Przetarg 7408704 - "Wykonanie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego...

   
Analizuj Zamówienie 7408704 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-31
przedmiot ogłoszenia
"Wykonanie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie tablic rejestracyjnych pojazdów"
Numer referencyjny: OK.272
.16.2020

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych przeznaczonych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu częstochowskiego zgodnie z:
-ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 110 z późn. zm.),
-Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2355 z późn. zm.),
- Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585 z późn. zm.),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019r. poz. 546),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz .U. z 2019r. poz. 547),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 lipca 2019r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019r. , poz. 1272);

w następującym asortymencie:
1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe oraz tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe - 23 000 kompletów
2) tablice rejestracyjne jednorzędowe do przyczep oraz tablice rejestracyjne dwurzędowe do przyczep - 1 500 sztuk
3) tablice rejestracyjne do ciągników i motocykli - 2 500 sztuk
4) tablice rejestracyjne do motorowerów - 1 000 sztuk
5) tablice rejestracyjne tymczasowe jednorzędowe - 100 kompletów
6) tablice rejestracyjne indywidualne - 30 kompletów
7) tablice rejestracyjne zabytkowe - 50 kompletów
8) tablica dodatkowa- bagażnik- 160 sztuk
9) tablice samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) - 100 kompletów
10) tablice samochodowe jednorzędowe (profesjonalne) - 30 kompletów
11) tablice samochodowe dwurzędowe (profesjonalne) - 10 kompletów
12) tablice motocyklowe (profesjonalne) - 10 szt.
13) tablice samochodowe jednorzędowe (tzw. zielone - pojazd elektryczny lub napędzany wodorem)- 60 kompletów
14) tablice samochodowe dwurzędowe (tzw. zielone - pojazd elektryczny lub napędzany wodorem) - 20 kompletów
15) tablice motorowerowe (tzw. zielone - pojazd elektryczny lub napędzany wodorem) - 20 sztuk.
Szczegółowe informacje znajdują się w SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540059678-N-2020 z dnia: 2020-04-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
Zmiany umowy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1.Zgodnie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia oraz zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a)działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy,
b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
c)zmiana wynagrodzenia – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia, z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratom, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy usług wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT.
2.W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie, mają zastosowanie Kodeksu Cywilnego.
3.Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą dokonywane na piśmie za zgodą każdej ze stron pod rygorem nieważności.
4.Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

W ogłoszeniu powinno być:
Zmiany umowy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:1. Zgodnie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w ogłoszeniu oraz treści SIWZ,
w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej,
z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia oraz zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a)działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy,
b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
c)zmiany wynagrodzenia; wynagrodzenie, o którym mowa w paragrafie 7 umowy może zostać zmienione w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa
w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli w przypadku zmiany:
-stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia, z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratom, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy usług wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT
-wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
-zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu niniejszej umowy.
Wykonawca będzie musiał wykazać, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. W tym celu w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian musi przedłożyć Zamawiającemu dowody (dokumenty) określające wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i wykonujących przedmiot umowy. Jeżeli wynagrodzenia te były na minimalnym poziomie, to koszty usługi mogą wzrosnąć o różnicę pomiędzy kwotą minimalnego wynagrodzenia po jego podwyższeniu, a kwotą wcześniejszą. Jeżeli pracownicy otrzymywali wynagrodzenia wyższe niż minimalne, to wzrost minimalnego wynagrodzenia nie może być przesłanką do wzrostu wynagrodzenia za realizację przedmiotu niniejszej umowy.
2.W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie, mają zastosowanie Kodeksu Cywilnego.
3.Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą dokonywane na piśmie za zgodą każdej ze stron pod rygorem nieważności.
4.Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert: data 09.04.2020r., godz. 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert: data 15.04.2020r., godz. 11:00

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
W ogłoszeniu zostały zmienione zapisy zmian umowy dotyczące ewentualnej zmiany wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy umowa zawierana jest na okres dłuższy niż 12 miesięcy. Zmiany zostały ujęte powyżej.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Zmianie ulega termin składania ofert, który zostaje wyznaczony na dzień: 15.04.2020r., godz. 11:00
branża Motoryzacja
podbranża tablice rejestracyjne
kody CPV 30195000, 34928470, 44423400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: tablice rejestracyjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
9799630 2023-07-18
godz. 10:00
Wielkopolskie Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego Przedmiotem zamówienia jest systematyczne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wy...
9936313 2023-09-29
godz. 08:00
Zachodniopomorskie Wykonanie, dostawa i likwidacja tablic rejestracyjnych BZP/40/23
10343766 2024-03-29
godz. 10:00
Lubuskie Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu oraz odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych.
10379278 2024-04-05
godz. 11:00
Pomorskie Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu 1. Prze...
10394942 2024-04-11
godz. 10:00
Lubuskie Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu oraz odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych.
10402442 2024-04-15
godz. 09:00
Lubelskie Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Zamościu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Po...
10398553 2024-04-16
godz. 10:00
Śląskie Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych na potrzeby wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dos...
10406854 2024-04-17
godz. 09:00
Dolnośląskie Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w okresie od 01.05.2024 r. do 30.04.2026 r. Przedmiotem zamówien...
10424805 2024-04-19
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie i sukcesywna dostawa dla Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych Wykonywanie i sukcesywna dostawa tabli...
10428406 2024-04-22
godz. 10:00
Lubuskie Wytworzenie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie tablic rejestracyjnych Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Świebo...