Przetarg 8913372 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania...

   
Analizuj Zamówienie 8913372 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-18
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja obiektów Centrum Kultury Fizycznej w Brzezi
nach”.

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej a następnie na jej podstawie dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 100kWp na gruncie przy krytej pływalni Centrum Kultury Fizycznej w Brzezinach.W ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności:1) wykonać dokumentację projektową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia i pozwolenia, w tym (jeśli będą wymagane obowiązującymi przepisami prawa) prawomocne pozwolenie na budowę lub dokonanie prawomocnego zgłoszenia wykonanych prac oraz pozwolenie na użytkowanie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:o projekt koncepcyjny – 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD),o projekt budowlany– 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD) – dostarczony Zamawiającemu przed wystąpieniem Wykonawcy z wnioskiem o pozwolenie na budowę, celem zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu budowlanego,o projekt budowlany wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę – 2 egz. w wersji papierowej, o projekt wykonawczy– 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD),o Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla każdej z branż – 2 egz. w wersji papierowej , 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD).o kosztorys sporządzony metodą uproszczoną dla każdej z branż – 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD),o przedmiary robót budowlanych dla każdej z branż – 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD),o harmonogram rzeczowo – finansowy – 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD),o WKI (Wartość Kosztorysowa Inwestycji) dla całości inwestycji – 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD).2) wykonać roboty budowlano - montażowe instalacji zgodnie z wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez Zamawiającego oraz zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym,3) uzyskać niezbędne decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie,4) zapewnić obsługę geodezyjną - tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza,5) przeprowadzić szkolenie z obsługi instalacji fotowoltaicznych, a także przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej instrukcję obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń, 6) przeprowadzić rozruch technologiczny,7) wykonać bezpłatny przegląd techniczny wbudowanych instalacji fotowoltaicznych w okresie trwania gwarancji (przegląd powinien odbyć się nie wcześniej niż po roku od daty zakończenia inwestycji potwierdzonego odbiorem) oraz wykonać bezpłatne przeglądy techniczne wymagane przez producentów urządzeń wykorzystywanych do budowy instalacji fotowoltaicznej. 2. Dokumentację projektową należy wykonać w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454),2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458),3) Procedurą włączenia mikro instalacji fotowoltaicznej do sieci, określoną w art. 7 ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 poz. 716 ze zm.)3. Informacje dodatkowe:a) Do projektu budowlanego należy dołączyć oświadczenia projektanta o kompletności projektu budowlanego i jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami,b) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii bądź decyzji administracyjnych i technicznych niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia robót budowlano - montażowych w ramach niniejszego zamówienia.3) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym warunków wyjściowych do projektowania, które będą podstawą dalszych prac projektowych. 4) Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od Zamawiającego pisemnego zatwierdzenia opracowanej dokumentacji.5) Zamawiający dokona zatwierdzenia projektu w terminie do 10 dni roboczych od dnia przekazania projektu przez Wykonawcę. 6) Opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach niniejszego zamówienia Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.7) Szczegółowe zasady rozliczeń oraz realizacji niniejszego zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 9) Wbudowanie materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213) oraz wymaganiom określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.10) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 11) Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń („własnych” w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały.12) W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru,dokumenty, o których mowa wyżej mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca.13) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność opracowanej dokumentacji projektowej oraz przyszłych robót budowlanych z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla niniejszego przedmiotu zamówienia w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego w tym przepisami szczegółowymi i wykonawczymi oraz sztuką budowlaną.14) Wykonawca udziela minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz minimum 60 miesięcznej rękojmi licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 15) Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-letniej gwarancji bezawaryjnej pracy modułów fotowoltaicznych. 16) Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji utrzymania wydajności paneli fotowoltaicznych: panele powinny posiadać wydajność odpowiednio minimum 85% sprawności znamionowej po 25 latach.17) Czas realizacji serwisu paneli fotowoltaicznych maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii pocztą elektroniczną lub sms, w okresie gwarancji i po upływie okresu gwarancji.18) Wykonawca na własny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót – zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa.19) Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu.20) Wykonawca usunie zbędne odpady powstałe w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 699);21) Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót.22) Wykonawca zobowiązany do umożliwienia wstępu na teren budowy i wglądu do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych.23) Wykonawca zapewnieni właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu.24) W przypadku wystąpienia takiej konieczności, Wykonawca zapewni pracę w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta.25) Wykonawca zapewnieni odpowiednio wykwalifikowane osoby do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.);26) Wykonawca zapewni sobie we własnym zakresie dostawy wody i prądu w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz poniesie koszty ich zużycia.27) Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) tj. osób wykonujących związane z realizacja zamówienia.5. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- w zakresie wykonywania czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych;- w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznych.6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm.).

RI.271.14.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00179318/01 z dnia: 2022-05-26
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-27 10:30
Po zmianie:
2022-06-01 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-27 11:30
Po zmianie:
2022-06-01 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-25
Po zmianie:
2022-06-30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00187125/01 z dnia: 2022-05-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
4
Po zmianie:
5
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna i zawodowa:
Warunek 1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują: co najmniej:

– jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 50 kWp

oraz

- jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 50 kWp o wartości co najmniej 300 000,00 (trzysta tysięcy) zł brutto

Uwagi:
1) W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość zamówień, o których mowa powyżej.
2) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

Warunek 2 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- konstrukcyjno – budowlanej.

Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.
Po zmianie:
Zdolność techniczna i zawodowa:
Warunek 1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują: co najmniej:

– jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 50 kWp

oraz

- jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o wartości co najmniej 200 000,00 (dwieście tysięcy) zł brutto

Uwagi:
1) W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość zamówień, o których mowa powyżej.
2) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

Warunek 2 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- konstrukcyjno – budowlanej.

Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-01 10:30
Po zmianie:
2022-06-06 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-01 11:30
Po zmianie:
2022-06-06 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-30
Po zmianie:
2022-07-05
branża Projektowanie, Energia odnawialna (OZE)
podbranża energia solarna, projekt OZE
kody CPV 9331200, 45311000, 45317000, 45343000, 45450000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: energia solarna , projekt OZE

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10392057 2024-04-16
godz. 13:00
Łódzkie Wykonanie nw. robót elektrycznych: 1.wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb budynku biurowego wraz z opracowaniem niez...
10424373 2024-04-18
godz. 07:30
Zachodniopomorskie Budowa instalacji fotowoltaicznej do 50 kW na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Łazach
10433001 2024-04-18
godz. 10:00
Śląskie Zaktualizowanie posiadanej dokumentacji dla zadania inwestycyjnego pn. "termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 BAJKA w Myszkowie" oraz wykonanie projektu fotowoltaiki z magazynem energii...
10463088 2024-04-23
godz. 15:00
Śląskie na opracowanie koncepcji rozwoju (KR) klastra energii w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Inwestycja B2.2.2 Instalacje OZE realizowane przez społeczności energetyc...
10432432 2024-04-24
godz. 13:00
Dolnośląskie EW Leśna- Opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RD I i RDII
10393621 2024-04-26
godz. 09:30
Śląskie Budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 100kWp na OŚ Karkoszka II w Wodzisławiu Śl. wraz z modernizacją układów pomiarowych oraz budową układów automatyki zabezpieczeniowej i ...
10393643 2024-04-26
godz. 10:00
Podlaskie Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Raczki wraz z rozbudową infrastruktury odnawialnych źródeł energii Część 1: Część 1-Modernizacja stacji uzdatniania wody w Rac...
10401730 2024-04-30
godz. 15:00
Mazowieckie Zaprojektowanie z pozyskaniem dofinansowania i wybudowanie instalacji fotowoltaicznej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Warsztatowej 44 w Radomiu
10482030 2024-05-07
godz. 08:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Przemyślu”.2. W ramach zadania o którym mowa w rozdziale V pkt 1 Specyfikacji Warunk...
10476932 2024-05-07
godz. 23:59
Pomorskie Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu kompleksu garażowego nieruchomości Starowiejska 54 , 81-356 Gdynia wraz z wymaganym okablowaniem i przyłączeniem do instalacji lokalu użytkowe...