Zlecenie 8546980 - Wdrożenie wyników prac B+R przez Firmę AZIK Wójtowicz i...

   
Zamówienie 8546980 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-11-22
przedmiot zlecenia
Wdrożenie wyników prac B+R przez Firmę AZIK Wójtowicz i Wspólnicy celem wprowadzenia na rynek innowacyjnego produktu

Przedmiote
m zamówienia jest dostawa centrum obróbcze do nestingu (1 szt.) Urządzenie powinno pozwolić na cięcie płyty z bardzo wysoką dokładnością jak również wykonywanie frezów w płycie. Dodatkowo pozwolić powinno na wykonywanie nawiertów, a także posiadać powinno możliwość pracy zautomatyzowanej ze stołem podawczym oraz odbiorczym. Planowane do zakupu Centrum obróbcze CNC do nestingu powiadać powinno posiadać minimum następujące parametry techniczne/funkcjonalności: a) Szybkość pracy maszyny i wymiar pola roboczego określa się: Wymiary pola roboczego maszyny dla osi X i Y: X: min. ok. 2100 mm Y: min ok. 4100 mm Skok głowicy w osi Z: od. min. ok. 350 mm Szybkość pracy maszyny X,Y,Z: min. ok. X: 80m/min min. ok. Y: 80m/min, min. ok. Z: 12m/min b) Zespoły robocze: elementy zapewniające automatyczną regulację wysokości stopy roboczej; wielofunkcyjny agregat wiertarski do wierceń wertykalnych oraz horyzontalnych, o mocy głowicy wiertarskiej min. ok. 1,7 kW głowica z niezależnymi pozycjami do wierceń pionowych oraz wierceń poziomych bez użycia ssawek bezpośrednio na stole maszyny, wyposażona w piłki do podcinania detalu. c) Optyczny Wskaźnik LED – niezbędny do celów identyfikacji wizualnej obrabianych na centrum obróbczym formatek meblowych. d) Elektrowrzeciono: moc elektrowrzeciona min. ok. 8,5 kW odpowiednia płaszczyzna pozwalająca na stabilne mocowanie stożka praca w zakresie od min. ok. 1 000 do min. ok. 24 000 obr./min. nadmuch sprężonego powietrza system chłodzenia powietrzem sterowanie falownikiem łożyska ceramiczne e) Magazynek na narzędzia: min. 10 pozycyjny magazyn na narzędzia w standardzie f) Czujnik obecności narzędzi g) Czujnik narzędzia, który pozwolić powinien na zastosowanie narzędzi o większej średnicy h) Przygotowanie elektryczne i pneumatyczne pod montaż agregatów wiertarskich – niezbędne do zainstalowania na frezarce wszystkich głowic wiercących i) Oprogramowanie – oprogramowanie pozwalające na zastosowanie nestingu prostoliniowego oraz krzywoliniowego. Dodatkowo maszyna zawierać powinna program sterujący oraz odpowiedni edytor graficzny pozwalający na zaprojektowanie formatek oraz wykonanie wszystkich operacji technologicznych typu wiercenie, wybieranie kieszeni, frezowanie i inne j) Stół roboczy wraz z osprzętem na który składać się powinien m.in.: system automatycznego spychania detali (system czyszczenia stołu roboczego) wraz z kołkami bazującymi krótkimi stół podciśnieniowy podzielony na min ok. 8 sekcji do których doprowadzane będzie podciśnienie k) Pompy próżniowe l) Systemy bazowania elementów przeznaczonych do obróbki m) Systemy wideo pozycjonowania n) System etykietowania obrabianych elementów o) Szafa sterownicza mobilna wraz z panelem sterowania p) Bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania q) Automatyczny adapter wysokości odciągu wiórów Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu) Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu odbiorczego do centrum obróbczego (1 szt.) Stół odbiorczy do centrum obróbczego pozwolić powinien na automatyczny odbiór urobku ze stołu który spychany będzie przez ramie czyszcząco - zgarniające. Stół odbiorczy powinien pozwolić na płynne przyjęcie materiału o formacie ok. 2800 mm x 2070 mm. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: -wymiary stołu min. ok. 2800 mm x 2100 mm -pozwolić powinien na automatyczny odbiór urobku ze stołu, który spychany będzie przez ramie czyszcząco – zgarniające, w tym pozwolić powinien na przyjęcie materiału o formacie min. ok. 2800 mm x 2070 mm. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu) Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa centrum obróbczego do nawiercania (1 szt.). Centrum obróbcze do nawiercania to maszyna umożliwiająca szybkie i precyzyjne wykonanie skomplikowanych elementów przy użyciu wielu narzędzi. Centrum obróbcze powinno w czasie jednego cyklu korzystać z wielu narzędzi, automatycznie podawanych do wrzeciona zależnie od potrzeb. Planowane do zakupu urządzenie powinno m.in. wiercić, frezować, gwintować, rozwiercać – wszystkie te procesy powinny odbywać się automatycznie. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: a. Urządzenie powinno posiadać odpowiednie systemy – silniki serwo - pozwalające na automatyczny napęd osi X,Y,Z Tym samym brama maszyny napędzana być powinna dzięki dwóm niezależnym silnikom serwo – silniki umieszczone powinny zostać po obu stronach bramy, zespół nośny głowicy skrawającej oraz pozostałych narządzi w tym agregatu wiertarskiego przemieszczany być powinien za pomocą jednego napędu. Brama maszyny wraz z osprzętem poruszać się powinna dzięki temu wydłuż osi Y (przesuw poziomy). Pozwolić to powinno również na pracę maszyny we wszystkich osiach po prowadnicach liniowych przy pomocy wózków kulkowych ze wstępnym napięciem oraz systemem zgarniaczy i uszczelnień. Dodatkowo urządzenie wyposażone być powinno w : b. Instalacja elektryczna i pneumatyczna -Instalacja powinna być uzbrojona w odpowiednie okablowanie pozwalające na podłączenie maszyny i jej pracę oraz odpowiednią szafę sterowniczą dodatkowo zabezpieczoną przez pyłem wraz z systemem wentylacji. c. Szybkość pracy maszyny i wymiar pola roboczego: -maksymalna długość obrabianych elementów (Y): min. ok. 2500 mm -skok wierteł (głębokość wiercenia): min. ok. 0-70 mm -wysokość minimalna i maksymalna obrabianego elementu: min. ok. 12 mm (min) / 45 mm (max) -szybkości posuwu: do min. ok. 50m/min (Y) 15m/min (X) -minimalne wymiary elementu: min. ok. 250 x 70 mm d. Zespoły robocze min.: -agregat wiercący, wyposażony w min. 2 wrzeciona o mocy ok. 0.75 kw i prędkości obrotowej ok. 12000 RPM, pozwalające na mocowanie wierteł maszynowych o średnicy od ok. 10mm. -możliwość regulacji głębokości i wysokości wiercenia e. System mocowania elementów obrabianych na stole maszyny f. Stół maszyny w układzie „L”, który pozwali na swobodne przygotowanie i ułożenie materiału do obróbki g. System sterowania wraz programem sterującym h. Czytnik kodów kreskowych i. Szkolenie z zakresu obsługi maszyny, oprogramowania sterującego i zasad bezpieczeństwa BHP użytkowania maszyny dla co najmniej jednego operatora. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu) Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa piły formatowej do cięcia (1 szt.). W ramach przedmiotowego wydatku zaplanowano zakup piły, która przeznaczona będzie do dokładnego obrzynania z czterech stron (lub do dzielenia na mniejsze formaty) płyt z materiałów drzewnych oraz do dokładnego przecinania tarcicy na długość. Dodatkowo planowana do zakupu piła powinna umożliwić cięcie płyty pod różnym kątem w sposób bardzo dokładny i precyzyjny. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: Średnica piły głównej min. ok.⌀ 300 mm - ⌀ 450 mm Wysokość regulacji piły głównej w pionie dla: - piły ⌀300 min. ok. 0 - 75 mm - piły ⌀350 min. ok. 0 - 100 mm - piły ⌀400 min. ok. 20 - 125 mm - piły ⌀450 min. ok. 45 - 150 mm Wysokość regulacji piły głównej pod kątem ok. min. 45° dla: - piły ⌀300 min. ok. 0 - 50 mm - piły ⌀350 min. ok. 0 - 70 mm - piły ⌀400 min. ok. 12 - 85 mm - piły ⌀450 min. ok. 30 -105 mm Przechył piły tarczowej min. ok. 0 - 45° Długość piłowania przy pomocy stolika pomocniczego: - dla stołu ruchomego min. ok.300 - 3000 mm - dla stołu ruchomego min. ok 320 - 3200 mm - dla stołu ruchomego min. ok 390 - 3700 mm Szerokość piłowania przy zastosowaniu zderzaka na stoliku pomocniczym: - zderzak min. ok. 50 – 1750 mm - wysuwka min. ok. (od - do) 1965 - 3200 mm - zderzak z odczytem cyfrowym min. ok. 50 -1630 mm -Max. odległość prowadnicy wzdłużnej od piły do ok. 1400 mm -Moc silnika głównego min. ok. 6 kW -Moc silnika wrzecionka podcinającego min. ok. 0,75 kW -Średnica piły tarczowej wrzecionka podcinającego min. ok. ⌀ 120 - ⌀ 130 mm Prędkość obrotowa wrzecionka podcinającego min. ok. 8500 obr./min. Średnica końcówki wrzeciona głównego min. ok. ⌀ 30 mm Średnica końcówki wrzecionka podcinającego min. ok. ⌀ 20 mm Prędkość obrotowa wrzeciona głównego min. ok. 2800, 3665, 4800 obr./min. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu) Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa okleiniarki (1 szt.) Planowane do zakupu urządzenie posłuży do oklejania płyt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na urządzenie używane. Wykorzystywana będzie przy produkcji mebli z płyt pilśniowych. Okleiniarka będzie służyła do oklejania zarówno powierzchni płaskich, jak i elementów krzywoliniowych. Jej parametry powinny pozwolić na w procesie oklejania gładkich i elastycznych powierzchni. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: Grubość doklejki - max do ok. 8 mm Posuw - max do ok. 11 m/min Frez wstępny Agregat do zaokrąglania końcówek – min. 2 motory Agregat cyklinujący pozwalający na cyklinowanie profilowe Długość maszyny min. ok. 5860 mm Wysokość doklejki max ok. 55mm Moc przyłącza łączna min. ok. 14 Kw System klejowy granulat Piła kapująca min 2 motory Agregaty frezujące na prosto i promień Agregat polerujący Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu) Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest transporter powrotny do okleiniarki (1 szt.). Nawrotnica do okleiniarki to maszyna, która musi być kompatybilna z okleiniarką opisaną w pkt. 5. Niniejszego zapytania. Powinna pozwolić na obsługę całej maszyny przez jedną osobę, ponieważ element, który będzie oklejany w trakcie produkcji powracał będzie ponownie do rąk pracownika załadowującego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na urządzenie używane. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: -synchronizacja posuwu wraz z okleiniarką min ok. 12-20 m/min -wykonanie do maszyny prawostronnej -synchronizacja posuwu min. ok. 8–25 m/min -bufor długość transportowa min. ok. 2500 mm -taśma odcinek napędzany długość min. ok. 3500 mm -rolki zapewniające swobodny ruch o długość min. ok. 2050 mm. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest manipulator podciśnieniowy (1 szt.). Urządzenie, które służy do załadunku płyt na maszynę CNC. Urządzenie powinno być wyposażone w przyssawki z regulowanym rozstawem i służyć do odciążenia operatora przy przenoszeniu płyt celem ich precyzyjnego załadunku na pole robocze maszyny. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na urządzenie używane. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: Urządzenie do załadunku płyt na maszynę̨ CNC o zasięgu do min. ok. 4 m od maszyny i ok. min. 120kg udźwigu. Urządzenie powinno być wyposażone w: - przyssawkę̨ z regulowanym rozstawem ssawek - przedłużoną̨ rączkę sterująca oraz zawór ułatwiający zwalnianie ładunku - przewód powietrza do ok. 12m; - pompę̨ podciśnieniową z silnikiem - filtr powietrza montowany na kolumnie żurawia lub ścianie - podnoszenie -standard (ok. 1500 mm) Dodatkowo urządzenie powinno być uzupełnione dodatkowym urządzeniem tzw. automatycznym podajnikiem do płyt, który będzie można skonfigurować z centrum obróbczym do nestingu (opisanym w punkcie 1 niniejszego zapytania). Urządzenie składać się powinno z: - zespołu belek załadunkowych wraz z systemem pozycjonowania. Belki umożliwić powinny automatyczne wciągnięcie ze stołu podawczego 1 płyty meblowej w pełnym formacie o wymiarach min. ok. 2800x2070mm - stołu podawczego – powinien być on umieszczony za maszyną, pozwolić podnosić płyty o wymiarach do ok. min. 2800 x 2100 mm. Dodatkowo przy pomocy wózka widłowego powinna być łatwa możliwość załadunku płyt na sam stół podawczy. Stół powinien umożliwić załadunek stosu płyt o wysokości do ok. min. 500 cm oraz wadze min. ok. 2000kg. Ważne jest by stół podawczy po każdorazowym załadunku partii materiału dokonywał automatycznego samo-poziomowania i przygotowywał kolejne płyty do dalszej obróbki. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest prasa do klejenia drewna (1 szt.). Prasa do klejenia drzewa to urządzenie, które powinno pozwolić w sposób trwały połączyć elementy drewniane w jednej większy element, który później może być poddany kolejnym obróbkom. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na urządzenie używane. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: -max wysokość zaciskania ok. 1300 mm -dociski wyrównujące pneumatyczne min. 6 -długość elementów klejonych do ok. 2500 mm -szerokość elementów klejonych do ok. 1030 mm -grugość elementów klejonych do ok. 150 mm -min. cztery sekcje docisków Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest strugarka dwustronna z wielopiłą (1 szt.). Urządzenie przeznaczone będzie do dwustronnego strugania z jednoczesnym cięciem wzdłużnym elementów drewnianych na listwy, łaty itp. Po zdemontowaniu pił powinno być możliwe wykorzystywanie obrabiarki jako wyrówniarko - grubiarki lub samej grubiarki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na urządzenie używane. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: -szerokość strugania min od ok. 20-160 mm, -wysokość strugania min od ok. 8 mm -prędkość posuwu min ok. 20 m/min -strugarka składać się powinna z trzech podstawowych grup obróbczych: -wyrówniarki - obrabiającej element od dołu -grubiarki - obrabiającej element od góry z zachowaniem wymaganej grubości -wielopiły (listwiarki) - rozcinającej element na listwy -największa szerokość strugania (przy zdjętych piłach) to ok. 320 mm -największa szerokość strugania przy użyciu samej grubiarki (bez wyrówniarki i przy zdjętych piłach i zdjętym liniale) to ok. 400 mm -grubość obrabianego materiału (przy zdjętych piłach) to ok. 15 – 150 mm -maksymalny rozstaw skrajnych pił ok. 220 mm -średnica do mocowania pił min. ok. 70 mm -obroty wału nożowego wyrówniarki min. ok. 4600 obr./min -obroty wału nożowego grubiarki min. ok. 4600 obr./min -obroty wrzeciona pił min. ok. 3200 obr./min -szybkość posuwu min. ok. 0.12 m/s i 0.245 m/min -moc silników napędu wałów wyrówniarki i grubiarki min. ok. 2 x 6 kW -moc silnika posuwu min. ok. 1,5 / 2,2 kW -moc silnika podnoszenia min. ok. 0.75 kW -moc silnika wielopiły min.ok.15 kW -maksymalna wysokość cięcia min. ok. 65 mm -wymiary gabarytowe (bez prowadnicy) to min. ok.: - długość 3300 mm - szerokość 1000 mm - wysokość 1400 mm - średnica ssaw 3x120 mm -zapotrzebowanie powietrza odciągowego min. ok. 3000 m³/h -największa grubość warstwy skrawanej na wyrówniarce ok. 5 mm -największa grubość warstwy skrawanej na grubiarce ok. 6 mm Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest szlifierka szerokotaśmowa (1 szt.) Urządzenie przeznaczone będzie do operacji technologicznych w obróbce drewna litego i tworzyw drzewnych, do których należeć będzie wyrównywanie – egalizacja (obróbka mająca ma celu uzyskanie płaskości jednej szerokiej powierzchni elementu), kalibrowanie (które ma na celu uzyskanie dokładnej grubości elementu), szlifowanie wykańczające (które nadaje określoną strukturę powierzchni), międzyoperacyjne i końcowe szlifowanie powłok lakierowanych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na urządzenie używane. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: -szerokość robocza min ok. 1200 mm -min. 2 agregaty szlifujące -min. 1 agregat combi z możliwością szlifowania trzewikiem stałym lub sekwencją -min. 1 agregat z trzewikiem sekwencyjnym -szczotka odpylająca -szczotka zbierająca -wentylator wyciągowy -elektroniczny sterownik i programator parametrów szlifowania -moc siników min. ok. 15 kW, min. ok. 11 kW posuw oraz min. ok. 2.2 kW podciśnienie -możliwość szlifowania materiału szlifowanego o grubości od min. 3 mm -pasy szlifujące min. ok. 2150/1380 mm -prędkość pasów min. ok. 18 m/s -prędkość posuwu min. ok. 3 - 18 m/min. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest maszyna do nawiercania i osadzania okuć (1 szt.) Urządzenie, które powinno pozwolić na precyzyjne wykonanie nawiertów, a także osadzanie okuć pod różne systemy implementowane w meblach. Urządzenie raz ustawione powinno umożliwić realizację często powtarzających się układów otworów. Dodatkowo budowa urządzenia powinna pozwolić na zabranie go na montaż. mocowanie głowicy wiertarskiej w urządzeniu powinno pozwolić na szybkie przezbrajanie bez użycie narzędzi; automatycznie pozycjonowana oś X i Y pozwolić powinna pracować szybko i dokładnie. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności Warianty pomocy montażowych: -głowica horyzontalna z funkcją wytyczania Kierunki nawiercania i obróbki: - pionowe/poziome Możliwość obróbki: - nawiercanie i osadzanie okuć Montaż - mocowania frontu - możliwość wiercania: - rząd otworów smar Montaż głowicy wiertarskiej: - na szybkozłączki Rodzaj przyłącza: - 3-fazowe Napięcie/częstotliwość: min ok. 3x400V, min ok. 50/60Hz, Moc silnika: 1,2 kW. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu odciągów lakierniczych wraz z zabudową (1 szt.). System odciągów lakierniczych wraz z zabudową wewnętrzną, będzie służył procesom wentylacji pomieszczeń, w których będą powstawały opary lakiernicze. Zakłada się iż zabudowa powinna objąć trzy pomieszczenia: dwa pomieszczenia dedykowane na potrzeby suszarni oraz jedno pomieszczenie dedykowane do nakładania farb lakierniczych. Łącznie pomieszczenia będą miały następujące wymiary 1965cmx500cm. Montaż systemu odciągów wraz z zabudową powinien pozwolić na uzyskanie optymalnych warunków pracy przy produkcji mebli i ich elementów, a także uzyskać efekt braku zapylenia. Planowany do dostawy system odciągów lakierniczych wraz z zabudową powinien optymalnie umożliwić automatyzację polegającą na tym, w procesie lakierowania zostanie automatycznie utrzymany odpowiedni poziom wentylacji pomieszczeń, a także odpowiedni poziom temperatury wewnątrz komory poprzez jej poprzez dogrzewanie lub wentylację. System powinien posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: 1) Zabudowa ścian; w wyposażeniu ścian lakierniczych powinien być co najmniej: - tłumik hałasu pozwalający na dodatkowe wyciszenie szumu powietrza wewnątrz ściany - kartonowy filtr wstępny, który powinien zagwarantować wychwycenie min. ok. 80%-90% powstającego lakierniczego - mata filtracyjna - jako zapewnienie kolejnego stopnia filtracji - trzeci stopień filtracji w celu zapewnienia długiej żywotności wentylatora - wentylator z sprężem dyspozycyjnym minimum 650 Pascali przy wydajności co najmniej 5.500 m3/h 2) Nawiewy – które powinny zapewnić odpowiednią cyrkulację powietrza wewnątrz 3) Wyciąg suszarni o mocy min. ok. 1 kW i ok. 400V, wydajność max. 2 400 – 2500 m3/h 4) Wentylator z zabezpieczeniem antywybuchowym zamontowany na zewnątrz ściany lakierniczej 5) System sterowania z pełną automatyką, która objąć powinna min.: - włączenie/wyłączenie centrali nawiewnej - zabezpieczenie nagrzewnicy przed zamrożeniem - automatyczne zamykanie i otwieranie żaluzji czerpni - falownik dający możliwość płynnego sterowania wydajnością nawiewu - płynną regulacja temperatury nawiewu - szafę sterowniczą. WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem dostawy jest kompresor śrubowy (1 szt.). Urządzenie niezbędne do wdrożenia w procesie produkcji lakierowania. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: -rodzaj kompresora: wolnostojący -typ kompresora: śrubowy -ciśnienie max ok. 10 bar -napięcie zasilania min. ok. 400 V -pojemność zbiornika: min. ok. 500 l -wydajność: min 667 l/min. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest szlifierka krawędziowa (1 szt.). Szlifierka krawędziowa to urządzenie, które pozwoli na obróbkę wstępną płyt MDF, obróbkę krawędzi frontów meblowych po podkładowaniu, jak również do obróbki krawędzi fornirowanych. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: Jeden agregat z pasem bezkońcowym długość L-2200 H-150 wykonujący oscylacje góra dół eden agregaty frezujący o mocy min. ok. 1,1 kW, sterowany obrotami poprzez falownik: - docisk agregatu (elektrowrzeciona) poprzez sprężynę pneumatyczną - frezowanie elementów od strony pasa posuwu oraz dołu formatki - elektrowrzeciona wyposażone we frezy nasadzane płytkowe o promieniach r2 i /lub r3 Trzy agregaty szlifujące z dyskiem szlifującym wyposażone w: - elektrowrzeciono min. ok. 1.1 kW obr. 18000 - stopkę szlifierską ze skokiem min. ok. 5mm fi 150 lub min. ok. 3 mm Jeden agregat szlifujący z walcem wyposażony w: - silnik o mocy min. ok. 1,1 kW obr. 1480 - walec szlifierski min. ok. 18 fi Posuw poprzez łańcuch płytkowy Prędkość posuwu łańcucha sterowana poprzez falownik min. ok. 2-10 m/min Średnica odciągu ok. fi 140 Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest kabina do lakierowania (1 szt.). Komora lakierniczo-suszarnicza to urządzenie, które będzie służyło do właściwego lakierowania elementów mebli. Komora lakierniczo-suszarnicza będzie służyć także jako pomieszczenie do suszenia oraz nakładania podkładów lakierniczych. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: Wymiary zewnętrzne - L-długość min. około. 6 m; - W-szerokość min. około. 5,25 m; - H-wysokość około.3,50 m; Wymiary wewnętrzne - L-długość min. ok. 5,9 m - W-szerokość min. ok. 3,9 m - H-wysokość min. ok. 2,75 m Powierzchnia wewnętrzna ok. 23 m² Objętość wewnętrzna ok.63 m³ Konstrukcja wykonana z płyt warstwowych typu „sandwich” z podłogą w pełni okratowaną Kabina z wyposażeniem w agregat nadmuchowo grzewczy oraz wyciągowy o łącznej mocy ok. 15 KW i łącznej wydajności powietrza o ok. 25 000 m³ Podest o wysokości ok. 34 mm Agregaty jednoturbinowe, jednosilnikowe o mocy ok.7.5KW każdy Agregaty wyposażone w filtry wstępne Moc grzewcza agregatu ok. 200,000 Kcal/h Zespół nadmuchowo-grzewczy z wymiennikiem ciepła Brama wjazdowa o wymiarach: - W-szerokość- ok. 3 m - H-wysokość - ok. 2,70m Brama trzyskrzydłowa, izolowana termicznie, wszystkie skrzydła powinny być przeszklone Brama dodatkowa boczna o wymiarach: - W-szerokość- ok. 2 m - H-wysokość - ok. 2 m Dodatkowo komora posiadać powinna drzwi boczne dla personelu wyposażone w tzw. ciśnieniowe zamki bezpieczeństwa. Oświetlenie wnętrza kabiny w formie paneli sufitowych umieszczone pod kątem ok. 50°; dodatkowo kabina powinna zostać wyposażona w oświetlenie boczne, zintegrowane z panelami bocznymi Lampy do oświetlania: typu LED Komora posiadać powinna system filtracyjny w skład którego wchodzić powinny: a. Filtr wstępny nadmuchowy- umieszczony w agregacie nadmuchowo-grzewczym. - wchłanianie pyłów atmosferycznych na poziomie 500-700 g/m² b. Filtr sufitowy (nadmuchowy)- zajmujący całą powierzchnię stropu sufitowego (poza lampami) wykonany z mikro-włókna syntetycznego niepalnego - Wchłanianie pyłów atmosferycznych na poziomie 350-450 g/m² c. Filtr podłogowy(wyciągowy)- umieszczony pod kratami podłogowymi - Wchłanianie cząstek stałych na poziomie 750-800 g/m² d. Filtr końcowy(wyciągowy)- umieszczony w agregatach wyciągowych - Wchłanianie pyłów atmosferycznych na poziomie ok. 750-800 g/m² Szafa sterująca wyposażona powinna być w: - panel dotykowy umożliwiający sterowanie wydajnością i ciśnieniem w kabinie - sterownik cyfrowy, który umożliwi zaprogramowanie temperatury suszenia w zakresie od ok. 20–60°C oraz zaprogramowanie temperatury podczas procesu lakierowania - programator czasowy, który umożliwi zaprogramowanie czasu pracy agregatów nadmuchowo-grzewczych podczas procesu suszenia - manometr, który umożliwi kontrole ciśnienia panującego wewnątrz komory - lampki kontrolne oraz przełączniki trybów pracy System recyrkulacji powietrza, który umożliwi regulację klapy przepustnicy odpowiadająca za obieg wewnętrzny powietrza ciepłego Urządzenie zasilane energią elektryczną ok. 400/230V 50 [Hz] Palnik zasilany olejem opałowym Systemy kontroli oraz zabezpieczeń: - zamki ciśnieniowe w drzwiach bocznych - falowniki silników - lampki kontrolno-sygnalizacyjne - wyświetlacz aktualnej temperatury - cyfrowa kontrola i stabilizacja temperatury w procesie lakierowania - zabezpieczenie elektryczne palników - zabezpieczenie elektryczne silników - zabezpieczenie termiczne - i inne wg potrzeb. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest grubościówka do drewna (1 szt.). Urządzenie przeznaczone będzie do zestrugiwania warstwy drewna w celu osiągnięcia określonej grubości. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na urządzenie używane. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: Max szerokość strugania ok. 630 mm Max wysokość strugania ok. 250 mm Ilość noży min. 4 1 rolka w blacie Zasilanie min. ok 400 V Moc silnika ok. 5,5 kW Prędkość posuwu ok. 6-18 m/min Podnoszenie elektryczne Króciec odciągowy Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest system regałów wspornikowych (1 kpl.). System regałów wspornikowych pozwolić powinien na magazynowanie płyty w sposób łatwo dostępny oraz bezpieczny. System regałów powinien pozwolić na magazynowanie płyt na pewnej, bezpiecznej wysokość poprzez wytrzymałą konstrukcję pozwalającą na duże obciążenia poszczególnych elementów regałów. System regałów powinien dać możliwość wysokiego składowania co pozwolić powinno na optymalizację ilość miejsca w hali produkcyjno-magazynowej. System regałów powinien posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: Regał paletowy o długość całkowitej regału min. ok. 13625 mm, 0+4 poziomów składowania na który składać się powinny: - ramy min ok.4000 x 1900 mm - belki min. oj. 3300 x 140 mm - konektor ramy - podkładki min. 1mm /3 mm Obciążenie dopuszczalne jednego poziomu min. ok. 2500 kg Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest system odciągów do maszyn, odciągi pyłu z cięcia i frezowania płyt (1 szt.). System odciągów od maszyn powinien pozwolić na usuwanie pyłu powstającego przy obróbce płyt. Przy usługach takich jak cięcie, nawierty czy frezowanie będzie powstawało bardzo dużo ilości pyłów, które koniecznie będą musiały być usuwane w celu zapewnienia BHP pracy, zminimalizowaniu zagrożenia pożarem, a także dla prawidłowego funkcjonowania maszyn. System odciągów do maszyn powinien posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: Modułowe filtry workowe o wydajności do min. ok. 25 000 m³/h - min. 4 moduły - obudowę ze stali ocynkowanej - zautomatyzowany sposób czyszczenia wkładów filtracyjnych sprężonym powietrzem - worki filtracyjne - powierzchnia filtracyjna: min. ok. 150 m² - przenośnik ślimakowy o min. ok. 0,75 kW 230/ 400V, 50Hz - zawór obrotowy o min. ok. 0,75 kW 230/ 400V 50Hz Zawór zwrotny przeciwwybuchowy Szafa sterująca z falownikiem min. ok. 37 kW, do sterowania systemem czyszczenia Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest maszyna do polerowania frontów z mdf (1 szt.). Maszyna do polerowania pozwolić powinna na automatyzację w procesie polerowania na wysoki połysk w szczególności planowanych do produkcji frontów meblowych. Planowa do zakupu maszyna powinna pozwolić na osiągnięcie ok. 8-10 m² wykonanej polerki na godzinę. Automat polerski wyposażony powinien być w sterowniki umożliwiające zaprogramowanie trybu pracy, ilość przejazdów oraz prędkość, a także powinien pozwolić zmniejszyć lub zwiększyć liczbę obrotów. Urządzenie powinno posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności: -wydajność polerowania min 8 m²/h -maksymalna szerokość elementu ok. 1100 mm -wymiar przenośnika taśmowego min. ok. 1600 x 1100 mm -dwa stoły rolkowe min. ok. 1100 x 1100 mm -uchwyt materiału: stół próżniowy podciśnieniowy -wzdłużne oscylacje głowicy realizowane za pomocą cyfrowo sterowanego ruchu przenośnika taśmowego (ruch liniowy i oscylacyjny) -pomiar wielkości frontu meblowego poprzez czujniki optyczne i ultradźwiękowe -docisk głowicy regulowany -maksymalny pobór mocy ok. 2,5 kW Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest oprogramowanie do zarządzania i planowania produkcji (1 szt.). Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie i konfiguracja oprogramowania do zarządzania i planowania produkcji. Program powinien być kompatybilny z centrum obróbczym do nestingu (Ad. 1 niniejszego Zapytania), jednocześnie powinien pozwolić na kreację mebli w czasie rzeczywistym poprzez stronę internetową. Program powinien posiadać następujące minimalne parametry techniczne/funkcjonalności/moduły: 1. Moduł Bazowy - Rejestr Zamówień Online – min. jedno stanowisko, pozwalający na m.in.: - rejestrowanie i ewidencja zamówień - śledzenie statusów realizacji - zarządzanie prawami dostępu do grup zamówień - zarządzanie dostępem do poszczególnych modułów i zamówień - przygotowanie i uruchomienie infrastruktury systemu na potrzeby produkcji mebli - konfigurację oprogramowania systemowego projektu - inicjację indywidualnego profilu technologicznego firmy 2. Inerfejs tłumaczeń językowych poprzez stronę internetową - dla co najmniej 5 języków Moduł interaktywnych tłumaczeń językowych powinien pozwolić w czasie rzeczywistym na wprowadzanie zmiany w wersjach językowych systemu, stosownie do indywidualnych potrzeb 3. System wyceny własnej i zarządzania cenami poprzez stronę internetową pozwalający na m.in.: - wycenę w oparciu o ceny nakładów i reguły przeliczeniowe - zarządzanie cenami przez grupy cenowe - tworzenie indywidualnych cenników dla poszczególnych grup użytkowników - zarządzanie dostępem poszczególnych użytkowników lub ich grup do odpowiednich cenników - zarządzanie grupami ceowymi i schematami cen 4. Operacje technologiczne Moduł automatyzacji przygotowania do produkcji, pozwalający na m.in.: - generowanie wykazów materiałowych - analizę technologiczną indywidualnych konfiguracji mebli z zamówień - rozpisanie operacji technologicznych wg technologii obowiązującej w danym zakładzie produkcyjnym - generowanie zestawień i dokumentów wg szablonów własnych - edycję bibliotek złączy i operacji technologicznych oraz parametrów ich wykonywania - rozpisywanie procesu technologicznego dla poszczególnych formatek zlecenia produkcyjnego 5. Postprocesor CNC dla NESTINGU Moduł optymalizacji rozkroju arkuszy płyt meblowych zintegrowany z kodowaniem NC operacji technologicznych, pozwalający na m.in.: - tworzenie bazy danych narzędzi i ich parametrów technologicznych - tworzenie indywidualnej konfiguracji maszyny i jej oprzyrządowania oraz dopasowania do procesu produkcyjnego w danym zakładzie produkcyjnym - symulację przebiegu obróbki - walidację błędów wyboru i konfiguracji narzędzi 6. Techniczna dokumentacja rysunkowa Moduł generujący rysunki techniczne formatek dla całego zamówienia w formie książki pozwalający na m.in.: - tworzenie formatki z jej wymiarami i wymiarami obróbek technologicznych (nawierty, frezowania, obrzeża) - pełen opis formatki i identyfikacja rysunków kodami kreskowymi 7. Dokumentacja rysunkowa montażu Moduł, który generować powinien dokumentację na potrzeby premontażu szafek i ich montażu końcowego na miejscu zabudowy, pozwalający na m.in.: - widok 3D całej zabudowy ze specyfikacją wszystkich szafek - ruchy elewacji każdej ze ścian zabudowy i numerowaną listą unitów - widok 3D każdej szafki w widoku złożeniowym z numerowaną listą komponentów składowych danej szafki - dla każdej szafki podgląd jej miejsca w zabudowie KONFIGURACJA 3D PRODUKTÓW PRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ 1. Konfigurator Zamówień Formatek Moduł zamawiania formatek, pozwalający na m.in.: - składanie zleceń - wycenę zamówień 2. Frezowanie frontów w MDF - Konfigurator 3D System B2C i B2B przeznaczony do konfigurowania mebli w oparciu o predefiniowane prototypy, takie jak m.in.: - reguły konstrukcyjne i technologiczne oraz zasady wyceny - reguły poprawności i zapobiegania błędom konfiguracji - wizualne konfigurowanie i dobór cech wymiarowych, konstrukcyjnych i materiałowych mebli/szafek - wizualizacja 3D w czasie rzeczywistym (realtime) konfigurowanych produktów i wyposażenia - wizualizacja 3D w czasie rzeczywistym (realtime) kinematyki elementów ruchomych produktów - zarządzanie i tworzenie katalogu mebli i innych produktów - konfigurowanie własnych mebli (w ramach zdefiniowanej w katalogu technologii) - zapisywanie nowych mebli do biblioteki jako nowych wzorów w bibliotece - automatyczna i dynamiczna wycena mebli - zapisywanie do koszyka Sklepu Internetowego zamawianych mebli lub/i komponentów do ich produkcji - możliwość rozbudowy o kolejne pakiety, który dalej będą mogły generować dane produkcyjne dla zamówionych produktów. 3. Moduł integrujący konfigurator z zewnętrznym sklepem internetowym, który powinien pozwolić łączyć się ze sklepami internetowymi na platformach. 4. Biblioteka standardowa szafek kuchennych Przykładowe prototypy podstawowych szafek kuchennych powinny bazować na następujących kształtach podstawowych: - szafka stojąca podblatowa prosta - szafka stojąca podblatowa prosta zlewozmywakowa - szafka stojąca podblatowa prosta do zabudowy piekarnika - szafka stojąca prosta wysoka - szafka stojąca podblatowa narożna prosta - szafka stojąca podblatowa narożna typ L - szafka stojąca podblatowa końcowa prosta otwarta - szafka stojąca podblatowa końcowa skośna otwarta - szafka wisząca prosta - szafka wisząca prosta dla wyciągu - szafka wisząca prosta z ociekaczem - szafka wisząca narożna prosta - szafka wisząca narożna typ L - szafka wisząca końcowa prosta otwarta - szafka wisząca końcowa skośna otwarta - i inne 5. Biblioteka standardowa szaf i zabudów, przykładowe prototypy korpusów szaf i ich wyposażenia: - szuflady, kosze, drążki, pantografy - przykładowe moduły gotowych aranżacji 6. Galeria zestawów mebli 3D , która pozwolić powinna na kompozycję zestawów mebli w planie, elewacjach czy w perspektywie. Działa ć powinna w połączeniu z konfiguratorem mebli 3D i pozwalać powinna na zamawianie przez klienta całych zestawów mebli. Współdziałać powinna z pakietem produkcyjnym, który generuje dane produkcyjne dla zamówionych zestawów. Dodatkowo dostarczone rozwiązanie powinno pozwolić na: - dostosowanie interfejsu użytkownika – dla 6 stanowisk - tworzenie logo, wyboru kolorów, obrazów, tworzenia hiperłączy klienta w nagłówku itp. - konfigurację katalogu - zarządzanie projektem i pomoc - rejestr produkcji Ponadto wymaga się aby wszystkie w/w funkcje: - były dostępne online, tj. poprzez przeglądarkę internetową - stanowiły jeden integralny system produkcyjny, a nie występowały jako integrowane różne programy. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.Przedmiotem zamówienia jest oprogramowanie do projektowania 2D (1 szt.) i obliczania ścieżek narzędzia 2D i 2.5D do cięcia elementów na ploterze frezującym z możliwością obróbki poprzez zdjęcie. W ramach przedmiotowego wydatku planowany jest zakup kompletnego oprogramowania do frezowania i obróbki skrawaniem CNC, znakowania, rzeźbienia/grawerowania w drewnie. Oprogramowanie powinno stworzyć możliwość do projektowania 2D i obliczania ścieżek narzędzi 2D i 2.5D, a także możliwość importowania i ścieżki narzędzia do pojedynczego modelu 3D. Oprogramowanie powinno także umożliwić importowanie projektów w formacie 2D z innych programów, zapewnić pełny zestaw narzędzi do rysowania i edycji. Opcje ścieżki narzędzia powinny obejmować wszystkie typowe operacje trasowania 2D, takie jak np. profilowanie, wiercenie, rzeźbienie pryzm, formowania ścieżek formowania, dekorowanie. Planowane do zakupu oprogramowanie powinno posiadać co najmniej następujące funkcjonalności: 1) Do importu danych: - import plików rysunków 2D - import plików graficznych 2) Do projektowania: - narzędzia do rysowania w 2D - śledzenie / wektoryzacja obrazu - zagnieżdżanie - strategia ścieżki narzędzia 3) Do modelowania: - Krojenie modelu 3D - Komponenty 3D w trybie lustrzanym\ 4) Do obróbki: - profil obróbki 2D / kieszonkowe wiertło / wkładka - 2.5D Rzeźba / Grawerowanie - teksturowane ścieżki narzędzi 2.5D - ścieżka do formowania 2.5D - obustronna obróbka - Wykończenie rastrowe i offsetowe 3D - podgląd ścieżki narzędzia 3D - układaj ścieżki narzędzi, aby wycinać duże modele w sekcjach - wsparcie "zawiniętej" osi obrotowej - szablony ścieżki narzędzia i Scalanie ścieżki narzędzia - zdjęcie obróbka rowków w kształcie litery V. - baza danych narzędzi - zoptymalizowane narzędzia Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy. 2) Zakończenie – nie później niż do 31.07.2022 r. (termin zakończenia realizacji projektu). Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec w uzasadnionych przypadkach zmianie (zmiany zostaną określone w Umowie). WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zapisami Zapytania ofertowego i przy zachowaniu należytej staranności. 2. Dostarczone w ramach Przedmiotu Zamówienia maszyny/urządzenia powinny mieć parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymienione w niniejszym zapytaniu. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych maszyn/urządzeń i ich zgodność z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za ścisłe przestrzeganie ustalonych terminów realizacji. 4. Wraz z ofertą (lub na Formularzu ofertowym – stanowiącym wzór do niniejszego Zapytania) Wykonawca powinien wskazać możliwy termin realizacji zamówienia. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wodno - kanalizacyjna, Wyposażenie wnętrz
podbranża oprogramowanie komputerowe, materiały i urządzenia, meble i akcesoria, maszyny przemysłowe, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 39141100, 39236000, 39714000, 42000000, 42123000, 42417100, 42514000, 42600000, 42610000, 42612000, 42637000, 42642000, 42642100, 42924300, 42924310, 42990000, 43132100, 43312100, 43414000, 43810000, 43811000, 43812000, 45317400, 48000000, 48330000, 48900000, 51100000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , materiały i urządzenia , meble i akcesoria , maszyny przemysłowe , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10484671 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa krzeseł do Zakładu Linii Kolejowych w Gdyni. Dostawa krzeseł obrotowych z podłokietnikami, konferencyjnych i kuchennych dla potrzeb pracowników Zakładu.
10379149 2024-05-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Wybór dostawcy wózka widłowego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Zakup wózka widłowego do przewożenia kontenerów w Oddziale Spółki Terminal Cukrowy w Gdańsku, według spec...
10442427 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Combilift C5000SL z 2012r ok. 5770 mtg
10474943 2024-05-13
godz. 16:00
Mazowieckie 50196929 - elementy złączne urządzeń ciśnieniowych KK2 Szanowni Państwo, Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty z uwzględnieniem poniższych wymagań. Państwa of...
10374685 2024-05-13
godz. 23:59
Mazowieckie PEŁNA TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU "ZAPYTANIE OFERTOWE" I STANOWI INTEGRALNĄ CZĘŚĆ PRZEDMIOTOWEGO OGŁOSZENIA. Rodzaj zamówienia: Dostawy Kod CPV: 42000000...
10430560 2024-05-14
godz. 15:00
Mazowieckie „Zakup i dostawę wraz z montażem w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego zbiornika bitumu” (zgodnej ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem 1 ...
10484696 2024-05-15
godz. 18:00
Mazowieckie Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty z uwzględnieniem poniższych wymagań. Przedmiot zapytania ofertowego: 50208682 - Zakup armatury monel według danych technicznych...
10381705 2024-05-31
godz. 12:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wdrożenie (zakup licencji i usługi uruchomienia funkcji) systemu zarządzania klastrem Hub of Power (dalej: System HoP) w celu realizacji funkcji klastra z...
10480313 2024-06-04
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdów, maszyn i urządzeń w ramach zadania pn. „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w Zespole Szkó...
10424974 2024-08-31
godz. 14:00
Śląskie Sprzedaż części i materiałów do lokomotywy S200