Przetarg 8906346 - Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy –...

   
Analizuj Zamówienie 8906346 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-16
przedmiot ogłoszenia
Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy – roboty budowlane:

Część 1: CZĘŚĆ NR I: Budowa przyłącza wody do działek
ROD Huta Miedarska w Kędzierzynie-Koźlu.A. Zakres zamówienia dotyczy robót budowlanych realizowanych w oparciu o Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 30.09.2020r. B. Zakres robót obejmuje budowę przyłącza wody DN 63 w pasie drogowym drogi dojazdowej do ROD Huta Miedarska w Kędzierzynie Koźlu, a w szczególności:1) roboty przygotowawcze;2) roboty drogowe i odtworzeniowe;3) roboty ziemne;4) montaż sieci wodociągowej.C. Wykonanie zamówienia obejmuje również następujące czynności:1) wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej - 1 kpl. i w wersji elektronicznej na płytach CD -2 szt. (dokumenty w formacie PDF z możliwością wyszukiwania i zaznaczania tekstu);2) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4 kpl. (w tym 2 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej;3) dostarczenie Zamawiającemu w dniu odbioru robót dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych oraz mapy opatrzonej, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1 ustawy, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. 1 ustawy, w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji;4) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;5) sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie); 6) zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane;7) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;8) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację fotograficzną z okresu poprzedzającego rozpoczęcie robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;9) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót;10) uporządkowanie terenu przylegającego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót;11) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Z tego też względu:a) Odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. b) Składowanie w rejonie placu budowy zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe w okresie nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. c) Nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiając Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśniając pisemnie ewentualną różnicę;12) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;13) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni na przyległych ulicach i chodnikach;14) wykonanie fotografii miejsca prowadzonych robót po ich zakończeniu i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty zakończenia robót;15) wykonanie dokumentacji powykonawczej w (1 egz. w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektr.).16) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej;17) przedłożenie Zamawiającemu najpóźniej z dniem przekazania placu budowy opłaconego dokumentu ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości 100 000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.Wykonawca zobowiązany jest do organizacji robot w sposób zapewniający mieszkańcom bezpieczne użytkowanie i dojście do swoich posesji i ogrodów działkowych.D. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: roboty sanitarne. Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.E. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.F. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy, opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ: Dokumentacja projektowa sporządzona przez: Usługi Projektowe „inżynieria Sanitarna” Barbara Skowrońska-Petek, Al. Partyzantów 14A/1, 47-224 Kędzierzyn-Koźle. Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowią jedynie element pomocniczy. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

Część 2: CZĘŚĆ NR II: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy – orurowanie gminnego cieku wodnego na działce nr 1004, os. Rogi w Kędzierzynie-Koźlu.A. Zakres zamówienia dotyczy robót budowlanych realizowanych w oparciu o Decyzję Nr 1/5/2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak BA.6740.1.5.2022 z dnia 28.01.2022r. Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego – orurowanie gminnego cieku wodnego na działce nr 1004 na os. Koźle Rogi. B. Zakres robót obejmuje: 1) zabudowę rur żelbetowych DN 1000 mm od wylotu przepustu drogowego DN 1000 pod ul. Baczyńskiego na dł. 22,5m, 2) utworzenie skarpy i wylotu brzegowego rurowego DN100, 3) zasypanie rur żelbetowych, wyrównanie terenu z nawiązaniem do istniejących rzędnych i utwardzenie nawierzchni, 4) zabudowę otwartego ścieku z elementów betonowych na dł. 18m w celu odprowadzenia wód opadowych z powierzchni utwardzonej, 5) zabudowę otwartego ścieku skarpowego odprowadzającego odpływ wód opadowych lub roztopowych z otwartego cieku betonowego, 6) umocnienie płytami otworowymi skarp rowu z wylotem DN 1000 i skarp istniejących rowu RH na długości 4,5m, umocnienie dna rowu betonowymi płytami otworowymi na dł. 2,0m, 7) zabudowę bariery mostowej typu U-12a, 8)rozbiórka istniejącej ścianki czołowej przepustu drogowego.C. Wykonanie zamówienia obejmuje również następujące czynności:1) wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej - 1 kpl. i w wersji elektronicznej na płytach CD - 2 szt. (dokumenty w formacie PDF z możliwością wyszukiwania i zaznaczania tekstu);2) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4 kpl. (w tym 2 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej;3) dostarczenie Zamawiającemu w dniu odbioru robót dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych oraz mapy opatrzonej, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1 ustawy, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. 1 ustawy, w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji;4) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;5) sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie); 6) zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane;7) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;8) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Z tego też względu:a) Odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów,b) Składowanie w rejonie placu budowy zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe w okresie nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia, c) Nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiając Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśniając pisemnie ewentualną różnicę;9) przy robotach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu;10) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację fotograficzną z okresu poprzedzającego rozpoczęcie robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;11) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót;12) uporządkowanie terenu przylegającego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót;13) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;14) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni na przyległych ulicach i chodnikach;15) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej;16) przedłożenie Zamawiającemu najpóźniej z dniem przekazania placu budowy opłaconego dokumentu ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości 100 000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.17) Wykonawca uwzględni w ofercie i poniesie wszystkie koszty wynikające z warunków wydanych przez podmioty, które uzgodniły dokumentację projektową, a w szczególności uzgodnienia: a) Wydz. OSiR nr OSR-IUC.7021.3.2020.AP z dn. 17.03.2020r., b) Wydz. IRE nr IRE-DS.7012.92.39.1.2011.MT z dnia 31.08.2020r., c) Wydz. ZD nr ZD.7012.22.2020.AR z dn. 26.10.2020r., d) star. Powiat.- Prot z narady nr G.6630.74.2020 z 13.10.2020r., e) Decyzja - pozwolenie wodnoprawne nr GL.ZUZ.3.4210.48.2021.KR z dn. 12.10.2021r.Wykonawca zobowiązany jest do organizacji robot w sposób zapewniający mieszkańcom bezpieczne użytkowanie i dojście do posesji, a także dojazd do nieruchomości służb ratunkowych i komunalnych. Przed wejściem na plac budowy Wykonawca powiadomi mieszkańców o terminie oraz utrudnieniach wynikających z realizacji zadania.D. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: roboty sanitarne. Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.E. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.F. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy, opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ: Dokumentacja projektowa sporządzona przez: Usługi Projektowe „inżynieria Sanitarna” Barbara Skowrońska-Petek, Al. Partyzantów 14A/1, 47-224 Kędzierzyn-Koźle. Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowią jedynie element pomocniczy. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

ZP.271.1.52.2022.AJ
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne
kody CPV 45231100, 45231300
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10429276 2024-04-29
godz. 09:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Rozbudowa infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Warnice, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2. Inwestycja zlokalizowa...
10432555 2024-04-29
godz. 10:00
Podkarpackie Przebudowa ulicy J. Kilińskiego w Krośnie 1. Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy robót związanych z przebudową ulicy J. Kilińskiego wraz z fragmentem ul. Białobrzes...
10465128 2024-04-29
godz. 11:00
Pomorskie Remont przepompowni ścieków Myśliwska 1
10433365 2024-04-30
godz. 10:00
Wielkopolskie Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Golina – Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Golinie wraz z przebudową sieci wodociągowej 1. Przedmiotem zamówienia jest wykon...
10482209 2024-04-30
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie WGK-I.271.1.43.2024 Obsługa systemów nawadniania terenów zieleni w Bydgoszczy PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Obsługa systemów nawadniania terenów zieleni w Bydgoszczy Opis przedmiotu zam...
10464654 2024-05-06
godz. 10:00
Lubelskie 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i deszczowych w zespole pałacowo-parko...
10462952 2024-05-06
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Śliwicach”. 2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Rz...
10366659 2024-05-09
godz. 08:00
Małopolskie Remont i utrzymanie rowów, przepustów, ścieków i poboczy ulic na terenie Miasta Nowego Sącza w 2024 roku 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonani...
10451216 2024-05-10
godz. 10:00
Pomorskie Wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej DN200 w ul. Śliwkowej w Gdańsku
10475015 2024-05-13
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. W...