Przetarg 6783554 - Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych...

   
Analizuj Zamówienie 6783554 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-23
przedmiot ogłoszenia
Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK oraz pojazdów STAR 266 zgromadzonych w magazynac
h służby czołgowo- samochodowej 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów
Numer referencyjny: 29/2019/CZOŁG-SAM

Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK oraz STAR 266 zgromadzonych w magazynach służby czołgowo - samochodowej 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

część nr 1- usługi weryfikacji i naprawy zespołów i części do KTO ROSOMAK, która ma zapewnić przywrócenie im sprawności zgodnie z wymogami technicznymi (WT) producenta.

część nr 2 - usługi weryfikacji i naprawy zespołów i części do pojazdów STAR 266, która ma zapewnić przywrócenie im sprawności zgodnie z wymogami technicznymi (WT) producenta.

Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga dla każdej z części zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dla co najmniej jednego pracownika wykonującego naprawy zespołów i części do pojazdów zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia.

Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu zanonimizowaną umowę o pracę zawartą z pracownikiem, który będzie świadczył powyższe usługi.
Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu zanonimizowaną kopię umowy o pracę zawartą przez Wykonawcę z Pracownikiem realizującym przedmiot umowy.

Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1
1. Naprawa zespołów i części do KTO ROSOMAK ma zapewnić przywrócenie im sprawności zgodnie z wymogami technicznymi (WT) producenta .
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:
Posiadają koncesję o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią
o przeznaczeniu wojskowym lub publicznym (Dz. U z 2012 r. poz. 1017
z późniejszymi zm.), uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej
w zakresie określonym w WT III (Pojazdy naziemne, w tym ciągniki
(z wyłączeniem cywilnych samochodów lub ciężarówek przeznaczonych do przewozu pieniędzy i kosztowności wyposażonych w osłony pancerne) i ich elementy) załącznika nr 2 ,,Wykaz Wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym –WT” do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2001 r. Nr 145, poz. 1625
z późn.zm.)

3. Realizacje zamówienia nastąpi dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. Po przeprowadzonej weryfikacji Wykonawca przedstawi szczegółowy opis niesprawności i wycenę ewentualnej realizacji regeneracji z wykazem planowanych do użycia środków materiałowych i ilości roboczogodzin zużytych na ich regeneracje. W przypadku pozycji od 5 do 12 z wykazu podzespołów podlegających regeneracji wykonawca przedstawi indywidualnie numerowo za każdy egzemplarz w/w wycenę.W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzony do realizacji naprawy, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji naprawy TŚM w przypadku, gdy po wykonanej weryfikacji dokonanie napraw przewyższy 60% kosztu zakupu nowego TŚM. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dokonaną weryfikację.

5. Części zamienne użyte do naprawy powinny być nowe I klasy jakości nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował potencjałem technicznym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie zaplecze serwisowe , dysponuje wiedzą i doświadczeniem oraz osobami posiadającymi odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje zapewniające prawidłowy przebieg realizacji umowy tj. co najmniej 1 stanowisko obsługowo-naprawcze, 1 elektromechanik)
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu ( przed zawarciem umowy oraz w trakcie jej trwania) do bazy obsługowo –naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego oraz zaplecza serwisowego.
8. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP.
9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy. W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. /należy przywrócić stan początkowy zgodnie z dokumentacją producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy ( miesiąc , rok) i wykonawcę oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznaczy naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia.
10. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki.
11. Zamawiający określa maksymalny termin naprawy części i zespołów do KTO ROSOMAK do 27.09.2019 r.
12. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w:
a. JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17,
b. 45 WOG 69-211 WĘDRZYN
po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego - 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub fax.
13. Wykonawca odbierze podzespoły do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt.
14. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy .
15. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania.
16. Asortyment poddany weryfikacji , a nie poddany naprawie należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu z przed weryfikacji.
17. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania do magazynów: 45 WOG, 69-211 WĘDRZYN, magazyn Służby Czołg-sam
18. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg –sam 45 WOG i Wykonawcy.
19. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca.
20. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu.
21. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 tysięcy złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów.
22. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia wykonawca przekaże zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek.
23. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia.
24. Marża zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 15% w stosunku do udokumentowanej ceny nabycia ustalanej na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu.
25. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o Katalog warsztatowych norm czasów napraw MECHANIKA tom II „ RZECZOZNAWCY – PZM” S.A. norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy i obsługi.
26. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw i obsługi z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę.
27. Wykonawca udziela minimum 12-sto miesięcznej gwarancji na naprawione części zamienne i zespoły( przy założeniu zgodnym z kryterium oceny ofert, tj. nie mniej niż 12 miesięcy) do KTO ROSOMAK.
28. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki.

Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2

1. Naprawa zespołów i części do pojazdów STAR 266, która ma zapewnić przywrócenie sprawności zgodnie z wymogami technicznymi (WT) producenta .
2. Części zamienne użyte do naprawy powinny być nowe I klasy jakości nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:
Posiadający autoryzację producenta na markę pojazdu STAR 266. Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji marki pojazdów objętych zamówieniem.
4. Realizacja zamówienia nastąpi dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzony do realizacji naprawy, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji naprawy TŚM w przypadku, gdy po wykonanej weryfikacji dokonanie napraw przewyższy 60% kosztu zakupu nowego TŚM. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dokonaną weryfikację.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował potencjałem technicznym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie zaplecze serwisowe , dysponuje wiedzą i doświadczeniem oraz osobami posiadającymi odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje zapewniające prawidłowy przebieg realizacji umowy tj. co najmniej 1 stanowisko obsługowo-naprawcze, 1 elektromechanik).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu ( przed zawarciem umowy oraz w trakcie jej trwania) do bazy obsługowo –naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego oraz zaplecza serwisowego.
8. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP.
9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy. W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. /należy przywrócić stan początkowy zgodnie z dokumentacją producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy ( miesiąc , rok) i wykonawcę oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznaczy naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia.
10. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki.
11. Zamawiający określa maksymalny termin naprawy części i zespołów do STAR 266 do 27.09.2019 r.
12. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w:
a. JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17,
b. 45 WOG, 69-211 WĘDRZYN
po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub (FAX).
13. Wykonawca odbierze części i zespoły samochodowe do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad procesem technologicznym naprawy. Odbioru jakościowego weryfikacji oraz naprawy zgodnie z wymogami jakościowymi AQAP 2130 dokona wyznaczona przez Zamawiającego komisja.
15. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy .
16. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania.
17. Asortyment poddany weryfikacji , a nie poddany naprawie należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu sprzed weryfikacji.
18. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania do magazynów: 45 WOG, 69-211 WĘDRZYN, magazyn Służby Czołg-sam
19. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg –sam 45 WOG i Wykonawcy.
20. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca.
21. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu.
22. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 tysięcy złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów.
23. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia wykonawca przekaże zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek.
24. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia.
25. Marża zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 15% w stosunku do udokumentowanej ceny nabycia ustalanej na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu.
26. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o Katalog warsztatowych norm czasów napraw MECHANIKA tom II „ RZECZOZNAWCY – PZM” S.A. norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy i obsługi.
27. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw i obsługi z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę.
28. Wykonawca udziela minimum 12-sto miesięcznej gwarancji na naprawione części zamienne i zespoły( przy założeniu zgodnym z kryterium oceny ofert, tj. nie mniej niż 12 miesięcy).
29. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki.

Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wzór umowy, który stanowi integralną częścią SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540107521-N-2019 z dnia: 2019-05-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK oraz STAR 266 zgromadzonych w magazynach służby czołgowo - samochodowej 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: część nr 1- usługi weryfikacji i naprawy zespołów i części do KTO ROSOMAK, która ma zapewnić przywrócenie im sprawności zgodnie z wymogami technicznymi (WT) producenta. część nr 2 - usługi weryfikacji i naprawy zespołów i części do pojazdów STAR 266, która ma zapewnić przywrócenie im sprawności zgodnie z wymogami technicznymi (WT) producenta. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga dla każdej z części zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dla co najmniej jednego pracownika wykonującego naprawy zespołów i części do pojazdów zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu zanonimizowaną umowę o pracę zawartą z pracownikiem, który będzie świadczył powyższe usługi. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu zanonimizowaną kopię umowy o pracę zawartą przez Wykonawcę z Pracownikiem realizującym przedmiot umowy. Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 1. Naprawa zespołów i części do KTO ROSOMAK ma zapewnić przywrócenie im sprawności zgodnie z wymogami technicznymi (WT) producenta . 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: Posiadają koncesję o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub publicznym (Dz. U z 2012 r. poz. 1017 z późniejszymi zm.), uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w WT III (Pojazdy naziemne, w tym ciągniki (z wyłączeniem cywilnych samochodów lub ciężarówek przeznaczonych do przewozu pieniędzy i kosztowności wyposażonych w osłony pancerne) i ich elementy) załącznika nr 2 ,,Wykaz Wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym –WT” do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2001 r. Nr 145, poz. 1625 z późn.zm.) 3. Realizacje zamówienia nastąpi dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. Po przeprowadzonej weryfikacji Wykonawca przedstawi szczegółowy opis niesprawności i wycenę ewentualnej realizacji regeneracji z wykazem planowanych do użycia środków materiałowych i ilości roboczogodzin zużytych na ich regeneracje. W przypadku pozycji od 5 do 12 z wykazu podzespołów podlegających regeneracji wykonawca przedstawi indywidualnie numerowo za każdy egzemplarz w/w wycenę.W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzony do realizacji naprawy, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji naprawy TŚM w przypadku, gdy po wykonanej weryfikacji dokonanie napraw przewyższy 60% kosztu zakupu nowego TŚM. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dokonaną weryfikację. 5. Części zamienne użyte do naprawy powinny być nowe I klasy jakości nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował potencjałem technicznym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie zaplecze serwisowe , dysponuje wiedzą i doświadczeniem oraz osobami posiadającymi odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje zapewniające prawidłowy przebieg realizacji umowy tj. co najmniej 1 stanowisko obsługowo-naprawcze, 1 elektromechanik) 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu ( przed zawarciem umowy oraz w trakcie jej trwania) do bazy obsługowo –naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego oraz zaplecza serwisowego. 8. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP. 9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy. W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. /należy przywrócić stan początkowy zgodnie z dokumentacją producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy ( miesiąc , rok) i wykonawcę oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznaczy naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki. 11. Zamawiający określa maksymalny termin naprawy części i zespołów do KTO ROSOMAK do 27.09.2019 r. 12. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w: a. JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17, b. 45 WOG 69-211 WĘDRZYN po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego - 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub fax. 13. Wykonawca odbierze podzespoły do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt. 14. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy . 15. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania. 16. Asortyment poddany weryfikacji , a nie poddany naprawie należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu z przed weryfikacji. 17. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania do magazynów: 45 WOG, 69-211 WĘDRZYN, magazyn Służby Czołg-sam 18. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg –sam 45 WOG i Wykonawcy. 19. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca. 20. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu. 21. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 tysięcy złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów. 22. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia wykonawca przekaże zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek. 23. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia. 24. Marża zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 15% w stosunku do udokumentowanej ceny nabycia ustalanej na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu. 25. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o Katalog warsztatowych norm czasów napraw MECHANIKA tom II „ RZECZOZNAWCY – PZM” S.A. norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy i obsługi. 26. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw i obsługi z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 27. Wykonawca udziela minimum 12-sto miesięcznej gwarancji na naprawione części zamienne i zespoły( przy założeniu zgodnym z kryterium oceny ofert, tj. nie mniej niż 12 miesięcy) do KTO ROSOMAK. 28. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki. Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 1. Naprawa zespołów i części do pojazdów STAR 266, która ma zapewnić przywrócenie sprawności zgodnie z wymogami technicznymi (WT) producenta . 2. Części zamienne użyte do naprawy powinny być nowe I klasy jakości nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: Posiadający autoryzację producenta na markę pojazdu STAR 266. Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji marki pojazdów objętych zamówieniem. 4. Realizacja zamówienia nastąpi dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzony do realizacji naprawy, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji naprawy TŚM w przypadku, gdy po wykonanej weryfikacji dokonanie napraw przewyższy 60% kosztu zakupu nowego TŚM. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dokonaną weryfikację. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował potencjałem technicznym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie zaplecze serwisowe , dysponuje wiedzą i doświadczeniem oraz osobami posiadającymi odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje zapewniające prawidłowy przebieg realizacji umowy tj. co najmniej 1 stanowisko obsługowo-naprawcze, 1 elektromechanik). 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu ( przed zawarciem umowy oraz w trakcie jej trwania) do bazy obsługowo –naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego oraz zaplecza serwisowego. 8. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP. 9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy. W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. /należy przywrócić stan początkowy zgodnie z dokumentacją producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy ( miesiąc , rok) i wykonawcę oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznaczy naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki. 11. Zamawiający określa maksymalny termin naprawy części i zespołów do STAR 266 do 27.09.2019 r. 12. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w: a. JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17, b. 45 WOG, 69-211 WĘDRZYN po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub (FAX). 13. Wykonawca odbierze części i zespoły samochodowe do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad procesem technologicznym naprawy. Odbioru jakościowego weryfikacji oraz naprawy zgodnie z wymogami jakościowymi AQAP 2130 dokona wyznaczona przez Zamawiającego komisja. 15. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy . 16. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania. 17. Asortyment poddany weryfikacji , a nie poddany naprawie należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu sprzed weryfikacji. 18. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania do magazynów: 45 WOG, 69-211 WĘDRZYN, magazyn Służby Czołg-sam 19. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg –sam 45 WOG i Wykonawcy. 20. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca. 21. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu. 22. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 tysięcy złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów. 23. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia wykonawca przekaże zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek. 24. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia. 25. Marża zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 15% w stosunku do udokumentowanej ceny nabycia ustalanej na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu. 26. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o Katalog warsztatowych norm czasów napraw MECHANIKA tom II „ RZECZOZNAWCY – PZM” S.A. norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy i obsługi. 27. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw i obsługi z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 28. Wykonawca udziela minimum 12-sto miesięcznej gwarancji na naprawione części zamienne i zespoły( przy założeniu zgodnym z kryterium oceny ofert, tj. nie mniej niż 12 miesięcy). 29. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wzór umowy, który stanowi integralną częścią SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK oraz STAR 266 zgromadzonych w magazynach służby czołgowo - samochodowej 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: część nr 1- usługi weryfikacji i naprawy zespołów i części do KTO ROSOMAK, która ma zapewnić przywrócenie im sprawności zgodnie z Zakładową Dokumentacją Techniczną Wykonawcy, która zostanie wykonana na potrzeby naprawy TŚM. część nr 2 - usługi weryfikacji i naprawy zespołów i części do pojazdów STAR 266, która ma zapewnić przywrócenie im sprawności zgodnie z wymogami technicznymi (WT) producenta. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga dla każdej z części zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dla co najmniej jednego pracownika wykonującego naprawy zespołów i części do pojazdów zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu zanonimizowaną umowę o pracę zawartą z pracownikiem, który będzie świadczył powyższe usługi. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu zanonimizowaną kopię umowy o pracę zawartą przez Wykonawcę z Pracownikiem realizującym przedmiot umowy. Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 1. Naprawa zespołów i części do KTO ROSOMAK ma zapewnić przywrócenie im sprawności zgodnie z Zakładową Dokumentacją Techniczną Wykonawcy, która zostanie wykonana na potrzeby naprawy TŚM . 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: Posiadają koncesję o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub publicznym (Dz. U z 2012 r. poz. 1017 z późniejszymi zm.), uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w WT III (Pojazdy naziemne, w tym ciągniki (z wyłączeniem cywilnych samochodów lub ciężarówek przeznaczonych do przewozu pieniędzy i kosztowności wyposażonych w osłony pancerne) i ich elementy) załącznika nr 2 ,,Wykaz Wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym –WT” do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2001 r. Nr 145, poz. 1625 z późn.zm.) 3. Realizacje zamówienia nastąpi dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. Po przeprowadzonej weryfikacji Wykonawca przedstawi szczegółowy opis niesprawności i wycenę ewentualnej realizacji regeneracji z wykazem planowanych do użycia środków materiałowych i ilości roboczogodzin zużytych na ich regeneracje. W przypadku pozycji od 5 do 12 z wykazu podzespołów podlegających regeneracji wykonawca przedstawi indywidualnie numerowo za każdy egzemplarz w/w wycenę.W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzony do realizacji naprawy, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji naprawy TŚM w przypadku, gdy po wykonanej weryfikacji dokonanie napraw przewyższy 60% kosztu zakupu nowego TŚM. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dokonaną weryfikację. 5. Części zamienne użyte do naprawy powinny być nowe I klasy jakości nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował potencjałem technicznym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie zaplecze serwisowe , dysponuje wiedzą i doświadczeniem oraz osobami posiadającymi odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje zapewniające prawidłowy przebieg realizacji umowy tj. co najmniej 1 stanowisko obsługowo-naprawcze, 1 elektromechanik) 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu ( przed zawarciem umowy oraz w trakcie jej trwania) do bazy obsługowo –naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego oraz zaplecza serwisowego. 8. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP. 9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy. W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. /należy przywrócić stan początkowy zgodnie z dokumentacją producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy ( miesiąc , rok) i wykonawcę oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznaczy naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub podzespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika, Wykonawca będzie zobowiązany do poniesienia kosztów związanych z odbiorem reklamowanej części lub podzespołu , naprawy oraz dostarczenia do magazynu Zamawiającego na własny koszt. 11. Zamawiający określa maksymalny termin naprawy części i zespołów do KTO ROSOMAK do 27.09.2019 r. 12. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w: a. JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17, b. 45 WOG 69-211 WĘDRZYN po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego - 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub fax. 13. Wykonawca odbierze podzespoły do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt. 14. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy . 15. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania. 16. Asortyment poddany weryfikacji , a nie poddany naprawie należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu z przed weryfikacji. 17. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania do magazynów: 45 WOG, 69-211 WĘDRZYN, magazyn Służby Czołg-sam 18. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg –sam 45 WOG i Wykonawcy. 19. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca. 20. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu. 21. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 tysięcy złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów. 22. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia wykonawca przekaże zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek. 23. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia. 24. Marża zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 15% w stosunku do udokumentowanej ceny nabycia ustalanej na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu. 25. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o Katalog warsztatowych norm czasów napraw MECHANIKA tom II „ RZECZOZNAWCY – PZM” S.A. norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy i obsługi. 26. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw i obsługi z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 27. Wykonawca udziela minimum 12-sto miesięcznej gwarancji na naprawione części zamienne i zespoły( przy założeniu zgodnym z kryterium oceny ofert, tj. nie mniej niż 12 miesięcy) do KTO ROSOMAK. 28. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki. Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 1. Naprawa zespołów i części do pojazdów STAR 266, która ma zapewnić przywrócenie sprawności zgodnie z wymogami technicznymi (WT) producenta . 2. Części zamienne użyte do naprawy powinny być nowe I klasy jakości nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy oświadczą że części użyte do regeneracji będą odpowiadać pod względem jakości i wymogów technicznych częścią stosowanym przez producenta jak do pierwszego montażu oraz zapewnią bezpieczeństwo i trwałości użytkowania. 4. Realizacja zamówienia nastąpi dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzony do realizacji naprawy, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji naprawy TŚM w przypadku, gdy po wykonanej weryfikacji dokonanie napraw przewyższy 60% kosztu zakupu nowego TŚM. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dokonaną weryfikację. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował potencjałem technicznym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie zaplecze serwisowe , dysponuje wiedzą i doświadczeniem oraz osobami posiadającymi odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje zapewniające prawidłowy przebieg realizacji umowy tj. co najmniej 1 stanowisko obsługowo-naprawcze, 1 elektromechanik). 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu ( przed zawarciem umowy oraz w trakcie jej trwania) do bazy obsługowo –naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego oraz zaplecza serwisowego. 8. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP. 9. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy. W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. /należy przywrócić stan początkowy zgodnie z dokumentacją producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy ( miesiąc , rok) i wykonawcę oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznaczy naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki. 11. Zamawiający określa maksymalny termin naprawy części i zespołów do STAR 266 do 27.09.2019 r. 12. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w: a. JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17, b. 45 WOG, 69-211 WĘDRZYN po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub (FAX). 13. Wykonawca odbierze części i zespoły samochodowe do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad procesem technologicznym naprawy. Odbioru jakościowego weryfikacji oraz naprawy zgodnie z wymogami jakościowymi AQAP 2130 dokona wyznaczona przez Zamawiającego komisja. 15. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy . 16. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania. 17. Asortyment poddany weryfikacji , a nie poddany naprawie należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu sprzed weryfikacji. 18. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania do magazynów: 45 WOG, 69-211 WĘDRZYN, magazyn Służby Czołg-sam 19. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg –sam 45 WOG i Wykonawcy. 20. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca. 21. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu. 22. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 tysięcy złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów. 23. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia wykonawca przekaże zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek. 24. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia. 25. Marża zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 15% w stosunku do udokumentowanej ceny nabycia ustalanej na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu. 26. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o Katalog warsztatowych norm czasów napraw MECHANIKA tom II „ RZECZOZNAWCY – PZM” S.A. norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy i obsługi. 27. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw i obsługi z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 28. Wykonawca udziela minimum 12-sto miesięcznej gwarancji na naprawione części zamienne i zespoły( przy założeniu zgodnym z kryterium oceny ofert, tj. nie mniej niż 12 miesięcy). 29. W przypadku stwierdzenia niesprawności w okresie objętym gwarancją w naprawionej części lub zespole po zamontowaniu na pojazd przez użytkownika sprzętu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać demontażu własnymi siłami oraz na własny koszt, jak również do montażu na pojazd po usunięciu usterki. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest wzór umowy, który stanowi integralną częścią SIWZ.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.1)
W ogłoszeniu jest:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający dla części 1 wymaga: posiadania koncesji o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. (Dz. U z 2012 r. poz. 1017 z późniejszymi zm.) o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub publicznym, uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w WT III; Zamawiający dla części 2 wymaga: posiadania autoryzacji producenta na markę pojazdu STAR 266. Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji marki pojazdów objętych zamówieniem

W ogłoszeniu powinno być:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający dla części 1 wymaga: posiadania koncesji o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. (Dz. U z 2012 r. poz. 1017 z późniejszymi zm.) o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub publicznym, uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w WT III; Zamawiający dla części 2 wymaga: złożenia oświadczenia że części użyte do regeneracji będą odpowiadać pod względem jakości i wymogów technicznych częścią stosowanym przez producenta jak do pierwszego montażu oraz zapewnią bezpieczeństwo i trwałości użytkowania



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.5.1)
W ogłoszeniu jest:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1/oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ potwierdzające, iż w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (polisa OC) w wysokości co najmniej: dla części 1-100.000,00 zł, dla części 2- 100.000,00zł obejmujące odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa przekaże zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek. 2/ oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, iż posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem zapewniając prawidłowy przebieg realizacji umowy, w tym: przynajmniej 1 elektromechanikiem zatrudnionym w pełnym wymiarze czasu oraz będzie posiadać odpowiednie zaplecze serwisowe, w tym przynajmniej 1 stanowisko obsługowo-naprawcze. 3/ oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, że Wykonawca przez cały okres trwania umowy utrzyma zatrudnienie na umowę o pracę co najmniej jednego pracownika wykonującego naprawy zespołów i części zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia. 4/ dla części 1 Zamawiający wymaga: przedłożenia koncesji o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. (Dz. U z 2012 r. poz. 1017 z późniejszymi zm.) o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologiąo przeznaczeniu wojskowym lub publicznym, uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w WT III; 5/ dla części 2 Zamawiający wymaga: posiadania autoryzacji producenta na markę pojazdu STAR 266. Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji marki pojazdów objętych zamówieniem

W ogłoszeniu powinno być:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1/oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ potwierdzające, iż w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (polisa OC) w wysokości co najmniej: dla części 1-100.000,00 zł, dla części 2- 100.000,00zł obejmujące odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa przekaże zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek. 2/ oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, iż posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem zapewniając prawidłowy przebieg realizacji umowy, w tym: przynajmniej 1 elektromechanikiem zatrudnionym w pełnym wymiarze czasu oraz będzie posiadać odpowiednie zaplecze serwisowe, w tym przynajmniej 1 stanowisko obsługowo-naprawcze. 3/ oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, że Wykonawca przez cały okres trwania umowy utrzyma zatrudnienie na umowę o pracę co najmniej jednego pracownika wykonującego naprawy zespołów i części zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia. 4/ dla części 1 Zamawiający wymaga: przedłożenia koncesji o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. (Dz. U z 2012 r. poz. 1017 z późniejszymi zm.) o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologiąo przeznaczeniu wojskowym lub publicznym, uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w WT III; 5/ dla części 2 Zamawiający wymaga:: złożenia oświadczenia że części użyte do regeneracji będą odpowiadać pod względem jakości i wymogów technicznych częścią stosowanym przez producenta jak do pierwszego montażu oraz zapewnią bezpieczeństwo i trwałości użytkowania.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-31, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-05, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
branża Motoryzacja, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża usługi serwisowe, przeglądy, holowanie, sprzęt wojskowy
kody CPV 50116000, 50600000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi serwisowe, przeglądy, holowanie , sprzęt wojskowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379211 2024-04-04
godz. 11:00
Mazowieckie świadczenie usług jednorazowej wymiany kół, relokacji i przechowywania kompletów kół dla Mobilnych Jednostek Kontrolnych oraz Mobilnych Punktów Kontrolnych
10366231 2024-04-05
godz. 09:30
Podkarpackie „Dostawa technicznych środków materiałowych do SpW Służby Czołgowo - Samochodowej (zamówienie z podziałem na 2 części)” Część 1: Dostawa filtrów do SpW Służby Czołg-Sam...
10376316 2024-04-08
godz. 08:00
Mazowieckie Usługa serwisu samochodów służbowych użytkowanych w OT KOWR w Krakowie
10394179 2024-04-09
godz. 23:59
Śląskie Szukam osoby lub firmy zajmującej się obróbką gumy Witam Szukam gumiarza na terenie śląska. Stała współpraca. Oponki gumowe zakładane na ciepło, na felgę tworzywową. Deta...
10397328 2024-04-10
godz. 08:55
Pomorskie Dostawa tarcz specjalnych na potrzeby 7 BOW Słupsk, CSMW Ustka, CPSP Ustka i 1 bz Lębork.
10406313 2024-04-11
godz. 01:59
Dolnośląskie Utrzymanie techniczne samochodów HMC
10426838 2024-04-12
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest: Panel udowy do IPMED WZ.93 - 1 szt. Wykonawca składa ofertę wypełniając i dołączając zał.nr 1 (Formularz oferty cenowej) do zapytania ofertowego oraz za...
10450256 2024-04-18
godz. 12:00
Śląskie Wykonanie przeglądu gwarancyjnego w pojeździe służbowym marki Kia Ceed przy przebiegu 75 000km..
10440504 2024-04-19
godz. 00:00
Podkarpackie Świadczenie usług holowania/przewozu pojazdów na rzecz jednostek Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie. Zamówienie zostało podzielone na cztery części i obejmuje: Dla części I za...
10422724 2024-04-19
godz. 10:30
Małopolskie „Dostawa technicznych środków materiałowych jednorazowego użytku do obsługi sprzętu spadochronowo - desantowego ...." Część 1: Część 1 – Dostawa technicznych środków mater...