Przetarg 7548181 - Wykonanie monitoringu wizyjnego budynków Starostwa...

   
Analizuj Zamówienie 7548181 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-22
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie monitoringu wizyjnego budynków Starostwa Powiatowego w Pile przy alei Niepodległości 33/35 i 37
Numer referencyjny: WZP
.272.32.2020.III

1. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie p.n.: „Wykonanie monitoringu wizyjnego budynków Starostwa Powiatowego w Pile przy alei Niepodległości 33/35 i 37”. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem urządzeń w budynkach Starostwa Powiatowego w Pile, w tym rozprowadzenie okablowania wewnątrz budynków, montaż kamer na elewacji budynku oraz pozostałych urządzeń systemu, uruchomienie systemu, konfiguracja, szkolenie pracowników Starostwa Powiatowego w Pile.
2. Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
1) montaż listew instalacyjnych wewnątrz budynku,
2) układanie przewodów w listwach instalacyjnych skrętka UTP kat. 6 min. 250 Mhz oraz światłowodów pomiędzy punktami pośrednimi,
3) podłączenie przewodów skrętkowych do kamer, sprawdzenie obwodów, próby i pomiary,
4) przejścia przez ściany zewnętrzne przewodów uszczelnić, uzupełnić tynk i zamalować w kolor ze ściany,
5) podłączenie kabli światłowodowych do urządzeń aktywnych (do portów SFP), sprawdzenie obwodów, próby i pomiary,
6) doprowadzenie zasilania do szaf pośrednich,
7) montaż szafki stojącej RACK 42U serwera video wyposażonej w urządzenia do zasilania i rejestracji obrazu w pomieszczeniu 1.10 w budynku A na parterze,
8) montaż szafek wiszących RACK 6U w miejscach ustalonych z Zamawiającym,
9) montaż kamer wizyjnych na elewacji budynku C w miejscach oznaczonych na rzutach, kamery zewnętrzne muszą być zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych,
10) montaż kamer wewnętrznych w budynku A, B, C w miejscach oznaczonych na rzutach,
11) montaż przełączników POE i przełącznic światłowodowych w szafkach wiszących punktów pośrednich instalacji kamer IP oraz szafie stojącej RACK.
3. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy:
1) kamery wewnętrzne – 30 szt.,
2) kamery zewnętrzne – 4 szt.,
3) videorejestrator – 3 szt. + kompatybilne dyski twarde HDD Sata III o poj. 8TB – 10 szt.,
4) switch POE – 4 szt.,
5) szafa serwerowa Linkbasic NCB42-810-IFA-C-STD lub równoważna – 1 szt.,
6) szafa RACK 6U – 2 szt.
4. Budynek C Starostwa Powiatowego w Pile zostanie poddany termomodernizacji, w związku z tym przy montażu kamer zewnętrznych należy zostawić zapas okablowania.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem o konieczności dokonania demontażu kamer przez Wykonawcę, a później o ponownym ich zamontowaniu.
5. Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku nr 6 do SIWZ.
6. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 6 do SIWZ, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć karty katalogowe oferowanych urządzeń (kamery, videorejestrator, switch POE).
7. W przypadku zgłoszenia awarii/usterki Zamawiający wymaga aby czas reakcji serwisu, aby dokonać usunięcia awarii wynosił 1 godzinę lub 2 godziny od momentu zgłoszenia (kryterium oceny ofert pkt 18.1. SIWZ). Czas na usunięcie awarii/usterki – do 24 godzin od momentu reakcji serwisu. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu, w tym odbierania telefonicznych i pisemnych zgłoszeń w okresie gwarancji i rękojmi przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez wszystkie dni w roku.
Przez czas reakcji serwisu rozumie się – przyjazd do siedziby Zamawiającego.
8. Na przedmiot zamówienia obowiązuje gwarancja i rękojmia jednak nie może być ona krótsza niż 24 miesiące (kryterium oceny ofert pkt 18.1. SIWZ).
W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatnie przeglądy i konserwacje zamontowanych systemów i urządzeń według wymagań producenta w terminach określonych przez producentów oraz każdorazowo ustalonych z Zamawiającym, a jeżeli zajdzie taka potrzeba uwzględni wymianę na własny koszt części. Każdorazowo na okoliczność tych czynności sporządzony zostanie protokół z wykonanych czynności oraz wyników. Na okres konserwacji Administrator Systemów Informatycznych Zamawiającego udzieli odpowiedniego dostępu do systemu.
Prace konserwacyjne i serwisowe związane ze sprawdzaniem jakości rejestrowanego materiału oraz regulacją i korekcją ustawień systemu mogą być wykonywane jedynie w obecności i po wcześniejszej konsultacji Inspektora Ochrony Danych i Administratora Systemów Informatycznych lub pracownika przez nich wyznaczonego.
9. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego sprzętu i gwarantujący opisaną w załączniku nr 6 do SIWZ kompatybilność.
10. Ze względu na to, że prace będą się odbywały w funkcjonującym budynku Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji prac:
1) stały nadzór prowadzonych prac,
2) Zamawiający wymaga prowadzenia prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowania obiektów,
3) prace będą prowadzone w dni robocze, prace wewnątrz budynków mogą być prowadzone w godzinach od 7:30 do 16:00, prace na zewnątrz budynku mogą być prowadzone w godzinach od 7:30 do 19:00, natomiast szczegółowy harmonogram prowadzenia prac będzie uzgadniany na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym,
4) należy bezwzględnie utrzymywać drożność komunikacyjną korytarzy i klatek schodowych,
5) należy zabezpieczyć folią sprzęt,
6) należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt przed dostępem osób niepowołanych,
7) należy wycinać otwory w sposób bezpyłowy,
8) po zakończeniu prac wszystkie nie podlegające robotom elementy budynków i jego wyposażenia należy doprowadzić do stanu pierwotnego,
9) każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren prac.
11. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z prowadzonymi pracami.
12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu prac i jego otoczenia.
13. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.
Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.3. SIWZ.
14. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540115933-N-2020 z dnia: 2020-07-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-07-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-07-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
branża Ochrona
podbranża instalacje
kody CPV 32300000, 38651600, 45310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10310378 2024-03-29
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup i montaż szlabanu automatycznego na wjeździe na działkę nr 19/5 przynależną do budynku przy ul. Jasnej 17 w Płocku zgodnie z rysunkiem nr 3, zgodnie ze sztuką budowlaną, aktua...
10377018 2024-03-29
godz. 10:00
Podlaskie Dostawa dekodera wideo i pulpitu sterującego (joystick) do obsługi monitoringu.
10373963 2024-04-04
godz. 10:20
Łódzkie PRZEGLĄD, KONSERWACJA I NAPRAWA BRAM, SZLABANÓW I DRZWI AUTOMATYCZNYCH ZAINSTALOWANYCH NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Przedmiotem zamówien...
10326025 2024-04-05
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Usługa przeglądu specjalistycznego czterech barier elektronicznych zamontowanych przy elektrowniach wodnych na rzece Rega-RZGW Szczecin
10370457 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa obiektywów do kamer przemysłowych: 1. Obiektyw VS-H1620-IRC do kamer przemysłowych z korekcją dla podczerwieni, f = 16 mm - 4 szt. 2. Obiektyw VS-H2520-IRC do kamer przemysłowyc...
10340494 2024-04-08
godz. 09:00
Śląskie Obsługa monitoringu wizyjnego w PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice - Wesoła
10378271 2024-04-08
godz. 10:00
Śląskie Serwis systemów niskoprądowych w obiektach Oddziału ZUS w Sosnowcu oraz podległych Inspektoratach Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi serwisowej (przeglądy, konserw...
10307270 2024-04-08
godz. 11:00
Podlaskie Utrzymanie Systemu Sygnalizacji Ostrzegawczej na Szlaku Wielkich Jezior Mazurskich usługi
10369714 2024-04-10
godz. 12:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest Montaż kamer monitoringu wizyjnego na elewacji zewnętrznej hali owocowo-warzywna „Zieleniak" oraz budowa punktu monitoringu wizyjnego zlokalizowanego przy...
10321196 2024-04-15
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Wymiana kasety domofonowej na cyfrową wraz z unifonami przy ul. Rzemieślniczej 3 w Szczecinku.