Przetarg 7493909 - Wykonanie prac remontowych wielorodzinnego budynku...

   
Analizuj Zamówienie 7493909 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-21
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie prac remontowych wielorodzinnego budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze Przedmieścia Oławskiego przy ul. I. Pr
ądzyńskiego 30 we Wrocławiu
Numer referencyjny: WM/SZP/PN/30/2020/G

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Gen. Ignacego Prądzyńskiego 30 oraz remont pustostanów przy ul. Gen. Ignacego Prądzyńskiego 30/12, ul. Gen. Ignacego Prądzyńskiego 30/15, ul. Gen. Ignacego Prądzyńskiego 30/20. 3. Zadanie będzie realizowane w ramach Umowy nr RPDS.06.03.02-02-0043/18 o dofinansowanie projektu pn. "Wykonanie prac remontowych wybranych nieruchomości przy ul. Komuny Paryskiej, T. Kościuszki, I. Prądzyńskiego we Wrocławiu”. 4.Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają:
1) Dokumentacja projektowa remontu budynku stanowiąca załączniki nr 8 do SIWZ, w tym:
a) Projekt Budowlany – branża budowlana, sanitarna, elektryczna;
b) Decyzja nr 6482/2016 z dnia 02.12.2016 r. pozwolenie na budowę;
c) Projekt wykonawczy – branża budowlana, sanitarna, elektryczna;
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
e) Przedmiary robót - branża budowlana, sanitarna, elektryczna;
f) Decyzja nr 425/2019 z dnia 26.03.2019 pozwolenie konserwatorskie wraz z projektem stanowiącym załącznik do decyzji;
2) Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary dla zakresu prac związanego z remontem lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. I. Prądzyńskiego 30/12; ul. I. Prądzyńskiego 30/15; ul. I. Prądzyńskiego 30/20.
3) Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji
i promocji dotyczącej tablicy informacyjnej i tablicy pamiątkowej – załącznik nr 9 do SIWZ;
4) Harmonogram rzeczowo-finansowy – załącznik nr 10 do SIWZ;
5) Projekt umowy – załącznik nr 11 do SIWZ.
6) Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 6482/2016 z dnia 02.12.2016 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
7) Zakres prac dla remontu pustostanów nie ujęty w dokumentacji projektowej określają przedmiary robót w pustostanach i Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w pustostanach przy ul.I. Prądzyńskiego 30/12; ul. I. Prądzyńskiego 30/15; ul. I. Prądzyńskiego 30/20.
8) Informacja dotycząca stosowania dokumentacji projektowej – załącznik nr 13 do SIWZ.

5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót budowlanych objętych projektem budowlanym remontu budynku, w tym:
- remont elewacji frontowej;
- remont klatki schodowej;
- remont dachu/poddasza;
- remont stropów 1, 2, 3, 4 piętro wraz z pracami odtworzeniowymi;
- remont stropu poddasza wraz z pracami odtworzeniowymi;
- wykonanie wentylacji w pomieszczeniach;
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
- wykonanie nowych wewnętrznych instalacji sanitarnych: zimnej wody, kanalizacji i gazu;
instalacja c.o. (w lokalu usługowym);
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych: adm, domofonowej, montaż instalacji AZART-SAT.
2) Wykonanie robót budowlanych nie objętych projektem budowlanym, polegających na remoncie lokali mieszkalnych (pustostanów) tj.:
- wykonanie remontu pustostanu pod adresem ul. I. Prądzyńskiego 30/12;
- wykonanie remontu pustostanu pod adresem ul. I. Prądzyńskiego 30/15;
- wykonanie remontu pustostanu pod adresem ul. I. Prądzyńskiego 30/20;
3) Wykonanie tablicy informacyjnej wraz z projektem i montażem,
4) Wykonanie tablicy pamiątkowej wraz z projektem i montażem,
5) Wykonanie udogodnień dla osób niepełnosprawnych tj.:
a) zamontowanie domofonu na wysokości umożliwiającej korzystanie z nich przez osoby o niskim wzroście lub siedzące na wózkach inwalidzkich,
b) zainstalowanie dzwonków do drzwi na każdym z pięter umieszczonych na wysokości 0,8-1,2m, umożliwiających korzystanie z nich przez osoby o niskim wzroście lub siedzące na wózkach inwalidzkich,
c) montaż tabliczek na pochwytach poręczy schodowych z opisem kierunków ruchu w języku Braille’a,
d) montaż tabliczek z opisem pomieszczeń ogólnodostępnych oraz numerów mieszkań w języku Braille’a.
6. Warunkiem realizacji remontu stropów jest wykwaterowanie (na czas realizacji prac związanych z remontem stropów) lokali w obrębie których znajdują się stropy przewidziane do remontu.
Nie przewiduje się wykwaterowania pozostałych mieszkańców budynków.

7. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty budowlane, oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania robót budowlanych i prawidłowej wyceny ich wartości.
Zamawiający zorganizuje wizję lokalną terenu budowy w dniu 29 maja 2020 r.
od godz. 12.00 do 14.00.
Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny być zapisane przez Wykonawcę i następnie przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art.38 ust.1 ustawy Pzp. Wszelkie bieżące wyjaśnienia udzielane w trakcie wizji przez personel Zamawiającego nie stanowią oficjalnego kanału komunikacji, a stają się takie i są wiążące dla wszystkich stron dopiero po ich potwierdzeniu w trakcie procedury przetargowej.
8. Osobą do kontaktów w sprawie wizji lokalnej ze strony Zamawiającego jest Pan Zbigniew Wiśniewski,
tel. 71 326 41 27.
9. Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane”.

10. ASPEKTY SPOŁECZNE UWZGLĘDNIONE W REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I. KLAUZULA SPOŁECZNA – tzw. pracownicza
10.1.Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę oraz rodzaje czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę.
Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia, do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkich robót budowlanych na terenie budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opisanych w dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, z wyłączeniem kierownika budowy i kierowników robót, zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zwanej dalej „Kodeksem pracy”.
10.2 Sposób dokumentowania.
10.2.1 Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia – wykazu umów dotyczacych osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane na terenie budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opisane w dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy, z wyłączeniem kierownika budowy i kierowników robót, zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą te osoby wykonywać w zakresie realizacji zamówienia dotyczące robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. W wykazie należy wymienić umowy o pracę dotyczące wszystkich pracowników zobowiązanych do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, dla udokumentowania faktu zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawców osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeku pracy - wykaz stanowił będzie załącznik nr 5 do umowy.
10.2.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
10.3 Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 10.1 rozdz. III SIWZ przez cały okres wykonywania przez nich czynności poprzez żądanie, aby Wykonawca, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 i nie dłuższym niż 15 dni roboczych, złożył dowody wymienione w ust.10.2 potwierdzające zatrudnienia osób wykonujących prace bezpośrednio związane z realizacją zamówienia.
2) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, dokumentów o których mowa w ust. 10.2 rozdz. III SIWZ we wskazanym terminie, bądź zaistnienie uzasadnionych podejrzeń niewypełnienia obowiązku zatrudnienia osób do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia na podstawie umowy o pracę, będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 8 ust. 1 pkt 18 i 19 umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę
z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, umową cywilnoprawną.
11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisu przedmiot zamówienia w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
12. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ określone przez Zamawiającego załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne oraz oświadczenie własne Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
13. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Warunkiem realizacji remontu stropów jest wykwaterowanie mieszkańców z lokali w obrębie których znajdują się stropy przewidziane do remontu.
Zamawiający opracował wstępny harmonogram remontu stropów (wykwaterowania) – załącznik nr 12 do SIWZ.
Nie przewiduje się wykwaterowania mieszkańców budynków na czas prowadzenia pozostałych prac remontowych.
14. Budynki mieszkalne stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w obiekcie zabytkowego zespołu Przedmieścia Oławskiego wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 20.06.2005 r. pod numerem 538/A/05.
15. W terminie 30 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablicy informacyjnej dotyczącej realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. Powierzchnia tablicy 80cmx120cm. W przypadku uszkodzenia tablicy Wykonawca zobowiązany będzie ją wymienić na nową. Wytyczne wykonania tablicy określa STWIOR-część dotycząca tablic, projekt wzór w formacie jpg wraz z logotypami oraz Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020
w zakresie informacji i promocji;
16. Do dnia odbioru końcowego robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablicy pamiątkowej dotyczącej realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej. Powierzchnia tablicy 80cmx120cm. Wytyczne wykonania tablicy informacyjnej określa STWIOR-część dotycząca tablic, wzór w formacie jpg wraz z logotypami oraz Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji;
17. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji wykonania robót budowlanych zostanie wykonany maksymalnie w terminie do 335 dni od dnia podpisania umowy przez strony, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowo-terminowym.
Wskazany termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym. Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „skrócenie terminu wykonania zamówienia”.

Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji wykonania - zaprojektowania, dostawy i montażu tablicy informacyjnej zostanie wykonany do 30 dni od podpisania przez Strony umowy. Za termin końcowy odbioru tablicy Zamawiający uznaje dzień podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego.

Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji wykonania - zaprojektowania, dostawy i montażu tablicy pamiątkowej zostanie wykonany nie wcześniej niż na 7 dni przed zakończeniem robót budowlanych. Za termin końcowy odbioru tablicy Zamawiający uznaje dzień podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540098732-N-2020 z dnia: 2020-06-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-06-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-06-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty zabytkowe, budownictwo mieszkaniowe
kody CPV 44423400, 45000000, 45210000, 45223200, 45260000, 45310000, 45330000, 45410000, 45420000, 45430000, 45440000, 45443000, 45450000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , budownictwo mieszkaniowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10398992 2024-05-07
godz. 08:00
Dolnośląskie Część 1: Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy ul. Leśna Góra 1a - Roboty budowlane na elewacji, elementach zewnętrznych i przekryciu dachu.Wykonanie robót budow...
10447536 2024-05-07
godz. 09:30
Wielkopolskie Modernizacja zabytkowej części Szkoły Podstawowej w Niemczynie Przedmiotem zadania jest termomodernizacja części budynku Szkoły Podstawowej w Niemczynie. Budynek szkoły składa się ...
10473103 2024-05-08
godz. 10:00
Podkarpackie Remont i przebudowa zabytkowego budynku byłego Urzedu Gminy w Hucie Krzeszowskiej. 4.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont i przebudowa zabytkowego budynku byłeg...
10434573 2024-05-13
godz. 20:00
Wielkopolskie Rewaloryzacja elewacji zabytkowego Kościoła Parafialnego pw. NMP Wniebowziętej w Ostrzeszowie
10449995 2024-05-14
godz. 09:00
Śląskie Wykonanie prac w systemie zaprojektuj i wybuduj: Prace renowacyjno-ratunkowo-zabezpieczające zabytkowy Kościół pw. Św. Wojciecha w Radzionkowie i zabytkowego ogrodzenia terenu Parafii S...
10429805 2024-05-14
godz. 10:00
Podkarpackie Prace konserwatorskie ruin zamku Kamieniec - mury i korona murów zamku dolnego Odrzykońskiego Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Rekonstrukcja ubytków struktury murów cios...
10452186 2024-05-15
godz. 15:30
Dolnośląskie Wykonanie nowego pokrycia dachów przy ul. Piastowskiej 26 we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia: Wykonanie nowego pokrycia dachów stromych od strony ulicy i podwórka wraz z odróbkami blac...
10447438 2024-05-17
godz. 00:00
Śląskie Pielęgnacja zabytkowego drzewostanu i inne prace uzupełniające w otoczeniu kościoła św. Mikołaja w Polance Wielkiej.
10472416 2024-05-20
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Pierwsza część: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz innych działań związanych z odrestaurowaniem wnętrza kościoła parafialnego pw. św. Stanisława Biskupa M...
10484325 2024-05-27
godz. 00:00
Lubelskie Remont Kościoła Parafialnego pw. Wniebowzięcia NMP