Przetarg 12187418 - „UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI ULIC I PLACÓW ( ZAMIATANIE...

   
Analizuj Zamówienie 12187418
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-01
przedmiot ogłoszenia
„UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI ULIC I PLACÓW ( ZAMIATANIE MECHANICZNE), ODBIÓR ODPADÓW Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH”

Część 1: „UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI ULIC I PLACÓW (ZAMIATANIE MECHANICZNE )”
: 1) szerokość zamiatania mechanicznego – od 1,5 m do 2,0 m; 2) mechaniczne oczyszczanie (zamiatanie) jezdni polega na usunięciu z jezdni zanieczyszczeń występujących na niej przy pomocy samojezdnych zamiatarek jezdniowych zabudowanych na pojeździe, wyposażonych w odkurzacz i zraszacz wodą oraz pochłaniacz pyłów PM 10;3) przy oczyszczaniu nawierzchni jezdni należy dostosować prędkość jazdy zamiatarki do stopnia zabrudzenia czyszczonej powierzchni w taki sposób, aby zapewnić należyte jej oczyszczenie, a zebrane odpady wywozić na wysypisko;4) w przypadku zalegania dużej ilości nieczystości Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego wykonania usługi;5) Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowego wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawcy muszą liczyć się z trudnymi warunkami wykonania usługi z uwagi na konieczność ich realizacji miejscowo przy dużym ruchu kołowym i pieszych;6) w przypadku zakłócenia ruchu, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia usługi;7) pojazdy powinny poruszać się i manewrować w sposób umożliwiający ich wyprzedzanie i omijanie. W przypadku powodowania zatorów w ruchu kołowym, kierujący zamiatarką powinien w miarę możliwości zjechać pojazdem na pobocze lub zatokę autobusową i umożliwić rozładowanie zatoru; 8) oczyszczaniem objęta jest ulica na całej długości oraz szerokości 1,5-2 m po każdej stronie z zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy. W przypadku niemożności przeprowadzenia mechanicznego zamiatania nawierzchni m.in. np. ze względu na parkujące pojazdy, należy dany teren oczyścić ręcznie lub wydmuchać dmuchawami a następnie sprzątnąć;9) Zamawiający będzie prowadził kontrolę wykonania usługi na bieżąco. Usługa oczyszczania powinna być wykonywana w sposób nie utrudniający funkcjonowania ruchu kołowego. Ulice silnie obciążone ruchem kołowym należy sprzątać w porze nocnej. W przypadku, gdy panujące warunki atmosferyczne np. opady deszczu, uniemożliwiać będą przeprowadzenie zamiatania w danym dniu, wynikającym z pisemnego zgłoszenia, zostanie ono przeprowadzone w następnym dniu w którym będą występować odpowiednie warunki atmosferyczne.10) bieżąca ocena stopnia realizacji usługi utrzymania czystości nawierzchni jezdni, będzie dokonywana przez upoważnionych pracowników Zamawiającego na podstawie wyrywkowych kontroli w terenie i dotyczyć będzie m.in.: jakości i kompleksowości wykonanych usług;11) realizacja przedmiotu umowy będzie odbywać się na podstawie pisemnego zgłoszenia Zamawiającego, przesłanego wykonawcy drogą elektroniczną. Zgłoszenie będzie określało rodzaj, ilość i termin wykonania usługi;12) Zamawiający przewiduje wykonywanie usługi na odcinku dróg o długości ok. 370 km rocznie. W zależności od ceny złożonej oferty, zamówienie będzie realizowane do kwoty zabezpieczonej w budżecie, a co za tym idzie wskazana długość dróg może ulec zmianie, jednak nie powoduje to przesunięcia terminu wykonania zadania;13) rozliczenie będzie się odbywało na podstawie faktur VAT częściowych. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie zrealizowany przedmiot umowy, zaakceptowany przez przedstawicieli stron, określony w poszczególnych zgłoszeniach;14) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu karty przekazania odpadów na koniec każdego miesiąca, w którym realizowany był przedmiot umowy; 15) Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny jednostkowej za 1 mb wykonywanej usługi w części I zamówienia;16) Wykonawca wykaże, że w celu wykonania zamówienia publicznego będzie dysponował następującym sprzętem: samobieżna mechaniczna zamiatarka do oczyszczania jezdni wyposażona w urządzenie zraszające, zbierające materiał i pochłaniacz pyłu PM 10.

Część 2: „ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH), BIODEGRADOWALNYCH ORAZ SELEKTYWNIE ZEBRANYCH Z NIERUCHOMOŚCINIEZAMIESZKAŁYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD ZASOBU GMINY KROBIA”1) przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez cykliczny odbiór odpadów niesegregowanych (zmieszanych),odpadów biodegradowalnych oraz selektywnie zebranych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło kolorowe iszkło bezbarwne) z nieruchomości wyszczególnionych w zestawieniu nr 1;2) przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez odbiór odpadów niesegregowanych (zmieszanych), odpadówbiodegradowalnych oraz selektywnie zebranych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło kolorowe i szkłobezbarwne) z nieruchomości wyszczególnionych w zestawieniu nr 2 na zgłoszenie zamawiającego realizowanego w ramachharmonogramu cyklicznego z poz. 1;3) odpady selektywne zbierane będą w workach. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży każdąnieruchomość w worki o pojemności 80 l do selektywnej zbiórki szkła oraz 120 l do selektywnej zbiórki papieru i tworzywsztucznych. W przypadku, gdy na nieruchomości wytworzono większą masę wysegregowanych odpadów Wykonawca jestzobowiązany odebrać te odpady w innych workach, pod warunkiem możliwości identyfikacji zawartych w nich odpadów;4) Wykonawca zobowiązany jest do transportu i zagospodarowania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadówkomunalnych w instalacjach komunalnych wynikających z wojewódzkich planów gospodarki odpadami;5) Wykonawca zobowiązany jest do transportu i zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych winstalacjach komunalnych albo instalacjach odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania zodpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;6) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram odbioru odpadów, w którym wskazane zostanąkonkretne daty i dni odbiorów. Wprowadzanie przez Wykonawcę zmian w harmonogramach w trakcie realizacji zadaniawymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego;7) Z tytułu realizacji niniejszej umowy zamawiający zobowiązuje się płacić wykonawcy miesięczne wynagrodzenie.8) Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za poszczególne wielkości pojemników oraz worków.

WO.271.49.2025.ZP
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu , wywóz śmieci, utylizacja, składowiska