Przetarg 8248630 - „Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej...

   
Analizuj Zamówienie 8248630 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-07-06
przedmiot ogłoszenia
„Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku”

Część 1 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac
remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku, przy czym Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części.
1) Część nr 1 dotyczy – Wymiany 7 szt. okien dachowych w budynku położonym w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27.
Wymiana 7 szt. okien dachowych będzie odbywać się w dwóch pomieszczeniach na poddaszu budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
Prace remontowe będą polegały na:
a) Zdemontowaniu 9 szt. istniejących uszkodzonych okien dachowych drewnianych o wymiarach 78 x 118 cm.
b) Wykonaniu scalenia dwóch pojedynczych otworów okiennych o wymiarach 78 x 118 cm w jeden otwór okienny o wymiarach ok. 134 x 118 cm poprzez zastosowanie wymianu o długości całkowitej ok. 190 cm.
c) Zamontowaniu 7 sztuk nowych okien drewnianych w miejscu uszkodzonych wraz z obróbką zewnętrzną i wewnętrzną okien dachowych tj.
• 5 sztuk o wymiarach 78x118 cm z kołnierzem i dociepleniem okien,
• 2 sztuk o wymiarach 134x118 cm z kołnierzem i dociepleniem okien wraz z wykonaniem dwóch wymianów o wymiarach ok. 190 cm.
d) Malowaniu ścian skosów po obróbce wewnętrznej okien.
e) Dostarczeniu wszelkich niezbędnych atestów, gwarancji, instrukcji i itp.
f) Uprzątnięciu i wywiezieniu wszelkich zdemontowanych materiałów wraz z utylizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Roboty należy wykonać w taki sposób, aby nie prowadzić ich jednocześnie we wszystkich pomieszczeniach. Terminy udostępnienia pomieszczeń należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac z Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2 został określony w:
− niniejszej SWZ,
− projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia,
− Projekcie wykonawczym, który stanowi załącznik nr 8.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− Projekcie wykonawczym, który stanowi załącznik nr 8.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia,
− Przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− Przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia.
UWAGA:
Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji rozwiązań podanych we wskazanej dokumentacji, a w przypadku wyniknięcia rozbieżności w zaprojektowanych rozwiązaniach, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnia w wycenie oraz w ofercie zapasów i dodatkowych kosztów − jakie mogą wystąpić przy robotach budowlanych w starych obiektach – takich jak ten będący przedmiotem niniejszej inwestycji.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w odniesieniu do każdej części zamówienia udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia na okres min. 3 lat (36 miesięcy).
4. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty po sprawdzeniu przez wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia chęci zapoznania się ze wskazaną dokumentacją przez Wykonawców. Zgłoszenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, należy dokonać nie później niż 2 (dwa) dni przed planowanym terminem zapoznania się z dokumentacją u Zamawiającego oraz nie później niż 4 (cztery) dni przed upływem terminu na składanie ofert w niniejszym postępowaniu, poprzez wysłanie Zamawiającemu stosownej informacji za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5. Zamawiający przewiduje również możliwość złożenia oferty po odbyciu przez wykonawców wizji lokalnej, która przeprowadzona zostanie w odniesieniu do:
1) Części nr 1 zamówienia – w dniu 12 lipca 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 10:00 – zbiórka Wykonawców w pokoju 418 w budynku UMPW przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
2) Części nr 2 zamówienia – w dniu 12 lipca 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 12:00– zbiórka Wykonawców w pokoju 418 w budynku UMPW przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
UWAGA: Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.

Część 2 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku, przy czym Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części.
2) Część nr 2 - Prace remontowe schodów zewnętrznych do Sali Okrągłej im. Lecha Bądkowskiego w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
Sala Okrągła im. Lecha Bądkowskiego wyposażona jest w dwa zewnętrzne biegi schodowe obłożone kamieniem.
Zakres prac naprawczych obejmować będzie w szczególności:
a) Balustrady:
• demontaż i montaż balustrad,
• piaskowanie oraz malowanie proszkowe balustrad w kolorze RAL zbliżonym do istniejącego – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym,
• wymiana dybli oraz nakrętek kołpakowych,
• wymiana śrub i nakrętek kołpakowych,
b) Schody:
• oczyszczenie kamienia na powierzchni schodów przy użyciu specjalistycznego urządzenia i zastosowaniu atestowanych środków czyszczących,
• impregnacja powierzchni schodów z płytek granitowych, przy czym impregnacja musi powodować efekt antypoślizgowy,
• wymiana pękniętych i uszkodzonych płytek granitowych,
• wymiana skrajnych płytek granitowych na płytki granitowe z naciętym kapinosem.
c) Spoczniki:
• skucie ręczne płytek kamiennych, wylewki i demontaż blachy okapowej na spocznikach,
• wyrównanie podłoża pod wykonanie izolacji poziomej z papy,
• wykonanie izolacji z papy podkładowej,
• montaż obróbki blacharskiej z blachy ocynkowanej,
• wykonanie wylewki cementowej wraz ze spadkiem do odpływu,
• ułożenie płytek granitowych o wymiarach,
• fugowanie i impregnacja powodująca efekt antypoślizgowy.
d) Tynki (dolne płaszczyzny schodów, podestu i policzki schodów):
• skucie tynków i przygotowanie podłoża,
• obróbka tynków na policzkach schodów i podestów w celu osiągnięcia powstania kapinosu dł. 1,5 cm,
• wykonanie naprawy uszkodzonych płaszczyzn betonowych i żelbetu w systemie typu ATLAS ADHER S, ATLAS FILER S, ATLAS ENDER S lub równoważnego, zgodnie z instrukcją producenta, z zastosowaniem zewnętrznej powłoki hydrofobowej, w szczególności:
− przygotowanie podłoża betonowego po przez oczyszczenie z warstw mogących osłabić przyczepność zaprawy tj. usunąć luźne i odspajające się warstwy betonu, mleczko cementowe oraz oczyścić je z kurzu, brudu, wapna, resztek farby itp.,
− podłoże betonowe będące w sposób znaczny zniszczone, zabrudzone bądź skorodowane chemicznie lub biologicznie należy poddać specjalnym zabiegom, takim jak piaskowanie, śrutowanie, frezowanie, odgrzybianie itp.,
− bezpośrednio przed nałożeniem zaprawy sczepnej, podłoże powinno być zwilżone wodą,
− odkryte powierzchnie elementów zbrojenia należy oczyścić np. metodą piaskową z rdzy i wszelkich innych zabrudzeń, powierzchnia musi być oczyszczona z nalotu rdzy oraz innych elementów działających rozdzielczo lub przyspieszających korozję,
− zbrojenie należy zabezpieczyć zaprawą sczepną i wykonać warstwę kontaktową na naprawianej powierzchni,
− wykonać warstwę naprawczą i wyrównawczą,
− wykonać zaprawę szpachlową na warstwie wyrównawczej,
− wykonać dwukrotne malowanie powierzchni tynku preparatem hydrofobowym powierzchni betonowych zgodnie z zaleceniami producenta, w kolorze RAL zbliżonym do istniejącego, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.
UWAGA: Prace remontowe schodów należy prowadzić w taki sposób, aby w przypadku koniecznej ewakuacji osób przebywających na Sali Okrągłej umożliwić wyjście na zewnątrz z budynku na poziom parkingu.
Teren prowadzonych prac musi być prawidłowo wygrodzony, zabezpieczony oraz oznakowany.
Prace remontowe należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi zasadami BHP i PPOŻ. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2 został określony w:
− niniejszej SWZ,
− projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia,
− Projekcie wykonawczym, który stanowi załącznik nr 8.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− Projekcie wykonawczym, który stanowi załącznik nr 8.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia,
− Przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9.1 do SWZ dla części nr 1 zamówienia,
− Przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9.2 do SWZ dla części nr 2 zamówienia.
UWAGA:
Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji rozwiązań podanych we wskazanej dokumentacji, a w przypadku wyniknięcia rozbieżności w zaprojektowanych rozwiązaniach, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnia w wycenie oraz w ofercie zapasów i dodatkowych kosztów − jakie mogą wystąpić przy robotach budowlanych w starych obiektach – takich jak ten będący przedmiotem niniejszej inwestycji.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w odniesieniu do każdej części zamówienia udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia na okres min. 3 lat (36 miesięcy).
4. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty po sprawdzeniu przez wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia chęci zapoznania się ze wskazaną dokumentacją przez Wykonawców. Zgłoszenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, należy dokonać nie później niż 2 (dwa) dni przed planowanym terminem zapoznania się z dokumentacją u Zamawiającego oraz nie później niż 4 (cztery) dni przed upływem terminu na składanie ofert w niniejszym postępowaniu, poprzez wysłanie Zamawiającemu stosownej informacji za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5. Zamawiający przewiduje również możliwość złożenia oferty po odbyciu przez wykonawców wizji lokalnej, która przeprowadzona zostanie w odniesieniu do:
1) Części nr 1 zamówienia – w dniu 12 lipca 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 10:00 – zbiórka Wykonawców w pokoju 418 w budynku UMPW przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
2) Części nr 2 zamówienia – w dniu 12 lipca 2021 r. (poniedziałek) o godzinie 12:00– zbiórka Wykonawców w pokoju 418 w budynku UMPW przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
UWAGA: Udział Wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.



DAZ-Z.272.20.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00114829/01 z dnia: 2021-07-15

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu
Przed zmianą:
1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawcy:
a) Dla części nr 1 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę
i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:
– dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu okien połaciowych w istniejącym budynku z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej wraz z ich obróbką zewnętrzna i wewnętrzną, o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto.
b) Dla części nr 2 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę
i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:
– jedną robotę budowlaną w ramach której wykonane zostały roboty remontowe polegające na remoncie, przebudowie i budowie schodów zewnętrznych o wysokości min. 17 stopni, o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto.
Ocena wykazania spełnienia warunku określonego powyżej w ust. 2 pkt 1) lit. a) i b) nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 2 pkt 1 lit. a) SWZ (wzór wykazu należycie wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.

UWAGA:
W przypadku, gdy rozliczenie za zrealizowane (wykonane) przez Wykonawcę roboty budowlane nastąpiło w innej niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych robót budowlanych przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
a) Dla części nr 1 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia, 1 osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.), dalej nazywanej „ustawa Prawo budowlane”, niezbędnych do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego następującą osobą zdolną do wykonania zamówienia:
– jedną osobą, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego lub odpowiednie uprawnienia przysługujące na podstawie odrębnych przepisów prawa polskiego i wspólnotowego - w szczególności kwalifikacje zawodowe uznane na podstawie art. 12a ustawy Prawo budowlane lub prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu, o którym mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia), posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownik budowy lub inspektora nadzoru, w tym obejmujące pełnienie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przy realizacji co najmniej jednej inwestycji obejmującej wykonanie okien połaciowych w istniejącym budynku z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej wraz z ich obróbką zewnętrzna i wewnętrzną.
b) Dla części nr 2 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia, 1 osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.), dalej nazywanej „ustawa Prawo budowlane”, niezbędnych do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego następującą osobą zdolną do wykonania zamówienia:
– jedną osobą, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego lub odpowiednie uprawnienia przysługujące na podstawie odrębnych przepisów prawa polskiego i wspólnotowego - w szczególności kwalifikacje zawodowe uznane na podstawie art. 12a ustawy Prawo budowlane lub prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu, o którym mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia), posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownik budowy lub inspektora nadzoru, w tym obejmujące pełnienie funkcji kierownik budowy lub inspektora nadzoru przy realizacji co najmniej jednej inwestycji, w ramach której wykonane zostały roboty remontowe polegające na remoncie, przebudowie i budowie schodów zewnętrznych o wysokości min. 17 stopni.
Ocena wykazania spełnienia warunku określonego powyżej w ust. 2 pkt 2) lit a) i b) nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 2 pkt 1 lit. b) SWZ (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
UWAGA: Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób dla wszystkich części zamówienia, na które Wykonawca złoży ofertę, o ile spełniają wymagania stawiane osobom przewidzianym do pełnienia tych funkcji.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postepowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem (podmiot trzeci), wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Po zmianie:
1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawcy:
a) Dla części nr 1 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę
i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:
– dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu okien połaciowych w istniejącym budynku z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej wraz z ich obróbką zewnętrzna i wewnętrzną, o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto.
b) Dla części nr 2 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę
i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:
– jedną robotę budowlaną w ramach której wykonane zostały roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie schodów zewnętrznych, o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto.
Ocena wykazania spełnienia warunku określonego powyżej w ust. 2 pkt 1) lit. a) i b) nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 2 pkt 1 lit. a) SWZ (wzór wykazu należycie wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.

UWAGA:
W przypadku, gdy rozliczenie za zrealizowane (wykonane) przez Wykonawcę roboty budowlane nastąpiło w innej niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych robót budowlanych przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
a) Dla części nr 1 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia, 1 osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.), dalej nazywanej „ustawa Prawo budowlane”, niezbędnych do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego następującą osobą zdolną do wykonania zamówienia:
– jedną osobą, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego lub odpowiednie uprawnienia przysługujące na podstawie odrębnych przepisów prawa polskiego i wspólnotowego - w szczególności kwalifikacje zawodowe uznane na podstawie art. 12a ustawy Prawo budowlane lub prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu, o którym mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia), posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownik budowy lub inspektora nadzoru, w tym obejmujące pełnienie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przy realizacji co najmniej jednej inwestycji obejmującej wykonanie okien połaciowych w istniejącym budynku z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej wraz z ich obróbką zewnętrzna i wewnętrzną.
b) Dla części nr 2 zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia, 1 osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.), dalej nazywanej „ustawa Prawo budowlane”, niezbędnych do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego następującą osobą zdolną do wykonania zamówienia:
– jedną osobą, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego lub odpowiednie uprawnienia przysługujące na podstawie odrębnych przepisów prawa polskiego i wspólnotowego - w szczególności kwalifikacje zawodowe uznane na podstawie art. 12a ustawy Prawo budowlane lub prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu, o którym mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia), posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownik budowy lub inspektora nadzoru, w tym obejmujące pełnienie funkcji kierownik budowy lub inspektora nadzoru przy realizacji co najmniej jednej inwestycji, w ramach której wykonane zostały roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie schodów zewnętrznych.
Ocena wykazania spełnienia warunku określonego powyżej w ust. 2 pkt 2) lit a) i b) nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 2 pkt 1 lit. b) SWZ (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
UWAGA: Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób dla wszystkich części zamówienia, na które Wykonawca złoży ofertę, o ile spełniają wymagania stawiane osobom przewidzianym do pełnienia tych funkcji.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postepowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem (podmiot trzeci), wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:
1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ), obejmujących w odniesieniu do części nr 1 zamówienia co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu okien połaciowych w istniejącym budynku z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej wraz z ich obróbką zewnętrzna i wewnętrzną, każdej o wartości nie mniejsza niż 70.000,00 zł brutto (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 1) lit. a) SWZ) lub obejmujących w odniesieniu do części nr 2 zamówienia co najmniej jedną robotę budowlaną, w ramach której wykonane zostały roboty remontowe polegające na remoncie, przebudowie i budowie schodów zewnętrznych o wysokości min. 17 stopni, o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 1) lit. b) SWZ) – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
− referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
− a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Wskazany 5-letni okres, o którym mowa powyżej należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu.
UWAGA:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit a), dotyczy tylko tych robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 2) lit. a) lub b) SWZ).
2) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio złożone podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:
1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ), obejmujących w odniesieniu do części nr 1 zamówienia co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu okien połaciowych w istniejącym budynku z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej wraz z ich obróbką zewnętrzna i wewnętrzną, każdej o wartości nie mniejsza niż 70.000,00 zł brutto (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 1) lit. a) SWZ) lub obejmujących w odniesieniu do części nr 2 zamówienia co najmniej jedną robotę budowlaną, w ramach której wykonane zostały roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie schodów zewnętrznych, o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 1) lit. b) SWZ) – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
− referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
− a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Wskazany 5-letni okres, o którym mowa powyżej należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu.
UWAGA:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit a), dotyczy tylko tych robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 2 pkt 2) lit. a) lub b) SWZ).
2) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio złożone podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-07-22 10:00
Po zmianie:
2021-07-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-07-22 10:30
Po zmianie:
2021-07-26 10:30
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża malowanie, remont, wykończenie, okna, drzwi
kody CPV 45100000, 45111000, 45111220, 45113000, 45400000, 45420000, 45440000, 45450000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , okna, drzwi

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10449667 2024-04-30
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Remont 12 szt. balkonów w zakresie wymiany balustrad dla budynku przy Kopernika 11 w Inowrocławiu.
10430319 2024-05-01
godz. 00:00
Pomorskie Zlecę prace remontowe- Tczew Zlecę dobudowanie i wyburzeni starej ściany, zamontowanie hydrauliki inne prace remontowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10450826 2024-05-06
godz. 09:00
Dolnośląskie WM/SZP/TP/33/2024/G_Remont budynku przy ul. Gorlickiej 32 i ul. Grunwaldzkiej 86 we Wrocławiu w zakresie remontu balkonów Część 1: Zadanie 1:Remont budynku przy ul. Gorlickiej 32 we Wr...
10440291 2024-05-06
godz. 12:00
Łódzkie Remont łazienki 2. a) łazienka piętro - demontaż i montaż nowych muszli klozetowych, b) montaż nowych pisuarów 2 szt, c) wymiana rur kanalizacyjnych, d) montaż 2 nowych syfonów pod ...
10455719 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) roboty stolarsk...
10455041 2024-05-08
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie robót modernizacyjnych - remontu balkonów zgodnie z zakresem czynności zawartym w SIWZ w budynkach będących w zasobach OSM.
10466110 2024-05-08
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polski...
10440498 2024-05-09
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące realizacji zadania pn. „Remont posadzek we wskazanych pomieszczeniach w budynku „D“ Kujawsko – Pomorskiego Centrum Pulmon...
10464014 2024-05-13
godz. 13:00
Podkarpackie Wykonanie modernizacji warstwy termoizolacyjnej części ścian zewnętrznych w następujących budynkach: Rejtana 22 Rejtana 24 Rejtana 26
10446594 2024-05-14
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Ś...