Zlecenie 7891351 - Wdrożenie rekomendacji strategii wzorniczej celem poprawy...

   
Zamówienie 7891351 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-12-22
przedmiot zlecenia
Wdrożenie rekomendacji strategii wzorniczej celem poprawy konkurencyjności firmy FAMIX Sp. jawna

Przedmiot zamówienia zostaje p
odzielony na części. Część I „Wykonanie usług doradczych wraz dostawą licencji oprogramowania” Część II „Dostawa środków trwałych” Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej, która będzie INNOWACJĄ PRODUKTOWĄ w skali firmy. Aplikacja mobilna ze względu na zastosowane rozwiązania będzie przeznaczona na różnego rodzaju urządzenia mobilne np. tablet, telefon komórkowy. Aplikacja będzie w pełni funkcjonalna. Pozwoli na pełna zdalną obsługę klienta nawet bez bezpośredniego kontaktu z klientem (od prezentacji oferty, promocji i złożenia zamówienia do pełnej informacji o progresie realizacji zamówienia, momentu dostawy, rozrachunkach, możliwości pobrania faktury lub zgłoszenia reklamacji). Za pośrednictwem aplikacji klienci będą mogli samodzielnie dodawać produkty do zamówienia, stojąc przy półce sklepowej, w bardzo prosty i optymalny z punktu widzenia klienta sposób. W aplikacji będą prezentowane aktualne zdjęcia produktów, a ceny będą zawierać już naliczone rabaty stałe, promocyjne, czy tez uwzględniające promocje dedykowane do wąskich grup klientów. Dostępne również będzie wyszukiwanie produktów z użyciem skanera kodu EAN. W aplikacji będą prezentowane gazetki w formie graficznej jak i po indeksach. Przy wykorzystaniu aplikacji klient będzie mógł zrobić zakupy w ramach najbardziej atrakcyjnych promocji zaraz po uruchomieniu gazetki, przed wyprzedaniem promocyjnych partii towaru, wspomagać to będzie technologia aktywnych linków (click to buy). Dzięki aplikacji mobilnej klient będzie mógł uczestniczyć w promocjach zaraz po jej aktywowaniu. W aplikacji klient będzie mieć możliwość podglądnięcia planowanego terminu dostawy, kontaktu bezpośredniego do Przedstawiciela, podglądu salda należności. Dodatkowo, będzie mieć możliwość podglądnięcia zamówienia nie tylko złożonego z aplikacji mobilnej, ale także złożonego do systemu przez Przedstawiciela Famix, zamówienia zebranego przez PH producentów (z connectorów), zamówienia zaimportowanego z systemu mailowego oraz złożonego przez stronę e.famix.com.pl, dzięki czemu klient uniknie powtarzania zamówienia na wcześniej zamówiony towar. Klient za pośrednictwem aplikacji będzie informowany o aktualnym statusie zamówienia (które zamówienia oczekują na realizację, które są kompletowane na magazynie, które są w drodze do klienta lub które są zrealizowane). W aplikacji mobilnej będzie informacja o saldzie należności, klient będzie mógł podglądnąć lub pobrać i wysłać na mail lub bezpośrednio na drukarkę brakująca fakturę. Dodatkowo w aplikacji mobilnej klient będzie mieć możliwość złożenia zastrzeżenia do źle zamówionych artykułów (np. przez pomyłkę) lub błędnie wystawionych cen. Klient będzie mógł na bieżąco sprawdzić status zgłaszanej przez niego reklamacji. W przypadku reklamacji cenowej będzie ona widoczna w aplikacji w wystawianych dokumentach. Aplikacja będzie przyjazna dla każdego klienta. W ramach projektu nastąpi modyfikacja i uzupełnienie procesu sposobu obsługi klienta, poprzez wprowadzenie istotnych funkcjonalności w zakresie: 1) składania zamówień (usprawnienie tworzenia i rozliczanie promocji, wdrożenie aplikacji mobilnej dla klientów) 2) przyjęcia zamówienia do realizacji (weryfikacja poprawności zamówień, poprawne naliczanie promocji) 3) kompletowania zamówienia (optymalizacja gospodarki magazynowej) 4) wysyłania towaru i odbiór przez klienta (optymalizacja tras i planów transportu) 5) obsługi reklamacji (usprawnienie procesu przyjmowania i automatyzacja procesu obsługi reklamacji) - Modernizacja portalu musi podnieść jakość obsługi klienta w zakresie:  szybkości działania;  zgodności z najnowszymi trendami (responsywność w zakresie desktop, tablet, komórka), html5, js, domyślny SSL, React.js, REST API, Java Spring Boot;  przemyślanego, intuicyjnego interface użytkownika;  nowoczesna graficzna forma zgodna z systemem identyfikacji marki. Część I: 1. Wykonanie usługi doradczej w postaci opracowania szczegółowych programów funkcjonalnych dla poszczególnych modułów aplikacji informatycznych wspierających procesy. 2. Wykonanie usługi doradczej w postaci wykonania projektów interfejsów dla aplikacji mobilnej. 3. Zakup wartości niematerialnej prawnej w postaci licencji oprogramowania. 4. Wykonanie usługi doradczej w postaci przeprowadzenia analizy architektury informacyjnej strony, projektowanie funkcjonalności oraz grafiki interfejsów oraz programowania www w pełni zgodnej z najnowszymi standardami obowiązującymi w budowaniu witryn internetowych oraz systemie identyfikacji marki Famix. 5. Wykonanie usługi doradczej w postaci wdrożenia. Potencjalny wykonawca musi zagwarantować integrację z używanym aktualnie w firmie Famix systemem ERP. Szerszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Zapytanie ofertowe.Część II: „Dostawa środków trwałych w postaci:  Serwery z wyposażeniem – 2 szt.;  Terminale mobilne wraz z akcesoriami - 36 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Zapytanie ofertowe.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 30231100, 32422000, 48000000, 48820000, 72263000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10380390 2024-05-02
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej opieki deweloperskiej nad portalami Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN: Polscy Sprawiedliwi, Wirtualny Sztetl i portal Muzeum Polin ...
10474255 2024-05-06
godz. 00:00
Podkarpackie dostawę licencji bezpieczeństwa dla urządzeń Fortinet (PO.0420.6.2024.PZ).
10483006 2024-05-06
godz. 09:00
Opolskie Zakup i dostawa - Norma Expert - Pakiet aktualizacyjny Buduj z głową wraz z Bazą cenową Intercenbud na 4 kwartały 2024 - 2szt
10485174 2024-05-06
godz. 10:00
Lubelskie „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach” Część 1: Część 1 – zakup pomocy dydaktycznych – szcze...
10485029 2024-05-07
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta Przedmiotem zamówienia jest ostawa Opro...
10395692 2024-05-08
godz. 09:30
Mazowieckie Zawarcie umowy ramowej na dostawę urządzeń pełniących rolę Mobilnych Terminali Noszonych oraz licencji MDM
10402200 2024-05-08
godz. 10:00
Świętokrzyskie Dostawa urządzeń i systemów wraz z gwarancją, wsparciem producenta, wsparciem technicznym dla wybranych elementów infrastruktury teleinformatycznej Przedmiotem zamówienia jest:1) prze...
10393052 2024-05-08
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych, serwerów i akcesoriów oraz telefonów komórkowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowy...
10462694 2024-05-08
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiot postępowania UMOWA RAMOWA NA OBSŁUGĘ I ORGANIZACJĘ SYSTEMU KANBAN DLA PIT-RADWAR LOKALIZACJA WARSZAWA ORAZ KOBYŁKA: 12 miesiące UMOWA RAMOWA NA OBSŁUGĘ I ORGANIZACJĘ SY...
10451102 2024-05-27
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:1) komputera przenośnego, zgodnie z tabelą 1 opisu przedmiotu...