Przetarg 7335915 - Utrzymanie infrastruktury przystankowej Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7335915 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-14
przedmiot ogłoszenia
Utrzymanie infrastruktury przystankowej
Numer referencyjny: BKM-I.271.5.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie infrast
ruktury przystankowej tj. wykonywanie remontów i napraw urządzeń przystankowych oraz wywieszanie rozkładów jazdy, informacji i komunikatów dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej na obszarze miasta Białegostoku i gmin ościennych objętych porozumieniem międzygminnym w sprawie organizacji publicznego transportu zbiorowego: Choroszcz, Dobrzyniewo Duże, Juchnowiec Kościelny, Supraśl, Wasilków, Zabłudów.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. Remonty i naprawy urządzeń przystankowych:
a) roboty ślusarskie – konstrukcje stalowe wiat, słupki przystankowe, gabloty przystankowe, ławki przystankowe wolnostojące,
b) roboty spawalnicze – spawanie konstrukcji stalowych wiat, słupków przystankowych, tabliczek rozkładowych, gablot przystankowych, ławek i innych elementów wyposażenia przystanków,
c) roboty malarskie – malowanie konstrukcji stalowych wiat, słupków przystankowych, tabliczek rozkładowych, gablot przystankowych, ławek wolnostojących, elementów drewnianych ławek (listwy siedzisk i oparć);
d) roboty stolarskie renowacyjne – montaż, demontaż, szlifowanie i malowanie elementów drewnianych ławek przystankowych, ekranów drewnianych i drewnopochodnych w gablotach,
e) drobne roboty szklarskie – demontaż i montaż szyb w wiatach przystankowych,
f) roboty montażowe elementów wyposażenia przystankowego np.: zadaszenia elementów osłonowych tabliczek rozkładowych, gablot, elementów wewnętrznych tabliczek rozkładowych, gablot, stelaży znaku D15, rynien i innych elementów wykonanych z metali i tworzyw sztucznych (m. in.: poliwęglan komorowy, poliwęglan lity, pleksi, pcw, pcv, dibond),
g) drobne roboty drogowe w obrębie przystanków: betonowanie stóp fundamentowych wiat, gablot, słupków przystankowych, demontaż nawierzchni chodnika, układanie płytek chodnikowych, polbruku i obrzeży,
h) zakup niezbędnych materiałów do wykonania remontu lub naprawy urządzeń infrastruktury przystankowej.
i) przechowywanie materiałów naprawczych i urządzeń przystankowych stanowiących własność Miasta Białystok, zakupionych lub zdemontowanych z przystanków komunikacji miejskiej z przeznaczeniem do realizacji przedmiotu zamówienia w warunkach zabezpieczających przed zniszczeniem lub kradzieżą.
2.2. Wywieszanie informacji dla pasażerów zbiorowej komunikacji miejskiej organizowanej przez miasto Białystok:
a) wymiana rozkładów jazdy:
- w przypadku wymiany rozkładów jazdy do pięciu linii włącznie, Wykonawca na wykonanie zlecenia ma 24 godziny, licząc od dnia następnego po dniu, w którym przekazano zlecenie i komplet rozkładów – skrócenie tego czasu jest oceniane zgodnie z Rozdz. XIX,
- w przypadku wymiany rozkładów jazdy na trasach powyżej pięciu linii, Wykonawca na wykonanie zlecenia ma 48 godzin, licząc od dnia następnego po dniu, w którym przekazano zlecenie i komplet rozkładów - skrócenie tego czasu jest oceniane zgodnie z Rozdz. XIX,
- jeżeli sytuacja wymaga natychmiastowego umieszczenia komunikatów na przystankach, Wykonawca ma obowiązek zmobilizować do wykonania zadania dodatkowych pracowników w ilości niezbędnej do zrealizowania zlecenia,
b) wymiana informacji w gablotach, tabliczkach rozkładowych i informacyjnych, oraz na zewnętrznych powierzchniach urządzeń przystankowych tj. na ścianach osłonowych wiat przystankowych, zewnętrznych powierzchniach tablic, gablot, słupków (cenniki, mapki, komunikaty np.: zakaz palenia, informacje o zmianach w przebiegu tras komunikacyjnych itp.);
c) przyklejanie naklejek z numerem i nazwą przystanku, nazwą ulicy, strefą opłat.
2.3 .Konserwacja, naprawa instalacji elektrycznych w wiatach przystankowych i gablotach wymienionych w Załączniku nr 11 do SIWZ poprzez:
a) naprawę uszkodzeń instalacji elektrycznej powstałych na skutek:
- zużycia materiałów (elementów instalacji elektrycznej),
- przepięć (spalonych elementów instalacji elektrycznej),
- dewastacji urządzeń przystankowych,
- kolizji i wypadków drogowych,
- kataklizmów (żywiołów),
- innych zdarzeń losowych.
3. Prace objęte zakresem zamówienia wymienione w pkt 2.1, 2.2 i 2.3, będą zlecane pisemnie protokołem konieczności z określeniem zakresu, miejsca oraz terminu realizacji zleconych prac. Wykonawca ma obowiązek do niezwłocznego powiadomienia (za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej) Zamawiającego o zakończeniu realizowanych zleceń.
4. W sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego spowodowanego złym stanem technicznym urządzeń przystankowych, w przypadku powiadomienia telefonicznego lub za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie tj. najpóźniej do 2 godzin od powiadomienia, przystąpić do realizacji prac interwencyjnych (prace będą potwierdzone zleceniem na piśmie przesłanym faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej).
5. W sytuacjach wymagających natychmiastowych zmian w ruchu (np.: zamknięcia ulic dla komunikacji miejskiej), jeśli będzie to niezbędne, Wykonawca powiadomiony przez Zamawiającego telefonicznie lub za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej niezwłocznie, najpóźniej do 2 godzin od powiadomienia ma obowiązek przystąpić do wywieszenia informacji dla pasażerów o zaistniałych zmianach oraz ustawi słupki przystanków tymczasowych (konieczność wykonania prac zostanie potwierdzona zleceniem przesłanym faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej).
6. Wykaz prac objętych zakresem zamówienia, opisanych w pkt 2.1 i 2.2, oraz w pkt. 2.3 wraz ze wskazaniem ilości roboczogodzin przeznaczonych na ich realizację określa Załącznik nr 8 do SIWZ.
7. Dni ustawowo wolne od pracy nie są wyłączone z konieczności świadczenia usług objętych zakresem zamówienia przez Wykonawcę w okolicznościach, o których mowa w pkt 2.2 lit. a),b), pkt 4 oraz pkt 5.
8. Informacja o obszarze objętym zamówieniem:
Obsługa infrastruktury przystankowej zlokalizowanej na terenie miasta Białegostoku i gmin ościennych: Choroszcz, Dobrzyniewo Duże, Juchnowiec Kościelny, Supraśl, Wasilków, Zabłudów.
- długość tras komunikacyjnych – 306km,
- ilość przystanków ogółem – 978 szt.,
- 472 przystanków wyposażonych w wiaty,
- 308 przystanków wyposażonych w podświetlone gabloty i przyłączonych do sieci energetycznej,
- wykaz przystanków Miasta Białystok stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
9. W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian w wyposażeniu infrastruktury przystankowej, a także możliwość zwiększenia ilości przystanków i urządzeń przystankowych objętych zakresem zamówienia, oraz wydłużenia tras komunikacyjnych do 20% bez zmiany wynagrodzenia.
10. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca wyznacza osobę do stałego kontaktu z Zamawiającym za pośrednictwem telefonu komórkowego, faksu oraz poczty elektronicznej.
11. Prace wymienione w punkcie 2.1, 2.2 oraz w pkt. 2.3 - będą rozliczane ceną jednostkowa brutto za jedną 1 roboczogodzinę z uwzględnieniem kosztów wydziałowych (koszty własne), do których należy zaliczyć:
a) transport pracowników,
b) transport materiałów do realizacji prac zleconych i pozostałych po wykonaniu prac przeznaczonych do naprawy, utylizacji lub dalszego przechowywania,
c) transport sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia,
d) zużycie materiałów naprawczych w ilościach nie przekraczających:
• farby, rozpuszczalniki – do 0,2 kg na jedno urządzenie przystankowe,
• śruby i nakrętki, podkładki o rozmiarach do M6 - do 0,5 kg na jedno urządzenie przystankowe lub powyżej M6 - do 1 kg na jedno urządzenie przystankowe,
• deski – do 0,01m3 na jedno urządzenie przystankowe,
• elektrody – do 5 sztuk na jedno urządzenie przystankowe,
e) inne materiały pomocnicze:
• paliwo do agregatów i mechanicznych narzędzi pracy, szczotki, pędzle, tarcze, papier ścierny, materiał ścierny do piaskowania itp.
f) utylizacja elementów zdemontowanych z urządzeń przystankowych, wykonanych z materiałów takich jak: szkło, drewno i drewno pochodne, tworzywa sztuczne typu poliwęglan, pleksi, pcw, pcv, dibond, gruz, beton, świetlówki, taśmy oświetlenia ledowego, zapłonniki, przewody elektryczne - na koszt własny i własnym staraniem Wykonawcy zamówienia.
12. Materiały oraz koszty transportu wymienione w pkt. 11 stanowią integralną część kosztów własnych Wykonawcy i nie będą uwzględniane w kalkulacji sporządzonej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ.
13. Rozliczenie prac objętych zakresem zamówienia następować będzie na podstawie kalkulacji sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego w terminie 7 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu, zawierającej:
a) rozliczenie ilości zużytych materiałów – wg Katalogów Nakładów Rzeczowych bez uwzględnienia ilości materiałów określonych w pkt 12 lit. d, e, f, i pkt. 13 lit. d, e, f, a w przypadku prac nie ujętych w KNR – wg norm indywidualnych zatwierdzonych przez Zamawiającego,
b) rozliczenie roboczogodzin, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ (dotyczy prac wymienionych w załączniku),
c) w przypadku prac nieujętych w załączniku, zgodnie z KNR i kalkulacją indywidualną uzgodnioną z Zamawiającym.
14. W przypadku rozliczenia prac zleconych w trybie pilnym, Wykonawca przedstawi kalkulację wstępną w ciągu 24 godzin od przekazania zlecenia (dotyczy postępowania przygotowawczego po ujęciu sprawców dewastacji urządzeń przystankowych).
15. Opis Techniczny wymagań konstrukcyjnych i naprawczych urządzeń przystankowych został określony w Załączniku nr 7 do SIWZ.
16. Zamawiający planuje, w okresie trwania umowy zrealizować do 15.000 roboczogodzin przerobu.
17. Zamawiający zabezpiecza na czas realizacji zamówienia kwotę:100.000,00 zł.(brutto), na rozliczenie zakupu materiałów, materiałów z usługą - zużytych przy realizacji prac rozliczanych roboczo godziną (pkt 11) z wyłączeniem rozliczenia zakupu materiałów w ramach kosztów własnych.
18. W okresie roku kalendarzowego występują roboty powtarzające się o większej pracochłonności i potrzebie wykonania w krótkim czasie przez większą liczbę pracowników. Należą do nich:
a) wymiana kompleksowa rozkładów – minimum 2 razy w roku po około 2000 sztuk rozkładów;
b) wymiana rozkładów na jednej lub kilku liniach komunikacji miejskiej – 6 do 12 razy w roku stosownie do potrzeb (jedna linia to około 40 sztuk rozkładów);
c) remonty całościowe wiat przystankowych – około 10 sztuk rocznie z zastosowaniem technologii piaskowania konstrukcji stalowej przed jej malowaniem (ilość roboczogodzin zależna od zakresu remontu).
d) wymiana stłuczonych szyb w ścianach osłonowych wiat i gablotach rozkładowych – około 500 roboczogodzin.
e) roboty drogowe (układanie nawierzchni z płytek i kostki brukowej) – około 150 roboczogodzin.
19. Wykonawca udzieli rocznej gwarancji na wykonane prace remontowe i naprawcze, licząc od daty odbioru zleconych prac. Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem wady stwierdzone w okresie gwarancyjnym, w ciągu 14 dni od daty złożenia pisemnej reklamacji przez Zamawiającego.
Uwaga:
1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie prac określonych w Rozdz. III pkt 2 ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, nie dotyczy pracowników dozoru.
2. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy lub podwykonawcy. Obowiązki wykonawcy lub podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w § 2 projektu umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawcy.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo, Tereny zielone, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża obsługa techniczna nieruchomości, okna, drzwi, mała architektura, konstrukcje inne, usługi ślusarskie
kody CPV 50000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa techniczna nieruchomości , okna, drzwi , mała architektura , konstrukcje inne , usługi ślusarskie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10479366 2024-04-26
godz. 23:59
Lubuskie Prace konserwacyjne i drobne naprawy w budynkach administrowanych przez Rejon Żary
10478683 2024-04-29
godz. 08:55
Śląskie Dostawa elementów komunikacji budowlanej stalowej: rusztowania, kraty, podesty itp. dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały - grupa materiałowa 285-13 - Zakup ze...
10480164 2024-04-30
godz. 00:00
Śląskie Wykonanie usługi dostawy i montażu drzwi aluminiowych EI30 w budynku Zakładów Teorii Medycyny-Katedra i Zakład Patomorfologii i Diagnostyki Molekularnej, segment C1/Vp przy ul. Medyków...
10414691 2024-04-30
godz. 08:00
Śląskie Wykonanie wiaty śmietnikowej na podwórku nieruchomości przy ulicy Św. Urbana 18A w Zabrzu dla obsługi wspólnot mieszkaniowych ul. Św. Urbana 18A i Św. Urbana 18B w Zabrzu.
10441570 2024-04-30
godz. 11:00
Wielkopolskie Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie...
10483316 2024-04-30
godz. 23:59
Mazowieckie Dostawa wraz z montażem drzwi w ramach remontu pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowe nr 1 w Łomiankach oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Polskim, gmina Łomiank...
10447595 2024-05-06
godz. 10:00
Łódzkie Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Inspektoracie w Sieradzu oraz wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie w Pabianicach Część 1: Część 1 - Wykonanie instalacji ...
10450427 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Doposażenie i modernizacja placów na terenie Gminy Celestynów Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury w ramach doposażenia placów zabaw na tern...
10450398 2024-05-09
godz. 10:00
Podkarpackie Remont drzwi w przegrodach przeciwpożarowych z klasy odporności ogniowej E 30 na EI 30 w budynku Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1 Maja 4a Przedmiotem zamówienia jest wymiana 10 sz...
10483847 2024-05-11
godz. 01:59
Dolnośląskie „KGHM ZANAM – Montaż, demontaż oraz wynajem rusztowań” Przedmiotem zamówienia jest najem rusztowań fasadowych i modułowych. W szczególności montaż, demontaż oraz wynajem rus...