Zlecenie 8460876 - Wdrożenie innowacyjnych rozwiaz̨ ań w technologii...

   
Zamówienie 8460876 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-10-14
przedmiot zlecenia
Wdrożenie innowacyjnych rozwiaz̨ ań w technologii produkcji wyrobów betonowych w oparciu o wyniki własnych prac badawczo-rozwojowy
ch

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem wymogów dotyczących przejrzystości oraz zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców w drodze stosowania zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 –2020 wydanych przez Ministra Rozwoju i Finansów z 19 lipca 2017 r. Tytuł zamówienia: Dostawa Regałów dojrzewalni Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zapytania jest dostawa Regałów dojrzewalni przeznaczonych do magazynowania wyrobów betonowych w celu poddania ich wstępnemu procesowi sezonowania, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Regały dojrzewalni mogą być wykonane na podstawie projektu Zamawiającego lub projektu własnego Oferenta, o ile zostaną zachowane konieczne założenia techniczne i wymiarowe oraz funkcje technologiczne. Szczegółowa dokumentacja projektowa będzie udostępniona drogą elektroniczną po złożeniu wniosku na adres mailowy Zamawiającego: mj@mj.com.pl Do wniosku o udostępnienie dokumentacji należy załączyć: - oświadczenie o chęci przystąpienia do postępowania ofertowego podpisane przez osobę upoważnioną oferenta, - wskazanie adresu mailowego, na który ma zostać przesłana dokumentacja projektowa. Dokumentacja zostanie przesłana po uprzednio złożonym wniosku w terminie 2 dni roboczych od dnia następującego po otrzymaniu wniosku o udzielenie dokumentacji projektowej. Wniosek o udostępnienie dokumentacji powinien zostać złożony nie później niż 3 dni robocze przed końcem trwania postępowania ofertowego tj. 09.11.2021 r. Zamawiający dopuszcza przesłanie ofert zawierających rozwiązanie tożsame lub nie gorsze pod względem parametrów technicznych oraz funkcjonalności od zawartych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. W skład usługi dostawy wchodzi: 1. Dostawa kompletnych Regałów dojrzewalni. 2. Montaż regałów dojrzewalni wraz z materiałami montażowymi. 3. Geodezyjna dokumentacja powykonawcza potwierdzająca poprawność wykonania. Informacje wstępne: - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, - Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych, - Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Termin i miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane do 31 grudnia 2022. Miejsce realizacji zamówienia: Kaimy 20, 18-420 Jedwabne Sposób przygotowania ofert: 1. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2. 2. Oferta wraz załącznikami powinna być złożona w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznakowana widocznym dopiskiem: „REGAŁY DOJRZEWALNI”. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną w tytule maila prosimy wpisać „REGAŁY DOJRZEWALNI”. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Dostawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. 5. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez Dostawców w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożoną ofertą, w tym również poprzez wezwanie Dostawcy (drogą elektroniczną i/lub telefoniczną) do wyjaśnienia treści dokumentów lub przedłożenia dodatkowych dokumentów. W szczególności Zamawiający będzie miał prawo żądać wyjaśnień w przypadku podejrzenia rażąco niskiej ceny. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Dostawcy do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych lub ich wyjaśnienia w terminie 3 dni od daty wezwania do wyjaśnień. 8. W przypadku, jeżeli składane w przedmiotowym postępowaniu dokumenty podlegają ochronie w zakresie i na zasadach przewidzianych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych bądź ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy, Dostawca zobowiązany jest poinformować o takim fakcie Zamawiającego, składając wraz z ofertą stosowne oświadczenie. Oświadczenie powinno zostać uzasadnione oraz wyraźnie wskazywać, które dokumenty podlegają ochronie. Brak oświadczenia nie będzie skutkował uznaniem oferty za niekompletną. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia zapytania bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. 10. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji Dostawcy, którzy złożyli ofertę zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert oraz o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego. Informacja o ewentualnych zmianach zamieszczona zostanie niezwłocznie w Bazie konkurencyjności. Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenia oferty Dostawcy, jeżeli: 1. Jej treść nie odpowiada treści Opisu Przedmiotu Zamówienia będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia, 2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3. Zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4. Została złożona przez Dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5. Zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Miejsce składania ofert: Adres biura Zamawiającego: Kaimy 20, 18-420 Jedwabne adres e-mailowy: mj@mj.com.pl Ofertę można dostarczyć osobiście, za pośrednictwem kuriera lub poczty. Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego. Dopuszcza się również złożenie oferty drogą elektroniczną na adres: mj@mj.com.pl Termin składania ofert: 16.11.2021 r. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Termin wyboru dostawcy: 30.11.2021 r. Podpisanie umowy Oferent, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie do 14 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu ofert. Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy we wskazanym wyżej terminie Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Umowa z Dostawcą zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie terminu dostarczenia przedmiotu Umowy w sytuacji wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie wszczęcia postępowania w celu wyłonienia Dostawcy zamówienia. Wykluczenia Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Dostawcę powiązanego z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Dostawcę w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. Osoba do kontaktu: Osobą do kontaktów roboczych jest: Tomasz Męczkowski tel. 602367846 e-mail mj@mj.com.pl Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Dostawcami: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie oświadczenia, zapytania, wnioski i wyjaśnienia zarówno Zamawiający jak i Dostawcy przekazują pisemnie lub mailowo. Adres do korespondencji: 1. Kaimy 20, 18-420 Jedwabne 2. Mail: mj@mj.com.pl
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39141100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10415141 2024-04-17
godz. 09:00
Śląskie Dostawa i montaż mebli w wybranych pomieszczeniach biurowych, pokoje 25, 26, 27, 107 oraz dodatkowe meble p.217 Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1
10449354 2024-04-22
godz. 09:00
Wielkopolskie ustalenia wartości szacunkowej zakupu i dostawy fabrycznie nowych foteli obrotowych z zagłówkiem dla Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim.
10456383 2024-04-22
godz. 10:02
Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Krzesło Cortina NOWY STYL Wersja: Cortina chrome: Materiały: K32 5 szt.
10450722 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Sprzedaż, dostarczenie i montaż mebli konferencyjnych Część I-10 sztuk stołów konferencyjnych (składanych) Część II-40 sztuk krzeseł konferencyjnych
10458834 2024-04-23
godz. 12:00
Lubelskie Zakup, dostawa i montaż mebli do Działu Sterylizacji i Dezynfekcji. 1. Opis sposobu przygotowania oferty:
10439759 2024-04-24
godz. 10:00
Mazowieckie Sprzedaż, dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
10421000 2024-04-25
godz. 14:00
Mazowieckie Jednorazowa dostawa 80 łóżek sosnowych ze stelażami i materacami wraz z transportem, wniesieniem i montażem do Oddziału Rewita Jurata, OW Kormoran, ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel -
10464061 2024-04-25
godz. 23:59
Mazowieckie Zlecę Montaż i demontaż mebli
10393053 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryj...
10442096 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą „Wsparcie Mazowieckiego (...) Część...