Przetarg 7566784 - Wykonanie prac remontowych w Akademikach przy ul....

   
Analizuj Zamówienie 7566784 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-02
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie prac remontowych w Akademikach przy ul. Piątkowskiej w Poznaniu
Numer referencyjny: RZ-262-46/2020

3.1 Przedmiotem z
amówienia są prace remontowe w trzech akademikach zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Piątkowskiej 94
Wykaz robót oraz zakres ich wykonania
-Dom Studencki „JURAND” ul. Piątkowska 94, blok 3A
Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny
1 Roboty budowlane Pokoje:
• Remont 4 segmentów – malowanie
• szpachlowanie dziur i nierówności oraz malowanie, jeden przedsionek (707/708) – remont ściany
• kompleksowy remont jednego segmentu z przystosowaniem dla niepełnosprawnych tj. dwa pokoje i łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych. W pokoju trzyosobowym oraz łazience wymiana drzwi na 90 cm. Wejście do pokoju dwuosobowego poszerzyć do 90 cm bez montażu drzwi. W łazience prysznic, toaleta oraz umywalka dla niepełnosprawnych zgodnie z wymogami

Remont biura:
• wymiana podłogi,
• malowanie,
• obniżenie sufitu,
• nowe oświetlenie
• malowanie małej kuchni w biurze (wymiana kafli, wymiana zlewu, oświetlenie) 7 m kw.
Remont portierni:
• szpachlowanie dziur i nierówności oraz malowanie
Inne:
• Montaż 40 rolet
Kuchnie:
• Malowanie 10 kuchni + wymiana 2 płyt ceramicznych (3 fazowe, 4 pola)
Przedmiary robót
Dom Studencki „DANUŚKA” ul. Piątkowska 94, blok 3B
Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny
1 Roboty budowlane Pokoje:
• kompleksowy remont jednego segmentu z przystosowaniem dla niepełnosprawnych tj. dwa pokoje i łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych. W pokoju trzyosobowym oraz łazience wymiana drzwi na 90 cm. Wejście do pokoju dwuosobowego poszerzyć do 90 cm bez montażu drzwi. W łazience prysznic, toaleta oraz umywalka dla niepełnosprawnych zgodnie z wymogami.
Remont portierni:
• malowanie,
• obniżenie sufitu,
Inne:
• Montaż 40 rolet
• Remont biura: malowanie, szpachlowanie ścian, wymiana podłogi, obniżenie sufitu wraz z montażem nowego oświetlenia.
• Wymiana drzwi p.poż segment 921/922, 121/122
• Malowanie 10 kuchni + 2 płyty ceramiczne (3 fazowe, 4 pola), wymiana oświetlenia na LED 20 szt.. Przedmiary robót

Dom Studencki „MAĆKO” ul. Piątkowska 94, blok 3C
Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny
1 Roboty budowlane DS. „Maćko”
Remont 40 pokoi i 20 przedsionków
Opis:
• 20 pokoi 2 os.
• 20 pokoi 3 os.
• 20 przedsionków
• malowanie (pokoje, korytarz, sufity w łazienkach)
• wymiana silikonów - 20 łazienek
• wymiana 5 kabin i brodzików
• wymiana instalacji ppoż.
• wymiana oświetlenia (60 lamp, tj. 3 os. – 40 szt. 2 os. – 20 szt.)
• wymiana podłóg – 40 szt.
• przebudowa inst. elektrycznej zgodnie z projektem architektonicznym nowych pokoi/ mebli,
Warsztat:
• wymiana podłogi – warsztat rzemieślnika
• wymiana drzwi – warsztat rzemieślnika
Wymiana drzwi
• wymiana drzwi p.poż w pokoju: 803,811,903
Portiernia:
• remont portierni (malowanie),
• wymiana oświetlenia,
• obniżenie sufitu

Inne:
• malowanie kuchni i przedsionków (10 szt.) + montaż lamp Led 20 szt. , montaż 2 płyt ceramicznych (3 fazowe, 4 pola)
• Montaż 40 szt. rolet Przedmiary robót
UWAGA
Ofertę należy przygotować na podstawie przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacji zawartych w SIWZ.
Domy Studenckie w części nie-remontowanej będą czynne.

3.4 Domy Studenckie zostały wybudowane w latach siedemdziesiątych. Są to budynki podpiwniczone, dwunastokondygnacyjne przykryte dachem płaskim krytym papą. Podstawowe dane każdego z budynków:
• Powierzchnia zabudowy – 818,00 m2
• Powierzchnia użytkowa – 5.089,00 m2
• Kubatura budynku – 26.448,00 m3

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonanie całości przedmiotu zamówienia.

3.5. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem.
3.6. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu - jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt.
3.7. Zastosowane w przedmiarach robót i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne, musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność.
3.8 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy* ( t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1040 z późn. zm.):
*art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

3.8.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności bezpośrednio na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą/osobami zatrudnionymi na umowę o pracę przed zakończeniem wykonania przedmiotu umowy, to wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/osób.
3.8.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) Czynności robotnika zostały opisane w przedmiarach robót oraz STWiORB .
3.8.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
3.8.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę:
a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A do umowy.
b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. u. z 2018 roku, poz.2177 z 2019r. poz. 1564) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia.
3.8.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób na umowę o pracę:
a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt.3.8.3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 500,00 PLN.
b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt.3.8.3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za odstąpienie od umowy.

3.9 Komplet dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia stanowi załącznik do SIWZ:

3.9.1. Przedmiary robót:
Dom Studencki „JURAND” ul. Piątkowska 94, blok 3A
Kosztorys ślepy (w dwóch wersjach: arkusz Excela i ath)
L.p. Zakres prac
1 DS A Jurand kompleksowy remont segmentu dla niepełnosprawnych
2 DS A Jurand Malowanie kuchni i przedsionków 10 kpl
3 DS A Jurand remont 4 segmentów
4 DS A Jurand remont Biura
5 DS A Jurand remont portierni

- Dom Studencki „Danuśka” ul. Piątkowska 94, blok 3B
Kosztorys ślepy (w dwóch wersjach: arkusz Excela i ath)
L.p. Zakres prac
1 DS B Danuska kompleksowy remont segmentu dla niepełnosprawnych
2 DS B Danuska remont biura + wymiana rolet + roboty zewnętrzne
3 DS B Danuska remont portierni
4 DS B Danuśka Malowanie kuchni i przedsionków 10 kpl

Dom Studencki „Maćko” ul. Piątkowska 94, blok 3C
a. Kosztorys ślepy (w dwóch wersjach: arkusz Excela i ath)
L.p. Zakres prac
1 DS C Maćko Malowanie kuchni i przedsionków 10 kpl
2 DS C Maćko remont 20 segmentów + wymiana rolet + roboty zewnętrzne
3 DS C Maćko remont portierni
4 DS C Maćko remont warsztatu
5 DS Maćko instalacja p.poż

3.9.2. Opis wykonania wymiany Instalacji sygnalizacji pożaru
3.9.3. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych

Tytuł STWIORB
S.1 Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

3.10. Miejsce realizacji: Domy Studenckie przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w załączonej dokumentacji technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach.

3.11. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego.
a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma zamiar realizować elementy przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców (jeśli wiadomo Wykonawcy co do nazwy firmy podwykonawcy na etapie składania ofert to wówczas wypełnia kolumnę 1 i koniecznie kolumnę 2 w poniższej tabeli.)

Firma (nazwa Podwykonawcy z podaniem
dokładnego adresu
Element zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy

1. 2.
............ ............
............ ............
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000, 45310000, 45400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10445177 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie wykonanie izolacji poziomej fundamentów i pionowej ścian piwnic - WM Pl. Dąbrowskiego 7
10394419 2024-05-06
godz. 13:00
Wielkopolskie ZADANIE 05-2024 Remont 68 sztuk balkonów w budynkach IV- kondygnacyjnych zlokalizowanych na osiedlu Rzeczypospolitej w Poznaniu. Kwota i termin wpłaty wadium 18.000, 00 zł do 02.05.2024 r...
10438977 2024-05-06
godz. 14:00
Śląskie Zad 1. „Kompleksowy remont balkonów wraz z wymianą balustrad i kafelkowanlem podłoży w budynku przy ul. Leszczynowej 10 w Zabrzu." Zad 2. „Kompleksowy remont balkonów wraz z wymian...
10455359 2024-05-07
godz. 09:00
Pomorskie Remont pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury w Skórczu. a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:Wykonanie Remontu pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury w Skórczu, położonego p...
10455345 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie Prace obejmują m.in.: demontaż istniejącego wyposażenia lokali, wyk...
10431847 2024-05-08
godz. 10:00
Śląskie Zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian w pomieszczeniach piwnic w budynku Straży Miejskiej w Chorzowie przy ul. Sobieskiego 3 Przedmiotem zamówienia jest: 1) skucie tynków ścian w obsz...
10478887 2024-05-08
godz. 11:50
Dolnośląskie Remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Chopina 16 w Wałbrzychu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (jednostopniowy).
10412564 2024-05-10
godz. 15:00
Małopolskie malowanie dwóch klatek schodowych
10481609 2024-05-13
godz. 10:00
Łódzkie Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9, w podziale na dwie części Część ...
10467289 2024-05-19
godz. 00:00
Wielkopolskie Firma poszukuje ekipy płytkarzy - Piła W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję ekipy do układania płytek. Inwestycje na terenie Piły i okolic. Budynki mieszkalne wielorodzinne...