Zlecenie 9011066 - Wdrożenie wyników prac B+R w zakresie innowacyjnego na...

   
Zamówienie 9011066 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-06-30
przedmiot zlecenia
Wdrożenie wyników prac B+R w zakresie innowacyjnego na skalę światową sposobu wytwarzania chemii budowlanej szczególnego zastosowa
nia.

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, WARUNKI UDZIAŁU, KRYTERIA OCENY OFERT ZAWIERA ZAPYTANIE OFERTOWE. PRZEKAZANIE DOKUMENTACJI ZAWIERAJĄCEJ SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z Dokumentacją dot. Przedmiotu zamówienia stanowiącą Załącznik nr 2 obejmującą: a. Rysunek układu zamaszynowienia. b. Rys. techniczny przesiewacza BINDER c. Tabela ofertowa. Dokumentacja, stanowiąca Załącznik nr 2, z uwagi na ochronę tajemnicy przedsiębiorstwa, będzie udostępniona w wersji elektronicznej – na pisemną prośbę Oferenta wraz z podpisanym oświadczeniem o zachowaniu poufności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3, które należy wysłać w formie mailowej na adres e-mail przetargi@crusil.pl. Oświadczenie winno być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji zgodnie z dokumentem rejestrowym. Dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 2, zostanie przesłana w odpowiedzi na otrzymanego maila w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomości wraz z oświadczeniem o zachowaniu poufności. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Wdrożenie nowej technologii nie będzie możliwe bez nabycia całej linii technologicznej dedykowanej dla nabytego młyna ciśnieniowego, czyli wszystkich niezbędnych podzespołów w tym m.in. kosza zasypowego o pojemności co najmniej 12 m3, dozatora wibracyjnego, zespołu przesiewaczy separacyjnych. Do najistotniejszych parametrów linii do mielenia ciśnieniowego (bez młyna): • wydajność linii załadunkowej i cyrkulacyjnej młyna większa lub równa 60 Mg/h, • regulowana wydajność załadunku młyna świeżym materiałem w zakresie 10-60 Mg/h, • linia do przemiału chalcedonitu, • przenośnik taśmowy dł. podawania ok.* 4,4 m, szer. taśmy min. 650 mm – 1 szt., • przenośnik taśmowy dł. podawania ok.* 35 m, szer. taśmy min. 650 mm – 1 szt., • przenośnik taśmowy rewersyjny dł. podawania ok.* 4,2 szer. taśmy min. 650 mm – 1 szt., • przenośnik taśmowy dł. podawania ok.* 20 m, szer. taśmy min. 650 mm – 1 szt., • przenośnik taśmowy dł. podawania ok.* 17 m, szer. taśmy min. 500 mm – 1 szt., • przenośnik taśmowy dł. podawania ok.* 14,2 szer. taśmy min. 500 mm – 1 szt., • przenośnik ślimakowy pod zbiornikiem, średnica DN 300, długość podawania ok.* 7,2 m – 1 szt., • przenośnik ślimakowy dozujący, średnica DN 300, długość podawania ok.* 4,1 m – 1 szt., • montaż przesiewacza flip-flow – przesiewacz BINDER B – BIVITEC KRL/DD 1900 X 6 (będący w posiadaniu Zamawiającego), • konstrukcja pod przesiewacz BINDER B – BIVITEC KRL/DD 1900 X 6 (będący w posiadaniu Zamawiającego) wraz z głowicą odbiorczą wraz z koszem zasypowym o poj. min. 12 m3, • dozator wibracyjny - wydajność dozowania: od 10 t/h do 15t/h, długość podawania min. 500mm. *poprzez zapis „ok” należy rozumieć +/- 3% Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobligowany jest wykonać zakres prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z otrzymaną dokumentacją, stanowiącą Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego obejmującą: a. Rys. technologii zamaszynowienia. b. Rys. techniczny przesiewacza BINDER. c. Tabela ofertowa. 2. Zakres oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z przekazaną dokumentacją. WAŻNE: zakresem niniejszego zapytania ofertowego nie są objęte poniższe elementy opisane w Załączniku nr 2, tj.: a. Hale produkcyjne b. Przesiewacz BINDER c. Młyn HPGR 3. Oferent zobowiązany jest do wypełnienia Tabeli ofertowej wg wzoru zawartego w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego. 4. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z punktem „OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” niniejszego Zapytania ofertowego oraz przekazaną dokumentacją. 5. Wszelkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w niniejszym zapytaniu, a parametry należy traktować jako parametry minimalne. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji: min. 12 miesięcy od daty uruchomienia. Za dokument gwarancyjny uznaje się dokument umowy zawartej w wyniku wyboru oferty złożonej na skutek niniejszego zapytania lub inny odpowiedni dokument dostarczony przez wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcie w/w umowy. W pozostałym zakresie do gwarancji stosuje się przepisy kodeksu cywilnego o gwarancji jakości rzeczy sprzedanej. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. Okres gwarancji wskazany w ofercie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 7. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznychi wad prawnych. 8. Materiały stosowane przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą mieć aktualne atesty i deklaracje jakości dopuszczające je do stosowania, a wszelkie urządzenia zaoferowane muszą mieć deklarację CE. 9. Konstrukcja stalowa, stosowana przy realizacji zmówienia, musi zostać wykonana w klasach EXC2 i EXC3 lub równoważnych (zgodnie z dokumentacją projektową zawartą w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego) zgodnie z normą PN-EN 1090 lub równoważną i musi posiadać Deklarację Właściwości Użytkowych oraz znak CE. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie dokumenty (w języku polskim) niezbędne do oddania robót, urządzeń i instalacji do użytkowania zgodnie z aktualnym stanem prawnym i wymaganiami opisanymi w specyfikacjach technicznych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie dokumenty niezbędne do oddania budynku do użytkowania zgodnie z aktualnym stanem prawnym. 11. Wykonawca odpowiedzialny będzie za utrzymanie należytego porządku na terenie robót i przestrzeganie przepisów BHP. 12. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska i gospodarki odpadami. Wywóz odpadów z terenu budowy może odbywać się na składowiska przystosowane do odbioru takich odpadów. Wykonawca ma obowiązek stosowania przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) wraz przepisami wykonawczymi. 13. Wykonawca zastosuje rozwiązania organizacyjno-techniczne zapewniające prowadzenie prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu wymogów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 14. Zamawiający obligatoryjnie wymaga dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia. Każdy z potencjalnych wykonawców musi dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia (tj. Crusil Sp. z o.o., ul. Spalska 54, 97-215 Inowłódz) celem oględzin warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W sprawie terminu dokonania wizji lokalnej Wykonawcy powinni kontaktować się z osobami wskazanymi w punkcie OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI niniejszego Zapytania Ofertowego. Wizji lokalnej można dokonywać w godzinach pracy firmy tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 15:00. 15. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w szczególności w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego) występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu czy normy jakościowe, to należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy. 16. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych względem wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji technicznej zamieszczonej w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego - czyli zastosowanie materiałów/urządzeń o nie gorszej jakości/parametrach i właściwościach niż określone w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia. 17. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych. 18. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, w dni robocze, z maksymalnym 48 godzinnym czasem reakcji serwisu na zgłoszenie serwisowe Reakcja serwisu na usterkę oznacza nawiązanie kontaktu przez pracownika serwisu ze zgłaszającym awarię i/lub usterkę pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i analizy problemu oraz w miarę możliwości przekazania zaleceń. Kontakt może mieć formę bezpośrednią lub telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. Przez czas reakcji serwisu na usterkę rozumiany jest okres od momentu zgłoszenia serwisowego do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Planowany termin realizacji zamówienia (dostawa, rozładunek, montaż i uruchomienie): do 31 marca 2023 r. PYTANIA I ODPOWIEDZI Pytania w ramach postępowania ofertowego należy kierować tylko i wyłącznie za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności BK2021. Pytania zadane w innej formie pozostaną bez odpowiedzi. POZOSTAŁY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OPISANY JEST W ZAŁĄCZNIKU ZAPYTANIE OFERTOWE.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 43410000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10474393 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Naprawa trzech wózków przesuwnicy w hali C w Sekcji Utrzymania Taboru w Toruniu ul. Kluczyki 17 – 21
10447189 2024-05-07
godz. 14:00
Kujawsko-Pomorskie ANWIL S.A. zaprasza do złożenia oferty na: odtworzenie podajnika G-714/5 Warunki handlowe: 1. Oczekiwany termin płatności – przelew preferowany 60 dniowy / min 30 dni / od daty otrzyma...
10470571 2024-05-07
godz. 23:59
Lubelskie PIŁA DO PRZYCINANIA PRÓBEK Piła do cięcia ramek dystansowych pod kątem prostym na różne długości poddawane testom badawczym. Wymagania: • Regulowana prędkość obrotowa tarczy tn...
10487299 2024-05-08
godz. 12:00
Łódzkie Zakup fazowarki stacjonarnej dla PGE GiEK SA Oddział Elektrownia Bełchatów 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fazowarki stacjonarnej dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Bełchatów...
10484883 2024-05-08
godz. 12:00
Śląskie PK.PS.445.1.2024 Przeprowadzenie prac konserwatorskich zbiornika na kondensat MŚK/H/T/963 ze zbiorów Muzeum Śląskiego w Katowicach PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Prace konserwatorskie Przep...
10446329 2024-05-09
godz. 12:00
Wielkopolskie SP-IW-24-003-2_Sprzedaż 4 szt. silników z magazynu M18 z PAK KWB Konin S.A.
10465673 2024-05-11
godz. 01:59
Dolnośląskie Doc1954538180 - RFP KGHMZANAM_DK_DOSTAWA WCIĄGARKA ELEKTRYCZNA ŁAŃCUCHOWA Zapraszam do udziału w postępowaniu na dostawę wciągarek łańcuchowych 1T i 3T
10481743 2024-05-15
godz. 12:00
Mazowieckie RFI - zapytanie o informację - wykonanie wału chromowego prasy klejarskiej (zaklejającej)
10402198 2024-05-23
godz. 08:00
Dolnośląskie DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO Nr sprawy: TECH/96/IP/2024 Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formular...
10486208 2024-06-03
godz. 10:00
Śląskie Dostawa przenośnika taśmowego o szerokości taśmy 1200mm wraz z wyposażeniem elektrycznym dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast z podziałem na zadani...