Przetarg 7905934 - Wdrożenie (zaprojektowanie, dostawa i instalacja) systemu...

   
Analizuj Zamówienie 7905934 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Wdrożenie (zaprojektowanie, dostawa i instalacja) systemu depozytorów kluczy i systemu Master Key w gmachu Ministerstwa Finansów

Numer referencyjny: C/763/20/DB/B/220/224

1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie (zaprojektowanie, dostarczenie i zamontowanie), systemu depozytorów kluczy oraz dostawa wraz z kluczami i zamontowanie (w miejsce istniejących) zamków w systemie typu Master Key w budynku Ministerstwa Finansów przy ul. Świętokrzyskiej 12 - w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres prac obejmuje m. in.:
1) wykonanie dokumentacji projektowej,
2) wykonanie prac budowlano-montażowych,
3) wykonanie prac towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi.
3. Szczegółowy zakres robót został określony we Wzorze umowy (Załącznik C do SIWZ).
4. Wykonawca może prowadzić prace całodobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy
z zastrzeżeniem, że prace o znacznym natężeniu hałasu i stopniu zanieczyszczeń lub innej uciążliwości np. wymagające wyłączeń lub przełączeń napięcia zasilającego instalacje odbiorcze w budynku, będą prowadzone po godzinach pracy urzędu tj. od godz. 17:00 do godz. 7:30 dnia następnego lub w dni wolne od pracy, a ich terminy będą dodatkowo, roboczo uzgadniane
z Zamawiającym.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania, w ramach ceny oferty, wszystkich prac i działań, również tych nieujętych we Wzorze umowy, lecz koniecznych na podstawie obowiązującego prawa, w tym przepisów techniczno-budowlanych oraz uznanej wiedzy technicznej, w taki sposób aby przedmiot zamówienia spełniał cel jakiemu ma służyć.
6. W przypadku odniesienia się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza aby oferowane rozwiązanie spełniało inne normy, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540401839-N-2021 z dnia: 2021-01-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.01.2021, godzina: 12:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540407592-N-2021 z dnia: 2021-01-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 15.01.2021r, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 04.02.2021r, godzina: 12:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540412327-N-2021 z dnia: 2021-02-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data:15.01.2021r,godzina:12;00
W ogłoszeniu powinno być:
Data:11.02.2021r,godzina:12;00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540413314-N-2021 z dnia: 2021-02-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie (zaprojektowanie, dostarczenie i zamontowanie), systemu depozytorów kluczy oraz dostawa wraz z kluczami i zamontowanie (w miejsce istniejących) zamków w systemie typu Master Key w budynku Ministerstwa Finansów przy ul. Świętokrzyskiej 12 - w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Zakres prac obejmuje m. in.: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, 2) wykonanie prac budowlano-montażowych, 3) wykonanie prac towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi. 3. Szczegółowy zakres robót został określony we Wzorze umowy (Załącznik C do SIWZ). 4. Wykonawca może prowadzić prace całodobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy z zastrzeżeniem, że prace o znacznym natężeniu hałasu i stopniu zanieczyszczeń lub innej uciążliwości np. wymagające wyłączeń lub przełączeń napięcia zasilającego instalacje odbiorcze w budynku, będą prowadzone po godzinach pracy urzędu tj. od godz. 17:00 do godz. 7:30 dnia następnego lub w dni wolne od pracy, a ich terminy będą dodatkowo, roboczo uzgadniane z Zamawiającym. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania, w ramach ceny oferty, wszystkich prac i działań, również tych nieujętych we Wzorze umowy, lecz koniecznych na podstawie obowiązującego prawa, w tym przepisów techniczno-budowlanych oraz uznanej wiedzy technicznej, w taki sposób aby przedmiot zamówienia spełniał cel jakiemu ma służyć. 6. W przypadku odniesienia się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza aby oferowane rozwiązanie spełniało inne normy, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie (zaprojektowanie, dostarczenie i zamontowanie), systemu depozytorów kluczy oraz dostawa wraz z kluczami i zamontowanie (w miejsce istniejących) zamków w systemie typu Master Key w budynku Ministerstwa Finansów przy ul. Świętokrzyskiej 12 - w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Zakres prac obejmuje m. in.: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, 2) wykonanie prac budowlano-montażowych, 3) wykonanie prac towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi. 3. Szczegółowy zakres robót został określony we Wzorze umowy (Załącznik C do SIWZ). 4. Wykonawca może prowadzić prace całodobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy z zastrzeżeniem, że prace o znacznym natężeniu hałasu i stopniu zanieczyszczeń lub innej uciążliwości np. wymagające wyłączeń lub przełączeń napięcia zasilającego instalacje odbiorcze w budynku, będą prowadzone po godzinach pracy urzędu tj. od godz. 17:00 do godz. 7:30 dnia następnego lub w dni wolne od pracy, a ich terminy będą dodatkowo, roboczo uzgadniane z Zamawiającym. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania, w ramach ceny oferty, wszystkich prac i działań, również tych nieujętych we Wzorze umowy, lecz koniecznych na podstawie obowiązującego prawa, w tym przepisów techniczno-budowlanych oraz uznanej wiedzy technicznej, w taki sposób aby przedmiot zamówienia spełniał cel jakiemu ma służyć. 6. W przypadku odniesienia się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza aby oferowane rozwiązanie spełniało inne normy, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SIWZ.
4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w §18 Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik C do SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykażą się posiadaniem ubezpieczenia OC Wykonawcy dla przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, określone w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia art. 21a oraz w rozporządzeniach Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz. U. poz. 1550) wraz z późniejszą jej kontynuacją w trakcie realizacji zamówienia wraz z dowodem opłacenia aktualnej składki z sumą gwarancyjną o równowartości minimum 60 000 zł.
W ogłoszeniu powinno być:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykażą się posiadaniem ubezpieczenia OC Wykonawcy dla przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, określone w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia art. 21a oraz w rozporządzeniach Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz. U. poz. 1550) wraz z późniejszą jej kontynuacją w trakcie realizacji zamówienia wraz z dowodem opłacenia aktualnej składki z sumą gwarancyjną o równowartości minimum 2 000 000,00 zł.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej spełniają następujące warunki: a) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie prowadzenia działalności, wykonał umowę\zlecenie, polegające na dostawie i uruchomieniu systemu składającego się z min. 25 urządzeń do przechowywania kluczy w klasie min. RC2 wraz z dostawą systemu master key w klasie min. 6/6/D na co najmniej 500 wkładek o łącznej wartości minimum 1 000 000 zł netto. b) wykażą się dysponowaniem: i. co najmniej 2 osobami posiadającymi szkolenie producenta urządzeń z zakresu wdrażania systemu magazynowania kluczy; ii. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę; iii. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę; Osoby wymienione w pkt ii. i iii. przy realizacji przedmiotu umowy na terenie Ministerstwa Finansów będą pełniły funkcję projektanta przy wykonaniu projektu i kierownika robót przy prowadzeniu robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza aby funkcję projektanta i kierownika robót pełniła jedna osoba. iv. co najmniej 4 osobami pełniącymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy 1 uprawniające do pracy na stanowisku eksploatacji (świadectwo „E”) przy sieciach, instalacjach i urządzeniach elektrycznych i elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kV; v. co najmniej 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne grupy 1 uprawniające do pracy na stanowisku dozoru (świadectwo „D”) przy sieciach, instalacjach i urządzeniach elektrycznych i elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kV. Zamawiający dopuszcza aby jedna i ta sama osoba wymieniona w pkt iv. i v. posiadała uprawnienia „E” i „D”.
W ogłoszeniu powinno być:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej spełniają następujące warunki:
a) wykażą się wykonaniem jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie prowadzenia działalności, wykonał 3 roboty budowlane (każda w ramach oddzielnej umowy/zlecenia), polegających na dostawie i uruchomieniu systemu składającego się z min. 30 urządzeń do przechowywania kluczy w klasach min. RC2 lub równoważnej tj. zapewniającej co najmniej taki sam poziom zabezpieczenia wraz z dostawą systemu master key w klasie min. 6/6/C lub równoważnej zapewniającej co najmniej taki sam poziom zabezpieczenia na co najmniej 500 wkładek o łącznej wartości tych 3 usług na minimum 1.000.000 zł brutto.
b) wykażą się dysponowaniem:
i. co najmniej 2 osobami posiadającymi:
a. wiedzę pozyskaną na szkoleniu przeprowadzonym przez producenta oferowanych urządzeń lub podmiot uprawniony przez tego producenta z zakresu wdrażania systemu magazynowania kluczy;
b. uprawnienie do wykonywania zabezpieczenia technicznego potwierdzone wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
i legitymacją pracownika zabezpieczenia technicznego;
c. wiedzę z zakresu instalowania, konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego, potwierdzoną świadectwem ukończenia kursu w powyższym zakresie
w tym
jedna z wyżej wymienionych osób dodatkowo musi posiadać:
a. wiedzę z zakresu projektowania systemów zabezpieczeń technicznych potwierdzoną zaświadczeniem ukończenia kursu w ww. zakresie
oraz
b. wiedzę z zakresu montażu, eksploatacji, konserwacji i naprawy urządzeń
i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz awaryjnego otwierania
w miejscach zainstalowania potwierdzoną zaświadczeniem ukończenia kursu w ww. zakresie.
ii. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę;
iii. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę;
Osoby wymienione w pkt ii. i iii. przy realizacji przedmiotu umowy na terenie Ministerstwa Finansów będą pełniły funkcję projektanta przy wykonaniu projektu
i kierownika robót przy prowadzeniu robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza aby funkcję projektanta i kierownika robót pełniła jedna osoba.
iv. co najmniej 4 osobami pełniącymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy 1 uprawniające do pracy na stanowisku eksploatacji (świadectwo „E”) przy sieciach, instalacjach i urządzeniach elektrycznych i elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kV;
v. co najmniej 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne grupy 1 uprawniające do pracy na stanowisku dozoru (świadectwo „D”) przy sieciach, instalacjach i urządzeniach elektrycznych i elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kV.
Zamawiający dopuszcza aby jedna i ta sama osoba wymieniona w pkt iv. i v. posiadała uprawnienia „E” i „D”.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający będzie żądać na wezwanie, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądać na wezwanie: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – Załącznik D do SIWZ. 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projekt i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik E do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
i sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający będzie żądać na wezwanie, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca na dzień składania ofert:
a) posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiada koncesję MSWiA na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie usługi ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj. 2 000 000 zł.”
2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt b), Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c Ustawy.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądać na wezwanie:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – Załącznik D do SIWZ.
1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projekt i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik E do SIWZ.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.2)
W ogłoszeniu jest:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądać na wezwanie następujące dokumenty: 1) Deklarację zgodności CE wydaną przez producenta depozytorów i master key. 2) Dokument wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości (Instytut Mechaniki Precyzyjnej, Instytut Techniki Budowlanej lub równoważny) potwierdzający, że oferowane depozytory spełniają wymagania normy EN 1627:2012 dla klasy RC2 lub wyższej. 3) Dokument wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości (Instytut Mechaniki Precyzyjnej, Instytut Techniki Budowlanej lub równoważny) potwierdzający, że oferowany system master key spełnia wymagania normę EN 1303:2015 w klasie min. 6/6/D. 4) Certyfikat ISO 9001-2015 oraz ISO 14001-2015 dla producenta depozytorów, wystawiony przez akredytowaną instytucję certyfikującą, potwierdzający, iż na etapie produkcji dostarczanych urządzeń stosowane są normy zachowania jakości.
W ogłoszeniu powinno być:
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądać na wezwanie następujące dokumenty:
1) Deklarację zgodności CE wydaną przez producenta depozytorów i master key, lub równoważną dopuszczającą do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
2) Dokument wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości (Instytut Mechaniki Precyzyjnej, Instytut Techniki Budowlanej lub równoważny) potwierdzający, że oferowane depozytory spełniają wymagania normy PN-EN 1627:2012 dla klasy RC2 lub wyższej lub równoważnej zapewniającej co najmniej taki sam poziom zabezpieczenia.
3) Dokument wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości (Instytut Mechaniki Precyzyjnej, Instytut Techniki Budowlanej lub równoważny) potwierdzający, że oferowane wkładki spełniają odpowiednio wymagania normy PN-EN 1303:2015 w klasie min. 6/6/C lub 6/6/D lub równoważnej zapewniającej co najmniej taki sam poziom zabezpieczenia.
4) Aktualny na dzień składania ofert certyfikat PN-EN ISO 9001-2015, lub równoważny
tj. potwierdzający, że oferowane depozytory zostały wyprodukowane z zastosowaniem systemu zarządzania jakością, dla producenta depozytorów, wystawiony przez akredytowaną instytucję certyfikującą, potwierdzający, że na oferowane depozytory zostały wyprodukowane
z zastosowaniem systemu zarządzania jakością.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zwołania zebrania Wykonawców w dniu 11.01.2021r. 2. Zbiórka Wykonawców odbędzie się o godzinie 1200 przed wejściem głównym do Ministerstwa Finansów w Warszawie, ul. Świętokrzyska 12. Wymagane jest wcześniejsze zgłoszenie chęci uczestnictwa w zebraniu.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zamawiający nie przewiduje możliwość zwołania zebrania Wykonawców.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 15.01.2021, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 19.02.2021, godzina: 12:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540415146-N-2021 z dnia: 2021-02-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie
zdolności technicznej lub zawodowej spełniają następujące warunki: a) wykażą się wykonaniem
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w okresie prowadzenia działalności, wykonał umowę\zlecenie,
polegające na dostawie i uruchomieniu systemu składającego się z min. 25 urządzeń do
przechowywania kluczy w klasie min. RC2 wraz z dostawą systemu master key w klasie min.
6/6/D na co najmniej 500 wkładek o łącznej wartości minimum 1 000 000 zł netto. b) wykażą się
dysponowaniem: i. co najmniej 2 osobami posiadającymi szkolenie producenta urządzeń z
zakresu wdrażania systemu magazynowania kluczy; ii. co najmniej 1 osobą posiadającą
uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, pozwalające pełnić samodzielne
funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej izby
samorządu zawodowego, co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę; iii. co
najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń,
pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, wpisaną na listę
członków właściwej izby samorządu zawodowego, co jest potwierdzone zaświadczeniem
wydanym przez tę izbę; Osoby wymienione w pkt ii. i iii. przy realizacji przedmiotu umowy na
terenie Ministerstwa Finansów będą pełniły funkcję projektanta przy wykonaniu projektu i
kierownika robót przy prowadzeniu robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza aby funkcję
projektanta i kierownika robót pełniła jedna osoba. iv. co najmniej 4 osobami pełniącymi
aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy 1 uprawniające do pracy na stanowisku eksploatacji
(świadectwo „E”) przy sieciach, instalacjach i urządzeniach elektrycznych i
elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kV; v. co najmniej 2 osobami
posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne grupy 1 uprawniające do pracy na stanowisku dozoru
(świadectwo „D”) przy sieciach, instalacjach i urządzeniach elektrycznych i
elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kV. Zamawiający dopuszcza aby jedna i ta
sama osoba wymieniona w pkt iv. i v. posiadała uprawnienia „E” i „D”. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NIE
Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w
zakresie zdolności technicznej lub zawodowej spełniają następujące warunki: a) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie prowadzenia działalności, wykonał 3 roboty budowlane (każda w ramach oddzielnej umowy/zlecenia), polegających na dostawie i uruchomieniu systemów składających się łącznie z min. 30 urządzeń do przechowywania kluczy w klasach min. RC2 lub równoważnej tj. zapewniającej co najmniej taki sam poziom zabezpieczenia, oraz dostaw systemu master key w klasie min. 6/6/C lub równoważnej zapewniającej co najmniej taki sam poziom zabezpieczenia, na łącznie co najmniej 500 wkładek o łącznej wartości tych 3 robót na minimum 1.000.000 zł brutto.
b) wykażą się dysponowaniem: i.
co najmniej 2 osobami posiadającymi: a. wiedzę pozyskaną na szkoleniu przeprowadzonym
przez producenta oferowanych urządzeń lub podmiot uprawniony przez tego producenta z
zakresu wdrażania systemu magazynowania kluczy; b. uprawnienie do wykonywania
zabezpieczenia technicznego potwierdzone wpisem na listę kwalifikowanych pracowników
zabezpieczenia technicznego i legitymacją pracownika zabezpieczenia technicznego; c. wiedzę z
zakresu instalowania, konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego, potwierdzoną
świadectwem ukończenia kursu w powyższym zakresie w tym jedna z wyżej wymienionych
osób dodatkowo musi posiadać: a. wiedzę z zakresu projektowania systemów zabezpieczeń
technicznych potwierdzoną zaświadczeniem ukończenia kursu w ww. zakresie oraz b. wiedzę z
zakresu montażu, eksploatacji, konserwacji i naprawy urządzeń i środków mechanicznego
zabezpieczenia oraz awaryjnego otwierania w miejscach zainstalowania potwierdzoną
zaświadczeniem ukończenia kursu w ww. zakresie. ii. co najmniej 1 osobą posiadającą
uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, pozwalające pełnić samodzielne
funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej izby
samorządu zawodowego, co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę; iii. co
najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń,
pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, wpisaną na listę
członków właściwej izby samorządu zawodowego, co jest potwierdzone zaświadczeniem
wydanym przez tę izbę; Osoby wymienione w pkt ii. i iii. przy realizacji przedmiotu umowy na
terenie Ministerstwa Finansów będą pełniły funkcję projektanta przy wykonaniu projektu i
kierownika robót przy prowadzeniu robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza aby funkcję
projektanta i kierownika robót pełniła jedna osoba. iv. co najmniej 4 osobami pełniącymi
aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy 1 uprawniające do pracy na stanowisku eksploatacji
(świadectwo „E”) przy sieciach, instalacjach i urządzeniach elektrycznych i
elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kV; v. co najmniej 2 osobami
posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne grupy 1 uprawniające do pracy na stanowisku dozoru
(świadectwo „D”) przy sieciach, instalacjach i urządzeniach elektrycznych i
elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kV. Zamawiający dopuszcza aby jedna i ta
sama osoba wymieniona w pkt iv. i v. posiadała uprawnienia „E” i „D”.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NIE
Informacje dodatkowe:
branża Ochrona, Projektowanie
podbranża instalacje, sprzęt antywłamaniowy, projekt inny, projekt w branży ochrona
kody CPV 45300000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje , sprzęt antywłamaniowy , projekt inny , projekt w branży ochrona

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10392188 2024-04-18
godz. 10:00
Wielkopolskie RFP - na zakup, dostawę elektronicznych depozytorów kluczy: 2 szt.;
10402977 2024-04-18
godz. 10:00
Pomorskie RG / 160035595 / 394 KWS / Zakup kamer Bosch z akcesoriami
10458465 2024-04-23
godz. 09:00
Małopolskie Zapytanie cenowe 10/2024 Wykonanie monitoringu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykonanie monitoringu Zgodnie z OPZ 1 komplet
10440243 2024-04-23
godz. 12:00
Podkarpackie CS_2024_04_01902_ Przegląd CCTV
10456484 2024-04-23
godz. 14:00
Dolnośląskie Zakup kamer NVIP-5H-6502M/F dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Turów KAMERA NOVUS NVIP-5H-6502M/F – 10 sztuk Kamera IP motor-zoom z analizą obrazu w oparciu o Deep Learning NVIP-5H-...
10364998 2024-04-25
godz. 11:00
Dolnośląskie Inwentaryzacja, ekspertyza oraz dokumentacja techniczna instalacji PPOŻ w budynku Wysoka Łąka w Kowarach Opis inwestycji: Inwentaryzacja, ekspertyza oraz dokumentacja techniczna instalac...
10452467 2024-04-25
godz. 12:00
Łódzkie ZAPYTANIE OFERTOWE NR BCU/WiT/2/2024 Usługa wykonania dokumentacji projektowej adaptacji budynku na cele utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów w ra...
10428362 2024-04-25
godz. 16:00
Mazowieckie MPK804,907/ Aktualizacja / opracowanie dokumentacji P&ID dla Wydz. Komponowania
10444504 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie Prace inwestycyjne związane z rozbudową Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa w wybranych pomieszczeń na terenie Lotniska Chopina w Warszawie Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie...
10395652 2024-05-09
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej systemu detekcji pożaru i gazu w obszarze SCV i pomp HP.