Zlecenie 7921657 - Wdrożenie nowych usług oraz nowych metod pracy drogą do...

   
Zamówienie 7921657 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-01-14
przedmiot zlecenia
Wdrożenie nowych usług oraz nowych metod pracy drogą do wzrostu konkurencyjności firmy

Przedmiotem zamówienia jest zakup wartoś
ci niematerialnych i prawnych. I. Moduł B2B - 1Szt. Planowany do realizacji projekt ma na celu między innymi wdrożenie nowego systemu informatycznego obsługi typu B2B w firmie, którego głównym założeniem jest usprawnienie procesów współpracy z partnerami firmy, dzięki zastąpieniu dotychczasowego systemu wymiany informacji w formie papierowej, na nowoczesny system elektroniczny, co w głównej mierze pozwoli na znaczne przyspieszenie obiegu kluczowych informacji między firmą Wnioskodawcy a partnerami biznesowymi, a ponadto usprawni proces realizacji zamówień oraz zwiększy efektywność wykonywanych procesów biznesowych – a to w konsekwencji przyczyni się do dalszego rozwoju i zwiększania konkurencyjności firmy. Funkcjonalności minimalne: 1. Moduł działający w wielu językach (min. Niemiecki, węgierski, słowacki, czeski, polski, angielski, francuski, rumuński) 2. Prezentacja katalogu produktów firmy, z możliwością przygotowania opisów w językach opisanych powyżej. 3. Integracja z Tec-Alliance 4. Silnik wyszukiwania pełnotekstowego części i zamienników w oparciu o rozwiązanie Elastic Search lub porównywalne 5. Przetwarzanie zamówień klientów biznesowych 6. Prezentacja pełnej historii kontaktów biznesowych z danym partnerem 7. System lojalnościowy 8. Obsługa reklamacji 9. Dwukierunkowa integracja z systemem produkcyjno-sprzedażowo-magazynowym SAP Business One przy obsłudze zamówień i reklamacji 10. Możliwość budowania podsystemów B2B przez partnerów firmy z opcją automatycznego przepływu zamówień II. Moduł B2C - 1Szt. Pandemia i wprowadzone ograniczenia w przemieszczaniu się osób zakłóciło prowadzenie działań handlowych. Zmieniły się także oczekiwania klientów, którzy wymagają innych form dostępu usług i produktów. Siłą rzeczy ograniczone zostały bezpośrednie relacje z odbiorcami i dostawcami. Dalszy rozwój firmy wymaga zmiany strategii w pozyskiwaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami. Nowe podejście zakłada zmianę metodyki prowadzenia kampanii marketingowych, kontaktów z klientami i sprzedaży w trybie 24/7. Wymaga to wdrożenia rozwiązań klasy CRM, B2B, B2C oraz przeprowadzenie szkoleń (w miarę możliwości zdalnych) pracowników firmy. Funkcjonalności minimalne: 1.Moduł działający w wielu językach (min. niemiecki, węgierski, słowacki, czeski, polski, angielski, francuski, rumuński) 2. Prezentacja oferty firmy dla klienta detalicznego z uwzględnieniem optymalizacji SEO 3. Integracja z Tec-Alliance 4. Silnik wyszukiwania pełnotekstowego części i zamienników w oparciu o rozwiązanie Elastic Search lub porównywalne 5. Przetwarzanie zamówień klientów indywidualnych 6. Prezentacja pełnej historii kontaktów indywidualnych z danym partnerem 7. System lojalnościowy 8. Obsługa reklamacji 9. Dwukierunkowa integracja z systemem produkcyjno-sprzedażowo-magazynowym SAP Business One przy obsłudze zamówień i reklamacji 10. Obsługa bramek płatności (PayPal, TPay PayU)i kurierów (min. 3 firm, tj. Fedex, UPS, GLS) III. Moduł CRM - 1Szt. System CRM to aplikacja dająca sposobność analizy dowolnych kontaktów z odbiorcami, skutkująca możliwością stworzenia spersonalizowanej oferty handlowej, rozplanowania pracy i zlecenia realizacji długo terminowych projektów biznesowych. CRM (customer relationship management) to zarządzanie relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami, czyli tzw. zbiór zadań, procedur i narzędzi, które są niezbędne w kontakcie z kontrahentem. System CRM archiwizuje i porządkuje doświadczenie firmy, czyniąc „pamięć firmy” niezależną zarówno od jej pracowników jak i odbiorców. Również współpraca wewnątrz organizacji ulega pozytywnej zmianie – działania pracowników stają się lepiej zsynchronizowane, a czas wykorzystany optymalnie. Funkcjonalności minimalne: 1. Rejestracja działań prowadzonych przez sprzedawców na terenie Europy (min. Niemcy, Węgry, Słowacja, Czechy, Polska, Wielka Brytania, Francja, Rumunia) 2. Możliwość prezentacji zarejestrowanych wizyt handlowców w postaci pinów na mapie 3. Podsystem wysyłania kampanii za pomocą e-mail 4. Analiza RFM 5. Dwukierunkowa integracja z systemem produkcyjno-sprzedażowo-magazynowym SAP Business One IV. Moduł produkcyjny - 1Szt. Bardzo ważnym elementem procesu wytwarzania jest ewidencja etapów produkcji, zużywanych materiałów i powstałych wyrobów gotowych. W celu wyeliminowania wymiany informacji przy użyciu dokumentów papierowych stanowiska pracy zostaną wyposażone w kolektory danych oraz terminale produkcyjne (w tym celu zostanie wykorzystany posiadany sprzęt informatyczny). Operator gniazda produkcyjnego będzie informował o wykonanych etapach technologicznych i zakończeniu procesu produkcyjnego systemowo z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej. Funkcjonalności minimalne: 1. Aplikacja terminala produkcyjnego w zakresie obsługi zleceń produkcyjnych 2. Aplikacja terminala magazynowego na urządzenia mobilne z systemem Android do obsługi dokumentów magazynowych 3. Dwukierunkowa integracja z systemem produkcyjno-sprzedażowo-magazynowym SAP Business One 4. Integracja z systemem TecDoc w zakresie wyszukiwania części i zamienników V. Moduł magazynowy - 1Szt. Strategia zakłada wykonanie automatyzacji procesów magazynowych, które aktualnie są ewidencjonowane w systemie ERP na stanowisku komputerowym zlokalizowanym w wydzielonej części magazynu. W celu optymalizacji procesów magazynowych elementy podlegające ewidencji zostaną oznaczone kodami kreskowymi a pracownicy wyposażeni w przenośne terminale magazynowe (wykorzystane zostaną telefony komórkowe). Przy pomocy urządzeń mobilnych zadania magazynu będzie można wykonywać poruszając się pomiędzy regałami/półkami. Urządzenia będą się komunikowały bezpośrednio z systemem ERP. Funkcjonalności minimalne: 1. Ewidencja ilościowo-wartościowa z obsługa numerów seryjnych i numerów partii 2. Możliwość podania na partiach i numerach seryjnych daty utworzenia, daty ważności, daty gwarancji, daty kontroli jakości, statusu partii i numeru seryjnego 3. Możliwość dołączania dodatkowej dokumentacji (np. protokołów z testów) do danego numeru seryjnego lub partii 4. Możliwość prowadzenia wyceny magazynu wg FIFO, ceny średniej, ceny ewidencyjnej, ceny rzeczywistej partii lub numeru seryjnego 5. Obsługa w wielu językach (min. niemiecki, węgierski, słowacki, czeski, polski, angielski, francuski, rumuński) 6. Obsługa dokumentów magazynowych 7. Obsługa inwentaryzacji 8. Obsługa przeszacowania (przeceny) towarów 9. Obsługa magazynu wysokiego składowania z adresacją miejsc składowania XYZ 10. Aplikacja terminala magazynowego na urządzenia mobilne z systemem Android do obsługi dokumentów magazynowych 11. Obsługa procesu zbierania i pakowania zamówień (Pick&Pack) VI. Moduł integracji z katalogiem TecDoc - 1Szt. TecDoc dostarcza aktualny i najszerszy zakres danych na potrzeby identyfikacji i zamawiania części dla całej branży motoryzacyjnej. Dzięki TecDoc dane pochodzą bezpośrednio od najlepszych producentów części na świecie. TecDoc Catalog zawiera oryginalne dane ponad 700 producentów części zamiennych. Baza katalogu obejmuje ponad 74 600 modeli samochodów osobowych oraz 35 500 modeli samochodów ciężarowych, 20 mln. zamienników oraz ponad 6,6 mln. artykułów z opisami technicznymi, zdjęciami, rysunkami, instrukcjami montażowymi, zastosowaniem w pojazdach, etc. Katalog jest kwartalnie aktualizowany i rozszerzany o dane kolejnych producentów części zamiennych. Główne korzyści: Największa na rynku baza danych dotycząca samochodowych części zamiennych, Sprawne wyszukiwanie części wg wielu kryteriów m.in wg pojazdu, silnika, nr kat., nr OES, zamienników, itp. Oszczędność czasu dla sklepów i warsztatów samochodowych przy doborze części zamiennych; Bardzo wygodne wyszukiwanie części zamiennych wg czytelnych schematów graficznych; Brak konieczności przepisywania wielu nr katalogowych na papierowych kartkach. Funkcjonalności minimalne: 1. Możliwość pobierania informacji o numerach katalogowych części samochodu za pomocą VIN, Numeru rejestracyjnego, Numeru kluczyka w zależności od opcji w danym kraju objętym projektem 2. Możliwość pobierania informacji o częściach zamiennych dla numerów części OEM 3. Integracja z modułami B2B, B2C, magazynowym, produkcyjnym w celu zapewnienia tym modułom poprawnej informacji o częściach bądź ich zamiennikach 4. Graficzny interfejs użytkownika pozwalający na obsługę modułu 5. Programistyczny interfejs (API) pozwalający na integrację z innymi modułami VII. Moduł integracji z firmą kurierską - 1Szt. VIII. Moduł automatyzacji procesów biznesowych BPA - 1Szt. Szczegółowy opis całości przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku - Zapytanie nr 2/2021
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne
kody CPV 72000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10325604 2024-04-03
godz. 09:00
Wielkopolskie Świadczenie usług kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz odnowienia podpisów elektronicznych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu i podległych jednostek Usługa dostarczani...
10371714 2024-04-04
godz. 09:00
Wielkopolskie Zapytanie ofertowe dotyczy realizowanego przez Gminę Wronki projektu pn. „E-usługi publiczne dla mieszkańców Gminy Wronki”, o numerze FEWP.01.03-IZ.00-0007/23-00, współfinansowaneg...
10364925 2024-04-09
godz. 14:00
Pomorskie Świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT.
10376409 2024-04-09
godz. 14:00
Pomorskie Zawarcie Umów Ramowych na Zasoby w celu Świadczenia Usług Rozwoju Systemu WEBCON BPS (ODYS). Szanowni Państwo, Orlen S.A. z siedzibą w Płocku (Organizator postępowania), działając ...
10313112 2024-04-10
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze LEAD 3D ENVIRO ARTIST. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykona...
10313618 2024-04-10
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze LEAD PROGRAMMER. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykonawcy us...
10315199 2024-04-11
godz. 10:00
Mazowieckie Zapewnienie ciągłości działania i rozwój Systemu Centralnej Bazy Danych Osób Pozbawionych Wolności wraz z wykonaniem modyfikacji podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni...
10309436 2024-04-11
godz. 10:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi p.n.: Asysta techniczna w zakresie utrzymania i obsługi Platformy NSIS, polegającej w szczególności na:1) utrzymaniu i wsparciu w obsłudz...
10375935 2024-04-26
godz. 23:59
Mazowieckie CSP_2024_01_01133_Cyfryzacja i robotyzacja procesu produkcji w Zakładzie Produkcyjnym Ciech Soda Polska w Inowrocławiu. Wdrożenie DCS i Production Intelligence
10364883 2024-06-14
godz. 17:00
Mazowieckie określenie dostępności i możliwości technicznych w zakresie komercyjnych narzędzi typu: off-the-Shelf (COTS), które spełnią biznesowe potrzeby Agencji NCIA Requirements Management T...