Przetarg 10733111 - Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych pomieszczeń przy ul....

   
Analizuj Zamówienie 10733111 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-08-05
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych pomieszczeń przy ul. Przedszkolnej 6/1 oraz Markowej 20, przeznaczonych na działalność Cent
rum Usług Społecznych.

Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie prac remontowo – adaptacyjnych pomieszczeń przy ul. Przedszkolnej 6/1 oraz Markowej 20 przeznaczonych na działalność Centrum Usług Społecznych1. Prace remontowo – adaptacyjne będą wykonywane w dwóch lokalizacjach:1.1. Przy ul. Markowej 20 w Rudzie Śląskiej – wybrane pomieszczenia na parterze budynku - adaptacja pomieszczenia biurowego na Punkt Informacyjny CUS, obejmująca m.in.: - wymianę posadzki (skucie istniejącej posadzki z płytek gresowych, skucie nierówności, wykonanie wylewki samopoziomującej, ułożenie podłogowych płytek gresowych wraz z cokolikami); - częściowy demontaż ściany działowej z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie; - montaż przeszklenia ze szkła hartowanego z drzwiami ze szkła hartowanego;- wykonanie miejscowych napraw tynków ścian i sufitów;- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach i malowanie farbami emulsyjnymi;- zakup, dostawę i montaż obudowy z płyty meblowej;- zakup, dostawę i montaż liter z podświetleniem LED montowanych na płycie meblowej;- wywóz i utylizację gruzu.1.2. Przy ul. Przedszkolnej 6/1 – pomieszczenia zlokalizowane w parterowym budynku, w którym znajduje się również: przychodnia lekarska, Lokalny Punkt Pracowników Socjalnych MOPS oraz pralnia chemiczna. W części budynku, w której realizowany będzie przedmiot zamówienia do wykonania są m.in. następujące prace: - rozebranie ścianek działowych z drzwiami w korytarzu;- rozebranie istniejących schodów zewnętrznych po likwidacji drzwi zewnętrznych;- demontaż daszku na zlikwidowanymi drzwiami;- demontaże innych elementów w budynku;- demontaż krat okiennych;- demontaż okien i drzwi;- skucie posadzek i okładzin ściennych i podłogowych;- naprawa spękań ścian;- naprawa tynków ścian i sufitów;- osadzenie nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z osadzeniem nowych nadproży;- wykonanie nowych ścian w zabudowie lekkiej systemu G-K;- wykonanie remontu schodów w piwnicy;- wykonania remontu pomieszczenia przeznaczonego na wymiennikownię CO w piwnicy;- wykonanie podłączenia wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń do istniejących przewodów wyprowadzonych ponad dach; - osadzenie nowych kratek wentylacyjnych;- wykonanie nowych warstw posadzek wraz z izolacją przeciwwilgociową w pomieszczeniach higieniczno – sanitarnych;- wykonanie nowych instalacji: elektrycznej, teletechnicznej, alarmowej i monitoringu, wodno – kanalizacyjnej, grzewczej;- osadzenie nowej stolarki okiennej i drzwiowej;- wykonanie nowych sufitów w pomieszczeniach wraz z montażem opraw oświetleniowych;- wykonanie kompleksowych prac adaptacyjnych z dostosowaniem do nowych wymagań;- obłożenie ścian płytkami ceramicznymi, tapetami, malowanie ścian i sufitów;- montaż armatury łazienkowej, montaż zlewów, punktów czerpalnych i odpływów z pralek i suszarek w pralni, montaż kabin prysznicowych i kabin systemowych WC;- wykonanie zabudowy w aneksie kuchennym;- wyposażenie pomieszczeń w zabudowy meblowe;- wykończenie ścian innymi materiałami (panele tapicerowane, lustra, panele akustyczne);- wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku;- wykonanie renowacji oraz naprawy elewacji budynku, wykonanie malowania elewacji;- utworzenie od strony południowej jednego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych;- wywóz i utylizacja gruzu. 2. Szczegółowy zakres robót jest określony w dokumentacji techniczno – budowlanej i przedmiarach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. UWAGA Opracowany i załączony do niniejszego postępowania projekt architektoniczno – budowlany obejmuje zakres większy, niż zakres objęty postępowaniem. Opracowując ofertę należy za obowiązujący przyjąć zakres prac wynikający z załączonych przedmiarów robót, w których nie ujęto prac, których Zamawiający nie zamierza realizować.Powyższa uwaga nie odnosi się do instalacji elektrycznej, sanitarnej z klimatyzacją, centralnego ogrzewania, które należy wycenić i wykonać w pełnym projektowanym zakresie. 3. Przed zawarciem umowy należy dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej.4. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót (np. zajęcie pasa drogowego, pomiar geodezyjny po wykonawczy).5. Sporządzone oferta musi być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia, projektami technicznymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót.6. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.7. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory i karty techniczne do akceptacji Zamawiającemu.8. Wykonawca przed odbiorem końcowym winien dostarczyć Zamawiającemu dwa egzemplarze dokumentacji powykonawczej (w każdym zakresie wykonanych robót), w tym wszystkie dokumenty odbiorowe, instrukcję użytkowania obiektu, dokumenty certyfikacyjne na zamontowane wyroby oraz wbudowane materiały.9. Termin realizacji zamówienia: do 100 dni kalendarzowych od daty przekazania terenu budowy.10. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na roboty nie mniej niż 5 (pięć) lat. Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej obiektu przed przygotowaniem i złożeniem oferty do niniejszego postępowania. Termin wizji lokalnej zostanie ustalony indywidualnie z Wykonawcami. Nieodbycie wizji lokalnej nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.UWAGA: Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres równy okresowi udzielonej gwarancji. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się usuwać nieodpłatnie wady przedmiotu umowy ujawnione po odbiorze końcowym. Szczegółowe warunki realizacji uprawnień z gwarancji i rękojmi zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.11. Przedmiotowe środki dowodowe:W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

MOPS.ZP. 4 .2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00461529/01 z dnia: 2024-08-19
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.5. Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji Przed zmianą:

Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.6. Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców Przed zmianą:

Po zmianie:
kryterium: cena ofertowa


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00461571/01 z dnia: 2024-08-19
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.6. Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców Przed zmianą:
kryterium: cena ofertowa
Po zmianie:
kryteria:
1) cena ofertowa
2) okres gwarancji dla robót
3) aspekt społeczny - zatrudnienie osoby z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Energoelektryczna, Elewacje, termomodernizacje, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo, Wodno - kanalizacyjna
podbranża malowanie, remont, wykończenie, instalacje wewnętrzne, oświetlenie, okna, drzwi, instalacje wewnętrzne, elewacje
kody CPV 45111000, 45223000, 45233200, 45410000, 45421000, 45431000, 45432000, 45442000, 45443000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się