Przetarg 8178197 - Wykonanie przebudowy i rozbudowy kompleksu sanatoryjnego...

   
Analizuj Zamówienie 8178197 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-06-02
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie przebudowy i rozbudowy kompleksu sanatoryjnego Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego im. Janusza Korcza
ka w Krasnobrodzie. Działka nr ew. 1228 obręb Krasnobród.

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy kompleksu sanatoryjnego Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie .Działka nr ew. 1228 obręb Krasnobród. Kategoria budynku IX. tj. Rozbudowa Przychodni Rehabilitacyjnej w Sanatorium w Krasnobrodzie
2. W skład budynków sanatoryjnych wchodzą : zabytkowy budynek pałacu z XVII wieku i dwór (dawna oficyna) połączone ze sobą galerią oraz nowe budynki sanatoryjne.
Całość otoczona jest zabytkowym parkiem, na obrzeżach którego w północno-zachodnim narożu działki zlokalizowany jest wybudowany pod koniec XX-go wieku wolnostojącym, przewidziany do przebudowy i rozbudowy budynek sanatoryjny, oraz budynek gospodarczy przewidziany do rozbiórki.
Budynek sanatoryjny jest obiektem parterowym, bez podpiwniczenia, z użytkowym poddaszem, kryty dachem stromym, wielospadowym o nachyleniu połaci ok. 450. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana, dach konstrukcji drewnianej kryty blachą trapezową.
Parter zajmują pokoje zabiegowe wraz z zapleczem i gabinetem lekarskim. Poddasze w całości przeznaczone jest na pokoje sypialne dla kuracjuszy (20 łóżek).
Budynek oddalony jest od zespołu Pałacowo-Parkowego o ok. 90 m.
Projekt obejmuje rozbudowę budynku w kierunku południowym i wschodnim polegającą na dobudowie nowych skrzydeł oraz przebudowę pomieszczeń istniejących w zakresie połączeń funkcjonalnych obu części.
Celem rozbudowy budynku jest uzyskanie dodatkowych łóżek sanatoryjnych na poddaszu oraz parterze oraz znaczne powiększenie bazy zabiegowej poprzez rozbudowę zakładu przyrodoleczniczego. Projekt zakłada docieplenie istniejących ścian warstwą 10cm styropianu.
Przewiduje się 60 łóżek dla kuracjuszy (45 nowoprojektowanych miejsc oraz 15 istniejących).
Kuracjusze korzystać będą z jadalni w budynku głównym sanatorium zlokalizowanym obok.
Całość inwestycji zakłada wykonanie pomieszczeń zabiegowych, na które będą się składać pomieszczenia masażu, hydrolecznictwa, gabinety lekarskie, sauna oraz sale rehabilitacji i ćwiczeń grupowych.

Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych, w projektach wykonawczych, w przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.

SP.SAN.ZA.253.11.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00073429/01 z dnia: 2021-06-04

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
Przed zmianą:
https://platformazakupowa.pl
Po zmianie:
www.sanatorium-krasnobrod.pl (zakładka BIP, zakładka Przetargi, zakładka Przetargi elektroniczne od 01.01.2021r).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej
Przed zmianą:
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez platformazakupowa.pl, firmy Open Nexus, dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/sanatorium_krasnobrod
Po zmianie:
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj.:
1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4. włączona obsługa JavaScript,
5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.10. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert
Przed zmianą:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe
Przed zmianą:
WIZJA LOKALNA: Zamawiający informuje, że złożenie oferty będzie poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w dniu 10.06.2021 r., początek o godz. 12.00 miejsce spotkania: teren inwestycji. Uczestnictwo Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne. Ze względu na sytuacje epidemiczną i Covid – 19 Zamawiający uprzejmie prosi Wykonawców o mailowe potwierdzenie swojej obecności na adres: poczta@sanatorium-krasnobrod.pl do godz.: 8:00 w dniu przeprowadzenia wizji lokalnej.
Po zmianie:
WIZJA LOKALNA: Zamawiający informuje, że złożenie oferty będzie poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w dniu 10.06.2021 r., początek o godz. 12.00 miejsce spotkania: teren inwestycji. Uczestnictwo Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne. Ze względu na sytuacje epidemiczną i Covid – 19 Zamawiający uprzejmie prosi Wykonawców o mailowe potwierdzenie swojej obecności na adres: poczta@sanatorium-krasnobrod.pl do godz.: 8:00 w dniu przeprowadzenia wizji lokalnej.
Zamawiający ponadto informuje, że wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć, oprócz oświadczenia o którym mowa w sekcji V pkt 5.6 i pkt 5.7 poniższe dokumenty :
• zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIV 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
• oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie , o którym mowa w Rozdziale XV 4 SWZ (jeżeli dotyczy)
• Tabelę Elementów Rozliczeniowych sporządzoną przez Wykonawcę w oparciu o zał. nr 3 do SWZ, zgodnie z Rozdziałem XXI SWZ
• dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
Przed zmianą:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, odpowiednio do warunku określonego w Rozdziału XI ust. 2 pkt 3 SWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych , o których mowa w niniejszym punkcie, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego ww. warunku udziału w postępowaniu;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (należy wypełnić załącznik nr 6 do swz), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( należy wypełnić załącznik nr 7 do swz).;
Po zmianie:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 4 do swz; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu .
3. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:

o 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
o 2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 p.z.p. oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 p.z.p, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8);
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1-2 powyżej dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
4.1 zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
4.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w pkt. 4.1.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
Przed zmianą:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 p.z.p. oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 p.z.p, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8);
Po zmianie:
1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do swz; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, odpowiednio do warunku określonego w Rozdziału XI 2 pkt 3 SWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych , o których mowa w niniejszym punkcie, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego ww. warunku udziału w postępowaniu;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (należy wypełnić załącznik nr 6 do swz), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( należy wypełnić załącznik nr 7 do swz).;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Przed zmianą:
1. Wykonawca, którego oferta została wybrana w zakresie zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej "zabezpieczenie") w wysokości 3 % ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zabezpieczenie w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr 60 9639 0009 2002 0050 0496 0003 .
5. Zabezpieczenie wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie okoliczności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy (w tym pokryciu naliczonych kar umownych), bez potwierdzania tych okoliczności;
2) wszelkie zmiany, uzupełnienia lub modyfikacje warunków umowy lub przedmiotu zamówienia nie mogą zwalniać gwaranta z odpowiedzialności wynikającej z poręczenia lub gwarancji;
3) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty całej kwoty zabezpieczenia;
4) powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie;
5) musi jednoznacznie określać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji;
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania;
7) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający ;
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie i na warunkach określonych w Projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Po zmianie:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną, warunki, o których mowa w Rozdziale XI ust. 2 pkt 3 oraz w pkt 4 lit. b) SWZ musi spełniać co najmniej jeden z nich lub wszyscy wykonawcy łącznie , a w przypadku warunku określonego Rozdziale XI ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ musi spełniać co najmniej jeden z nich.
4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie w okolicznościach wskazanych w art. 117 ust. 3 ustawy p.z.p. ( tj. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy .
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo winno być sporządzone do oferty w postaci elektronicznej.
6. Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia
Przed zmianą:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projekcie umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Po zmianie:
Zmiana istotnych postanowień zawartych w umowie może nastąpić na warunkach i w przypadkach w niej określonych tj. wskazanych w paragrafie 14 projektu umowy, stanowiącego
zał. nr 9 do swz . Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia
Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia
Przed zmianą:

Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00087879/01 z dnia: 2021-06-18

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-06-21 12:00
Po zmianie:
2021-06-28 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-06-21 12:15
Po zmianie:
2021-06-28 12:15
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45110000, 45111200, 45215000, 45231300, 45261000, 45262210, 45262410, 45262500, 45300000, 45311200, 45320000, 45324000, 45330000, 45331100, 45331110, 45332200, 45332400, 45421100, 45430000, 45431200, 45442100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10395516 2024-04-18
godz. 10:00
Pomorskie Budowa domu sołeckiego w m. Żelazno oraz boisk wielofunkcyjnych w m. Żelazno i Sasino Przedmiotem zamówienia jest realizacja trzech zadań inwestycyjnych: 1) Budowy domu sołeckiego w m...
10397911 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa i przebudowa Gminnego Przedszkola w Jadowie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego Zadanie 1: Rozbudowa i przebudowa Przedszkola gminnego wraz z budową wiaty śmietnikowejPr...
10400364 2024-04-23
godz. 10:00
Lubuskie Utworzenie Żłobka nr 2 w Lubsku wraz z zagospodarowaniem terenu Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i remont części pomieszczeń Przedszkola nr 5 w Lubsku i dostosowanie ich na pomie...
10344406 2024-04-23
godz. 12:00
Pomorskie Budowa przedszkola w Borzytuchomiu 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w procedurze „zaprojektuj i wybuduj”, obejmująca zaprojektowanie i wykonanie budynku przedszkola z o...
10344415 2024-04-24
godz. 09:00
Wielkopolskie Wykonanie robót budowlanych w formie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn: „Rozbudowa Szpitala poprzez modernizację budynku ODP na terenie O-RSK im. W. Degi w Poznaniu 1. Przedmiotem za...
10375714 2024-04-24
godz. 10:00
Podkarpackie Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej Część 1: Budowa budynku Centrum Ratownictwa i Zarządzania Kryzysowego w miejscowości Wielkie Oczy.Przedmiotem zamówienia j...
10399833 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie „Rozbudowa PSP nr 1 w Grójcu o nową salę gimnastyczną i część dydaktyczną wraz z niezbędną infrastrukturą” - dokończenie inwestycji Przedmiotem zamówienia jest realizacja r...
10441503 2024-04-30
godz. 10:00
Lubuskie Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Bobrowicach Etap I Roboty budowlane w zakresie robót murowych – wznoszenie ścian wewnętrznych – działowych oraz docieplenie i wykończenie w ...
10413645 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa budynku gospodarczego na kancelarię leśnictwa Garwół wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dz. nr 459, AM-1, obręb G...
10451061 2024-05-23
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa auli i pomieszczeń towarzyszących w budynku Wydziału Zarządzania i Wydziału Matematyki i Informatyki Technicznej Politechniki Lubelskiej w for...