Zlecenie 9121370 - Wdrożenie innowacyjnych rozwiaz̨ ań w technologii...

   
Zamówienie 9121370 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-08-22
przedmiot zlecenia
Wdrożenie innowacyjnych rozwiaz̨ ań w technologii produkcji wyrobów betonowych w oparciu o wyniki własnych prac badawczo-rozwojowy
ch

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem wymogów dotyczących przejrzystości oraz zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców w drodze stosowania zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 –2020 wydanych przez Ministra Rozwoju i Finansów z 19 lipca 2017r. Tytuł zamówienia: Dostawa Wózka widłowego Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zapytania jest dostawa Wózka widłowego zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). W skład usługi dostawy wchodzi: 1. Dostawa Wózka widłowego. Informacje wstępne: - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Termin i miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane do 31 marca 2023. Miejsce realizacji zamówienia: Kaimy 20, 18-420 Jedwabne Sposób przygotowania ofert: 1. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2. 2. Oferta wraz załącznikami powinna być złożona w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznakowana widocznym dopiskiem: „WÓZEK WIDŁOWY”. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną w tytule maila prosimy wpisać „WÓZEK WIDŁOWY”. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Dostawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. 5. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez Dostawców w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożoną ofertą, w tym również poprzez wezwanie Dostawcy (drogą elektroniczną i/lub telefoniczną) do wyjaśnienia treści dokumentów lub przedłożenia dodatkowych dokumentów. W szczególności Zamawiający będzie miał prawo żądać wyjaśnień w przypadku podejrzenia rażąco niskiej ceny. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Dostawcy do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych lub ich wyjaśnienia w terminie 3 dni od daty wezwania do wyjaśnień. 8. W przypadku, jeżeli składane w przedmiotowym postępowaniu dokumenty podlegają ochronie w zakresie i na zasadach przewidzianych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych bądź ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy, Dostawca zobowiązany jest poinformować o takim fakcie Zamawiającego, składając wraz z ofertą stosowne oświadczenie. Oświadczenie powinno zostać uzasadnione oraz wyraźnie wskazywać, które dokumenty podlegają ochronie. Brak oświadczenia nie będzie skutkował uznaniem oferty za niekompletną. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia zapytania bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. 10. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji Dostawcy, którzy złożyli ofertę zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert oraz o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego. Informacja o ewentualnych zmianach zamieszczona zostanie niezwłocznie w Bazie konkurencyjności. Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenia oferty Dostawcy, jeżeli: 1. Jej treść nie odpowiada treści Opisu Przedmiotu Zamówienia będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia, 2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3. Zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4. Została złożona przez Dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5. Zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Miejsce składania ofert: Adres biura Zamawiającego: Kaimy 20, 18-420 Jedwabne adres e-mailowy: mj@mj.com.pl Ofertę można dostarczyć osobiście, za pośrednictwem kuriera lub poczty. Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego. Dopuszcza się również złożenie oferty drogą elektroniczną na adres: mj@mj.com.pl Termin składania ofert: 26.09.2022 r. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Termin wyboru dostawcy: Do 10.10.2022 r. Podpisanie umowy Oferent, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie do 14 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu ofert. Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy we wskazanym wyżej terminie Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Umowa z Dostawcą zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie terminu dostarczenia przedmiotu Umowy w sytuacji wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie wszczęcia postępowania w celu wyłonienia Dostawcy zamówienia. Wykluczenia Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Dostawcę powiązanego z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Dostawcę w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. Osoba do kontaktu: Osobą do kontaktów roboczych jest: Tomasz Męczkowski tel. 602-367-846 e-mail mj@mj.com.pl Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Dostawcami: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie oświadczenia, zapytania, wnioski i wyjaśnienia zarówno Zamawiający jak i Dostawcy przekazują pisemnie lub mailowo. Adres do korespondencji: 1. Kaimy 20, 18-420 Jedwabne 2. Mail: mj@mj.com.pl
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 42410000, 42415000, 42415100, 42415110
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10474748 2024-05-06
godz. 16:00
Małopolskie Zakup i dostawa rampy najazdowej mobilnej do ORLEN OIL Sp. z o.o. zakład w Czechowicach- Dziedzicach Szanowni Państwo, Spółka ORLEN OIL z siedzibą w Gdańsku, należąca do Grupy Kapit...
10482982 2024-05-08
godz. 09:14
Dolnośląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 NAPRAWA JEDNOSTKI SPRĘŻONEGO POWIETRZA RAILJET Naprawa: JEDNOSTKA SPRĘŻONEGO POWIETRZA RAILJET, nr kat. RDL01AB1107010101 1 szt.
10484629 2024-05-08
godz. 12:00
Pomorskie RG/160036579/622 PANEL TP1500 COMFORT SIMATIC 6AV2124-0QC02-0AX1
10425190 2024-05-09
godz. 07:30
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu pomiaru wiatrów górnych.2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ oraz pozostałe...
10448519 2024-05-09
godz. 15:00
Mazowieckie „Modernizacja przenośników taśmowych T117, T118 w ENEA Wytwarzanie sp. z o.o., w Świerżach Górnych”, w ramach proj. inw. Id I9040M0038
10442491 2024-05-10
godz. 08:00
Wielkopolskie Baumann GS70/14/72 TR20 z 2012r - 13272 mtg
10416963 2024-05-14
godz. 10:00
Małopolskie Modernizacja rozdzielnicy 0,4kV RM, zasilanie stacji rozładowczej i pomp cyrkulacyjnych oleju opałowego w Elektrociepłowni Gdyńskiej Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
10431042 2024-05-14
godz. 23:59
Mazowieckie „Zakup i dostawę wraz z montażem w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego zbiornika bitumu” (zgodnej ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem 1 ...
10395296 2024-05-15
godz. 12:00
Lubuskie CVS/2024/03/01659 - montaż i uruchomienie wagi samochodowej zagłębionej w zakładzie Iłowa na Wydziale nr H-3
10473652 2024-05-24
godz. 08:30
Śląskie Remont systemów i urządzeń metanometrii dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A. z podziałem na 5 zadań