Przetarg 7693025 - "Utworzenie i wyposażenie Klubu "Senior +" w...

   
Analizuj Zamówienie 7693025 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-14
przedmiot ogłoszenia
"Utworzenie i wyposażenie Klubu "Senior +" w Pucku w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020".
Numer referencyj
ny: RGKiM.271.7.2020.ACH

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+” w Pucku w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020. Zadanie polegać będzie na zmianie sposobu użytkowania lokalu usługowego zlokalizowanego na parterze budynku mieszkalno – usługowego na potrzeby Klubu „Senior +” wraz z przebudową / remontem, celem dostosowania istniejącego lokalu do obowiązujących przepisów, standardu funkcjonalnego i współczesnych wymagań techniczno-budowlanych, m.in. w zakresie wyposażenia.Zamówienie współfinansowane jest w ramach Programu Wieloletniego Senior+ na lata 2015-2020” w współfinansowanego ze środków budżetu Państwa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego.Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany do zatrudniania na podstawie umowy o pracę [tj. regularne wykonywanie pracy osobiście w ustalonym miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego nadzorem (zgodnie z art. 22 § 1 kodeksu pracy)] osób wykonujących czynności, określone w pkt 3, w zakresie realizacji zamówienia:
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu na umowę o pracę osób wykonujących czynności wymienione w pkt 3. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby;
2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie zanonimizowanej (z wyjątkiem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu) dokumentacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu.Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w programie funkcjonalno-użytkowym oraz zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych w zakresie wykonania „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+” w Pucku w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020”, a ich wartość łączna nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres usług lub robót budowlanych podobnych jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+” w Pucku w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020”, oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę robót budowlanych. Równoważność:W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (który stanowi program funkcjonalno – użytkowy) w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopisuje wyrazy „lub równoważny”, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 Ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy.Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w programie funkcjonalno - użytkowym pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto aby posiadały wymagane, odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 Ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały, urządzenia i rozwiązania. Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawienie, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych materiałów, urządzeń oraz rozwiązań równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do materiałów, urządzeń i innych rozwiązań opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (w którym zawiera się program funkcjonalno - użytkowy), ze wskazaniem nazwy, strony których dotyczy oraz załączyć odpowiednio wymagane atesty, certyfikaty lub dopuszczenia.
5) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
7) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął materiały, urządzenia zaproponowane w programie funkcjonalno - użytkowym. Parametrami technicznymi są wielkości liczbowe wyznaczające charakterystyczne wielkości różnych urządzeń i materiałów, zaś parametrami użytkowymi i technicznym są wszelkie wielkości (wyrażane w jednostkach miary, wagi etc.) elementów użytkowych (np. nawierzchni) i technicznych (np. ciężaru konstrukcji).Poprzez:
- właściwości funkcjonalne należy rozumieć cechy oznaczające, że materiał, urządzenie i rozwiązanie techniczne będą spełniały prawidłowo swoje funkcje, tzn. zapewnią zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ.
- właściwości jakościowe należy rozumieć zgodnie z postanowieniami SIWZ dla zaproponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań technicznych właściwości takie jak np.: funkcjonalność, rodzaj, gatunek, cechy fizyczne (np.: gęstość, szczelność, wilgotność, mrozoodporność, odporność na starzenie, itp.), cechy mechaniczne (np.: wytrzymałość, odporność na uderzenia, itp.), cechy chemiczne (odporność na ścieranie), itp.
Podwykonawstwo.Wszystkie umowy zawarte pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami lub dalszymi Podwykonawcami muszą zawierać w szczególności:
a) zakres prac powierzonych do wykonania Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, a w przypadku podwykonawstwa robót budowlanych również załączenie części dokumentacji projektowej dotyczącej zlecanej części;
b) wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
c) termin zapłaty wynagrodzenia nie dłuższy niż 30 dni, od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej dostawy, usługi lub roboty budowlanej oraz nie można uzależniać uzyskania przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę płatności od zapłaty Wykonawcy przez Zamawiającego wynagrodzenia obejmującego zakres robót wykonywanych przed Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę;
d) termin realizacji nie dłuższy niż przewidziany we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ);
e) wartość wynagrodzenia, odpowiedzialność finansowa Zamawiającego określona zostaje tylko do wysokości wartości wskazanej w § 7 ust. 2 wzoru umowy;
f) sposób rozliczenia i płatności, który nie może zawierać postanowień dotyczących sposobu rozliczeń za wykonany zakres uniemożliwiających rozliczenie tego zakresu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na podstawie wzoru umowy;
g) zapisy dotyczące rozwiązania umowy o podwykonawstwo w przypadku rozwiązania zawartej umowy z Zamawiającym;
h) sposób odbioru wykonanych robót budowlanych, zrealizowanych dostaw i wykonanych usług w odniesieniu do odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego określonego w § 6 wzoru umowy;
i) postanowienia zgodne z treścią przepisów wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ);Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo lub sprzeciwu do poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do jej zmian w terminie 14 dni uważa się za akceptację projektu umowy lub poświadczonej kopii umowy przez Zamawiającego; Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, oraz jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy oraz umów o dalsze podwykonawstwo. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 39000000, 45000000, 45111100, 45262500, 45300000, 45310000, 45324000, 45332200, 45332400, 45400000, 45421100, 45430000, 45431000, 45442100, 45453000, 71000000, 71200000, 71220000, 71320000, 71322000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10392083 2024-04-19
godz. 00:00
Mazowieckie Modernizacja budynku IMGW -PIB Poznaniu
10344111 2024-04-25
godz. 12:00
Dolnośląskie Modernizacja budynków Internatu Zespołu Szkół w Lubomierzu Część 1: Wykończenie wnętrz łącznika oraz remont klatki schodowej domu Opatki. W jego zakres wchodzą takie prace jak: ...
10429944 2024-04-26
godz. 09:00
Śląskie ,,Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Bobrownikach” Zakres robót obejmuje: demontaż wskazanych elementów wyposażenia, wymianę posadzki sportowej w sali gimnastycznej, instalacj...
10429624 2024-04-29
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury. Część 1: Część I zamówienia - Roboty budowlane polegające ma modernizacji Wąbrzeskiego Domu KulturyZakres prac obejmuje w szczególności:...
10440029 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem Zamówienia jest „Wykonanie robót dla zadania: „Remont i modernizacja WP Lwówek oraz SRP Trzcianka”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Zał...
10449659 2024-05-06
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Przebudowa 5 wejść do budynku przy ulicy Łokietka 37 w Inowrocławiu.
10446556 2024-05-07
godz. 09:00
Śląskie BO - L10/07/X - Modernizacja szatni i zaplecza przy sali gimnastycznej, zakup zamków szyfrowych do szafek oraz zakup projektorów krótkoogniskowych do sal lekcyjnych 2.3. Przedmiotem zam...
10465296 2024-05-07
godz. 09:45
Dolnośląskie Przebudowa części budynku szkoły podstawowej na Klub Malucha w Udaninie. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części budynku szkoły podstawowej na potrzeby Klubu malucha w Udaninie...
10439862 2024-05-07
godz. 10:00
Dolnośląskie SPZ/242-064/2024 - Modernizacja pomieszczeń 014 w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu. 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: Moderni...
10475011 2024-05-10
godz. 12:00
Świętokrzyskie Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na ro...