Zlecenie 8177650 - „Wdrożenie nowego procesu weryfikacji produktów...

   
Zamówienie 8177650 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-06-02
przedmiot zlecenia
„Wdrożenie nowego procesu weryfikacji produktów innowacyjnych w firmie OVOPOL”

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz
montaż specjalistycznych urządzeń (wyposażenia laboratorium): analizator sitowy, składający się z poniższych komponentów: 1. Wytrząsarki/ przesiewacza sitowego, 2. Zestawu sit Aplikacja: proszki jajeczne. Opisana specyfikacja została przygotowana z najwyższą starannością względem określenia pełnego, jednoznacznego i wyczerpującego opisu przedmiotu zamówienia tak, aby umożliwić wykonawcom określenie wszystkich swoich zobowiązań i ryzyka oraz odpowiedzialną kalkulację ceny i innych elementów wyceny. Wszelkie zakupy, usługi i dostawa będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego muszą być włączone i współpracować z istniejącą infrastrukturą i wyposażeniem w Spółce i musi spełniać te same standardy technologiczne. Zastosowane zapisy znajdują uzasadnienie w konieczności zapewnienia sprawnego przeprowadzenia przedmiotowego projektu. Wskazane zapisy nie narzucają Wykonawcom obowiązku stosowania wskazanych rozwiązań, a informują jedynie o minimalnych parametrach i standardach. Zamawiający oczekuje rozwiązania technicznego spełniającego wymagania. Od Wykonawców oczekuje się złożenia wyceny uwzględniającej wymagania dołączonej specyfikacji. Oferent jest zobowiązany zapoznać się ze specyfikacją i upewnić się, że elementy są technicznie wykonalne. Urządzenie/ instalacje muszą spełniać wymagania prawne określone w dyrektywie maszynowej 2006/42/WE, co zostanie potwierdzone odpowiednim dokumentem przekazanym przez wykonawcę. II. TRYB /POSTĘPOWANIA: II.1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm). II.2. Niniejsze postępowanie zostaje przeprowadzone w trybie zgodnym z zasadą konkurencyjności. II.3. Niniejsze postępowanie zostaje przeprowadzone zgodnie z zachowaniem zasady uczciwej konkurencyjności, efektywności, jawności, przejrzystości i równego dostępu. II.4. Zamawiający dołoży wszelkich starań w celu uniknięcia konfliktu interesów rozumianego jako brak bezstronności i obiektywności. II.5. Niniejsze postępowanie zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień (dalej: Regulamin) obowiązującym u Zamawiającego. II.6. Regulamin dostępny jest w siedzibie Zamawiającego (ul. Wojska Polskiego 39, 67-100 Nowa Sól) oraz na stronie internetowej Zamawiającego. II.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmiany treści zapytania ofertowego w tym zmiany warunków postępowania, b) zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru którejkolwiek z ofert lub unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny. II.8. O wprowadzonych w zapytaniu ofertowym zmianach Zamawiający poinformuje Oferentów w każdy ze sposobów wyszczególnionych jako forma upublicznienia opisana w Regulaminie. II.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwracania się do Oferentów na każdym etapie postępowania o dodatkowe informacje, dokumenty lub wyjaśnienia. Kontakt Zamawiającego z Oferentem nastąpi drogą elektroniczną wskazaną w treści nadesłanej przez Oferenta oferty. II.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z wszystkimi Oferentami, którzy złożyli ofertę spełniającą warunki dostępu (tzn. warunki udziału w postępowaniu) wskazane w treści zapytania ofertowego. Negocjacje prowadzone będą według następujących zasad: a. po upływie terminu składania ofert Zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu o możliwości przeprowadzenia negocjacji i zaprosi tych Oferentów do negocjacji, uzgadniając z każdym z Oferentów indywidualne terminy spotkań, b. uzgodnienia dot. terminu negocjacji będą prowadzone w drodze poczty elektronicznej, c. negocjacjom podlegają wyłącznie parametry, które stanowią kryteria oceny ofert, d. przebieg negocjacji dokumentuje się w formie pisemnego protokołu, podpisanego przez zespoły negocjacyjne Zamawiającego i Oferenta, e. w terminie do 7 dni od dnia zakończenia negocjacji, Oferent przedkłada zmodyfikowaną ofertę, uwzględniającą ustalenia z negocjacji. Zmodyfikowana oferta nie może zawierać warunków mniej korzystnych niż oferta pierwotna, f. w przypadku, jeśli Oferent odmówi udziału w negocjacjach, negocjacje nie doprowadzą do wiążących ustaleń lub Oferent nie przedłoży zmodyfikowanej oferty, ocenie podlega pierwotnie złożona oferta Oferenta, g. Zamawiający w terminie do 60 dni od dnia złożenia ostatniej zmodyfikowanej oferty dokona oceny ofert i wybierze Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza, h. Zamawiający może zażądać od Oferentów wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania ofertą. II.11. W sytuacji zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy lub też unieważnienia postępowania Zamawiający niezwłocznie powiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty oraz upubliczni stosowną informację. II.12. Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy. II.13. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. II.14. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. II.15. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego wraz z załącznikami oraz Regulaminu. Oferentom przysługuje środek ochrony prawnej w postaci protestu dotyczącego przeprowadzonej oceny ofert zgodnie z Regulaminem. VIII. INFORMACJE DODATKOWE: VIII.1. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Oferenta złożone, z oznaczeniem „tajemnica przedsiębiorstwa”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia składane w toku niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie poufności informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, będą traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem. VIII.2. Warunki i termin ewentualnego uzupełnienia ofert przez Oferentów. VIII.3. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa. W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert na każdym etapie postepowania, dokonuje poprawek oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytania ofertowego, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty za zgodą oferenta. Sprostowanie oczywistych omyłek dokonuje Zamawiający w specjalnym formularzu zawiadamiając o tym oferenta, którego oferta została poprawiona. VIII.4. Jeżeli oferent nie zgodzi się na poprawienie omyłek w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta zostanie odrzucona. VIII.5. W dalszej kolejności komisja oceniać będzie spełnienie warunków wymaganych od Oferentów. Określi, zatem które oferty zostaną odrzucone, czy postępowanie musi być unieważnione. VIII.6. W odniesieniu do Oferentów, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu komisja dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert. VIII.7. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty (zawierającą nazwę, adres i cenę zwycięzcy postępowania) zamieści na stronach internetowych Zamawiającego oraz bazy konkurencyjności. IV.2. Zamawiający dokona weryfikacji zgodności przedłożonej oferty z wymogami opisu przedmiotu zamówienia poprzez zbadanie kompletności przedstawionych opisów. Niespełnienie przez Oferenta jednego z poniższych wymogów będzie oznaczało, iż oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała dalszej ocenie. Weryfikacja dokonana zostanie w formie listy sprawdzającej: L.P. Wykaz kryteriów dopuszczających do kolejnego etapu oceny ofert Potwierdzenie ( TAK/NIE) Opis możliwości wykonania zadania Uwagi Oferenta! Odnośnik do oferty: Strona nr. Punkt nr. 1. Przesiewanie produktów sypkich o różnych gęstościach 2. Obsługa sit o średnicy min. 100 do 203 mm, 3. Możliwość przesiewania próbek o wadzie mniejszej niż 1 kg W związku z ograniczeniami technicznymi jakie wynikają z konieczności publikacji przedmiotowego zapytania ofertowego na bazie konkurencyjności (np. ograniczenia możliwych do wykorzystania w danym obszarze znaków), treść przedmiotowego zapytania ofertowego musiała zostać skrócona. Wobec powyższego, Zamawiający zachęca oferentów zainteresowanych wzięciem udziału w niniejszym postępowaniu o zapoznanie się z treścią Zapytania ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej publikacji.
branża Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny
kody CPV 38436000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt laboratoryjny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10460206 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa: Sterylne, Nisko adhezyjne mikrokońcówki z filtrem 10ul, Long tips, Professional Line Tips, z PP, w pudełkach, 10x96/960szt (nr kat.GBFT0010-R-NS, Googlab) - 10 op. Sterylne, Nis...
10463105 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa: zetadex G-50 fine 1kg/op (nr kat.TM -0105-F001.0-001) - 1 kg zetadex G-50 fine 1kg/op (nr kat.TM -0105-F001.0-001) - 1 kg
10441571 2024-04-29
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa nowej aparatury badawczej, laboratoryjnej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Część 1: ultrasonograf bezprzewodowy – głowica liniowa,...
10386338 2024-04-29
godz. 12:15
Lubelskie Mikroskop optyczny automatyczny 3.1. Przedmiot zamówienia stanowi mikroskop optyczny automatyczny-1 szt..
10456021 2024-04-30
godz. 10:00
Śląskie Zakup analizatora termo-optycznego dla CBiD sp. z o.o.
10456977 2024-04-30
godz. 10:00
Pomorskie Automatyczny aparat do oznaczania lepkości kinematycznej
10484906 2024-05-06
godz. 11:00
Lubelskie Dostawa systemu dokumentacji żeli i immunoblotów
10484250 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie BZP.262.1.2024 Dostawa aparatu do wykonania badań typu pull-off, młotka Schmidta typ N oraz młotka Schmidta typ L dla Instytutu Budownictwa Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku PRZE...
10416275 2024-05-13
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa aparatury laboratoryjnej w podziale na 3 części Część 1: Dostawa aparatu do badań koordynacji ruchowej;Część 2: Dostawa regału na 88 klatek indywidualnie wentylowanych (IV...
10433273 2024-05-17
godz. 10:00
Pomorskie Dostawa przenośnego cyfrowego miernika wieloparametrowego dla Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego cyfrowego mi...