniu podpisania umowy wybrany Wykonawca winien przedstawić kosztorys ofertowy (podstawa przedłożonej oferty) sporządzony metodą uproszczoną. Należy podać składowe cenotwórcze (wartość r-g, koszty pośrednie od R i S, zysk od R, S, Kp) dla celów oszacowania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych i niewykonanych.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Ciepłownictwo i gaz, Wodno - kanalizacyjna
podbranża malowanie, remont, wykończenie, instalacje grzewcze, instalacje gazowe, instalacje wewnętrzne
kody CPV 45000000, 45111300, 45310000, 45331100, 45332000, 45400000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , instalacje grzewcze , instalacje gazowe , instalacje wewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10313944 2024-04-09
godz. 10:50
Mazowieckie Remont przedwejść i daszków nad wejściami
10372437 2024-04-09
godz. 11:50
Dolnośląskie Remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 6 w budynku przy ul. Kolejarskiej 3a w Wałbrzychu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (jednostopniowy).
10316557 2024-04-11
godz. 00:00
Małopolskie Poszukuję firmy płytkarskiej - Kraków W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady, firmy do prac płytkarskich. Prace na terenie Krakowa. Budynki użyteczności publicznej. ...
10374982 2024-04-11
godz. 09:00
Podkarpackie Remont lokalu użytkowego w budynku przy ul. Rejtana 1f w Rzeszowie 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie lokalu użytkowego zlokalizowanego na 1 piętrze ...
10319561 2024-04-12
godz. 00:00
Warmińsko-Mazurskie Zlecę ułożenie płytek panelowych - Olsztyn Firma zleci ułożenie płytek panelowych. Powierzchnia ok. 130 m2 wraz ze schodami i holami. Materiały po stronie zlecającego. Realizacja: M...
10371217 2024-04-12
godz. 10:00
Podlaskie „Przebudowa i remont części budynku Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i remontem częśc...
10366892 2024-04-12
godz. 10:00
Podkarpackie Malowanie klatek schodowych w budynku przy ul. Solskiego 10 w Mielcu
10380060 2024-04-12
godz. 12:30
Mazowieckie Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Aleja 3 Maja 28 w Legionowie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń budynku zlokalizowane...
10375775 2024-04-14
godz. 23:59
Mazowieckie Szanowni Państwo, Serdecznie zapraszam do złożenia Oferty na remont ogólnobudowlany na terenie Terminala Paliw w Lublinie. Szczegółowy zakres prac znajduje się w Zapytaniu Ofertowym. ...
10283642 2024-04-19
godz. 10:00
Łódzkie Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń toalet i socjalnych, wymianie pionów i poziomów kanaliz. oraz wykonaniu dokum. powykon. w budynku UMWŁ przy al. Piłsud...