Przetarg 7138549 - „Wykonanie prac w zakresie zagospodarowania terenu oraz...

   
Analizuj Zamówienie 7138549 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-06
przedmiot ogłoszenia
„Wykonanie prac w zakresie zagospodarowania terenu oraz dostawa i montaż systemu monitoringu i systemu sygnalizacji włamania dla z
adania budowa Rakoszyckiego Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej”
Numer referencyjny: WZP 271.1-37

1. Przedmiotem niniejszego zlecenia jest wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z kanalizacją deszczową, dostawa i montaż oświetlenia zewnętrznego wraz z zasilaniem oraz dostawa i montaż systemu monitoring wizyjnego i systemu sygnalizacji włamania do budowanego „Rakoszyckiego Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej” zlokalizowanego w Rakoszycach przy ul. Ogrodowej (55-300) dz. nr 347/1, zgodnie z dostarczoną dokumentacją.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania pełnego zakresu prac i robót przewidzianych w niniejszym postępowaniu zgodnie z przekazaną dokumentacją projektową i kosztorysową sporządzoną dla zadania wskazanego w ust. 1.
Termin zakończenia zadania pn.: „Budowa Rakoszyckiego Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej”, zgodnie z umową podpisaną z Wykonawcą przypada na 30.04.2020 r. Prace prowadzone w ramach niniejszego zamówienia powinny zostać przeprowadzone częściowo w trakcie trwania budowy Rakoszyckiego Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej, w porozumieniu z Generalnym Wykonawcą i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Zamawiający przewidział i dopuścił udział podmiotów trzecich w trakcie realizacji zadania związanego z „Budową Rakoszyckiego Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej”.

Realizacja prac budowlanych prowadzona jest w dwóch etapach:

Etap 1 – stan surowy otwarty

Etap 2 – prace pozostałe i wykończeniowe

Zakres prac w poszczególnych etapach - zgodnie z tabelarycznym zestawieniem robót, oraz z harmonogramem prac Wykonawcy Generalnego, stanowiącymi załącznik do SIWZ.


2) Sposób prowadzenia prac:

Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy, do zatwierdzenia plan i harmonogram robót związanych z dostawą i montażem wentylacji i klimatyzacji, opracowany w oparciu o zestawienie robót z podziałem na etapy oraz zgodnie z harmonogramem prac Wykonawcy Generalnego.
Wykonawca na własny koszt i własnymi staraniami musi zapewnić sobie dostęp do mediów potrzebnych do budowy jak np. woda, energia elektryczna i inne oraz wywozić odpady i poddawać je utylizacji.
Ewentualne szkody będą naprawione przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga aby w czasie trwania robót na terenie budowy stale przebywał Kierownik Robót lub osoba działająca w jego zastępstwie, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności i zakresie tożsamym jak Kierownik Robót.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją projektowo -kosztorysową, umową, specyfikacjami technicznymi, wyjaśnieniami do SIWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym poleceniami Inspektora Nadzoru. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowo – kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
1. dokumentacja projektowa,
2. przedmiary robót
3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
4. SIWZ wraz z wyjaśnieniami i wprowadzonymi modyfikacjami,
5. oferta Wykonawcy,
6. harmonogram rzeczowo-finansowy.

Podane w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów, jeżeli występują, należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej.
Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie.
Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.

3) Zamawiający dopuszcza wykonanie przez podwykonawców części zamówienia na roboty budowlane.

W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

4) Warunki płatności

Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe. Rozliczenie między Stronami za wykonane roboty następować będzie sukcesywnie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę, na podstawie zatwierdzonego protokołu częściowego odbioru prac, zgodnego z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca może w 2020 r. wystawić jedną fakturę co miesiąc, do łącznej wysokości 80% wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą. Pozostałe 20% wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą zostanie zapłacone po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia i podpisaniu przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru i uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie.

Wykonawca zobowiązany jest podać czynniki cenotwórcze, w oparciu o które została oszacowana wartość złożonej oferty, tj.:
- koszty roboczogodziny (R) – podane w zł
- Koszty pośrednie (Kp) – podane w %
- Zysk (Z) – podane w %
- Koszty zakupu materiału (Kz) – podane w %

Wskazane poziomy narzutów kosztorysu zostaną wykorzystane do kalkulacji cen na roboty dodatkowe i zamienne i nie ulegną zmianie w całym okresie trwania umowy.
Rozliczenie robót dodatkowych lub zamiennych odbywać się będzie na podstawie kosztorysów wykonanych według cen SEKOCENBUDu obowiązujących na dzień uzgodnień.

5) Informacje dodatkowe

Ze względu na charakter i specyfikę zamówienia, zaleca się przed złożeniem oferty dokonanie oględzin placu budowy, na którym wykonywane będą prace stanowiące przedmiot złożonej oferty.
Zamawiający nie będzie uwzględniał roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego kalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje oprócz robót wskazanych w przedmiarze robót także prace, świadczenia oraz obowiązki wymienione w umowie, a nieujęte w przedmiarze robót, tj. w szczególności:
- organizację i zagospodarowanie terenu realizacji robót i jego zaplecza,
- koszt zajęcia i zabezpieczenia chodnika wraz ze sporządzeniem i uzgodnieniem projektu organizacji ruchu (w celu zajęcia chodnika), jeśli jest to wymagane,
- zabezpieczenie terenu realizacji robót zgodnie z przepisami BHP,
- pokrycie wszelkich kosztów i opłat związanych z realizacją robót (m.in. za energię i wodę, wszelkie próby, badania, pomiary),
- po zakończeniu robót doprowadzenie miejsca ich realizacji do stanu zgodnego z dokumentacją projektową, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu (w tym wywiezienie gruzu, śmieci i odpadów powstały podczas realizacji przedmiotu zamówienia z terenu budowy),
- wykonanie wszelkich innych prac, których konieczność wykonania wynika z dokumentacji projektowej, zaleceń konserwatorskich i obowiązujących przepisów oraz pokrycie wszelkich ewentualnych kosztów i opłat koniecznych do wykonania nin. przedmiotu zamówienia,

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej stanowiącej załącznik do SIWZ, w skład której wchodzi: projekt budowlano- wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzja pozwolenia na budowę, warunki techniczne i uzgodnienia przyłączenia do sieci zewnętrznej, inne decyzje i uzgodnienia zawarte w dokumentacji projektowej i przetargowej.

1. Obowiązki dotyczące zatrudnienia:
• Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
„Wykonanie prac w zakresie zagospodarowania terenu oraz dostawa i montaż systemu monitoringu i systemu sygnalizacji włamania dla zadania budowa Rakoszyckiego Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej”
• W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

• W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
I. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
II. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
III. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
IV. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
• Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Drogownictwo, Energoelektryczna, Ochrona, Wodno - kanalizacyjna
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zagospodarowanie terenu, oświetlenie, instalacje, sieci zewnętrzne
kody CPV 45000000, 45111200, 45111291, 45200000, 45310000, 45330000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , zagospodarowanie terenu , oświetlenie , instalacje , sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10440472 2024-05-09
godz. 10:00
Małopolskie PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: ,,Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej n...
10478051 2024-05-09
godz. 16:00
Mazowieckie WM Lwowska 5 - kompleksowe wykonanie instalacji oświetlenia dekoracyjnego elewacji frontowej
10484796 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie „Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap I” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zapewnieniu przejez...
10402176 2024-05-10
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla wymiany nawierzchni ciągów komunikacyjnych z robotami towarzyszącymiZamawiający nie dopuszcza sk...
10483643 2024-05-15
godz. 15:00
Wielkopolskie Zagospodarowanie podwórka, utwardzenie nawierzchni 40/2024 Adres: Jeżyce Obmiar/powierzchnia: zgodnie z załączonymi przedmiarami i rzutam Opis robót: przedmiotem zamówienia jest zagosp...
10396577 2024-05-17
godz. 14:00
Dolnośląskie Remont drogi w miejscowości Osła (dz. 256/98), w otoczeniu LSSE obszar Krzywa - etap II ZP3.24
10457638 2024-05-20
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Wymiana instalacji domofonowej wraz z unifonami oraz podłączeniem lokali nr la i 4a przy ul. Emilii Plater 1 w Szczecinku.
10463933 2024-05-22
godz. 10:00
Lubuskie Przebudowa i wzmocnienie drogi woj. nr 278 na odcinku Sulechów - Konotop: Zadanie 1 - km 29+461 – 34+850Zadanie 2 - km 39+877 – 43+250Zadanie 3 - km 45+000 – 47+800 Przedmiotem zamó...
10286598 2024-05-22
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiot zamówienia jest robota budowlana pn. przebudowa ul. Prostej w Kwidzynie. Dla inwestycji została wydana Decyzja zezwalająca na realizację inwestycji drogowej. Inwestycja dofi...
10473656 2024-05-29
godz. 09:30
Wielkopolskie Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Obornickiej w Poznaniu Przedmiotem zamówienia jest budowa:- sieci wodociągowej DN180 z rur PE/ DN150 z żeliwa sf. długości 4...