Przetarg 10730198 - “Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów...

   
Analizuj Zamówienie 10730198 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-08-02
przedmiot ogłoszenia
“Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków zarządzanych przez ZGM „TBS” Sp. z o.o.–z wyłączeni
em Wspólnot Mieszkaniowych w obszarach działania OE”

Część 1: 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, zarządzanych przez ZGM „TBS” Sp. z o.o.–z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarze działania:OE przy ul. Orlik–Rückemanna 35/37w Częstochowie OE przy ul. Wały Dwernickiego 101/105 w Częstochowie.Wykaz budynków z uwzględnieniem powierzchni objętej utrzymaniem czystości oraz powierzchni przynależnych do utrzymania terenów zielonych określa zał.nr11a dla OE przy ul. Orlik –Rückemanna 35/37 w Częstochowie oraz zał. nr11b dla OE przy ul. Wały Dwernickiego 101/105 w Częstochowie.Uwaga! Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wyk,. może przeprowadzić oględziny terenów, w uzgodnieniu z właściwym OE. Adresy oraz numery telefonów siedziby OE stanowi zał.nr9do SWZ.2.Do obowiązków Wyk.należy:1)Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku,polegające na:a)zamiataniu klatek schodowych–3razy w tygodniu do godziny11-tej,b)zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,c)myciu i zamiataniu kabin wind–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,d)myciu klatek schodowych,obejmującym podłogi,schody,parapety,drzwi wejściowe(do klatek schodowych,piwnic,strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejniki, skrzynki listowe,lamperie,balustrady,poręcze klosze lamp, pomieszczenia w.c. wspólnego użytku–dwa razy w miesiącu,e)myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku – 1 raz na kwartał,f)zamiataniu korytarzy piwnicznych–1 raz w miesiącu,g)sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych – 1 raz w miesiącu, h)usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii - każdorazowo po ich powstaniu,i)usuwaniu pajęczyn – 3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,j)deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez właściwy OE)–na żądanie Zamawiającego.2)Sprzątanie chodników polegające na:a)3razy w tygodniu sprzątaniu–zamiataniu chodników,dróg wewnątrz osiedlowych,placów,podwórzy,bram,prześwitów,wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych,b)3razy w tygodniu czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych,c)3razy w tygodniu opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach,d)usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem chodników,dojść do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7-ej rano.W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta.c)usuwaniu trawy i chwastów z chodników–2 razy w roku,tj. jednokrotnie w miesiącach: maj lub czerwiec oraz wrzesień lub październik, prace wykonywane będą na podstawie zleceń; 3)Sprzątanie terenów zielonych polegające na:a)3 razy w tygodniu usuwaniu nieczystości z terenów zielonych,b)wygrabianiu liści–zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu(wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wyk.; na żądanie Zam.Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów;w przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie,Wyk.zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania).Usługa wymieniona w punkcie „a)” niniejszego punktu jest usługą dominującą.4)Niezależnie od obowiązków wymienionych w w/w pkt.od1)do3)Wykonawca zobowiązany jest do:a) usuwania zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji budynków, ścian, drzwi i piwnic,b)gaszenia zbędnego oświetlenia przed wejściem do klatek schodowych,c)dostarczania do skrzynek listowych umieszczonych na klatkach schodowych pism, informacji oraz wszelkiej zakopertowanej korespondencji w zależności od potrzeb Zama..3.Wyk. ma obowiązek zapewnić swym pracownikom dostęp do punktów poboru wody. Zabrania się poboru wody z lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w zasobie objętym realizacją zamówienia.4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów oraz sprawnego sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji zadania, a mianowicie:a)dostępu do niezbędnej ilości punktów poboru wody, gwarantującej należyte wykonanie zamówienia,b)środków myjących(płyny, proszki),c)środków dezynfekujących(płyny, proszki),d)ścierek,myjek,zmiotek,szczotek do zamiatania na kiju,szczotek do szorowania,śmietniczek, wiader,drabin rozkładanych,grabi,pazurków do wygrabiania,haczek do okopywania,łopat do śniegu, siekaczy do lodu oraz wszelkich innych,których użycie będzie konieczne do realizacji zadania,e)piasku do posypywania w okresie zimowym.5.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych jak również zapewnienia w tym zakresie sprzętu i odzieży dla osób uczestniczących przy realizacji zadania.6.Działając zgodnie z art.95ust.1 i 2 pkt1 PZ Zam,,wymaga zatrudnienia przez Wyk.lub podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22§1 ustawy z dnia 26czerwca 1974r.–Kodeks pracy,w tym:1) Zam.wymaga, aby co najmniej jedna osoba realizująca przedmiot zamówienia,wykonująca czynności faktyczne, związane z nadzorowaniem nad wykonaniem prac polegających na stałym utrzymaniu czystości w budynkach i terenach przynależnych do budynków lub polegające na wykonywaniu prac związanych ze stałym utrzymaniem czystości i porządku w budynkach i terenach przynależnych do budynków, zatrudniona była na podstawie stosunku pracy,2)Wyk. lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienioną osobę na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek,o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu i dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona,3)we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr6doSWZ określone zostały:a)sposób weryfikacji zatrudnienia osoby, o której mowa w pktIV.7.1)SWZ,b) uprawnienia Zam. w zakresie kontroli spełniania przez wyk.wymagań, o których mowa w pktIV.7.1) SWZ,c)sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pktIV.7.1) oraz pktIV.7.3).a) i pkt IV.7.3).b) SWZ.7.Zam.stawia wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art.96ust.2 pkt.2PZP1)Zam.będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były dla każdego zadania,określonego w pktIV.2SWZ co najmniej3osoby bezrobotne na podstawie skierowania z Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiegoUElub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,2)osoby wskazane w pkt IV.8.1)SWZ powinna być zatrudnione w terminie nie dłuższym niż14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,3)Wyk., w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:a)zatrudnienia, dla każdego zadania oddzielnie co najmniej3sób bezrobotnych, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji warunków zamówienia – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,b) przedłożenia Zam.:zgłoszenia ofert pracy przedstawionego Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę–w terminie do21 dni od daty rozpoczęcia usług,4)w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego),Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionymbezrobotnym,5)Zam. uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osób. Na żądanie Zam., Wyk.obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osób,6)w przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni miesiąc bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia – za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie.Za przyczynę nieleżącą po stronie Wyk.będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze,w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.8.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr6SWZ.9.Działając na podstawie art.101ust.1pkt1)PZP, Zam. opisuje w§3ust.5wzoru umowy,który stanowi załącznik nr6SWZ wymagania środowiskowe określone w przepisach ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych z dnia 11stycznia 2018r.

Część 2: 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, zarządzanych przez ZGM„TBS” Sp. z o.o.–z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarze działania:OE przy ul. Nowowiejskiego 26 w Częstochowie,i OE przy ul. Łukasińskiego 26 w Częstochowie.Wykaz budynków z uwzględnieniem powierzchni objętej utrzymaniem czystości oraz powierzchni przynależnych do utrzymania terenów zielonych określa zał. 11c dla OE przy ul. Nowowiejskiego 26 w Częstochowie oraz zał. 11d dla OE przy ul. Łukasińskiego 26 w Częstochowie.Uwaga! Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wyk,. może przeprowadzić oględziny terenów, w uzgodnieniu z właściwym OE. Adresy oraz numery telefonów siedziby OE stanowi zał.nr9do SWZ.2.Do obowiązków Wyk.należy:1)Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku,polegające na:a)zamiataniu klatek schodowych–3razy w tygodniu do godziny11-tej,b)zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,c)myciu i zamiataniu kabin wind–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,d)myciu klatek schodowych,obejmującym podłogi,schody,parapety,drzwi wejściowe(do klatek schodowych,piwnic,strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejniki, skrzynki listowe,lamperie,balustrady,poręcze klosze lamp, pomieszczenia w.c. wspólnego użytku–dwa razy w miesiącu,e)myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku – 1 raz na kwartał,f)zamiataniu korytarzy piwnicznych–1 raz w miesiącu,g)sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych – 1 raz w miesiącu, h)usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii - każdorazowo po ich powstaniu,i)usuwaniu pajęczyn – 3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,j)deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez właściwy OE)–na żądanie Zamawiającego.2)Sprzątanie chodników polegające na:a)3razy w tygodniu sprzątaniu–zamiataniu chodników,dróg wewnątrz osiedlowych,placów,podwórzy,bram,prześwitów,wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych,b)3razy w tygodniu czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych,c)3razy w tygodniu opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach,d)usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem chodników,dojść do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7-ej rano.W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta.c)usuwaniu trawy i chwastów z chodników–2 razy w roku,tj. jednokrotnie w miesiącach: maj lub czerwiec oraz wrzesień lub październik, prace wykonywane będą na podstawie zleceń; 3)Sprzątanie terenów zielonych polegające na:a)3 razy w tygodniu usuwaniu nieczystości z terenów zielonych,b)wygrabianiu liści–zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu(wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wyk.; na żądanie Zam.Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów;w przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie,Wyk.zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania).Usługa wymieniona w punkcie „a)” niniejszego punktu jest usługą dominującą.4)Niezależnie od obowiązków wymienionych w w/w pkt.od1)do3)Wykonawca zobowiązany jest do:a) usuwania zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji budynków, ścian, drzwi i piwnic,b)gaszenia zbędnego oświetlenia przed wejściem do klatek schodowych,c)dostarczania do skrzynek listowych umieszczonych na klatkach schodowych pism, informacji oraz wszelkiej zakopertowanej korespondencji w zależności od potrzeb Zama..3.Wyk. ma obowiązek zapewnić swym pracownikom dostęp do punktów poboru wody. Zabrania się poboru wody z lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w zasobie objętym realizacją zamówienia.4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów oraz sprawnego sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji zadania, a mianowicie:a)dostępu do niezbędnej ilości punktów poboru wody, gwarantującej należyte wykonanie zamówienia,b)środków myjących(płyny, proszki),c)środków dezynfekujących(płyny, proszki),d)ścierek,myjek,zmiotek,szczotek do zamiatania na kiju,szczotek do szorowania,śmietniczek, wiader,drabin rozkładanych,grabi,pazurków do wygrabiania,haczek do okopywania,łopat do śniegu, siekaczy do lodu oraz wszelkich innych,których użycie będzie konieczne do realizacji zadania,e)piasku do posypywania w okresie zimowym.5.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych jak również zapewnienia w tym zakresie sprzętu i odzieży dla osób uczestniczących przy realizacji zadania.6.Działając zgodnie z art.95ust.1 i 2 pkt1 PZ Zam,,wymaga zatrudnienia przez Wyk.lub podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22§1 ustawy z dnia 26czerwca 1974r.–Kodeks pracy,w tym:1) Zam.wymaga, aby co najmniej jedna osoba realizująca przedmiot zamówienia,wykonująca czynności faktyczne, związane z nadzorowaniem nad wykonaniem prac polegających na stałym utrzymaniu czystości w budynkach i terenach przynależnych do budynków lub polegające na wykonywaniu prac związanych ze stałym utrzymaniem czystości i porządku w budynkach i terenach przynależnych do budynków, zatrudniona była na podstawie stosunku pracy,2)Wyk. lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienioną osobę na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek,o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu i dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona,3)we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr6doSWZ określone zostały:a)sposób weryfikacji zatrudnienia osoby, o której mowa w pktIV.7.1)SWZ,b) uprawnienia Zam. w zakresie kontroli spełniania przez wyk.wymagań, o których mowa w pktIV.7.1) SWZ,c)sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pktIV.7.1) oraz pktIV.7.3).a) i pkt IV.7.3).b) SWZ.7.Zam.stawia wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art.96ust.2 pkt.2PZP1)Zam.będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były dla każdego zadania,określonego w pktIV.2SWZ co najmniej3osoby bezrobotne na podstawie skierowania z Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiegoUElub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,2)osoby wskazane w pkt IV.8.1)SWZ powinna być zatrudnione w terminie nie dłuższym niż14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,3)Wyk., w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:a)zatrudnienia, dla każdego zadania oddzielnie co najmniej3sób bezrobotnych, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji warunków zamówienia – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,b) przedłożenia Zam.:zgłoszenia ofert pracy przedstawionego Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę–w terminie do21 dni od daty rozpoczęcia usług,4)w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego),Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionymbezrobotnym,5)Zam. uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osób. Na żądanie Zam., Wyk.obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osób,6)w przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni miesiąc bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia – za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie.Za przyczynę nieleżącą po stronie Wyk.będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze,w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.8.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr6SWZ.9.Działając na podstawie art.101ust.1pkt1)PZP, Zam. opisuje w§3ust.5wzoru umowy,który stanowi załącznik nr6SWZ wymagania środowiskowe określone w przepisach ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych z dnia 11stycznia 2018r.

Część 3: 1.Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków, zarządzanych przez ZGM „TBS” Sp. z o.o.–z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarze działania:OE przy Al. Niepodległości 27 OE przy ul. Tuwima 6 Wykaz budynków z uwzględnieniem powierzchni objętej utrzymaniem czystości oraz powierzchni przynależnych do utrzymania terenów zielonych określa zał.11e dla OE przy Al. Niepodległości 27 w Częstochowie oraz zał. 11f dla OE przy ul. Tuwima 6 w Częstochowie.Uwaga! Przed przystąpieniem do złożenia oferty Wyk,. może przeprowadzić oględziny terenów, w uzgodnieniu z właściwym OE. Adresy oraz numery telefonów siedziby OE stanowi zał.nr9do SWZ.2.Do obowiązków Wyk.należy:1)Sprzątanie klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku,polegające na:a)zamiataniu klatek schodowych–3razy w tygodniu do godziny11-tej,b)zamiataniu pomieszczeń w.c. wspólnego użytku–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,c)myciu i zamiataniu kabin wind–3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,d)myciu klatek schodowych,obejmującym podłogi,schody,parapety,drzwi wejściowe(do klatek schodowych,piwnic,strychów, pomieszczeń wspólnego użytku), grzejniki, skrzynki listowe,lamperie,balustrady,poręcze klosze lamp, pomieszczenia w.c. wspólnego użytku–dwa razy w miesiącu,e)myciu okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytku – 1 raz na kwartał,f)zamiataniu korytarzy piwnicznych–1 raz w miesiącu,g)sprzątaniu i zamiataniu pomieszczeń strychowych – 1 raz w miesiącu, h)usuwaniu zanieczyszczeń będących skutkami awarii - każdorazowo po ich powstaniu,i)usuwaniu pajęczyn – 3 razy w tygodniu do godziny 11-tej,j)deratyzacji (środkami chemicznymi dostarczonymi przez właściwy OE)–na żądanie Zamawiającego.2)Sprzątanie chodników polegające na:a)3razy w tygodniu sprzątaniu–zamiataniu chodników,dróg wewnątrz osiedlowych,placów,podwórzy,bram,prześwitów,wnęk przy okienkach piwnicznych oraz podłoży osłon śmietnikowych,b)3razy w tygodniu czyszczeniu wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych,c)3razy w tygodniu opróżnianiu ze śmieci koszy przy ławkach,d)usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem chodników,dojść do klatek schodowych i osłon śmietnikowych, dróg wewnątrz osiedlowych, oczyszczaniu ze śniegu i lodu studzienek ściekowych. Czynności te muszą być wykonane codziennie do godziny 7-ej rano.W przypadku ciągłych i nadmiernych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania powyższych czynności na bieżąco w ciągu całego dnia, również w soboty, niedziele i święta.c)usuwaniu trawy i chwastów z chodników–2 razy w roku,tj. jednokrotnie w miesiącach: maj lub czerwiec oraz wrzesień lub październik, prace wykonywane będą na podstawie zleceń; 3)Sprzątanie terenów zielonych polegające na:a)3 razy w tygodniu usuwaniu nieczystości z terenów zielonych,b)wygrabianiu liści–zakres prac obejmuje bieżące wygrabianie liści, ich załadunek oraz wywiezienie z terenu(wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wyk.; na żądanie Zam.Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu zgrabionych liści umową zawartą z firmą zajmującą się odbiorem odpadów;w przypadku wywożenia zgrabionych liści we własnym zakresie,Wyk.zobowiązany jest do udokumentowania wywozu fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie, bądź do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania).Usługa wymieniona w punkcie „a)” niniejszego punktu jest usługą dominującą.4)Niezależnie od obowiązków wymienionych w w/w pkt.od1)do3)Wykonawca zobowiązany jest do:a) usuwania zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji budynków, ścian, drzwi i piwnic,b)gaszenia zbędnego oświetlenia przed wejściem do klatek schodowych,c)dostarczania do skrzynek listowych umieszczonych na klatkach schodowych pism, informacji oraz wszelkiej zakopertowanej korespondencji w zależności od potrzeb Zama..3.Wyk. ma obowiązek zapewnić swym pracownikom dostęp do punktów poboru wody. Zabrania się poboru wody z lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w zasobie objętym realizacją zamówienia.4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów oraz sprawnego sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji zadania, a mianowicie:a)dostępu do niezbędnej ilości punktów poboru wody, gwarantującej należyte wykonanie zamówienia,b)środków myjących(płyny, proszki),c)środków dezynfekujących(płyny, proszki),d)ścierek,myjek,zmiotek,szczotek do zamiatania na kiju,szczotek do szorowania,śmietniczek, wiader,drabin rozkładanych,grabi,pazurków do wygrabiania,haczek do okopywania,łopat do śniegu, siekaczy do lodu oraz wszelkich innych,których użycie będzie konieczne do realizacji zadania,e)piasku do posypywania w okresie zimowym.5.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych jak również zapewnienia w tym zakresie sprzętu i odzieży dla osób uczestniczących przy realizacji zadania.6.Działając zgodnie z art.95ust.1 i 2 pkt1 PZ Zam,,wymaga zatrudnienia przez Wyk.lub podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22§1 ustawy z dnia 26czerwca 1974r.–Kodeks pracy,w tym:1) Zam.wymaga, aby co najmniej jedna osoba realizująca przedmiot zamówienia,wykonująca czynności faktyczne, związane z nadzorowaniem nad wykonaniem prac polegających na stałym utrzymaniu czystości w budynkach i terenach przynależnych do budynków lub polegające na wykonywaniu prac związanych ze stałym utrzymaniem czystości i porządku w budynkach i terenach przynależnych do budynków, zatrudniona była na podstawie stosunku pracy,2)Wyk. lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienioną osobę na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek,o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu i dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona,3)we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr6doSWZ określone zostały:a)sposób weryfikacji zatrudnienia osoby, o której mowa w pktIV.7.1)SWZ,b) uprawnienia Zam. w zakresie kontroli spełniania przez wyk.wymagań, o których mowa w pktIV.7.1) SWZ,c)sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pktIV.7.1) oraz pktIV.7.3).a) i pkt IV.7.3).b) SWZ.7.Zam.stawia wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art.96ust.2 pkt.2PZP1)Zam.będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były dla każdego zadania,określonego w pktIV.2SWZ co najmniej3osoby bezrobotne na podstawie skierowania z Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiegoUElub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,2)osoby wskazane w pkt IV.8.1)SWZ powinna być zatrudnione w terminie nie dłuższym niż14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,3)Wyk., w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:a)zatrudnienia, dla każdego zadania oddzielnie co najmniej3sób bezrobotnych, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji warunków zamówienia – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,b) przedłożenia Zam.:zgłoszenia ofert pracy przedstawionego Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę–w terminie do21 dni od daty rozpoczęcia usług,4)w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego),Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionymbezrobotnym,5)Zam. uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osób. Na żądanie Zam., Wyk.obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osób,6)w przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni miesiąc bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia – za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie.Za przyczynę nieleżącą po stronie Wyk.będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze,w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.8.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr6SWZ.9.Działając na podstawie art.101ust.1pkt1)PZP, Zam. opisuje w§3ust.5wzoru umowy,który stanowi załącznik nr6SWZ wymagania środowiskowe określone w przepisach ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych z dnia 11stycznia 2018r.

DTIZ.2611.20.2024
branża Drogownictwo, Sprzątanie, Tereny zielone
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu, zieleń
kody CPV 77312000, 90612000, 90620000, 90630000, 90911200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu , zieleń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10783486 2024-09-18
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w Sekcjach Zamiejscowych KOWR OT w Szczecinie oraz Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie w 2025 r. Część 1: Przedmiotem...
10775221 2024-09-18
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu na odcinku od ul. Bukowej do ul. 11 Listopada 15a w Bydgoszczy 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegaj...
10752969 2024-09-19
godz. 10:00
Podkarpackie Zimowe utrzymanie w zakresie łagodzenia skutków zimy na ulicach, drogach dla pieszych i rowerów, przystankach oraz parkingach będących w utrzymaniu MZD w Rzeszowie i ZTM w Rzeszowie w s...
10795164 2024-09-19
godz. 10:00
Podkarpackie Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego części od 1 do 10 Część 1: Czę...
10791874 2024-09-19
godz. 11:00
Wielkopolskie Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec w sezonie zimowym 2024/2025 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w sezonie zimowym 2024/2025, związanych z zimow...
10681063 2024-09-20
godz. 00:00
Lubuskie Inwestycja jest dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wobec powyższego Zamawiający wymaga : wykonania tablicy informacyjnej zgodnie z wymagan...
10748157 2024-09-23
godz. 09:00
Dolnośląskie „Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów w latach 2025-2026” 1. N...
10776072 2024-09-30
godz. 11:30
Mazowieckie Usługi serwisowe w zakresie sprzątania, utrzymania dróg, placów, ciągów komunikacyjnych, terenów zielonych oraz zbierania i wywozu odpadów komunalnych w PGE Energia Ciepła S.A. Oddz...
10768699 2024-10-02
godz. 10:00
Pomorskie Konserwacja i pielęgnacja terenów zieleni miejskiej w latach 2025-2027 Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Sopotu, która obejmuje w szczegó...
10773712 2024-10-04
godz. 11:00
Podkarpackie Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w sezonie 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Mielec – 2 zadania - II postępowanie ...