Zlecenie 8087738 - Wdrożenie innowacyjnego procesu magazynowania części...

   
Zamówienie 8087738 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-20
przedmiot zlecenia
Wdrożenie innowacyjnego procesu magazynowania części samochodowych wraz z internetową platformą sprzedażową.

Przedmiotem zamówi
enia jest stworzenie aplikacji tj. systemu składającego się ze strony WWW, aplikacji multiplatformowej wspierającej systemy operacyjne iOS oraz Android oraz systemu backendowego z panelem administracyjnym. Zakres usługi: 1. Stworzenie szczegółowej specyfikacji aplikacji 2. Zaprojektowanie UX / Makiet / Grafik dla aplikacji 3. Zaprojektowanie architektury aplikacji 4. Stworzenie systemu backendowego wraz z panelem administracyjnym 5. Stworzenie responsywnej strony WWW 6. Implementacja aplikacji mobilnej multiplatformowej na iOS oraz Android 7. Testy QA oraz testy manualne. System ma być wykorzystywany przez następujące klasy użytkowników: • klient niezalogowany – może dokonać zakupów bez konieczności zakładania konta w systemie; • klient zalogowany – po podaniu swoich danych osobowych w procesie rejestracji, może łatwiej i szybciej zamawiać produkty oraz ma dostęp do historii zamówień; • handlowiec – może wprowadzać produkty do swojej oferty, otrzymywać za nie zapłatę oraz zarządzać swoimi zamówieniami; • administrator serwisu – może generować raporty oraz zarządzać użytkownikami i ofertami, jeśli te nie są zgodne z wymogami serwisu. Wdrożone rozwiązanie obejmie m.in.: • zarządzanie realizacją zamówień, stanami magazynowymi, transakcjami; • automatyczne tworzenie i elektroniczny obieg dokumentów sprzedażowych; • archiwizacja danych, tworzenie historii zamówień klienta. Funkcje aplikacji mobilnych na iOS i Android oraz aplikacji WEB: • Rejestracja konta • Logowanie i reset hasła • Wyszukiwanie i przeglądanie list przedmiotów • Ekran oferty • Proces zamówienia - Proces zamówienia obejmować ma możliwość wyszukiwania i dodawania produktów wielu sprzedawców do koszyka, wyboru sposobu dostawy od każdego dostawcy osobno oraz sposobu płatności dla każdego dostawcy osobno. Post zamówieniowe elementy procesu zamówienia obejmować mają komunikację mailową ze stronami transakcji lub zostawienie danych w bazie danych lub panelu administracyjnym lub w aplikacji • Proces wprowadzania produktu - produkty w sklepie powinny być dodawane na co najmniej dwa sposoby: - Poprzez wprowadzenie pojazdu z którego części będą dodane w sposób ONE-to-MANY; - Poprzez wprowadzenie danych danego przedmiotu. Poprzez ONE-to-MANY należy rozumieć, że z jednego pojazdu ma być możliwość dodawania więcej niż jednej części/przedmiotu dostępnego w danym samochodzie. System musi sugerować te przedmioty. Niezależnie od ścieżki 1/2 system musi zasugerować opis tego przedmiotu, aby przedmiot mógł być znaleziony przez jak największą liczbę odwiedzających stronę. • Moje produkty • Poszukiwane produktu • Moje zamówienia • Moje konto • Zakładka „ulubione” Funkcje panelu administratora • Logowanie i reset hasła • Zmiana hasła • Zarządzanie kontami • Zarządzanie przedmiotami • Zarządzenie reklamami Dodatkowe funkcje serwera aplikacji: • Integracja z API kuriera - Aplikacja integruje się z API jednego kuriera (w przyszłości możliwość rozszerzenia liczby kurierów). Po opłaceniu przesyłki kurierskiej, aplikacja automatycznie wysyła nowe zlecenie przesyłki do API kuriera. Aplikacja umożliwia śledzenie przesyłki za pomocą API kuriera. Informacje dodatkowe na temat systemu: • system powinien być dedykowany zgodnie ze specyfikacją opisaną powyżej, • z systemu korzystać będą użytkownicy indywidualni, którzy będą mieli dostęp do własnego konta. Ich liczba będzie rosła wraz z liczbą obsługiwanych zleceń w systemie, • system zostanie uruchomiony na serwerze, który będzie posiadał jeden z następujących systemów operacyjnych: ubuntu linux, debian lub równoważny, • wymagane jest przekazanie kompletnego kodu źródłowego systemu jak i aplikacji mobilnych w celu kontynuowania rozwoju systemu w późniejszym okresie, jak również w celu analizy bezpieczeństwa systemu jak i aplikacji, • w aplikacji mają być zaimplementowane płatności. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
kody CPV 72263000, 72268000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10477906 2024-04-29
godz. 10:00
Śląskie Serwis oprogramowania aplikacyjnego Infomedica Plus oraz AMMS Plus w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
10473840 2024-05-02
godz. 23:59
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 30- godzinnych zajęć z doradztwa zawodowego dla 11 grup uczniów z III Liceum Ogólnokształcącego z oddziałami Integracyjny...
10480603 2024-05-06
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla systemu kopii zapasowej lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla Uniwersyteckiego Centrum Informatyz...
10481093 2024-05-06
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego:Serwer Plików - NAS – 1 szt.Notebook – 1szt.Komputer AI...
10483843 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa oprogramowania Norma EXPERT do Wydziału Techniki
10480506 2024-05-06
godz. 14:00
Dolnośląskie Świadczenie usług serwisu i rozwoju replikacji logicznych baz danych z wykorzystaniem narzędzia DBPlus Data Replicator
10401948 2024-05-07
godz. 08:00
Małopolskie Część 1: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego, zewnętrznych i wewnętrznych części komputerowych oraz oprogramowania dla jednostek orga...
10479697 2024-05-08
godz. 12:00
Łódzkie 1) Zakup licencji ESET Endpoint Antivirus (kontynuacja) - 80 licencji. Licencje ważne od 17.12.2024 r. na okres 12 miesięcy. 2) Zakup rozszerzeń gwarancji dla 14 sztuk komputerów DELL Op...
10344937 2024-05-10
godz. 12:48
Dolnośląskie 4WSzKzP.SZP.2612.Kon.Rynk.1.2024 Konsultacje rynkowe - Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10220563 2024-12-31
godz. 23:59
Mazowieckie Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.