Zlecenie 9106860 - Wybór wykonawcy do realizacji niemieckojęzycznego projektu...

   
Zamówienie 9106860 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-08-12
przedmiot zlecenia
Wybór wykonawcy do realizacji niemieckojęzycznego projektu propagującego innowacyjny środek do odstraszania kun, polegającego na o
kreśleniu potencjalnych partnerów handlowych, przygotowaniu ofert współpracy, przygotowaniu negocjacji handlowych, a także ich przeprowadzeniu za pośrednictwem telefonu (usługa call center)

Wybór wykonawcy do realizacji niemieckojęzycznego projektu propagującego innowacyjny środek do odstraszania kun, polegającego na określeniu potencjalnych partnerów handlowych, przygotowaniu ofert współpracy, przygotowaniu negocjacji handlowych, a także ich przeprowadzeniu. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 1. Informacje ogólne – opis zamówienia. Przedmiotem Zamówienia jest zawarcie umowy na świadczenie w imieniu i na rzecz Kunagone (dalej: „Zamawiający”) usług pośrednictwa sprzedaży produktów lub usług klientom z segmentu motoryzacja i ogrodnictwo oraz świadczenie za pośrednictwem telefonu innych usług niezwiązanych ze sprzedażą i realizowanych przy wykorzystaniu systemu CC Wykonawcy. Zadaniem Wykonawcy będzie realizacja rozmów telefonicznych w języku niemieckim z potencjalnymi Klientami Zamawiającego w celu pozyskania nowych odbiorców zainteresowanych usługami lub produktami Zamawiającego oraz przekazywanie raportów uwzględniających informacje z działań z tym związanych. Zamawiający zamówi minimum 1000 roboczych godzin pracy konsultantów telefonicznych (RBH). Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć bazę danych potencjalnych klientów wraz z danymi teleadresowymi niezbędnymi do przeprowadzenia procesu sprzedaży (klienci niemieckojęzyczni). Zamawiający oczekuje, że każda roboczo godzina pracy konsultanta telefonicznego będzie charakteryzowała się określoną skutecznością liczoną jako ilość pozyskanych nowych klientów/zamówień przypadających na każdą opłaconą roboczo godzinę pracy konsultanta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość określenia ilości RBH przypadających na realizację projektu w odcinkach tygodniowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania projektu i rozliczenie się tylko za zamówione w odstępach tygodniowych RBH jeżeli nie będzie on realizowany zgodnie z oczekiwaną skutecznością. Wskazane powyżej zadania będą realizowane na podstawie określonych wytycznych przekazywanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem - procesu realizacji kampanii, - zaakceptowanego skryptu rozmowy, - produktu i jego ceny, - planu sprzedażowego, Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie dysponował doświadczeniem, z którego Zamawiający skorzysta przy projektowaniu powyższych wytycznych. W celu realizacji zadania polegającego na przeprowadzeniu telefonicznych rozmów sprzedażowych z potencjalnymi Klientami Zamawiającego Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do: - dodzwonienia się do potencjalnych klientów w celu zaprezentowania oferty produktowej Zamawiającego i przeprowadzenia rozmowy handlowej lub odbierania połączeń telefonicznych od potencjalnych klientów w celu zaprezentowania oferty produktowej Zamawiającego i przeprowadzenia rozmowy handlowej, - zrealizowania przez telefon sprzedaży z klientem zgodnie ze skryptem rozmowy i szczegółowymi wytycznymi Zamawiającego oraz pozyskanie od klienta wszystkich danych niezbędnych do zrealizowania sprzedaży, - przekazania Zamawiającemu, w formie raportu, wszystkich informacji na temat zrealizowanych sprzedaży, najpóźniej następnego dnia po ich zrealizowaniu, w celu wysyłki produktów do Klientów, - przekazania Zamawiającemu dowodów zawarcia sprzedaży w postaci nagranych rozmów telefonicznych, - przekazania Zamawiającemu na zakończenie każdego miesiąca oraz codziennie – narastająco - raportu z uwzględnieniem wszystkich godzin w ramach których projekt był realizowany w celu rozliczenia się z nich, - realizacji projektu w zgodzie ze wszystkimi przepisami prawnymi w tym, w szczególności zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO, 2. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania usług stanowiących przedmiot niniejszej Umowy osobom trzecim, bez uprzedniej zgody Zamawiającego udzielonej w formie pisemnej. 3. Zamawiający nie określa szczegółowo miejsca, w którym ma być realizowana umowa. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych mu czynności ze starannością właściwą dla profesjonalnego charakteru jego działalności. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z przepisami prawa, w szczególności Wykonawca zobowiązuje się dołożyć najwyższej staranności, aby stworzone przez niego Utwory nie naruszały autorskich praw majątkowych ani osobistych innych twórców. 5. Umowa realizowana będzie przez Wykonawcę od w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 16:00. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie informacje i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji umowy. 7. Wynagrodzenie za świadczenie usług będących przedmiotem niniejszej umowy wynosić będzie … złotych netto za 1 RBH ( … złotych netto za 1000 RBH). 8. Potwierdzeniem realizacji projektu będą częściowe faktury, wystawiane nie częściej niż raz na miesiąc, na zakończenie okresu rozliczeniowego, które będą uwzględniać zrealizowane i zaakceptowane przez Zamawiającego RBH. 9. Do kwoty wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT według stawki obowiązującej w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, za który wynagrodzenie jest wypłacane (dotyczy Wykonawców współpracujących z Zamawiającym na podstawie umowy o świadczenie usług). 10. Płatność za świadczone usługi nastąpi w terminie 7 dni od dnia wystawienia przez Wykonawcy faktury / rachunku, pod warunkiem dostarczenia dokumentu Zamawiającemu przez Wykonawcę nie później niż 5 dni przed upływem terminu płatności. Dostarczenie faktury / rachunku w terminie późniejszym niż wskazany w zdaniu poprzednim, może spowodować dokonanie przez Zamawiającego płatności w terminie wydłużonym o czas zwłoki w dostarczeniu dokumentów. 11. Wynagrodzenie będzie wpłacane na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze / rachunku. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkodę wyrządzoną Zamawiającemu, jeżeli szkoda jest następstwem zawinionych działań lub zawinionych zaniechań Wykonawcy w trakcie świadczenia usług lub w związku z ich świadczeniem. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY 1. Termin złożenia oferty upływa 6 kwietnia 2022 r. 2. Podpisaną przez Wykonawcę ofertę należy składać za pośrednictwem portalu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. INFORMACJA O UPUBLICZNIENIU ORAZ WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Informacja o niniejszym zapytaniu zamieszczona została na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju (Baza Konkurencyjności www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl). 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w ramach kryterium cena jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów (maks. 100 pkt.). 3. Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju (Baza Konkurencyjności www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl). 5. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ 1. Każdy Oferent ma prawo zwrócić się w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści przedmiotowego Zapytania ofertowego. 2. Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego jest: Maciej Jeleń, maciej.jelen@kunagone.pl TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA TERMIN OBOWIĄZYWANIA UMOWY 1. Niniejsza umowa obowiązuje od … 2. Umowa może zostać wypowiedziana przez każdą ze Stron z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Bieg terminu wypowiedzenia rozpoczyna się w dniu złożenia wypowiedzenia umowy przez jedną ze Stron drugiej Stronie i kończy się w ostatnim dniu miesiąca następującego po miesiącu, w którym wypowiedzenie zostało dostarczone. 3. W przypadku rażącego naruszenia obowiązków wynikających z Umowy, Strona, której prawa lub interesy zostały naruszone, może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, po uprzednim wezwaniu Strony naruszającej do zaprzestania naruszeń umowy w terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania wezwania i po bezskutecznym upływie ww. terminu. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert oraz do unieważnienia postępowania na każdym z jego etapów bez podania przyczyny. 2. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku niniejszym Zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy. 3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. FORMULARZ OFERTOWY W odpowiedzi na Zapytanie ofertowe … dotyczące świadczenia usług w zakresie realizacji … składam Zamawiającemu: … poniższą ofertę: Dane oferenta Nazwa firmy zgodna z dokumentem rejestrowym Adres prowadzonej działalności NIP KRS Osoba do kontaktu Adres e-mail Telefon Stawka wynagrodzenia za 1 RBH, uwzględniająca wszystkie koszty realizacji zamówienia (w PLN) OŚWIADCZAM, ŻE: 1. zapoznałem się z Zapytaniem ofertowym, w tym z załącznikami (SIWZ) oraz przyjmuję bez zastrzeżeń wymagania w nich zawarte; 2. spełniam wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegam wykluczeniu z postępowania; 3. w przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuję się do zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego; 4. wszystkie informacje zamieszczone w ofercie są prawdziwe i zgodne ze stanem faktycznym; 5. jestem związany treścią oferty przez okres 60 dni od daty jej złożenia; 6. Posiadam wiedzę i doświadczenie umożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia; 7. Nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo.
branża Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia
podbranża usługi informacyjne
kody CPV 79512000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informacyjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10308259 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem Zamówienia jest pozyskanie informacji o ogłaszanych przetargach organizacji międzynarodowych w celu publikacji na stronie MRiT.2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu,...
10326193 2024-03-29
godz. 16:00
Pomorskie (UWAGA: niniejsze Zapytanie ma charakter Zapytania o Informację - ze względów technicznych, w przypadku występowania w treści/komunikatach/interfejsie Zapytania jakichkolwiek wzmianek o...
10344790 2024-03-29
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez usług infolinii i livechata nt. dostępnej oferty w zakresie programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (FENG) wraz z...
10364554 2024-04-01
godz. 00:00
Mazowieckie Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do codziennego serwisu analiz ekonomiczno-gospodarczych w ramach zadania: Dostęp do bazy analiz, raportów i prognoz oraz przeglądu najważniejszych wyd...
10368764 2024-04-02
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Usługa drukowania materiałów informacyjnych o usługach organów zatrudnienia dla bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców
10334485 2024-04-03
godz. 11:00
Mazowieckie Świadczenie kompleksowej usługi Infolinii wraz z usługą telekomunikacyjną w zakresie Programu Profilaktycznego 40 PLUS. 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie świadczenia komplek...
10379090 2024-04-10
godz. 08:00
Opolskie Kampania informacyjno-edukacyjna w zakresie ochrony powietrza
10375970 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usługi contact center związanej z obsługą wypożyczania sprzętu dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności Przedmiotem zamówienia jest:1) uruchomienie i świadczenie ...
9705011 2024-05-27
godz. 10:07
Pomorskie Ogłoszenie informacyjne o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie publicznego transportu drogowego PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10022042 2024-12-31
godz. 15:00
Śląskie Okresowe ogłoszenie informacyjne o planowanych zamówieniach publicznych TAURON Wytwarzanie S.A. - usługi