Przetarg 8475821 - Wdrożenie systemu inwentaryzacyjnego środków trwałych...

   
Analizuj Zamówienie 8475821 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-10-20
przedmiot ogłoszenia
Wdrożenie systemu inwentaryzacyjnego środków trwałych dla Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. Numer referencyjny: 2021/W001/WP-
003255
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenie systemu informatycznego do inwentaryzacji środków trwałych wraz z urządzeniami wspierającymi oznakowanie oraz spis z natury rzeczowych środków trwałych. Wdrożenie Systemu Inwentaryzacyjnego wraz z powiązanymi z nim Urządzeniami ma usprawnić oraz zautomatyzować proces oznaczania rzeczowych środków trwałych oraz przeprowadzanie ich spisów z natury, a TAKże ma usprawnić m.in. ustalanie i rozliczanie zidentyfikowanych różnic.
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji postępowania (Specyfikacja warunków zamówienia –„SWZ” i załączniki do SWZ, w tym wzór umowy), dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego
https://zamowienia.psgaz.pl/
, postępowanie publiczne nr 2021/W001/WP-003255.
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), wraz z wymaganiami funkcjonalnymi oraz NIEfunkcjonalnymi (zał. nr 1a do SWZ), określony został we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest: 1.Wdrożenie-uruchomienie Systemu Inwentaryzacyjnego wspierającego inwentaryzację środków trwałych w PSG wraz ze współpracującymi z nim Urządzeniami zgodnie z Umową oraz § 5 Załącznika nr 1 do SWZ. 2.Dostawa licencji oprogramowania- Wykonawca zobowiązany jest sprzedać i dostarczyć do Zamawiającego pakiet licencji uprawniające do korzystania z Systemu Inwentaryzacyjnego zgodnie Umową oraz § 6 Załącznika nr 1 do SWZ. Licencje powinny obejmować w swym zakresie zarówno aplikację webową oraz aplikację mobilną. Wymagana ilość Licencji – minimum 250 szt. Licencji zezwalających na jednoczesne w danym momencie korzystanie z Systemu przez minimum 250 użytkowników z grupy 1500 oznaczonych pracowników Zamawiającego. Zamiast licencji ruchomych, o których mowa w poprzednim zdaniu, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę 1500 licencji imiennych zezwalających na korzystanie z systemu przez 1500 użytkowników. 3.Dostawa Urządzeń i Materiałów Eksploatacyjnych- Wykonawca zobowiązany jest sprzedać i dostarczyć fabrycznie nowe urządzenia wspierające proces inwentaryzacji wraz z odpowiednim oprogramowaniem (w tym prawami do korzystania z tego oprogramowania) niezbędnym do korzystania z urządzeń zgodnie z Umową oraz § 7 Załącznika nr 1 do SWZ oraz sprzedać i dostarczyć pakiet materiałów eksploatacyjnych do Urządzeń. Rodzaje i ilości Urządzeń i Materiałów eksploatacyjnych: -40 szt. biurkowych Drukarek do drukowania etykiet RFID oraz kodów 1D i 2D wraz z oprogramowaniem do ich obsługi oraz do projektowania etykiet, -pakiet Materiałów eksploatacyjnych do wydruku 200 tysięcy sztuk etykiet RFID z możliwością zadruku termotransferowego (w rozmiarze około 20 mm na 45 mm), -60 szt. ręcznych/przenośnych Skanerów z urządzeniem mobilnym umożliwiających skanowanie kodów RFID oraz kodów kreskowych 1D, 2D. Urządzenia mobilne muszą spełniać wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne określone dla aplikacji mobilnej, zgodnie z Załącznikiem nr 1a do Umowy. 4.Obsługa błędów w ramach gwarancji na System- Wykonawca zobowiązany jest do obsługi zgłoszonych przez Zamawiającego błędów zgodnie z Umową oraz § 8 Załącznika nr 1 do SWZ. Na wdrożony System Inwentaryzacyjny Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej Gwarancji na określonych poniżej zasadach. Wykonawca będzie zobowiązany do obsługi zgłoszonych błędów zgodnie z przedstawioną poniżej klasyfikacją błędów i wymaganymi czasami reakcji i naprawy. 5.Maintenance-Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia Maintenance zgodnie z Umową oraz § 9 Załącznika nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić usługę Maintenance przez okres 12 miesięcy od dnia wykonania Wdrożenia. 6.Usługi Wsparcia Konsultacyjno-Deweloperskiego - Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia Usług Utrzymania i Rozwoju poprzez wykonanie dodatkowych prac w ilości 400 godzin roboczych zgodnie z Umową oraz § 10 Załącznika nr 1 do SWZ. 7.Warsztaty szkoleniowe-Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia Warsztatów szkoleniowych dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie i na zasadach wskazanych w Umowie oraz § 5 Załącznika nr 1 do SWZ. 2. Wykonawca będzie realizował Usługi Wsparcia Konsultacyjno- Deweloperskiego w okresie 24 miesięcy od dnia wykonania Wdrożenia oraz w zakresie i terminach wskazanych w Umowie oraz Zamówieniach. W ramach Usługi Wsparcia Konsultacyjno-Deweloperskiego Wykonawca zapewni ramowy pakiet 400 (czterystu) roboczogodzin rozwojowych. Usługi Wsparcia Konsultacyjno-Deweloperskiego mogą być wykonywane wielokrotnie aż do osiągniecia progu określonego liczbą 400 (czterystu) roboczogodzin. 8.Prawo Opcji-w ramach Prawa Opcji, Zamawiający przewiduje możliwość zakupienia od Wykonawcy dodatkowego pakietu Licencji, Urządzeń oraz dodatkowych roboczogodzin Usługi Utrzymania i Rozwoju, zgodnie Umową oraz § 11 Załącznika nr 1 do SWZ.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 228-601682 z dnia 2021-11-24:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 21/02/2022
Powinno być:
Data: 28/02/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 24/11/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 01/12/2021
Czas lokalny: 13:00
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 24/11/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 01/12/2021
Czas lokalny: 12:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 233-615000 z dnia 2021-12-01:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 01/12/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 07/12/2021
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 28/02/2022
Powinno być:
Data: 06/03/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 01/12/2021
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 07/12/2021
Czas lokalny: 13:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 237-625772 z dnia 2021-12-07:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 07/12/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 08/12/2021
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 06/03/2022
Powinno być:
Data: 07/03/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 07/12/2021
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 08/12/2021
Czas lokalny: 13:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 30199760, 30216000, 30232100, 48000000, 48311000, 72212700, 72263000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10345375 2024-04-03
godz. 15:00
Kujawsko-Pomorskie Przedłużenie posiadanych 5 Instancji oprogramowania Veeam dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży oraz 15 Instancji oprogramowania Veeam na okres 24 miesięcy dla Urzędu Mi...
10343058 2024-04-04
godz. 12:00
Małopolskie Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie 1. Przedmiotem zamówienia jest najem i k...
10378631 2024-04-04
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup subskrypcji Sotrender
10372693 2024-04-04
godz. 12:00
Świętokrzyskie Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej Część 1: Monitor interaktywny (1 szt.) Część 2: Urządzenia wielofunkcyjne (5 szt.) Część...
10344591 2024-04-05
godz. 14:00
Pomorskie PWK ZU/019/2024/PB Design and delivery of complete Heat Stable Salt Removal Unit for MDEA system in continuous mode via ion exchange resins.
10302971 2024-04-09
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa i montaż stanowisk operatorskich służb ATM dla Wież Kontroli Ruchu Lotniczego w Gdańsku, Szczecinie, Łodzi, Wrocławiu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem st...
10315247 2024-04-17
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest zakup aktualizacji i subskrypcji oprogramowania (części od 1-20).
10341746 2024-04-22
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja firewall do sieci wewnętrznej.
10338361 2024-04-24
godz. 08:00
Mazowieckie Zakup oprogramowania do obsługi kadr, płac i księgowości wraz z wdrożeniemi udzieleniem licencji na użytkowanie – nr postępowania 069/24 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja ...
10330867 2024-05-12
godz. 00:00
Śląskie Opublikowane zapytanie ofertowe dot. przedłużenia licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall.